Деловодна информация
04005
ПО-02-07-02 11/04/2017 (дд/мм/гггг)
не
04005-2017-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Пътнически превози ЕООД 202311429
ул.Стефан Караджа №3
Сливен BG342 8800 България
Галина Генова +359 44625334
pprevozi@gmail.com +359 44625334

Интернет адрес/и

http://www.pprevozi-sliven.com

http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/proceduri-20-2-zop/#h


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка на оборудване за производствено-техническата база на превозвача
34000000      
Доставки

Доставка на оборудване за производствено-техническата база на превозвача:1.Универсална диагностична апаратура TRUCK-1бр.; 2.Машина за обслужване на автомобилни, автобусни и тежкотоварни автоклиматици -1бр.;3.Хидравлична преса 50t -1бр.;4.Мобилни електромеханични колони за автобуси 4 бр.,с възможност за добавяне до 8 колони-1к-т;5.Стенд за геометрия на автомобили, бусове, автобуси и камиони -1бр.; 6.Канален пневматично-хидравличен крик,товароподемност над 13500 кг-1бр.;7.Баланс машина за колела-1бр.; 8.Монтаж демонтажна машина-1бр.;9.Пневматичен гайковерт-сила на развиване мин. 2900Nm -1бр.;10.Пневматичен гайковерт-сила на развиване мин.1250Nm -1бр.;11.Комплект вложки захват 1''-1к-т;12.Комплект вложки захват 1/2''-1к-т;13. Винтов компресор-1бр.;14. Количка с инструменти над 190части-3к-та;15. Софтуерна диагностика за пневматични с-ми-1бр.;16.Софтуерна диагностика за дизелова горивна с-ма-1бр. Доставките са с включен монтаж,пускане в експлоатация и обучение на персонала.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

базата на Възложителя гр. Сливен, бул.„Стефан Караджа” № 3

Доставка на оборудване за производствено-техническата база на превозвача, както следва:
1. Универсална диагностична апаратура TRUCK-1бр.; 2. Машина за обслужване на автомобилни, автобусни и тежкотоварни авто климатици -1бр.; 3. Хидравлична преса 50t -1бр.; 4.Мобилни електромеханични колони за автобуси 4 бр., с възможност за добавяне до 8 колони - 1к-т; 5. Стенд за геометрия на автомобили, бусове, автобуси и камиони -1бр.; 6. Канален пневматично-хидравличен крик, товароподемност над 13 500 кг - 1бр.; 7. Баланс машина за колела - 1бр.; 8.Монтаж демонтажна машина - 1бр.; 9. Пневматичен гайковерт - сила на развиване мин. 2900Nm - 1бр. 10.Пневматичен гайковерт - сила на развиване минимум 1250Nm -1бр.;11.Комплект вложки захват 1'' -1к-т; 12.Комплект вложки захват 1/2'' -1к-т; 13. Винтов компресор-1бр.; 14. Количка с инструменти над 190 части-3к-та; 15. Софтуерна диагностика за пневматични системи-1бр.; 16. Софтуерна диагностика за дизелова горивна система-1бр.
Доставките са с включен монтаж, пускане в експлоатация и обучение на персонала за работа с оборудването и софтуера.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    20
Срок за доставка    20
Време за реакция при възникване на технически проблеми    20
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
180715.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
130

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-1.015-0003-C01, по проект „Интегриран градски транспорт“, по Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

От участие в процедурата се отстранява участник, предложил цена за изпълнение на настоящата обществена поръчка по-висока от определената от Възложителя.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тази на настоящата поръчка за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
За доказване на изискваното, участникът попълва поле 1б) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени за последните три години от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената доставка.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
За доказване на изискваното, участникът попълва поле 12 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
– Заверени от участника копия на сертификати, издадени от акредитирани лица за сертификация на системи за управление на качеството и за сертификация на предлаганите продукти по EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с минимален обхват - доставка на автосервизно оборудване, на името на производителя на оборудването.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят ще приеме и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
При подаване на оферта участниците попълват само съответните раздели в ЕЕДОП.


1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тази на настоящата поръчка за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Mинимално ниво – Участникът общо за последните три години, считано от датата на подаване на офертата в настоящата процедура, трябва да е изпълнил доставки с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката” се разбира доставка на: Мобилни електромеханични колони за автобуси /4 бр. в комплект/ – 1 комплект и Стенд за геометрия на автомобили, бусове, автобуси и камиони – 1 бр. и Софтуерна диагностика за пневматични системи – 1 бр и/или Софтуерна диагностика за дизелова горивна система – 1бр. и/или Баланс машина за колела на автомобили, автобуси и камиони – 1 бр.
2. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.
Минимално ниво – Участникът да е внедрил система за управление на качеството и за сертификация на предлаганите продукти по EN ISO 9001:2008 или еквивалентен с минимален обхват - доставка на автосервизно оборудване.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условията за участие са указани в раздел ІV. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ от документацията за обществена поръчка.За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата стойност на договора на обществена поръчка без включен ДДС.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят сключва писмен договор за обществената поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл. 112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора определения изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП. В съответствие с чл. 67, ал. 6 от ЗОП участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ''Пътнически превози'' ЕООД Сливен, бул.''Стефан Караджа'' 3, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва