Деловодна информация
04005
ПО-02-06-02 03/04/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
03/04/2017 (дд/мм/гггг)
04005-2017-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Пътнически превози ЕООД 202311429
ул.Стефан Караджа №3
Сливен BG342 8800 България
Галина Генова +359 44625334
pprevozi@gmail.com +359 44625334

Интернет адрес/и

http://www.pprevozi-sliven.com

http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на компоненти за Интегрирана билетна система в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“
48000000      
Доставки

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на компоненти за Интегрирана билетна система в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен. Изпълнението на поръчката включва следните дейности:
- доставка, монтаж и захранване с електричество на 11 места за продажба на билети и карти;
- доставка и монтаж на 11 бр. терминали за продажба на билети в пунктове за продажба на билети;
- доставка и монтаж на 67 бр. валидатори в превозните средства;
- доставка на 10 броя валидатори - скенери за контрольори;
- доставка и монтаж на 37 бр. терминали за продажба на билети в превозните средства;
- инсталиране на Информационна система и софтуер;
- изработване на уеб приложение за презареждане на абонаментни карти;
- доставка и инсталиране на хардуер (сървър, 2 работни станции, дисплеи).
Изпълнение на доставката и монтажа, съгласно изискванията, посочени подробно в Техническата спецификация - Раздел X от документацията.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
48800000      
48750000      
30200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

на територията на гр.Сливен

Избор на изпълнител за доставка и монтаж на компоненти за Интегрирана билетна система в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен. Изпълнението на поръчката включва следните дейности:
- доставка, монтаж и захранване с електричество на 11 места за продажба на билети и карти;
- доставка и монтаж на 11 бр. терминали за продажба на билети в пунктове за продажба на билети;
- доставка и монтаж на 67 бр. валидатори в превозните средства;
- доставка на 10 броя валидатори - скенери за контрольори;
- доставка и монтаж на 37 бр. терминали за продажба на билети в превозните средства;
- инсталиране на Информационна система и софтуер;
- изработване на уеб приложение за презареждане на абонаментни карти;
- доставка и инсталиране на хардуер (сървър, 2 работни станции, дисплеи).
Изпълнение на доставката и монтажа, съгласно изискванията, посочени подробно в Техническата спецификация - Раздел X от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Показател: Техническа оценка, в т.ч.    60%
Подпоказател: Оценка на професионалната компетентност на персонала    40
Подпоказател: Подход за изпълнението    20
Подпоказател: Срок на гаранционно обслужване    20
Подпоказател: Срок на изпълнение    20
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
589573.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В рамките на проект BG16RFOP001-1.015-0003-C01 „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот 1 160 000 (един милион сто и шестдесет хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016), в зависимост от дата на която е създаден или е започнал дейността си.Забележка: За участник – чуждестранно лице общият оборот се изчислява по
официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информацията чрез попълване на таблица в Част IV, раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 от ЗОП - годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква.
2.Участникът следва да има реализиран оборот не по-малко от 580 000 (петстотин и осемдесет хиляди) лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно – оборот от извършени дейности и доставки за внедряване на интелигентна транспортна система в градска среда, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години.
Забележка: За участник – чуждестранно лице оборотът в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се изчислява по
официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на
подаване на офертата.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информацията чрез попълване на таблица в Част IV, раздел Б, т. 2а) от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП - Справка за реализирания оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, с посочване на данни за контрагентите, в зависимост от датата, на която участникът е
създаден или е започнал дейността си.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при
поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.


1. Участникът следва да е реализирал минимален общ оборот 1 160 000 (един милион сто и шестдесет хиляди) лв. за последните три приключили финансови години (2014, 2015, 2016), в зависимост от дата на която е създаден или е започнал дейността си.
Забележка: За участник – чуждестранно лице общият оборот се изчислява по
официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на
подаване на офертата.
2.Участникът следва да има реализиран оборот не по-малко от 580 000 (петстотин и осемдесет хиляди) лв. в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, а именно – оборот от извършени дейности и доставки за внедряване на интелигентна транспортна система в градска среда, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години.
Забележка: За участник – чуждестранно лице оборотът в сферата, попадаща в обхвата на поръчката се изчислява по
официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на
подаване на офертата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
За доказване на изискваното, Участникът следва да предостави информацията чрез попълване на таблица в Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Информацията следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило. Информацията следва да съдържа описание на обхвата и обема на дейностите, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на доставките), независимо дали са публични или частни субекти.
В случаите, в които участникът е участвал в обединение или като подизпълнител, в ЕЕДОП се описва само тази част от доставките и съответната стойност, които участникът сам е изпълнил.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените доставки.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
За доказване на изискваното,Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 12 и раздел Г, първо поле от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на качеството.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при
поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
3. Участникът трябва да прилага система за управление на IT услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалентен с обхват: внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи за външни клиенти.
За доказване на изискваното, Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 12 и раздел Г, първо поле от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на IT услуги.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при
поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.
4. Участниците трябва да прилагат система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват: внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
За доказване на изискваното, Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел В, т. 12 и раздел Г, първо поле от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при
поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и 6 от ЗОП.


1.За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката
За дейности, идентични или сходни с тези на поръчката се считат дейности включващи въвеждане или надграждане на една електронна билетна система за градски транспорт, вкл. доставка на софтуер и хардуер.
Изискването може да се докаже с изпълнението на един или повече договори.
2.Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на качеството. В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на IT услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалентен с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи за външни клиенти.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на IT услугите.
В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
4.Участниците трябва да прилагат система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват: внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Продължава в VI.3. ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условията за участие са указани в раздел II. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ от документацията за обществена поръчка. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата стойност на договора на обществена поръчка без включен ДДС.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят сключва писмен договор за общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. /РАЗДЕЛ VI. СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР от документацията на Възложителя/
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ''Пътнически превози'' ЕООД Сливен, бул.''Стефан Караджа'' 3, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията.
В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/04/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва