Деловодна информация
04005
ПО-02-05-02 28/03/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
28/03/2017 (дд/мм/гггг)
04005-2017-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка - комунални услуги

Директива 2014/25/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възложител

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възложители, които отговарят за процедурата)

Пътнически превози ЕООД 202311429
ул.Стефан Караджа №3
Сливен BG342 8800 България
Галина Генова +359 44625334
pprevozi@gmail.com +359 44625334

Интернет адрес/и

http://www.pprevozi-sliven.com

http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://sop.bg/pprevozi-sliven-536/proceduri-20-1-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.6) Основна дейност 

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка и монтаж на компоненти за Система за информация на пътниците в реално време, в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“
48000000      
Доставки

Избор на изпълнител за доставка, внедряване и поддръжка на Система за информация на пътниците в реално време за движението на превозните средства, обслужващи маршрутните линии от градската общинска мрежа, достъпна и в интернет, в изпълнение на проект „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен“.
Системата за информиране на пътниците включва следните компоненти:
1. Доставка, инсталиране и настройване на 37 GPS и бордови устройства за 29 автобуса /27 нови и 2 стари /и 8 тролейбусa;
2. Доставка, инсталиране и тестване на хардуер за управление на информационната система – Система за информиране на пътници – 1 сървърна система (обслужващ компютър, шкаф, автономно захранване и т.н.);
3. Доставка, инсталиране и тестване на софтуер за информационната система (вкл. мобилно приложение - интернет портал с мобилна версия);
4. Доставка и монтаж на 6 електронни табла за спирки, вкл. захранване и комуникационна линия;
5. Доставка и монтаж на 143 статични табла по спирките.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
48800000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

на територията на гр. Сливен

Избор на изпълнител за доставка, внедряване и поддръжка на Система за информация на пътниците в реално време за движението на превозните средства, обслужващи маршрутните линии от градската общинска мрежа, достъпна и в интернет.
Системата за информиране на пътниците включва следните компоненти:
1. Доставка, инсталиране и настройване на 37 GPS и бордови устройства за 29 автобуса /27 нови и 2 стари /и 8 тролейбусa;
2. Доставка, инсталиране и тестване на хардуер за управление на информационната система – Система за информиране на пътници – 1 сървърна система (обслужващ компютър, шкаф, автономно захранване и т.н.);
3. Доставка, инсталиране и тестване на софтуер за информационната система (вкл. мобилно приложение - интернет портал с мобилна версия)- Система за информиране на пътници, със следните основни функционалности: Гъвкаво управление на системата – възможност за управление на организации, потребители, правомощия, системни настройки и настройки на устройства свързани със Системата за информиране на пътници в реално време. Възможност за създаване, преглеждане, редактиране и изтриване (CRUD) на устройства, линии и маршрути, спирки и депа, зони, автопарк, разписания и наряди, шофьори, графици и смени. Информация за пътната обстановка. Изпращане на съобщения – системата позволява изпращането на текстови съобщения за линии, за индивидуални превозни средства, за групи превозни средства. Възможност за генериране на стандартни и персонализирани справки за работата на системата;
4. Доставка и монтаж на 6 електронни табла за спирки, вкл. захранване и комуникационна линия със следните основни параметри: визуални табла /многоредови – най-малко двуредови/, даващи информация за приближаващо превозно средство с очаквано време на пристигане и персонални съобщения от диспечер;
5. Доставка и монтаж на 143 статични табла по спирките - табла по спирките с отпечатана схема на градския транспорт и отбелязване на линиите, които преминават през конкретната спирка.
Критериите по-долу
 
ДА Показател: Техническа оценка, в т. ч.    60%
Подпоказател: Оценка на професионалната компетентност на персонала    40
Подпоказател: Подход за изпълнение    20
Подпоказател: Срок на гаранция и поддръжка    20
Подпоказател: Срок на изпълнение    20
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
442808.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
17

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
в рамките на проект BG16RFOP001-1.015-0003-C01 „Интегриран градски транспорт, гр. Сливен”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.За последните три години, считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили дейност, с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката .
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информацията чрез попълване на таблица в Част IV, раздел В, т. 1б) от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Информацията следва да включва доставки, чието изпълнение е приключило. Информацията следва да съдържа описание на обхвата и обема на дейностите, стойност без ДДС (изплатеното възнаграждение), начална и крайна дата на изпълнението и получателите (възложителите на услугите), независимо дали са публични или частни субекти.
В случаите, в които участникът е участвал в обединение или като подизпълнител, в ЕЕДОП се описва само тази част от доставките и съответната стойност, които участникът сам е изпълнил.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършените доставки.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на качеството.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на IT услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалентен с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи за външни клиенти.
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на IT услуги.
4. Участниците трябва да прилагат система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват: внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
За доказване на изискваното Участникът следва да предостави информация за сертификата чрез попълване на Част IV, раздел Г от ЕЕДОП.
При подаване на офертите участниците попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП - копие от сертификат или други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията.


1.За последните три години,считано от датата на подаване на офертата, участниците трябва да са изпълнили дейност, с предмет и обем,идентичен или сходен с този на поръчката
За дейности,идентични или сходни с тези на поръчката се считат дейности включващи съвкупно:внедряване и поддръжка на една електронна система за информация на пътниците и позициониране на превозни средства
Изискването може да се докаже с изпълнението на един или повече договори.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на система за управлението на качеството. В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки
3. Участникът трябва да прилага система за управление на IT услуги, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 20000-1:2012 или еквивалентен с обхват внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи за външни клиенти.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на IT услугите.
В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
4. Участниците трябва да прилагат система за управление на сигурността на информацията, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 27001:2013 или еквивалентен с обхват: внедряване и поддръжка на софтуерни продукти и информационни системи.
Сертификатът трябва да е валиден и да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване, съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Продължава в VI.3Допълнителна информация.
III.1.4) Обективни правила и критерии за участие 

Условията за участие са указани в раздел II. УСЛОВИЯ ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА И ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ от документацията за обществена поръчка. За участниците не следва да са налице обстоятелствата по чл.54, чл. 101, ал. 11 от ЗОП и обстоятелствата по чл.3,т.8 във вр. с чл.5,ал.1,т.3 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
III.1.6)
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от общата стойност на договора на обществена поръчка без включен ДДС.
III.1.7)
III.1.8)

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят сключва писмен договор за общ. поръчка с определения изпълнител по реда и разпоредбите на чл.112 от ЗОП при условие, че при подписване на договора опр. изпълнител изпълни условията на чл. 112 ал. 1 от ЗОП.В съответствие с чл.67, ал.6 участникът, избран за изпълнител предоставя актуални документи удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Периодични индикативни обявления - комунални услуги; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/05/2017 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 7

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/05/2017 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

административната сграда на ''Пътнически превози'' ЕООД Сливен, бул.''Стефан Караджа'' 3, ет.3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължение от Раздел III.1.3. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави - членки на ЕС.
Когато участникът не е имал достъп до такъв сертификат или е нямал възможност да го получи в съответните срокове по независещи от него причини, той може да представи други доказателства за еквивалентни мерки за система за управление на сигурността на информацията.
В тези случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/03/2017 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва