Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-2863 02/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/12/2019 (дд/мм/гггг)
00753-2019-0018 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Н-к отдел ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=252


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов за 2020 година” по обособени позиции
15000000      
Доставки

Доставка на хранителни продукти и нехранителни стоки за нуждите на специализираните институции и социалните услуги в общността на територията на Община Свищов - Домашен социален патронаж – гр. Свищов, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов, ЦНСТПЛД /Център за настаняване от семеен тип за пълнолетни лица с деменция/ – 1 и 2 – с. Овча могила, община Свищов и Дневен център за деца с увреждания – гр. Свищов. Доставките ще се извършват ежедневно – до 7:00 ч., след подаване на заявка (по телефон, факс, ел. поща или куриер) за необходимите количества продукти от упълномощени лица от посочените институции, в рамките на установеното работно време на съответния обект.
Подробните видове продукти, прогнозни количества и изисквания за изпълнение на обществената поръчка са съгласно Техническата спецификация част от документацията за участие.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
515886.81      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на хранителни продукти” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15000000      
15100000      
15200000      
15300000      
15500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Мляко прясно 2% - 7800 л.; Мляко кисело 2% - 14500 кг.; Мляко прясно по БДС 2% - 250 л.; Мляко кисело по БДС 2% - 200 кг.; Сирене – 3200 кг.; Сирене по БДС – 50 кг.; Кашкавал – 550 кг.; Кашкавал по БДС – 100 кг.; Извара – 20 кг.; Крема сирене – 100 бр.; Плодово мляко 2% - 3200 кг.; Плодово мляко по БДС 2% - 80 кг.; Краве масло по БДС 82% - 50 кг.; Майонеза по БДС – 5 кг.; Месо свинско трупно – 100 кг.; Месо свинско без кост – 3820 кг.; Месо телешко трупно – 20 кг.; Карантия свинска – 1000 кг.; Карантия телешка – 800 кг.; Свинско кебапче 50 гр. – 2800 оп.; Свинско кърначе – 1150 кг.; Кайма смес-свинско и телешко месо – 4000 кг.; Кайма смес по БДС – 100 кг.; Сурова наденица – 2200 кг.; Колбаси малотрайни – 2000 кг.; Колбаси малотрайни БДС – 20 кг.; Колбаси трайни БДС – 50 кг.; Пилета БДС – 1800 кг.; Пилешки дреболии – 1950 кг.; Риба скумрия – 1600 кг.; Бяла риба - филе хек – 750 кг.; Наденица варена – 1550 кг.; Пилешка пържола от бутче – 246
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.2) Описание 1

„Доставка на нехранителни стоки” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39224300      
33760000      
24455000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Гъби дунапрен с канал – 2870 бр.; Тел кухненска – 2350 бр.; Четка за метене – 152 бр.; Метла обикновена – 52 бр.; Дръжка метална за метли и бърсалки – 312 бр.; Бърсалка за под /конци/ - 440 бр.; Тоалетна хартия – 550 оп.; Лопатка за смет – 35 бр.; Четка за пране твърд косъм – 7 бр.; Четка за тоалетна с поставка – 50 бр.; Кухненски ролки /салфетки/ - 2590 оп.; Пластмасови чаши – 222 оп.; Попиватателни кърпи – 176 оп.; Бърсалка тип моп – 57 бр.; Поставка за хартиена ролка за стена – 10 бр.; Машинка за течен сапун – 8 бр.; Фолио опаковъчно – 15 бр.; Ръкавици домакински – 1600 чифта и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд” – Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
39831000      
39513200      
39525600      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

ДСП, ДЦДУ, ДСХ „Мария Луиза” – гр. Свищов; ЦНСТПЛД – 1 и 2 – общ. Свищов, с. Овча могила

Прогнозни количества за период от 12 месеца:
Салфетки – 70 оп.; Кофа пластмаса - 32 бр.; Кофа с цедка – 52 бр.; Кофа пластмаса – 5 бр.; Дезинф. препарат течен гел – 360 бр.; Веро – 5156 бр.; Дезодорант за тоалетна чиния – 185 бр.; Прах за пране 2 кг. – 150 бр.; Прах за пране 0,500 кг. – 50 бр.; Прах за пране 1 кг. – 200 бр.; Препарат за почистване на фаянс – 1006 бр.; Препарат за почистване на печка – 230 бр.; Препарат за поч. на мебел - 26 бр.; Препарат за поч. на прозорци – 362 бр.; Препарат за поч. на килими – 100 бр.; Препарат за поч. на терракот – 312 бр.; Препарат за почистване – 20 бр.; Сапун тоалетен – 100 бр.; Сапун течен – 30 бр. и др.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект „Предоставяне на топъл обяд”– Договор № BG05FMOP001-3.002-0110-С01 по ОП „Развитие на човешките ресурси”

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 163-400162 (напр. 2015/S 123-123456)   и  929215 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-758    1   „Доставка на хранителни продукти”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк” №41
Свищов BG321 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
480000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

479994.53      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-759    2   „Доставка на нехранителни стоки”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк” №41
Свищов BG321 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
11000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

10931.47      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-760    3   „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/12/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

„НОВЕ ИНЖЕНЕРИНГ” ЕООД 203467395
ул. „33-ти Свищовски полк” №41
Свищов BG321 5250 България
nove_1991@abv.bg +359 63160399
+359 63142575
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
25000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

24960.81      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби: 04.11.2019 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/12/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва