Деловодна информация
00496
BG06-ЗОП-0014 23/10/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
23/10/2019 (дд/мм/гггг)
00496-2019-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция за социално подпомагане 121015056
ул. Триадица № 2
София BG411 1051 България
Румяна Георгиева +359 28119616
rgeorgieva@asp.government.bg +359 29350530

Интернет адрес/и

http://www.asp.government.bg/

http://www.asp.government.bg/web/guest/operativni-programi


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Социална закрила

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“.
30192000      
Доставки

„Доставка на копирна хартия и канцеларски материали“.
Обособена позиция 1 – „Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия“;
Обособена позиция 2 – „Доставка на канцеларски материали: DVD – R диск, CD – R диск Flash памет 32GB, Химикалки, Автоматичен молив с гума, Телбод, Телчета за телбод, Перфоратор, Калкулатор, текстмаркер, разделители, куб бели листа, листчета самозалепващи, коректор, лепило, бадж, регистър за инструктаж и регистър за болнични, фолио за ламиниране, флипчарт листа и графити;
Обособена позиция 3 – „Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
122731.05      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30197630      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

Изпълнителят следва да достави:
1. 3580 кашона бяла копирна хартия;
2. 5 кашона цветна копирна хартия.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

При изпълнение на поръчката следвада се достави:
DVD – R диск/шпиндел -1000 бр.;
Flash памет 32GB - 695 бр.;
Химикалки-метал - 1000 бр.;
Химикалки-пластмаса -1200 бр.;
Автоматичен молив с гума - 399 бр.;
Телбод -176 бр.;
Телчета за телбод/кутия - 2000 бр.;
Перфоратор - 176 бр.;
Калкулатор - 127 бр.;
Текстмаркер - 300 бр.;
Текстмаркер/подчертаване -100 бр.;
Разделители - 2200 бр.;
Куб бели листа -1065 бр.;
Листчета самозалепващи - 1000 бр.;
Листчета самозалепващи - 1000 бр.;
Коректор/лентов - 300 бр.;
Коректор/водна основа - 100 бр.;
Лепило - 200 бр.;
Лепило/течно - 10 бр.;
Бадж - 2045 бр.;
Регистър за инструктаж и регистър за болнични - 4 бр.;
Фолио за ламиниране/кутия -50 бр.;
CD – R диск,шпиндел - 200 бр.;
Флипчарт листа, комплект - 10 бр.;
Графити, кутия – 20 бр. -100 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

II.2) Описание 1

Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

Република България

При изпълнение на поръчката ще се извърши доставка на канцеларски материали, както следва:
Класьори за документи - 8200 бр.;
Папки за документи - 4300 бр.;
Папки джоб за документи – опаковка с 100 бр. - 3200 бр.;
Кашони за архивиране - 2150 бр.;
Кламери-кутия с 100 бр. - 2200 бр.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05M9ОP001-3.006 за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020

 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2019/S 114-279271 (напр. 2015/S 123-123456)   и  916233 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG06-D01-0003    1   Доставка на копирна хартия: бяла копирна хартия и цветна копирна хартия
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
7
7 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Александър Стамболийски 84
София BG411 1000 България
y.stefanova@officemarket.bg +359 024217727
www.officemarket.bg +359 028221900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
117325      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

76043.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG06-D01-0004    2   Доставка на канцеларски материали
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176328
бул. Александър Стамболийски 84
София BG411 1000 България
y.stefanova@officemarket.bg +359 024217727
www.officemarket.bg +395 028221900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
38252.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

25386.05      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
BG06-D01-0005    3   Доставка на канцеларски материали: класьори за документи, папки за документи, папки джоб за документи, кашони за архивиране и кламери
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

21/10/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
5
5 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Ронос ООД 831176382
бул. Александър Стамболийски 84
София BG411 1000 България
y.stefanova@officemarket.bg +359 024217727
www.officemarket.bg +359 028221900
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
47712.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

21301.50      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg/ +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно изискванията на чл. 197, ал. 1 , т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/10/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва