Деловодна информация
00530
Е-12-00-525#6 18/02/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
18/02/2019 (дд/мм/гггг)
00530-2018-0088 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите 131063188
бул. Княз Ал. Дондуков № 52
София BG411 1000 България
П. Илиев +359 298593183
p.iliev@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://nap.bg/page?id=302


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Развитие и поддръжка на информационна система „Интрастат“
48000000      
Услуги

В обхвата на общ. поръчка е вкл. изпълнението на следните основни д-сти: 1 „Извършване на анализ на настоящата ситуация и планиране и организиране изпълнението на поръчката“. 2 „Извършване на бизнес анализ за идентифициране на потребностите и дефиниране на детайлни функционални и нефункционални изисквания към информационната система „Интрастат“ (ИСИ). 3 „Изготвяне на Техническа спецификация и дизайн на ИСИ. 4 „Развитие на ИСИ, включващо разработване на нови модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите“. 5 „Настройка, поддръжка и оптимизация на ИСИ, включваща и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми, както и дейност по обучение и предоставяне на знания“. 6 „Внедряване, тестване и приемане на новите модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите в ИСИ“. 7 „Актуализиране на ИСИ, вкл. интерфейси за обмен на информация с други информационни системи в рамките на съществуващата функционалност“. 8 „Поддръжка на ИСИ“. Доп. код 50324100.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
218680      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
48000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Административните сгради на Централно управление на НАП - гр. София, бул. „Княз Дондуков” №52 и/или ул. „Врабча“ №23.

В обхвата на общ. поръчка е вкл. изп-ето на следните осн. д-сти: 1 Извършване на анализ на настоящата ситуация и планиране и орг-ране изп-ето на поръчката. 2 Извършване на бизнес анализ за идентифициране на потребностите и дефиниране на детайлни функционални и нефункционални изисквания към инф. с-ма Интрастат (ИСИ). 3 Изготвяне на Техническа спецификация и дизайн на ИСИ. 4 Развитие на ИСИ, вкл. разработване на нови модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите. 5 Настройка, поддръжка и оптимизация на ИСИ, вкл. и отстраняване на грешки, бъгове, проблеми, както и дейност по обучение и предоставяне на знания. 6 Внедряване, тестване и приемане на новите модули и функционалности и актуализиране и оптимизиране на съществуващите в ИСИ. 7 Актуализиране на ИСИ, вкл. интерфейси за обмен на инф-я с др. инф. с-ми в рамките на съществуващата функционалност. 8 Поддръжка на ИСИ.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът на д-ра е 36 м, счит. от датата на скл., в рамките на който:*260 раб. дни, счит. от датата на подп. на д-ра с изп-ля–ср. за изп-е на етап 1 Развитие на системата, вкл. д-стите от 1 до 7, вкл., съгл. посоченото в т. 3.2 от Техн. спец-ция, съобразно предложението на уч-ка, определен за изп-л; * 36 м., счит. от датата на подп. на д-ра с изп-ля – ср. за изп-е на етап 2 Поддръжка на ИСИ.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2018/S 179-405691 (напр. 2015/S 123-123456)   и  867498 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
15       
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

31/01/2019 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Информационно обслужване АД 831641791
ул. Панайот Волов № 2
София BG411 1504 България
office@is-bg.net +359 29420340
www.is-bg.net +359 29436607
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
253333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

218680      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
adm.sgs@scc.bg +359 2921988
http://scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/02/2019 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва