Деловодна информация
00530ТД на НАП Велико Търново
21611 20/12/2018 (дд/мм/гггг)
не
00530-2018-0087 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция за приходите - ТД на НАП Велико Търново 1310631880291
пл. Център № 2
Велико Търново BG321 5000 България
Л. Димитрова +359 62617207
l.dimitrova@ro04.nra.bg +359 62625987

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg/

http://www.nap.bg/news?id=3722


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Национална или федерална агенция/служба

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“.
50711000      
Услуги

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново и офиси на НАП Враца, Габрово, Ловеч и Плевен, на обособени позиции от № 1 до № 5“. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
14000.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Административните сгради на ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Велико Търново, пл. „Център“ №2 и ул. „Н. Габровски“ № 32.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила, считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Административните сгради на офис Враца при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Враца, ул. „Васил Кънчов“ № 86, ул. „Петропавловска“ № 43 и Източна промишлена зона.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила, считано от 06.06.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

Административните сгради на офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Габрово, ул. „Априловска“ № 7, ул. „Радецка“ № 11 и ул. „Брянска“ № 30.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила, считано от 24.02.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.

II.2) Описание 1

„Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50711000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Административните сгради на офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново, находящи се в гр. Плевен, ул. „Дойран“ №43, ул. „Васил Левски“ №152 и ул.“Дойран“ № 160.

Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново. Изпълнението на дейностите, включени в предмета на поръчката се извършва след подаване на заявка от страна на Възложителя, чрез координатора по договора, на посочени от Изпълнителя в техническото му предложение e-mail, fax, или телефон. При необходимост от подмяна на резервни части, Възложителят ги заплаща по доставни цени, т.е. по цени на придобиване от Изпълнителя, което се доказва със заверено копие от фактурата за закупуването им. Плащането се извършва от ТД на НАП Велико Търново по банков път в срок до 30 дни след представяне на фактура и приемо – предавателен протокол за извършените услуги.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за определяне на икономически най-изгодната оферта – най-ниска цена – най- ниска часова ставка. Договорът влиза в сила, считано от 10.03.2019 г. Размер на гаранцията за изпълнение на договора - 3 % от максимално допустимата му стойност без ДДС.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  867157 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
108    1   „Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от ТД на НАП Велико Търново“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЛСТРОЙ ЕООД 817086759
ул. Ген. Николов № 13
Габрово BG322 5300 България
ilstroy@mail.bg +359 66809028
+359 66805466
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
110    2   „Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Враца при ТД на НАП Велико Търново“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
1
1
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Теком инвест ЕООД 202623336
ж.к. Младост № 9, вх. В, ап. 83
Враца BG313 3000 България
tekom_invest@abv.bg +359 888851101
+359 888851101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
109    3   „Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Габрово при ТД на НАП Велико Търново“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

ИЛСТРОЙ ЕООД 817086759
ул. Ген. Николов № 13
Габрово BG322 5300 България
ilstroy@mail.bg +359 66809028
+359 66805466
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
111    5   „Услуги по поддържане и ремонт на електрическите инсталации в сгради, стопанисвани от Офис Плевен при ТД на НАП Велико Търново“
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

19/12/2018 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

СТРОЙКОНСУЛТ ЕООД 114646733
ул. Хан Крум № 5
Плевен BG314 5800 България
sconsult@abv.bg +359 896714545
+359 64806030
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
      
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

4000.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2018 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва