Деловодна информация
00530
Е-12-00-226#11 09/11/2017 (дд/мм/гггг)
да
да
09/11/2017 (дд/мм/гггг)
00530-2017-0043 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национална агенция по приходите 131068188
бул. Княз Александър Дондуков № 52
София BG411 1000 България
П. Тодорова +359 298593503
petrana.todorova@nra.bg +359 298593099

Интернет адрес/и

http://www.nap.bg

http://nap.bg/news?id=3290


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Икономически и финансови дейности

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Поддръжка на системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти в две обособени позиции
72267100      
Услуги

Предметът на обществената поръчката включва абонаментна поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, разделен на две самостоятелни обособени позиции, както следва:
Обособена позиция № 1: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller“ при срок за изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по рано от 13.09.2017 г.;
Обособена позиция № 2: „Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ“ при срок на изпълнение на договора 36 месеца, с начална дата на изпълнение не по-рано от 10.04.2018 г.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
18360.00      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - EtiQ Teller 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG31
BG32
BG33
BG34
BG41
BG42

Адресите на ТД и офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtiQ Teller, съгласно посоченото в Техническите спецификации на поръчката.

Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, инсталирани в териториални дирекции на НАП, офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти съобразно посоченото в Технически спецификации на поръчката. Срокът за изпълнение на договора (изпълнение на обществената поръчка) е 36 месеца с начална дата на изпълнение не по-рано от 13.09.2017 г. Общият брой на офисите и ТД, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти е 31 броя. Изпълнителят следва да извършва проверка на поддържаните устройства и профилактика минимум веднъж на 4 месеца, както и по заявка при необходимост.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Населените места и офисите на НАП, в които е инсталирана системата за управление на административното обслужване на чакащи клиенти EtoQ Teller, съответно в които ще изпълнява услугата - предмет на поръчката, са посочени в приложение към Техническите спецификации.

II.2) Описание 1

Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
72267100      
72250000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341
BG411

Адресите на ТД и офиси на НАП, където са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ, съгласно Техническите спецификации на поръчката.

Поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти, инсталирани в териториални дирекции на НАП, офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти съобразно посоченото в Технически спецификации на поръчката. Срокът за изпълнение на договора (изпълнение на обществената поръчка) е 36 месеца с начална дата на изпълнение не по-рано от 10.04.2018 г. Общият брой на офисите и ТД, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти е 2 броя.Изпълнителят следва да извършва проверка на поддържаните устройства и профилактика минимум веднъж на 4 месеца, както и по заявка при необходимост.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Мястото на изпълнение на поръчката са ТД на НАП Бургас и офис Надежда към ТД на НАП София, в които са монтирани системите за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

2017/S 111-223480 (напр. 2015/S 123-123456)   и  791004 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
133    2   Абонаментна поддръжка на „Автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти - NemoQ""
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

02/11/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Мелон България ЕАД 130550702
бул. Княгиня Мария Луиза 100, ет. 3
София BG411 1000 България
sales@melonbg.com +359 29350035
www.melonbg.com +359 29877374
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
21528.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

18360.00      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

Договорът по обособена позиция № 2 се сключва за изпълнение на следните услуги, наричани за краткост „Услугите“ - поддръжка на автоматизирани системи за управление на административното обслужване на чакащи клиенти NemoQ, инсталирани в териториални дирекции на НАП, офиси на НАП с инсталирани, монтирани компоненти за срок от 36 месеца, считано от 10.04.2018 г. Заплащането на възнаграждението се извършва на 9 равни четиримесечни вноски въз основа на представени от изпълнителя четиримесечни отчети/доклади – в срок до 30 (тридесет) дни, считано от получаване на фактура от изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд
бул. Витоша № 2
София 1000 България
ad.sgs@scc.bg +359 2321988
http://www.scc.bg +359 29813740
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/11/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва