Деловодна информация
00753Община Свищов
12-00-272 15/06/2017 (дд/мм/гггг)
не
00753-2017-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за възложена поръчка

Резултати от процедурата за възлагане на обществена поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Свищов 000133965
ул. Цанко Церковски №2
Свищов BG321 5250 България
Даниела Станкова - Нач. отдел ОП, Мирослава Иванова - ст. експерт ОП +359 63168111
op@svishtov.bg +359 63160504

Интернет адрес/и

www.svishtov.bg

http://op.svishtov.bg/index.php/site/index?order=138


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на доставчик на канц. материали, офис консум. и тонер касети по проект BG05M2OP001-3.002-0215 „Да успеем всички заедно”, който се осъществява с финанс. подкрепа на ОП „НОИР”по обособени позиции
22800000      
Доставки

„Избор на доставчик на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети по проект BG05M2OP001-3.002-0215 „Да успеем всички заедно”, който се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж” със следните обособени позиции:
•Обособена позиция №1 „Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети“
•Обособена позиция №:2 „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
II.1.7) Обща стойност на обществената поръчка (без да се включва ДДС)
24515.43      BGN  (Моля, посочете общата стойност на обществената поръчка. За информация относно индивидуални поръчки, моля, използвайте раздел V)
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за цялата продължителност)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
 

II.2) Описание 1

„Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22816100      
30192000      
30197000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов

Доставките за Обсобена позиция 1 включват:
1. Баджове – 656 броя;
2. Химикалки – 1611 броя;
3. Джобове – 63 броя;
4. Телбод машинка – 33 броя;
5. Перфоратор машинка – 33 броя;
6. Комплект цветни моливи 12 цвята – 113 броя;
7. Моливи, черни обикновенни – 370 броя;
8. Самозалепващи листчета – 62 броя;
9. Ножици 16 см. – 126 броя;
10. Ножица 25 см - 4 броя;
11. Макетни ножчета – 14 броя;
12. Тетрадки малък формат – 20 броя;
13. Тетрадка малък формат тесни и широки редове 20л. – 34 броя;
14. Тетрадки голям формат – 342 броя;
15. Тиксо двойнозалепващо – 44 броя;
16. Тиксо хартиено - 19 броя;
17. Тиксо, обикновено – 30 броя;
18. Лепило, канцеларско – 94 броя;
19. Лепило, секундно – 21 броя;
20. Лепило, сухо – 166 броя;
21. Маркери за бяла дъска – 134 броя;
22. Маркери, цветни – 351 броя;
23. Маркер, перманентен, черен – 2 броя;
24. Гума – 95 броя;
25. Водни бои, комплекти – 42 броя;
26. Темперни бои, комплекти – 22 броя;
и други.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Да успеем всички заедно”, ДБФП BG05M2OP001-3.002-0215-С01/23.01.2017 г., по ОП „Наука и образование за интелигентен разтеж"

II.2) Описание 1

„Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
22851000      
22852100      
30197220      
22140000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

гр. Свищов, ул. ”Ц. Церковски” №2, Административната сграда на Община Свищов

Доставките за Обсобена позиция 2 включват:
1. Папки пластмасови с перфорация, от ПВЦ, А4 – 1105 броя;
2. Класьори за съхранение на документи, формат А4 – 167 броя;
3. Диплянки за кампании – многоцветен печат 4 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 440 броя;
4. Диплянки за кампании – многоцветен печат 8 вида, формат А4, тройно сгъваеми – 480 броя;
5. Кабърчета - 30 бр в опаковка - 2 броя;
6. Тефтери и бележници, корица-картонена, размер А6 – 100 броя;
7. Кламери метални, 30 мм., 100 бр. в опаковка – 61 броя.
II.2.5) Критерии за възлагане
НЕ  
Цена
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект: „Да успеем всички заедно”, ДБФП BG05M2OP001-3.002-0215-С01/23.01.2017 г, по процедура БФП № BG05M2OP001-3.002 по Оперативна програма „Наука и образование за интелигентен растеж“.

На основание чл.12, ал.1, т.1 от Закона за обществените поръчки, Обособена позиция №2 е предназначена и запазена за участие на специализирани предприятия или кооперации на хора с увреждания.
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2

 (напр. 2015/S 123-123456)   и  778543 (напр. 123456)
(Едно от следните: Обявление за предварителна информация, използвано като покана за участие в състезателна процедура; Обявление за поръчка; Обявление за доброволна прозрачност ex ante)

IV.2.8) Информация относно прекратяване на динамична система за покупки

НЕ

IV.2.9) Информация относно прекратяване на състезателна процедура, обявена чрез обявление за предварителна информация

НЕ
Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-552    1   "Доставка на канцеларски материали, офис консумативи и тонер касети"
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
2
2 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис-Принт Сервиз ЕООД 107558642
ул. Юрий Венелин № 18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +359 66860101
+359 66860101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
20930.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

20844.54      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

Раздел V: Възлагане на поръчката 1
94-Д-553    2   „Доставка на стоки, включени в списъка на стоките и услугите по чл.12, ал.1, т.1 от ЗОП”.
да

V.1) Информация относно невъзлагане

V.2) Възлагане на поръчката

15/06/2017 (дд/мм/гггг)
V.2.2) Информация относно оферти
1
1 (МСП - както е определено в Препоръка 2003/361/ЕО на Комисията)
0
0
0
не

V.2.3) Наименование и адрес на изпълнителя 1

Офис-Принт Сервиз ЕООД 107558642
ул. Юрий Венелин № 18
Габрово BG322 5300 България
office.print.gabrovo@gmail.com +359 66860101
+359 66860101
да
V.2.4) Информация относно стойността на поръчката/обособената позиция (без да се включва ДДС)
3722.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)

3670.89      BGN
или
 /   които са взети предвид
(за рамкови споразумения - обща максимална стойност за тази обособена позиция)
(за динамични системи за покупки - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
(за поръчки, базирани на рамкови споразумения; ако това се изисква - стойност на поръчката/ите за тази партида, която/които не е/са включена/и в предишни обявления за възлагане на поръчки)
V.2.5) Информация относно възлагането на подизпълнител/и
НЕ
Стойност или дял от поръчката, които е възможно да бъдат възложени на подизпълнители 4
      
 %

 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Краен срок за подаване на жалби: 26.05.2017 г.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/06/2017 (дд/мм/гггг)


Приложение Г1 - Обществени поръчки

Основания за възлагането на поръчката без предварително публикуване на обявление за поръчка в Официален вестник на Европейския съюз

Директива 2014/24/EC

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на договаряне без предварително публикуване на обявление за поръчка в съответствие с член 32 от Директива 2014/24/EC
НЕ
 
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 

2. Други основания за възлагане на поръчката без предварително публикуване на покана за участие в състезателна процедура в Официален вестник на Европейския съюз
НЕ



Приложение Г5 - обществени поръчки на ниска стойност

Основания за възлагане на поръчка чрез пряко договаряне

ЗОП

(моля, изберете съответната опция и представете обяснение)

1. Основания за избор на процедура на пряко договаряне
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
 
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ
НЕ


Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва