Деловодна информация
00025
2475 13/06/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
13/06/2020 (дд/мм/гггг)
00025-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Куклен 115631816
ул. Александър Стамболийски 43
Куклен BG421 4101 България
Мария Белчева - Кмет на Община Куклен +359 035931152120
kmet@kuklen.org +359 035931152065

Интернет адрес/и

www.kuklen.org

http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20200613ygNw1117250


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://buyers-profile.kuklen.org/?q=page&idd=index&porachkaid=20200613ygNw1117250
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Зимно поддържане и снегопочистване на пътища от общинската мрежа на община Куклен по две обособени позиции“
90000000      
Услуги

Настоящата обществена поръчка включва в себе си извършване на дейности по почистване от сняг, лед и третиране на общинска пътна мрежа на територията на община Куклен по шест маршрута за зими 2020-2021 и 2021-2022 г. и превеждане на същите в състояние за безопасна експлоатация при зимни условия. Основните дейности, предмет на поръчката са: снегопочистване на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен; третиране с пясък и/или смеси на пътищата от общинската пътна мрежа на Община Куклен.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Маршрут № 1“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

МАРШРУТ № 1. Маршрут: с. Лясково - с. Яврово - с. Добралък - общински път PDV3016 - от км 9+100. Дължина – 18200 метра.

Настоящата обособена позиция включва в себе си извършване на дейности по почистване от сняг, лед и третиране на общинска пътна мрежа на територията на община Куклен по маршрут №1 от техническата спецификация на възложителя за зими 2020-2021 и 2021-2022 г. и превеждане на същите в състояние за безопасна експлоатация при зимни условия.
Критериите по-долу
 
ДА „Време за реакция и започване на работа при усложнена зимна обстановка“    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Маршрути №№ 2, 3, 4, 5 и 6“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
90000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

м 2. а) гр. Куклен - с. Руен - общински път PDV2110 б) общински път PDV2112 от ІІ-86 КЦМ – гр. Куклен – Манастир “Св. Св. Козма и Дамиан” – с. Гълъбово”; ... виж допълнителна инф. по-долу

Настоящата обособена позиция включва в себе си извършване на дейности по почистване от сняг, лед и третиране на общинска пътна мрежа на територията на община Куклен по маршрути №№ 2, 3, 4, 5 и 6 от техническата спецификация на възложителя за зими 2020-2021 и 2021-2022 г. и превеждане на същите в състояние за безопасна експлоатация при зимни условия.
Критериите по-долу
 
ДА „Време за реакция и започване на работа при усложнена зимна обстановка“    5
Цена
95
II.2.6) Прогнозна стойност
300000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/04/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

м 3. общински път PDV2113 - гр. Куклен – Манастир “Св. Св. Козма и Дамиан” – с. Гълъбово”, участък: гр. Куклен – Манастир “Св. Св. Козма и Дамиан” – с. Гълъбово”; м4. а) с. Марково - с. Гълъбово - общински път PDV1255 б) с. Цар Калоян - общински път PDV3111; м 5. Маршрут: Парк "Родопи" - І - Общински път PDV-1115; м 6. Маршрут: парк “Родопи” – ІІ - Общински път PDV-1114.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Не са предвидени
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

През последните 3 приключили финансови години, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - зимно поддържане и снегопочистване на пътища, изчислен на база годишните обороти, в размер на не по-малко от двукратния размер от прогнозната стойност на обособената позиция, за която се участва.
Критерият за подбор се доказва с годишните финансови отчети или техни съставни части. В случай, че публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и те са публично достъпни, не се изисква тяхното представяне.


През последните 3 приключили финансови години, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката - зимно поддържане и снегопочистване на пътища, изчислен на база годишните обороти, в размер на не по-малко от двукратния размер от прогнозната стойност на обособената позиция, за която се участва.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1 Участникът следва да има опит в изпълнението на поне една услуга, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата (или зимни сезони – 2018, 2018-2019; 2019-2020). Критерият за подбор се доказва със списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите, обемите и получателите. Преди подписването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя за описаните в ЕЕДОП дейности, отговарящи на изискванията на възложителя, удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания или копия на документи, удостоверяващи изпълнението, вида и обема на изпълнение на съответните дейности.
2 Участникът следва да разполага със инструменти, съоръжения и техническо оборудване – специализирани МПС, собствени или ползвани на друго валидно правно основание за изпълнение на поръчката, които отговарят на изискванията за осъществяване на услугата. Критерият за подбор се доказва със списък на транспортните средства, с които разполага и ще извършва обществената поръчка.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на поне една услуга, идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата (или зимни сезони – 2018, 2018-2019; 2019-2020). Сходни с предмета на поръчката са услуги по пътно поддържане:
За обособена позиция № 1 – на път в планинска местност с надморска височина от 800 и повече метра с дължина от 10 или повече километра, изпълнени за минимум един зимен сезон, в рамките на общия 3–годишен срок, за който се изисква опитът.
За обособена позиция № 2 – на път в планинска местност с надморска височина от 800 и повече метра с дължина от 6 или повече километра и на комбиниран път - в равнина част и в планинска местност с надморска височина от 800 и повече метра, с дължина от 5 или повече километра, изпълнени за минимум един зимен сезон, в рамките на общия 3–годишен срок, за който се изисква опитът.
2. Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване – специализирани МПС, собствени или ползвани на друго валидно правно основание за изпълнение на поръчката, които отговарят на изискванията за осъществяване на услугата и да са оборудвани, както следва:
За обособена позиция № 1 - Специализиран високопроходим трактор 4х4 с предно гребло за снегопочистване – 1 бр.; специализиран автомобил 4х4 – камион с предно гребло за снегопочистване, оборудван с устройство за опесъчаване – 1 бр.; колесен трактор с челен товарач – 1 бр.
За обособена позиция № 2 - Специализиран високопроходим трактор 4х4 с предно гребло за снегопочистване – 2 бр.; специализиран автомобил 4х4 – камион с предно гребло за снегопочистване, оборудван с устройство за опесъчаване – 2 бр.; колесен трактор с челен товарач – 1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Финансирането на поръчката по обособени позиции се осъществява, както следва: ОП 1 Маршрут № 1. Финансиране - държавна субсидия. ОП 2 Маршрут № 2 Финансиране - държавна субсидия. Маршрут № 3. Финансиране - държавна субсидия. Маршрут № 4. Финансиране - държавна субсидия. Маршрут № 5. Финансиране - общински бюджет. Маршрут № 6. Финансиране - държавна субсидия и общински бюджет. Начин на плащане. Плащанията се осъществяват чрез периодично въз основа на представени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ месечни отчети – в срок до 30 дни, считано от приемане изпълнението на услугите за съответния период.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/07/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

16/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Офертите ще се отварят в кнферентна зала ет. 3 в сградата на Община Куклен в гр. Куклен, ул.”Александър Стамболийски” № 43

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.Участниците се отстраняват от участие, когато са налице основанията на чл. 54 и чл. 107 от ЗОП, при наличие на националните основания за отстраняване на участника, посочени в документацията за участие, както и участник, който не може да докаже предложените от него цени на видовете дейности, и участник, който е предложил нереалистични и необосновани срокове, подлежащи на оценка.В опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, се представят поотделно комплектувани документите по: чл. 39, ал. 2 от ППЗОП (по т. 2.1. - 2.4 на настоящия раздел); по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП (по т. 2.5. на настоящия раздел); и документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП (по т. 2.6. на настоящия раздел). Документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП се поставят в общата опаковка по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП в отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис “Предлагани ценови параметри”. Когато е заявено участие за повече от една обособена позиция в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП, се представят за всяка от обособените позиция поотделно комплектовани документи по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП (по т. 2.1. - 2.4 на настоящия раздел); по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП (по т. 2.5. на настоящия раздел); документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП (по т. 2.6. на настоящия раздел). Документите по чл. 39, ал. 3, т. 2 от ППЗОП се поставят в общата опаковка по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП в отделни запечатани, непрозрачни пликове с надпис “Предлагани ценови параметри”, с посочване на обособените позиции, за които се отнасят.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата може да се подава на основание чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10 - десет дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва