Деловодна информация
01255Столична община - район Възраждане
РВЕ20-ДИ05-229 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
01255-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Възраждане 0006963270480
бул. Александър Стамболийски №62
София BG411 1303 България
Малина Кърчева, инж. Виолета Юрукова +359 29802889
zop@so-vazrajdane.bg +359 29870794

Интернет адрес/и

www.so-vazrajdane.bg

http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.so-vazrajdane.bg/profil-na-kupuvacha/id/smr-119dg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на строеж: Разширение на ДГ № 119 с изграждане на ново тяло и обновяване на старата сграда” - УПИ VІ за детска градина и трафопост, кв. 218, м. „Западно направление”, ул. „Брегалница” 26-30
45214100      
Строителство

Съгласно одобрена проектна документация за обекта във фаза „Технически проект“ се предвижда изграждане на нова сграда - разширение на ДГ 119 – триетажна сграда със скатен покрив, изграждане на топла връзка със съществуващата стара сграда на детската градина, както и СМР във връзка с подобряване на експлоатационните условия в старата сграда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2269017.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, Район „Възраждане“ УПИ VІ за детска градина и трафопост, кв. 218, м. „Западно направление”, ул. „Брегалница” 26-30, Район „Възраждане“, гр.София

Съгласно одобрена проектна документация за обекта във фаза „Технически проект“ се предвижда изграждане на нова сграда - разширение на ДГ 119 – триетажна сграда със скатен покрив, изграждане на топла връзка със съществуващата стара сграда на детската градина, както и СМР във връзка с подобряване на експлоатационните условия в старата сграда.
Критериите по-долу
 
ДА „Организация за изпълнение на поръчката”    50%
„Срок за изпълнение“    10%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
2269017.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) първа група, четвърта категория строежи, (за повече информация: http://register.ksb.bg/) или да е вписан в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, кои?то ще изпълняват.
За доказване на професионалната годност участникът декларира в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност информация за обстоятелствата по т.1 съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от валидно удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП) по чл.171 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден еквивалентен документ.


1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Минимални изисквания: Участниците да имат оборот, в сферата, попадаща в обхвата на поръчката не по-малко от 2 269 000 (два милиона двеста шестдесет и девет хиляди лева), общо за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
Под „оборот в сферата попадаща в обхвата на поръчката” се разбира: конкретният годишен оборот, реализиран от изпълнението на СМР.
Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за реализираните по години обороти в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на ГФО или неговите съставни му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си и/или със справка за оборота, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
Когато участникът е чуждестранно лице, той представя съответния документ, издаден от компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Ако в процеса на провеждане на обществената поръчка, документите са представени на възложителя, преди сключване на договора, определеният изпълнител декларира писмено, че същите са актуални, с декларация по чл.112, ал.10 от ЗОП.
2. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 61, ал.1, т.2 от ЗОП) по чл.171 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, покриваща минималната застрахователна сума или съответен валиден еквивалентен документ.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние“ с попълване на съответната графа на образеца на ЕЕДОП и с посочване на застрахователя издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване, уеб адрес. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие от валидна застрахователна полица „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ към датата на сключване на договора.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне един обект на строителство с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, който е въведен в редовна експлоатация. Под строителство, сходно с предмета на поръчката следва да се разбира извършването на дейности по изграждане и/или реконструкция на жилищни и обществени сгради по смисъла на § 5, т.40 и/или т.42 и/или т.44 от Закона за устройство на територията., вкл. монтаж на нови: електро, ВиК, ОВК инсталации, дограми, топлоизолации и хидроизолации по стени и покриви, вертикална планировка на дворно пространство и паркоустройство. 2.Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/ или организации, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществените поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството (чл. 63, ал. 1, т. 2 от ЗОП).3. Строителни работници: участникът да има на разположение за целия срок за изпълнение на СМР/СРР на обекта необходимия брой строителни работници, съобразно видовете работи по КСС.4.За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага минимум със следната специализирана тежка механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане.5. Участникът следва да прилага :
1.Система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи.
2. Система за управление по отношение на околната среда 14001:2015 или еквивалентна.
3. Система за здраве и безопасност по стандарт EN ISO 18001:2007 или еквивалент, с обхват строителство.


Т.1 Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне един обект на строителство с предмет и обем идентични или сходни с тези на поръчката, който е въведен в редовна експлоатация. Когато Участникът е обединение, се приемат сумарно изпълнените дейности от всички членове в обединението. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.Т.2 Ръководител обект- образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър”, с придобита специалност „ПГС“, или „ССС“, или еквивалентна; мин. 7г. професионален опит по му специалност; опит като ръководител на екип или обект на миН 1 строителен обект,сходен с предмета на поръчката. Технически ръководител- професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна; мин 5г проф. опит по му специалност; опит като технически ръководител на поне 1 строителен обект. Експерт по част „Конструктивна”- квалификация „строителен инженер“ или еквивалентна; мин 3г проф. опит по му специалност; опит в извършване на дейности по част „Конструктивна“ на минимум 1 изпълнен обект. Експерт по част „Електро”, Експерт по част „ВиК”, Експерт по част „ОВК“, Експерт по част „Геодезическа“, Експерт по част „Паркоустройство и благоустройство“ – със съответната проф.квалификация, мин 3г проф. опит по му специалност, опит в извършване на дейности по съответната част на минимум 1 изпълнен обект. Отговорник/специалист по контрола на качеството придобита проф.квалификация, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна; мин 1 го опит в осъществяването на контрол на качеството; валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс за осъществяване контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания по ЗУТ. Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве- проф квалификация, съгл. чл. 163а, ал.2 от ЗУТ, или еквивалентна; мин 1 г професионален опит в областта на безопасността и здравето при изпълнение на СМР; валиден към датата на подаване на офертата документ за преминат курс на обучение.Т.3 Минимално изискване за брой работници: Кофражисти – мин. 3 бр. Зидари – мин. 2 бр.Мазачи – мин. 2 бр.Монтажници метални конструкции – мин. 2 бр.Работници топлоизолация – мин. 3 бр.Работници хидроизолация – мин. 2 бр. Работници топлоизолационна система по фасади – мин. 3 бр.Работници част електро – мин. 2 бр.Работници част ВК – мин. 2 бр.Работници част ОВК – мин. 2 бр. Работници довършителни работи – мин. 3 бр.Бояджии – мин. 2 бр. Общи работници – мин. 4 бр.Т.4. Автокран;Самосвал. Комбиниран багер. Работна подемна платформа. Заваръчен апарат - мин. 1 бр. Инвентарна строителна ограда - мин. 140 м. Фасадно скеле – мин. 700 м2
Пробивна техника - мин. 2 бр.Металорежещи инструменти- мин. 3 бр. Т.5 Система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи.2. Система за управление по отношение на околната среда 14001:2015 или еквивалентна.3. Система за здраве и безопасност по стандарт EN ISO 18001:2007 или еквивалент, с обхват строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

СО - район Възраждане, гр. София, бул. Александър Стамболийски №62, ет.2, зала 6

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране за изпълнение на поръчката – чл.114 от ЗОП. Договорът ще влезне в сила, когато финансирането бъде осигурено. В проекта на договор е включена клауза за отложено изпълнение на договора. В случай, че финансирането не бъде осигурено в тримесечен срок от неговото подписване, всяка една от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие.
1.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник , за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1, т.1-7 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата.2. Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 55, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. За участниците следва да не са налице следните обстоятелства : наличие на свързаност по смисъла на пар.2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
наличие на обстоятелство по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
Гаранция за изпълнение на договора – условия, размер и начин на плащане:
1. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС валидност за целия срок на договора.
2. Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
2.1. парична сума;
2.2. банкова гаранция;
2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
3. Гаранцията по т. 2.1 или 2.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
4. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
5. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
6. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
7. При представяне на гаранцията във вид на платежно нареждане - паричната сума се внася по сметка на СО – район „Възраждане“ IBAN BG40 SOMB 9130 3324 986201, BIC код: SOMB BGSF Общинска банка АД
8. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
9. Възложителят ще освободи гаранцията за изпълнение, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
10. Възложителят сключва писмен договор с избрания за изпълнител участник по реда и при условията на чл.112 от Закона на обществени поръчки. При подписване на договора участникът, избран за изпълнител е длъжен да представи документи в съответствие с чл. 112 ал. 1 от ЗОП

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва