Деловодна информация
00157Община Мизия
020 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00157-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мизия 000193088
Ул.Георги Димитров №25-27
Мизия BG313 3330 България
ДД УТЕППИСД - Филка Лазарова +359 91612315
obsh.mz@abv.bg +359 91612012

Интернет адрес/и

http://www.miziabg.com/

http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2064%3A2020-9-inzhenering-sofronievo&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2064%3A2020-9-inzhenering-sofronievo&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор, във връзка с реконструкция на площад в с.Софрониево, община Мизия“
45000000      
Строителство

„Инженеринг – проектиране, изпълнение на СМР и осъществяване на авторски надзор, във връзка с реконструкция на площад в с.Софрониево, община Мизия“. Дейностите по настоящата процедура са подробно описани в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
332810.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с.Софрониево, Община Мизия

1.Дейност проектиране:
Проектът следва да се изготви съгласно изискванията на Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Наредбата се прилага за всички обекти, за които се изисква одобрен инвестиционен проект при издаване на разрешение за строеж. Съгласно чл. 2, ал. 2 от Наредба № 4 от 21 май 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти на МРРБ, инвестиционния проект да се изготви еднофазно, във фаза „Технически проект”. Техническият проект (чертежи и детайли) подлежи на одобряване и е основание за издаване на разрешение за строеж. За площада следва да бъде изготвен комплексен проект за инвестиционна инициатива по чл. 150, ал. 1 от ЗУТ.Към проекта да се разработят следните основни части:
- Проект по Част „Архитектура и благоустройство”
- Проект по Част „Геодезия и вертикална планировка”
- Проект по част „Конструктивна”
- Проект по Част „Електро”
- Проект по част „Водопровод и канализация” , касаещ изграждане на напоителна система и при необходимост – водосъбирателни съоръжения за дъждовни повърхностни води;
- Проект по Част „План за управление на строителни отпадъци”
- Проект по Част „План за безопасност и здраве”
- Проект по част „Пожарна безопасност”
- Част „Проектно – сметна документация”
Изисквания към проектните части на техническия проект:
- Инвестиционния проект да бъде представен в 5 екземпляра на хартиен носител и един на CD.
- Работни чертежи и детайли, по които се изпълняват отделните видове СМР, да се изготвят в следните препоръчителни мащаби:
- ситуационно решение в мащаб М 1:500 и М 1:1000 или друг подходящ мащаб по преценка на проектанта.
- детайли в мащаб М 1:50 или друг подходящ мащаб по преценка на проектанта.
2.Дейност строителство:Предвидено е изпълнение на реконструкция на площадно пространство в с.Софрониево, находящ се в кв.32 по регулационния план на с.Софрониево с площ 2200 м2. Основните дейности са свързани с разваляне на съществуващи настилки , в това число от естествен камък, реконструкция на клоцове чрез направа на нови стоманобетонови елементи, полагане на облицовки от естествен камък, направа на бетонова настилка за площад, полагане на нови плочи за настилка на площадно пространство от естествен камък – врачански варовик; ремонт на прилежащи стълбища и облицовка с врачански камък;подмяна на бордюри, реконструкция на парково осветление и допълване с ново; изграждане на автоматизирана поливна система в зелените площи; доставка на парково оборудване, в това число пейки, кошове за смет, перголи и др., затревяване, залесяване и озеленяване на клоцове. Осигуряване на изискванията, свързани с достъпна среда – изграждане на рампи за достъп на хора в неравностойно положение, както и на изискванията свързани с пожарна безопасност; осигуряване на отводняване на повърхностни води с подходящи отводнителни съоръжения.
3. Дейност упражняване на авторски надзор: В процеса на строителство проектантите упражняват авторски надзор съобразно изискванията на ЗУТ.
В предложението за изпълнение на поръчката участниците декларират, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, когато е приложимо.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предлагани гаранционни срокове    5
П2 - Срок за изпълнение на строително-монтажните работи    5
П3 - Технология и организация на изпълнениет на поръчката    40
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
332810.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
160

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към момента на обявяване на обществената поръчка не е осигурено финансиране и съгласно чл.114 от ЗОП договорът ще бъде с отложено изпълнение. Стойностите по отделните дейности са разпределени,както следва:- Изработване на инвестиционния проект във фаза технически проект – 14 000,00 лв. без ДДС;- Упражняване на авторски надзор – 3 000,00 лв. без ДДС;-Изпълнение на СМР – 315 810,83 лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи - IV-та група, IV-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква "г" от ЗУТ, а за чуждестранните лица в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка в която са установени или на друга държава: страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, същите трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя в съответствие с видовете строително-ремонтни работи, които ще извършват като подизпълнители.При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Раздел А: Годност от част ІV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
* Копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/, в случай, че същото не е достъпно чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, за изпълнение на строежи от категорията строежи, в които попада обекта на поръчката, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в поле 5 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да притежават застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия:
1.1.Валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” за проектант с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за четвърта категория строежи съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
1.2.Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строител съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ с минимална застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за четвърта категория строежи съгласно чл. 137, ал.1 от ЗУТ, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в поле 5 от Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с:
- Документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Чл. 5, ал. 1 от Наредбата определя минимални застрахователни суми, както следва: Чл. 5. (1) Минималната застрахователна сума за проектант е, както следва: 4. за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 50 000 лв.; Съгласно чл. 162, ал. 1 от ЗУТ „Проектант е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата проектантска правоспособност."
чл.5, ал. 2 Минималната застрахователна сума за строител е, както следва: 4. за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ - 100 000 лв.
Съгласно чл. 163, ал. 1 от ЗУТ „Строителят е физическо или юридическо лице, включващо в състава си физически лица, притежаващи необходимата техническа правоспособност, което по писмен договор с възложителя изпълнява строежа в съответствие с издадените строителни книжа."
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1б от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със:
– Списък на проектирането, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите на проектирането, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
2.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите. При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 1а Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със: – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност.При подаване на оферта участниците попълват тази информация в Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности – точка 2, от ЕЕДОП. Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение със: -Списък на екипа за изпълнение на строителството, с посочване на следната информация: експерт (трите имена), позиция (съгласно изискванията на възложителя), образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение), професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател), както и представянето на документи, които доказват професионалната компетентност на лицата в съответствие с изискванията на чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП.
4.Участниците следва да разполагат минимум със специализирана техника.При подаване на оферта участниците попълват тази информация в точка 9 от Раздел В: Технически и професионални способности от част ІV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Минималното изискване се доказва при подписване на договор за изпълнение с: - Декларация на техническото оборудване с посочване на следната информация: вида на техническото оборудване; капацитет, брой, основание за ползване (собственост, наем, лизинг, предварителен договор или друго основание, конкретизирано от участника).
5. Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати.Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ дейности с предмета и обема на поръчката следва да се разбира:
„Да е проектирал обект свързан с изграждане, и/или ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на обществени публични пространства и/или паркове, и/или пешеходни зони с минимална площ 2 200 м2.“
2.Участниците трябва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
За „сходни“ дейности с предмета на поръчката се разбира:
„Да е изпълнил обект с предмет инженеринг и/или изграждане, и/или ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт на обществени публични пространства и/или паркове, и/или пешеходни зони с минимална площ 2 200 м2.“
3.Участниците следва да разполагат с персонал с определена професионална компетентност, както следва:
3.1.Участниците трябва да разполагат с екип при изготвяне на инвестиционния проект, с определена професионална компетентност, съобразно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП, както следва:
3.1.1. Проектант - Архитект
3.1.2. Проектант - Конструктор
3.1.3. Проектант - Геодезист
3.1.4. Проектант - Електро
3.1.5. Проектант – В и К
3.1.6. Проектант – Пожарна безопасност
3.1.7. Проектант – ПБЗ
3.1.8. Проектант – ПУСО
Важно! Възложителя допуска един експерт да изпълнява задълженията на проектант по повече от една проектна част.
3.2.Участниците трябва да разполагат с технически лица при изпълнение на строителството с определена професионална компетентност, съобразно чл. 63, ал. 1, т. 5 от ЗОП, както следва:
3.2.1.Технически ръководител.
Професионална квалификация: степен на образование, отговарящо на изискванията на чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ: Технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше учебно заведение с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент или чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ за чуждестранни лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
3.2.2.Експерт „Координатор по безопасност и здраве“ (КБЗ).
Професионална квалификация: да притежава валиден документ - удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 година на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
4.Участниците следва да разполагат минимум със следната специализирана техника:
• багер с обем на кофата от 0.5 м3 до 1 м3 – минимум 1 брой;
• колесен товарач с обем на кофата до 1,5 м3 – минимум 1 брой;
• валяк до 10 т – минимум 1 брой;
• комбиниран багер с хидрочук– минимум 1 брой;
• ръчна трамбовка или виброплоча – минимум 1 брой;
• самосвали минимум 13 т – минимум 2 брой;
• бордови автомобил минимум 13 т – минимум 1 броя;
• фугорезачка – минимум 1 брой;
5. Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва всеки участник, който отговаря на условията на чл.10,ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.Възложителят отстранява от участие частник, за когото са налице основанията по чл.54,ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1,2,3,4 и 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от същия, както и обстоятелствата по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

16/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

17/07/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Мизия, гр.Мизия, ул."Георги Димитров"№25-27, етаж III

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на обявяване на обществената поръчка няма осигурено финансиране и съгласно чл.114 от ЗОП,договорът ще бъде с отложено изпълнение. Дейностите, включени в обхвата на обществената поръчка ще се възлагат съгласно осигурено финансиране. Тъй като към момента на обявяване на обществената поръчка не е осигурено финансиране, Възложителят не предвижда гаранция за изпълнение на договора.
Възложителя отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 54 от ЗОП; Ценовото предложение, направено от всеки участник не може да надвишава прогнозната стойност на поръчката, както и на всяка една от дейностите, включени в предмета ?, в противен случай ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Извън плика с надпис "Предлагани ценови параметри" не трябва да е посочена никаква информация относно цената;
Участници, които и по какъвто начин са включили някъде в офертата си извън плика "Предлагани ценови параметри" елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъдат отстранени от участие в процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва