Деловодна информация
00322
92-00-732 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00322-2020-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кърджали 000235920
бул. България № 41
Кърджали BG425 6600 България
Беркант Барзат +359 36167330
bbarzat@kardjali.bg +359 36162968

Интернет адрес/и

www.kardjali.bg

https://www.kardjali.bg/?pid=3,pk_1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.kardjali.bg/?pid=3,pk_1
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на водопровод по обслужваща улица от точка - Р57, Р55, Р53 до Р56, кв. 246 и канализация за отводняване на улицата до заустване в Главен колектор VII”, гр. Кърджали, Община Кърджали
45332000      
Строителство

Изграждане на водопровод по обслужваща улица от точка - Р57, Р55, Р53 до Р56, кв. 246 и канализация за отводняване на улицата до заустване в Главен колектор VII”, гр. Кърджали, Община Кърджали, включащо следните основни строителни работи:- Изкопни работи- Доставка и полагане пясък - Направа на канализационни връзки - Доставка и монтаж на водопроводни тръби - Доставка и монтаж на водопроводни шахти - Доставка и монтаж на канализационни тръби - Доставка и монтаж на канализационни шахти
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
289903.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Община Кърджали.

Изграждане на водопровод по обслужваща улица от точка - Р57, Р55, Р53 до Р56, кв. 246 и канализация за отводняване на улицата до заустване в Главен колектор VII”, гр. Кърджали, Община Кърджали, включащо следните основни строителни работи:- Изкопни работи- Доставка и полагане пясък - Направа на канализационни връзки - Доставка и монтаж на водопроводни тръби - Доставка и монтаж на водопроводни шахти - Доставка и монтаж на канализационни тръби - Доставка и монтаж на канализационни шахти
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА СТРОИТЕЛСТВОТО- К1    20%
Цена
80 %
II.2.6) Прогнозна стойност
289903.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участника следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, а именно ЧЕТВЪРТА ГРУПА ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква “б” ЗУТ – елементи на енергийната инфраструктура и други мрежи, съоръжения и инсталации, непопадащи в горните категории; от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) или аналогична регистрация/членство в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация/членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Доказване: Обстоятелството се удостоверява в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност с посочване на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени,с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт, а именно отговорността следва да покрива обекти от ЧЕТВЪРТА ГРУПА, ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква “б” ЗУТ – елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни и други мрежи, съоръжения и инсталации,от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи)
Доказване: За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (Обектът предмет на поръчката е ЧЕТВЪРТА ГРУПА, ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква “б” ЗУТ – елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни и други мрежи, съоръжения и инсталации,от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) .


Участникът в обществената поръчка следва да има застраховка „Професионална отговорност“ съгласно чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени,с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт, а именно отговорността следва да покрива обекти от ЧЕТВЪРТА ГРУПА, ТРЕТА КАТЕГОРИЯ (строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, буква “б” ЗУТ – елементи на техническата инфраструктура, хидротехнически, хидромелиоративни и други мрежи, съоръжения и инсталации,от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи)
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. На основание чл.63, ал.1, т.1, б. “а“ от ЗОП участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата, поне 1 /едно /строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на всяка от обособените позиции на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
Под строителство, с предмет и обем, идентични или сходни, с тези на поръчката се разбира: ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителни и/или канализационни тръбопроводи и/или съоръжения, като елемент на техническата инфраструктура, с категорията на настоящия обект.
Възложителят не поставя изискване за обем.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП попълнен в съответната част, а именно: в Част IV, раздел В, точка 1а.
2. Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип:-Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка – минимум 1 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – минимум 1 брой. - Специалист– контрол на качеството - строителен инженер или строителен техник, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по– малко от 3 години – минимум 1 брой.- Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 брой. Доказване: За доказване на поставеното изискване участниците попълват данни в е ЕЕДОП, Част IV: критерии за подбор, раздел, В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ Т.2 - със списък на членовете на ръководния технически екип , които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност и професионалния опит на лицата .
3. Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството.
4. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството. Доказване: При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 и ал. 4 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор като попълва поле „Сертификати от независими органи, удостоверяващи системи или стандарти за екологично управление“ от раздел Г: „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (еЕЕДОП). Сертификатите по т. 3. и т. 4. трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1. На основание чл.63, ал.1, т.1, б. “а“ от ЗОП участникът, самостоятелно или съвместно, трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата, поне 1 /едно /строителство, с предмет и обем, идентични или сходни с тези на настоящата обществена поръчка. Изискването се въвежда с цел гарантиране на качественото изпълнение на обществената поръчка чрез избиране на изпълнител с признат опит в областта на строителството.
2.Всеки участник трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно–технически екип. Инженерно– техническият екип като минимум, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката трябва да отговаря на следните изисквания:
• Технически ръководител – технически правоспособно лице съгл. чл. 163а от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени, с опит в областта на строителството на обекти, сходни с предмета на обществената поръчка – минимум 1 г. и участие като технически ръководител при изпълнението на обекти, сходни с предмета на настоящата обществена поръчка – минимум 1 брой.
• Специалист– контрол на качеството - строителен инженер или строителен техник, притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, със стаж не по– малко от 3 години – минимум 1 брой.
• Специалист – координатор по безопасност и здраве (КБЗ), с най-малко 1 години стаж на длъжност КБЗ, съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба №2/2004г. на МРРБ; да притежава валидно удостоверение за КБЗ в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени – минимум 1 брой.
3. Участникът трябва да има система за управление на качеството ISO 9001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с обхват в областта на строителството.
4. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За сключване на договор за обществената поръчка, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 1 % (едно на сто) от общата цена на договора без ДДС.
Гаранцията за изпълнение на договора се предоставя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Когато даденият вид гаранция е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Кърджали, бул.България 41, етаж 2, стая 211

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва