III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
1. Лице, което ще бъде пряко ангажирано в изпълнението на строително-монтажните работи, следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 6 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - IІ-ра група: строежи от транспортната инфраструктура, строежи от IV-та категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ – улици от второстепенна улична мрежа V и VІ клас и съоръженията към тях, а за чуждестранно лице се посочва еквивалентна регистрация, допускаща съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка. За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква А, т. 1). Преди сключване на договора за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/). В случай, че участникът е чуждестранно лице той следва да представи Удостоверение за временно или постоянно вписване в ЦПРС към Камарата на строителите. ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години (2017 г., 2018 г. и 2019 г.), в зависимост от датата на която участникът е създаден или e започнал дейността си не по-малко 1 500 000.00 (един милион петстотин хиляди) лева, без ДДС. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за икономическо и финансово състояние се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него. Участникът попълва точка 1 а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП: справка за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на обособената позиция на поръчката на участника. ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. 2. Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност” с покритие съответстващо за строежи трета категория по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За доказване на горепосоченото изискване всеки участник следва да попълни приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква Б, т. 5). Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните 3 (три) приключили финансови години (2017 г., 2018 г. и 2019 г.), в зависимост от датата на която участникът е създаден или e започнал дейността си не по-малко 1 500 000.00 (един милион петстотин хиляди) лева, без ДДС. 2. Всеки участник следва да има застраховка „Професионална отговорност” с покритие съответстващо за строежи трета категория по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
1.Всеки участник следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Предложеният от участника ръководен състав за изпълнение на поръчката трябва да включва:-Технически ръководители на обектите–минимум 2бр.,изисква се да са назначени по трудов договор,съгласно чл.163а от ЗУТ,да са строителни инженери или строителни техници или еквивалентни, със специалност Транспортно и/или Пътно строителство,Геодезия или еквивалентна,с минимум 5 години професионален опит в пътно-строителния сектор и реализирани поне два пътно строителни обекти.-Експерт–контрол на качеството,притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ,със стаж не по-малко от 1 (една) година като ЕКК.Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект като изпълняващ длъжността, за която е предложен.-Експерт по ЗБУТ-изисква се да има валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Да има най-малко 2 (две) години опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд.Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект като изпълняващ длъжността, за която е предложен.За доказване на изискването по т. 2 участникът следва да попълни членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, образованието и професионалния опит на лицата, в приложения към документацията за обществена поръчка образец–ЕЕДОП (част IV, буква В, т. 6,буква „б”). Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника,определен за изпълнител да представи Списък на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението на поръчката включително и доказателства за минимални изисквания към ръководителя обект и техническия ръководител.ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП.2.Участникът следва да разполага с инструменти,съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка,както следва:Тежка механизация:-Асфалтополагач–2бр.;-Пневматичен валяк–2бр.;-Двубандажен валяк–2бр.;-Комбиниран вибрационен валяк–2бр.;-Пътна фреза–1бр.;-Машина за напръскване с емулсия (автогудронатор)–1бр.;-Багер с обем на коша от 0,6 до 1м3–2бр.;-Товарни камиони над 10 тона–4бр.;-Товарачна машина–2бр.;-Водоноска с четка–1бр.;-Машина за ремонт и обработка на пукнатини и фуги–1бр.;Малогабаритна механизация:-Фугорез за асфалтова настилка–2бр.;-Ръчен къртач за асфалтова настилка–1бр.;-Валяк-ръчен вибрационен /до 2,5 т/-1бр.;-Компресор над 6 атм.–1бр.;-Компресор за чистене основи при кръпки–1бр.;За доказване на изискването по т.2. участникът следва да попълни инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката в приложения към документацията за обществена поръчка образец – ЕЕДОП (част IV, буква „В”, т. 9).Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ САМО СЪОТВЕТНИЯ РАЗДЕЛ В ЕЕДОП. 3. Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна,с обхват, приложим към предмета на поръчката–за строителство (изграждане),реконструкция и ремонт на пътища,улици,пътни съоръжения и пътна инфраструктура и система система за управление на околната среда по международен стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват,приложим към предмета на поръчката–за строителство (изграждане),реконструкция и ремонт на пътища, улици, пътни съоръжения и пътна инфраструктура.Продължава в VI.3)Допълнителна информация.
1.Всеки участник следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.Предложеният от участника ръководен състав за изпълнение на поръчката трябва да включва:-Технически ръководители на обектите–минимум 2бр.,изисква се да са назначени по трудов договор,съгласно чл.163а от ЗУТ,да са строителни инженери или строителни техници или еквивалентни, със специалност Транспортно и/или Пътно строителство,Геодезия или еквивалентна,с минимум 5 години професионален опит в пътно-строителния сектор и реализирани поне два пътно строителни обекти.-Експерт–контрол на качеството,притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ,със стаж не по-малко от 1 (една) година като ЕКК.Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект като изпълняващ длъжността, за която е предложен.-Експерт по ЗБУТ-изисква се да има валидно удостоверение за обучение съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.Да има най-малко 2 (две) години опит като контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд.Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект като изпълняващ длъжността, за която е предложен. 2.Участникът следва да разполага с инструменти,съоръжения и техническо оборудване за изпълнение на обществената поръчка,както следва:Тежка механизация:-Асфалтополагач–2бр.;-Пневматичен валяк–2бр.;-Двубандажен валяк–2бр.;-Комбиниран вибрационен валяк–2бр.;-Пътна фреза–1бр.;-Машина за напръскване с емулсия (автогудронатор)–1бр.;-Багер с обем на коша от 0,6 до 1м3–2бр.;-Товарни камиони над 10 тона–4бр.;-Товарачна машина–2бр.;-Водоноска с четка–1бр.;-Машина за ремонт и обработка на пукнатини и фуги–1бр.;Малогабаритна механизация:-Фугорез за асфалтова настилка–2бр.;-Ръчен къртач за асфалтова настилка–1бр.;-Валяк-ръчен вибрационен /до 2,5 т/-1бр.;-Компресор над 6 атм.–1бр.;-Компресор за чистене основи при кръпки–1бр. 3. Участникът трябва да има въведена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалентна,с обхват, приложим към предмета на поръчката–за строителство (изграждане),реконструкция и ремонт на пътища,улици,пътни съоръжения и пътна инфраструктура и система система за управление на околната среда по международен стандарт ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват,приложим към предмета на поръчката–за строителство (изграждане),реконструкция и ремонт на пътища, улици, пътни съоръжения и пътна инфраструктура.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|