Деловодна информация
00535
432 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00535-2020-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Радомир 000386776
пл.Свобода № 20
Радомир BG414 2400 България
Пламен Алексиев- кмет на Община Радомир +359 777-81975
obshtinaradomir@abv.bg +359 77782502

Интернет адрес/и

www.radomir.bg

https://www.radomir.bg/subsection-475-content.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.radomir.bg/subsection-475-content.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на СМР с предмет: „Реконструкция и рехабилитация на вътрешна водопроводна мрежа на с.Извор – актуализация I етап“
45232151      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа на село Извор, община Радомир – с включена част от вътрешната водопроводна мрежа, в рамките на обособеното етапно изпълнение като част от цялостното решение за реконструкция на водопроводната мрежа на населеното място, като обособени са в I-ви етап за изпълнение: Главен клон I; Главен клон III; Главен клон IV; Шахта Редуцир вентил; Водомерна шахта. Предвижда се реконструкцията и рехабилитация на около 3105,20 л.м. водопроводни клонове от вътрешната водопроводна мрежа.Точните параметри и обхват са описани в приложените подробни количествени сметки, техническа спецификация и инвестиционен работен проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
674777.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

село Извор, община Радомир

Предмет на настоящата обществена поръчка е реконструкция и рехабилитация на вътрешната водопроводна мрежа на село Извор, община Радомир – с включена част от вътрешната водопроводна мрежа, в рамките на обособеното етапно изпълнение като част от цялостното решение за реконструкция на водопроводната мрежа на населеното място, като обособени са в I-ви етап за изпълнение: Главен клон I; Главен клон III; Главен клон IV; Шахта Редуцир вентил; Водомерна шахта. Точните параметри и обхват са описани в приложените подробни количествени сметки, техническа спецификация и инвестиционен работен проект.
В рамките на предписаните за изпълнение дейности, съобразно техническата документация, следва да се изпълнят:
? изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с подробно разписаните изисквания в техническия проект и количествените сметки;
? дейности по въвеждане на обекта в експлоатация;
? гаранционна отговорност за периодите на гаранционните срокове за отделните видове строително - монтажни работи, съоръжения и строителни обекти
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качество на изпълнението    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
674777.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата за възлагане на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство (предмет на обществената поръчка), съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
Възложителят не поставя изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) - което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка – чтвърта група, втора категория – за строежи съгл. чл.137, ал.1, т.2, б. „б“ от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците следва да са реализирали минимален оборот през последните три приключили финансови години. Участникът попълва в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката – строителство - за последните три приключили финансови години.
2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ. Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №2, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ.


1. Участниците следва за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си (2019г., 2018г., 2017г.) да са реализирали минимален общ оборот, попадащ в обхвата на поръчката, а именно – оборот от изпълнение на строителни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер на 674 777,39лв. с ДДС(шестстотин седемдесет и четири хиляди седемстотин седемдесет и седем лева и тридесет и девет стотинки).
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за реализиран конкретен оборот се доказва от обединението като цяло.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи ІI-ра категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.2, буква „б” от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет идентичен или сходен с обществената поръчка, за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката: Технически ръководител, Специалист – контрол на качеството, Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството. Участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец №2.
3.Участникът трябва да прилага системи за управление на качество. Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на качество или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, както и период на валидност.
4.Участникът трябва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.Участникът попълва съответното поле от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) - Образец № 2, с посочване на система за управление на околна среда или еквивалентни мерки, обхвата на сертификация, номер на сертификата, както и период на валидност.


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 (едно) строителство идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. Забележка: Под „сходно” строителство с предмета на обществената поръчка следва да се разбира изграждане и/или реконструкция/рехабилитация и/или основен ремонт на водоснабдителни мрежи и съоръженията към тях в рамките на населени места;
2. Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва:
- За Технически ръководител – да има висше образование с квалификация „строителен инженер“ или „инженер“ или „архитект“, или средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ или „Техника“ или еквивалентна;
Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, сходен с предмета на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Специалист – контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за преминат курс за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно.
Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, сходен с предмета на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
- За Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството - да притежаващ валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има опит при изпълнението на минимум 1 (един) строителен обект, сходен с предмета на поръчката, като изпълняващ длъжността, за която е предложен.
„Сходен с предмета на поръчката“ за целите на настоящия критерии ще бъде всеки обект, за който е изпълнявана: ремонт/ реконструкция/ ново изграждане на водопроводни мрежи и/или клонове независимо от местоположението и обема им.
3.Участникът трябва да прилага система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
4. Участникът трябва да прилага система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент.
Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за прилагане на система за управление на качество и за опазване на околната среда, или еквивалентни мерки с обхват на сертификация строителство или еквивалент се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител следва да отговаря на условията на ЗОП и да е представил необходимата информация за покриване на критериите за подбор. При сключване на договора избранията изпълнител следва да представи доказателства за осигурена гаранция за добро изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 2 % (две на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора може да се представи под формата на: - Банкова гаранция – (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя); - Парична сума, преведена по сметка на Община Радомир; - Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение на договора
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Радомир, пл.Свобода 20

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, в съответствие с предписаното в ЗОП и ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото са налице някое от предвидените в чл.54 и чл.55 от ЗОП обстоятелства. Допълнително, прилагат се и специфични национални основания за отстраняване спрямо участниците, както следва: 1. Участник, за когото са налице обстоятелства съгласно чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС), освен ако не е налице изключението по чл. 4 от същия закон; 2. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. При подаване на оферта участникът декларира липсата или наличието на специфичните/национални основания за изключване,чрез попълване на Част III, раздел Г „Други основания за изключване, които могат да бъдат предвидени в националното законодателство на възлагащия орган или възложителя на държава-членка“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На основание чл. 47, ал. 4 от ЗОП, органите от които може да се получи необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са приложими към строителството – предмет на поръчката, и са в сила в държавата, в която те ще се изпълняват са както следва:
- Министерство на труда и социалната политика – http://www.mlsp.government.bg/;
- Агенция по заетостта – http://www.az.government.bg/;
- Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда” – http://www.gli.government.bg/;
- Държавна агенция за осигурителен надзор – http://www1.government.bg/;
- Националната здравноосигурителна каса (НЗОК) и нейните териториални поделения районни здравноосигурителни каси (РЗОК) – http://www.nhif.bg/;
- Националната агенция за приходите – http://www.nap.bg/;
- Национален осигурителен институт – http://www.nssi.bg/;
- Изпълнителна агенция по околна среда – http://eea.government.bg/;
- Министерство на околната среда на водите – http://www.moew.government.bg/;
- Регионална инспекция по околната среда и водите – http://www.riew.org/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП - 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва