Деловодна информация
00137
ОП-2439 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00137-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лясковец 000133844
пл. Възраждане № 1
Лясковец BG321 5140 България
Пенка Велкова, Даниела Маринова +359 61922055
obshtina@lyaskovets.bg +359 61922045

Интернет адрес/и

https://www.lyaskovets.bg/

https://www.lyaskovets.bg/d4_adm_buyerprofile.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.lyaskovets.bg/d4_adm_buyerprofile_op.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа в Община Лясковец”
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа в Община Лясковец” с включени две обособени позиции:
- Обособена позиция 1. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец” и
- Обособена позиция 2. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6599220.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Мястото за изпълнение на обществената поръчка е територията на с. Джулюница, общ. Лясковец.

В инвестиционния проект е предвидена подмяна на водопроводни клонове с обща дължина на трасетата 14 137 м, изпълнени от полиетиленови тръби висока плътност(ПЕВП) за налягане 1,0 МРа - ?225, ?160, ?110 и ?90, положени подземно в границите на уличното платно, върху изравнено и профилирано легло от пясък,- и обратен насип 15 см. от пясък и фракция от трошен камък. Монтиране на пожарни хидранти през максимум 150 м. отстояние един от друг и направа на сградни водопроводни отклонения към прилежащите сгради и имоти от полиетиленови тръби ?32 с възстановяване на съществуващата настилка. Към проекта е изготвена Техническа спецификация за обособената позиция (Приложение № 1.1. от документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка).
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на поръчката”    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
4489513.42      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
290

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от ЗОП договорът ще е с отложено изпълнение.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Мястото за изпълнение на обществената поръчка е територията на с. Добри дял, общ. Лясковец.

В инвестиционния проект е предвидена подмяна на водопроводни клонове с обща дължина на трасетата 6 042 м, изпълнени от полиетиленови тръби висока плътност(ПЕВП) за налягане 1,0 МРа – ?160, ?140, ?110 и ?90, положени подземно в границите на уличното платно, върху изравнено и профилирано легло от пясък,- и обратен насип 15 см. от пясък и фракция от трошен камък. Монтиране на пожарни хидранти през максимум 200 м. отстояние един от друг и направа на сградни водопроводни отклонения към прилежащите сгради и имоти от полиетиленови тръби ?32 с възстановяване на съществуващата настилка. Към проекта е изготвена Техническа спецификация за обособената позиция (Приложение № 1.2. от документацията за участие в процедурата по възлагане на обществената поръчка).
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на поръчката”    40 %
Цена
60 %
II.2.6) Прогнозна стойност
2109706.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
200

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането към момента на откриване на процедурата не е осигурено и съгласно чл. 114 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) договорът ще бъде с отложено изпълнение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисквано минимално ниво за обособена позиция 1. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец” и за обособена позиция 2. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”:
Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от четвърта група, подгрупа „строежи от втора категория”, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 4 и ал. 4, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 2, б. „б“ от ЗУТ и с чл. 4, ал. 2, т. 2 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
Участниците следва да посочат тази информация в Част IV., Раздел А от ЕЕДОП (Образец № 1.1. и/или Образец № 1.2. в зависимост от обособената позиция/позиции, за която участват) .
За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи:
• Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден контролен талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта (четвърта група, втора категория), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя следните документи:
• • Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – Образец № 2 от документацията за участие и
• Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложена Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство.
• • Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка:
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Изисквано минимално ниво: а). за Обособена позиция 1. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец”:
През последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 6 000 000,00 лв. (шест милиона лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 4 000 000,00 лв. (четири милиона лева).
б). за Обособена позиция 2: „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”- за Обособена позиция 2. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”:
През последните три приключили финансови години участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 3 000 000,00 лв. (три милиона лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 2 000 000,00 лв. (два милиона лева).
*Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
„Нетни приходи от продажби” са сумите от продажба на продукция, стоки и услуги, намалени с търговските отстъпки, данъка върху добавената стойност и други данъци, пряко свързани с приходите.
**Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
***Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са строителни и монтажи работи по изграждане и/или реконструкция и/или подмяна на ВиК мрежи.
ВАЖНО!
В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, минимално изискуемите общ оборот и оборот, попадащ в обхвата на поръчката, трябва да са равни или по-големи от сбора на съответните минимално изискуеми обороти за двете позиции.
2. Изисквано минимално ниво за обособена позиция 1. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец” и за обособена позиция 2. „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”:
Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи от втора категория.
*Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техн. и проф. способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, представя сл. док-ти:• • Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката - Образец № 3 от документацията за участие и
• Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. • • Валиден сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен.
Забележка:
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. • • Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен.
Забележка:
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. • • Списък по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. и контрола на качеството, в който е посочена професионалната компетентност на лицата – Образец № 4 от документацията за участие и
• Документи, които доказват професионалната компетентност* на лицата, които ще изпълняват строителството и на членовете на ръководния състав. Забележка:
Не се допуска едно и също физическо лице да съвместява повече от една ръководна/експертна позиция при изпълнение на обществената поръчка, с оглед компетентността и отговорностите, които всяко от тях ще има при изпълнение на поръчката.
В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, той трябва да разполага с технически ръководител за всяка обособена позиция поотделно, като не се допуска едно и също лице да съвместява функциите на технически ръководител при изпълнението на двете обособени позиции. •Декларация по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката - Образец № 5 от документацията за участие.


1. Изисквано мин.ниво: а). за ОП 1: През последните 5 години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.*„Строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са СМР по изграждане и/или реконструкция и/или подмяна на ВиК мрежи на един или повече обекти с обща дължина минимум 3 500 м. б). за ОП 2: През последните 5 години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е видове строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.*„Строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са СМР по изграждане и/или реконструкция и/или подмяна на ВиК мрежи на един или повече обекти с обща дължина минимум 1 500 м. ВАЖНО! В случай, че участникът подава оферта и за двете обособени позиции, мин. изисквания за изпълнени видове строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка, трябва да са равни или по-големи от сбора на съответните мин. изисквания за изпълнени видове строителни дейности с предмет и обем, идент. или сходен с предмета на обществената поръчка за двете обособените позиции 2.Изисквано мин. ниво за ОП 1:и за ОП 2: Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен обхват, сходен на предмета на поръчката. 3. Изисквано минимално ниво за ОП 1: и заОП 2: Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или екв., или др.доказателства за екв. мерки за опазване на ок. среда, с предметен обхват „строителство “ или екв.. 4. Изисквано мин. ниво за ОП 1: и за ОП 2: Участникът трябва да разполага с необх. бр. персонал, в т.ч. квал. техн. рък. състав с опр. проф. комп-ст за изпълнение на строит-вото, със сл. образование и квал-я или еквивалентни, както следва:а). Техн. рък-л (едно лице), отговарящо на сл. изисквания:- строи. инженер, архитект или строит. техник, който ръководи строит. работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ; - да притежава проф. опит като техн. ръководител в изпълнението на дейности по изграждане и/или реконструкция и/или подмяна на ВиК мрежи на мин. 2 (два) изпълнени строителни обекта.б). Длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа* (едно лице), отговарящо на следните изисквания:- да притежава уд-е или др. документ за правоспособност за изв-не на дейност като дл. лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. и - да притежава професионален опит като специалист по безопасност и здраве при работа на мин. 1 изпълнен строит. обект;в). Отг-к по контрола на кач-вото (едно лице), отговарящо на сл. из-я:- да прит. уд.е за преминато обуч. за контрол върху кач-вото на изпълнение на строит. и за контрол на съотв-ето на строит. продукти със същ. из-я за безопасност или екв. док. и- да притежава проф. опит като отг-к по кач. на мин. 1 изпълнен строит. обект. Изисквано минимално ниво:а). за ОП 1: Участникът трябва да разполага за период, не по-кратък от срока за изпълнение на поръчката, с необх. мин. брой инструменти, съоръжения и техн. оборудване, необх.за изпълнението на обществената поръчка, включващо: - Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3 - 2 бр.;- Автомобил – самосвал - 1 бр.;- Автомобил – бордови - 1 бр.; б). за ОП 2: - Колесен багер (комбиниран), мин. 0,5 м3 - 1 бр.;- Автомобил – самосвал - 1 бр.;- Автомобил – бордови - 1 бр.; ВАЖНО!В случай, че уч-кът подава оферта и за двете об. позиции, мин. изисквания за брой инстр-ти, съоръжения и техн. об-не, необх. за изп-ето на общ. поръчка, тр. да са равни или по-големи от сбора на съотв.мин. из-я за двете об. поз.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


? Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и съгласно условията и изискванията на възложителя, посочени в техническите спецификации (Приложение № 1.1. за Обособена позиция 1: „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Джулюница, Община Лясковец” и Приложение 1.2. за Обособена позиция № 2: „Реконструкция и подмяна на участъци от водопроводната мрежа на с. Добри дял, Община Лясковец”).
? При изпълнение на договора на обществената поръчка, изпълнителят и неговите подизпълнители (ако има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно Приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/07/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

Залата на общинския съветник в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, ет. 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от уч-е в процедурата участник, за когото за налице осн-ята по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще се възползва от възможността и ще отстрани от участие в процедурата и участник, за когото е налице някое от обст-вата по чл. 55, ал. 1, т.1-5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата: 1. участник, който не отговаря на пост. критерии за подбор или не изпълни др. условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие. 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а). предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;б). правила и из-я, свързани с оп-не на ок. среда, соц. и тр. право, прил-ми колект. споразумения и/или разпоредби на междун. ек., соц. и тр. право, които са изброени в Приложение № 10 от ЗОП;3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;4. участници, които са свързани лица;5. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.7. участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са на лице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.8. участник, който след покана от страна на възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, респ. не потвърди валидността на същата за определен от възложителя нов срок.9. участник, който е предложил цена за изпълнение на обособена позиция, по-висока от определената от възложителя в документацията за участие прогнозна стойност.10. участник, който при проверка по реда на чл. 104, ал. 5 от ЗОП, при която е изискано да предостави разяснения или доп. доказателства за данните, пос-ни в офертата, извърши промени в техн. и/или цен. си предложение.11. участник, за когото са налице обст-вата по чл. 69 от ЗПКОНПИ. Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при сключването му. В противен случай договор за обществена поръчка не се подписва с участника, определен за изпълнител.а). Гаранцията за изпълнение е в размер на 0,5% (половин процент) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка по съответната обособена позиция без вкл. ДДС. б). Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП се представя в една от следните форми:- Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Лясковец; - Оригинал на безусл. и неотм. банк. гаранция, издадена от бълг.или чуждестр. банка, в полза на Община Лясковец. В този случай срока на валидност на същата тр. да бъде равен на срока на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни.- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
След подп-не на дог.за обществена поръчка по съотв. об. позиция и преди ос-не на ав.плащане по договора, изпълнителят следва да представи гаранция за исканите авансови средства. В противен случай авансово плащане по договора не се осъществява.а). Гаранцията за авансово предоставените средства е в размер на 100% от стойността на исканите от изпълнителя авансови средства по договора за възлагане на обществена поръчка по съотв.обособена позиция без вкл. ДДС. б). Изпълнителят избира сам ф-мата на гар-ята за ав. предоставените средства. Гаранцията за ав. предоставените средства съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП се представя в една от следните форми:- Пар. сума, внесена по банк. сметка на Община Лясковец;- Ориг. на безусл. и неотм.банк.гаранция, изд. от бълг. или чужд. банка, в полза на Община Лясковец. В този случай ср. на вал-ст на същата тр.да бъде не по-кратък от срока за усв-не на аванса чрез ок.плащане; Застр.- срока на вал-ст на същата тр. да бъде не по-кратък от срока за усв-не на аванса.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва