Деловодна информация
1418
20Ю-РОП-17 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
1418-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив – район „Южен“ 0004715040070
гр. Пловдив, ПК 4004, ул. „Македония“ №73А
Пловдив BG421 4004 България
Елена Николаева Абрашева +359 32276142
jurist@south-plovdiv.bg +359 32276130

Интернет адрес/и

https://south-plovdiv.bg

https://south-plovdiv.bg/buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://south-plovdiv.bg/buyer-profile
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на СМР и СРР по ремонт на улична мрежа, тротоарни и паважни настилки на територията на Район „Южен” – Община Пловдив” в две обособени позиции
45000000      
Строителство

Изпълнение на СМР и СРР по ремонт на улична мрежа, тротоарни и паважни настилки на територията на Район „Южен” – Община Пловдив” в две обособени позиции:
Обособена позиция № 1: „Изпълнение на СМР и СРР по ремонт и полагане на асфалтови настилки по улична мрежа и прилежаща улична регулация на територията на Район „Южен”– Община Пловдив”
Обособена позиция № 2: „Изпълнение на СМР и СРР на тротоарни и паважни настилки по улична мрежа и прилежаща техническа инфраструктура на територията на район „Южен” – Община Пловдив”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
990000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

:  2

II.2) Описание 1

"Изпълнение на СМР и СРР по ремонт и полагане на асфалтови настилки по улична мрежа и прилежаща улична регулация на територията на Район „Южен”– Община Пловдив" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Пловдив

Обособена позиция № 1: Извършване на СМР и СРР за полагане асфалтобетон и ремонт на единични участъци на пътната настилка от уличната мрежа и прилежаща улична регулация на територията на Район „Южен”. Преасфалтирането като вид СМР включва възстановяване на основни пластове от пътното легло, усилване на компроментирани участъци от пътното платно, преасфалтиране на участъци, подмяна капаци на ревизионни шахти и решетки на уличните оттоци, повдигане или понижаване нивото на съществуващи РШ и ДШ и др. в рамките на договорения с Изпълнителя срок и в съответствие с изискванията на Възложителя, действащите в страната технически норми и стандарти и приложената „Техническа спецификация – 2009“ на Национална агенция „Пътна инфраструктура”, приети за приложение от Община Пловдив, съгласно писмо изх. №13Р21/06.02.2013 год., както и нормативните изисквания по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност и др
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
710000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Изпълнение на СМР и СРР на тротоарни и паважни настилки по улична мрежа и прилежаща техническа инфраструктура на територията на район „Южен” – Община Пловдив 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр.Пловдив

Обособена позиция № 2: Извършване на СМР и СРР на тротоарни и паважни настилки по улична мрежа и прилежаща улична регулация и техническа инфраструктура на територията на Район „Южен” – Община Пловдив от бетонови и естествени елементи /плочи, павета, унипавета, пътни ивици/ на територията на район „Южен“, като вид технологични работи, включва демонтаж на съществуващата настилка, възстановяване на основните пластове от леглото под настилките, полагане на настилка от вибропресовани или бетонови елементи и павета, фугиране, полагане на тротоарни и градински бордюри, полагане на бетонови пътни ивици и павета, почистване на работната площадка и др. в рамките на договорения с Изпълнителя срок и в съответствие с действащите в страната технически норми и стандарти и приложената „Техническа спецификация – 2009“ на Национална агенция „Пътна инфраструктура”, приети за приложение от Община Пловдив, съгласно писмо изх. №13Р21/06.02.2013 г., както и нормативните изисквания по безопасност и хигиена на труда, пожарна безопасност и др.
При изграждането на нови тротоари от различни по размер и вид бетонови елементи, определеният за целта участък се трасира от геодезистите на Изпълнителя в ситуационно отношение, проверява се за наличието на подземни комуникации, които могат да бъдат засегнати от изпълнението на работите по изграждането на тротоара, и се дават нивата на съществуващия терен, за да се определи дълбочината на изкопа. След изкопаване на излишните земни почви, земното легло се подравнява и уплътнява, полага се основа от подходящ материал, указан в проекта или посочен от Възложителя, след което площта на тротоара се оформя с бетонови бордюри, укрепени с бетон с клас на якост не по-ниска от В 15. Преди изпълнението на настилката на тротоара се правят лабораторни проби с натискова плоча и се издават протоколи за уплътнение на готовата основа.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
280000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа и/или втора група строежи, четвърта категория строежи.
За чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът посочва еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен, и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден. За чуждестранно лице в ЕЕДОП се посочва еквивалентен документ, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
Забележка: При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
Участникът ще бъде отстранен от участие в поръчката, ако не отговаря на някое от горните изисквания.
Участник може да се позова на капацитета на трети лица само ако лицата, с чиито образование, квалификация или опит се доказва изпълнение на изискванията на възложителя, ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
Участник, който се позовава на капацитета на трети лица трябва да представи в офертата си попълнен ЕЕДОП от всяко лице, с който да докаже, че ще разполага с неговите ресурси. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от поръчката
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години /2017г., 2018г. и 2019г./, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или започнал дейността си, в размер на както следва:
За Обособена позиция № 1 - 1 420 000, 00 (един милион четиристотин и двадесет хиляди) лева без ДДС.
За Обособена позиция № 2 - 560 000,00 (петстотин и шестдесет хиляди) лева без ДДС.
Забележка: Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирани от дейности, попадащи в обхвата на обществената поръчка.
Забележка: Сферата, попадаща в обхвата на поръчката следва да се разбира: строителство, реконструкция, рехабилитация и/или основен ремонт на инженерна и/или благоустройствена инфраструктура.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 1а от ЕЕДОП с посочване на информацията за реализиран минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на следните документи, съгласно чл.62, ал.1 от ЗОП:
- Удостоверения от банки;
- Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- Справка за общия оборот.
2. Участникът, респективно член на обединение, който ще изпълнява СМР и СРР в поръчката трябва да притежава валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми - 100 000 /сто хиляди/ лева, съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.4, буква „в“ от ЗУТ, с покритие относимо към категорията на обектите, предмет на строителството на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора.
Когато участникът е обединение, застраховката се представя от всеки член от обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. За чуждестранните лица изискването се прилага, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентна, съгласно чл.62, ал.1 от ЗОП.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има изпълнено строителство /минимум три изпълнени договора/ с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: строителство, реконструкция, рехабилитация и/или основен ремонт на инженерна и/или благоустройствена инфраструктура.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага с необходимия брой технически лица, включително такива, които отговарят за контрола на качеството и лица, които ще изпълняват строителството, както следва:
- Технически ръководител: В съответствие с чл.163а, ал.4 от ЗУТ във връзка с чл. 163а, ал. 2 и 3 от ЗУТ се изисква технически правоспособно лице с образователна степен: „Строителен инженер“ или „строителен техник“. Да има професионален опит като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство на минимум един строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;
- Отговорник по контрола на качеството: Да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Да има професионален опит като отговорник по контрола на качеството при изпълнение на строителство на минимум строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката;
- Координатор по безопасност и здраве: Да притежава удостоверение за „Експерт за безопасност и здраве” съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Да има професионален опит: като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на строителство на минимум един строителен обект с обхват, сходен с предмета на поръчката.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП, като се посочва най-малка следната информация за всеки един специалист/експерт:
-трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка;
-Образование - специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение;
-Професионален опит - месторабота, период, длъжност, основни функции.
-Допълнителна квалификация в зависимост от изискванията за заеманата длъжност спрямо обществената поръчка (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, въз основа на коя нормативна уредба е издаден, издател).
В случаите на чл. 67, ал. 5 и ал. 6 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството, като се посочат следните данни:
Специалист/експерт ( трите имена и позиция /длъжност/, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
Образование (специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, номер на диплома, издател).
Допълнителна квалификация в зависимост от изискванията за заеманата длъжност спрямо обществената поръчка (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, въз основа на коя нормативна уредба е издаден, издател).


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала в административната сграда на район "Южен" на ул. "Македония" №73а, гр. Пловдив

На отваряне на офертите могат да присъстват участниците, техни упълномощени представители и представители на средствата за масова информация
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

по реда на чл. 197 и сл. ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва