Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Враца
Ц1040-06-8/2 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00145-2020-0062 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Национален осигурителен институт чрез Териториално поделение на НОИ - Враца 1210825210021
пл. Христо Ботев № 1
Враца BG313 3000 България
Цветелина Цветкова +359 9266403615
Vratza@nssi.bg +359 9266403640

Интернет адрес/и

https://www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/vra/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fvra%2F2014%2F06-2020-1015-06-36


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/vra
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява средствата на държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонти в приземен етаж на сградата на ООА при ТП на НОИ – Враца, включително обезопасяване от наводняване трафопост и вентилация и климатизация“ 06-2020-1015-06-36
45200000      
Строителство

Обществената поръчка включва в предмета си частичен вътрешен ремонт на помещения в приземен етаж на сградата на ООА при ТП на НОИ – Враца, обезопасяване от наводняване трафопост и вентилация и климатизация на помещенията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
29000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

Сградата на ООА при ТП на НОИ – Враца, бул. „Мито Орозов“ № 59

Обществената поръчка включва в предмета си частичен вътрешен ремонт на помещения в приземен етаж на сградата на ООА при ТП на НОИ – Враца, обезопасяване от наводняване трафопост и вентилация и климатизация на помещенията, съгласно Техническа спецификация и количествено-стойностна сметка (КСС), неразделна част от документацията на поръчката.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
29000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Всеки участник следва да притежава изискуемата по чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦРПРС) съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1, ал. 4, т. 3 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС) за изпълнение на строежи, попадащи в четвърта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Когато участник е чуждестранно лице, то същият следва да има право да извършва такава дейност въз основа на еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата-членка или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, в която е установен.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор чрез посочване на информация за горепосочените обстоятелства съобразно националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. Данните се представят чрез попълване на информацията в част IV, раздел А на ЕЕДОП.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Копие на удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от четвърта категория, придружено от валиден контролен талон към него по чл. 23 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от ЗКС, се представя копие на документа по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
Документите се представят при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП при поискване от Възложителя и при сключване на договор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171/171а от ЗУТ с покритие, не по-малко от минималната застрахователна сума за този вид строителство – IV категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, изискуема по Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор чрез посочване на информация за горепосочените обстоятелства в част IV, раздел Б на ЕЕДОП.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът представя копие от застрахователна полица за застраховка „Професионална отговорност“ за дейността на строител по чл. 171, ал. 1/171а от ЗУТ, с покритие в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава-членка на ЕС, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство съгласно чл. 171а от ЗУТ.


Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност“ за дейността на строител по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/171а, като застрахователната сума следва да покрива минималната застрахователна сума за този вид строителство съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата. Възложителят не поставя изискване за обема на изпълнените дейности.
*Под строителство със “сходен” предмет с този на поръчката, следва да се разбира извършване на вътрешни ремонти и/или вентилация и климатизация.
Под “изпълнено строителство” се разбира такова, което независимо от датата на възлагането му, е приключило в посочения по-горе период.
Съответствието с изискването участниците декларират в приложения към документацията на обществената поръчка Образец № 1 – ЕЕДОП (част IV, буква В, За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид) чрез посочване на строителствата, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът представя списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителствата, които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания – заверени копия.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност (по смисъла на § 2, т. 41 от Допълнителните разпоредби от ЗОП) за изпълнението на поръчката.Съответствието с изискването се декларира в приложения към документацията на обществената поръчка Образец № 1 – ЕЕДОП (част IV, буква В, Технически лица или органи за контрол на качеството и Образователна и професионална квалификация).
Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът представя доказателства под формата на списък по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП на персонала, който ще изпълнява поръчката и ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3. Участникът следва да има въведена система за осигуряване на качеството в строителството или система за управление на качеството с обхват, приложим към предмета на поръчката по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент. Съответствието с изискването се декларира в приложения към документацията на обществената поръчка Образец № 1 – ЕЕДОП (част IV, буква Г: Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството), където се посочва номер на сертификата, дата на издаване, дата на валидност, информация за лицето, издало сертификата и дали същото отговаря на изискването на чл. 64, ал. 5 от ЗОП. Документи за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
При поискване от страна на Възложителя, в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП и при сключване на договор, съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът представя заверено от него копие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент.


1. Участникът следва да е изпълнил поне 1 (едно) строителство с предмет, идентичен или сходен* с този на поръчката, за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с професионална компетентност, както следва:
2.1. Технически ръководител, който да е строителен инженер, архитект или строителен техник и който да ръководи строителните работи и да осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 - 5 от ЗУТ и с професионален опит като технически ръководител или заместник-технически ръководител или еквивалентна позиция в изпълнението на поне 1 (един) изпълнен строеж за извършване на вътрешни ремонти и/или вентилация и климатизация.
2.2. Координатор по безопасност и здраве – лице, преминало обучение в лицензиран център за професионално обучение съгласно изискванията на чл. 5 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, притежаващо валидно удостоверение за длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ, със специфичен професионален опит минимум една година като координатор по безопасност и здраве в строителството.
2.3. Отговорник по контрола на качеството – лице, преминало обучение в лицензиран център за професионално обучение съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 05.02.2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България и притежаващ валидно удостоверение/сертификат или еквивалентен документ за осъществяване на контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност, със специфичен професионален опит минимум една година като отговорник по контрол на качеството в строителството.
2.4. Изпълнителски екип от минимум 3 (трима) души строители.
Забележка: Участниците могат да предложат и допълнителен изпълнителски екип за изпълнение на поръчката.
3. Наличие на валиден сертификат по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват, приложим към предмета на поръчката.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя под формата на парична сума или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Преди подписване на договора ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя гаранция за изпълнение в размер на 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС със срок на валидност 30 (тридесет) дни след изтичане на срока на договора.
Гаранцията се представя по избор в една от следните форми:
- парична сума, внесена по сметка на ТП на НОИ - Враца, посочена в проекта на договор;
- банкова гаранция;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на ТП на НОИ - Враца, гр. Враца, пл. “Христо Ботев” № 1, ет. 3, заседателна зала

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подаване на офертата участникът декларира липсата на основанията и обстоятелствата за отстраняване чрез представяне на ЕЕДОП с съответната информация, изискана от Възложителя.
Участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности, като посочат информацията в част ІІ, Раздел В от ЕЕДОП. По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, кандидатите или участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които кандидатът или участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата. Третите лица представят ЕЕДОП.
Участниците посочват в част ІІ, Раздел Г от ЕЕДОП подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай участниците трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Подизпълнителите представят ЕЕДОП.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава от всеки от участниците в обединението. При необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението, ЕЕДОП се подава и за обединението.
Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка:
1. участник, за когото е налице някое от основанията на чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал.1, т. 1 от ЗОП, възникнало преди или по време на процедурата;2. участник за когото е налице забраната по чл. 69 от ЗПКОНПИ;3.участникът е дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим, или е свързано лице с подобно дружество и по отношение на регистрираното в юрисдикция с преференциален данъчен режим дружество не е налице някое от изключенията по чл.4 от Зак. за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от с тях лица и техните действителни собственици; 4. участници, които са свързани лица по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП;5.участник, за когото е налице някое от основанията на чл. 107 от ЗОП;6. уч., който не е удължил или не е потвърдил срока на валидност на представената по процедурата оферта;7. уч. за когото не може да бъде извършена идентификация на клиента чрез регламентираните в ЗМИП и ППЗМИП способи. 8.Основанията за отстраняване се прилагат и когато участник в процедурата е обединение и за член на обедин. е налице някое от основанията за отстраняване, посочени в т. 1, 2, 3 и 4 по-горе. 9.Когато при изпълнение на поръчката уч.е посочил, че ще ползва подизпълнители или капацитета на трети лица, те също следва да отговарят на изискванията по т. 1., 2., 3. и 4. по-горе. 10.Всяко лице може да участва самостоятелно или в обединение, като лице, което участва самостоятелно, няма право да участва като част от обединение. В процед. 1 физич. или юридич. лице може да участва само в едно обединение.Съгл. чл.56, ал.1 от ЗОП участник, за когото са налице основания и обстоятелства за отстраняване по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки за надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. Участникът представя съответните доказателства за надеждността си, посочени в чл.45, ал.2 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

По реда на чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП - в десетдневен срок от изтичане на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва