Деловодна информация
00392Община Провадия
РД 0510-330 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00392-2020-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Провадия 000093638
ул. Дунав №39
Провадия BG331 9200 България
Богдана Стойчева +359 51842702
b_stoycheva@provadia.bg +359 51842164

Интернет адрес/и

www.provadia.bg

http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=257&dr=0


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.provadia.bg/proc_provadia.php?id=257&dr=0
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Доставка и монтаж на прожектори, осветители и табла за улично осветление за Спортна площадка - гр. Провадия и по улици в част от населените места в Община Провадия със седем обособени позиции 2020 - ОП -15
45316100      
Строителство

Доставка и монтаж на прожектори, осветители и табла за улично осветление за Спортна площадка - гр. Провадия и по улици в част от населените места в Община Провадия - в рамките на обществената поръчка се предвижда извършване на доставка и моннтаж на 20 броя LED прожектори 150W, 13830 Lm, 5000 K, L50/H280/W210; доставка и моннаж на 172 броя улични LED осветители 40W, 4800 Lm, 5000K, IP67; доставка и монтаж на 16 броя табла за упправление на уличното осветление с включени контактор, часовник и предпазители; изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопост - 16 броя.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
27442.24      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
7

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на прожектори на Спортна площадка - гр. Провадия 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

Спортна площадка - гр. Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 20 броя LED прожектори 150W, 13830 Lm, 5000 K, L50/H280/W210 за осветление на спортната площадка. Посочените прожектори се монтират на съществуващи пилони с височина над 10 метра.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
2674.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Бозвелийско 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Бозвелийско, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 40 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Бозвелийско. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 4 броя, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 4 броя.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
5876.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Златина 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Златина, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 20 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Златина. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 1 брой, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 1 брой.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
2519.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Венчан 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Венчан, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 21 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Венчан. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 2 броя, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 2 броя.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
3043.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Кривня 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Кривня, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 35 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Кривня. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 4 броя, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 4 броя.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
5351.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Добрина 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Добрина, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 21 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Добрина. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 3 броя, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 3 броя.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
3461.97      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на улични осветители и табла за улично осветление в с. Петров дол 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

с. Петров дол, община Провадия, област Варна

В рамките на обособената позиция се предвижда доставка и монтаж на 35 броя улични LED осветители 40W, 4800Lm, 5000K, IP67 на територията на с. Петров дол. Уличните осветители се монтират на съществуващи улични стълбове за осветление с височина между 8 и 10 метра. Предвижда се и доставка и монтаж на табла за улично осветление с включени контактор, часовник и предпазители – 2 броя, както и изнасяне на апаратура за управление на уличното осветление извън трафопостовете – 2 броя.
Изпълненото количество работа подлежи на замерване след приключване на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР    15
Цена
85
II.2.6) Прогнозна стойност
4514.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят поставя изискване участниците да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следният обхват: строителни дейности по обекти минимум Втора група, четвърта категория, съгласно Наредба №1 от 30.07.2003 година за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от Закона за устройството.
Съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с посочения критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят поставя изискване участниците да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум четвърта категория (за първа, втора, трета, четвърта, пета, шеста и седма обособени позиции).
При участие на обединение, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За чуждестранните участници – да имат застраховка професионална отговорност за строителство или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж.
Участниците декларират съответствието си с посоченият критерий за подбор в ЕЕДОП.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.


1. За Първа обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
2. За Втора обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
3. За Трета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
4. За Четвърта обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
5. За Пета обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева;
6. За Шеста обособена позиция - Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева.
7. За Седма обособена позиция – Участникът да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи четвърта категория, т.е. минималният размер на застрахователна сума за строителя е 100 000,00 лева.
Документи за доказване на съответствието с критерия за подбор: копия от застраховки „Професионална отговорност” с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, а именно в строителството по смисъла на чл. 137 от ЗУТ за строежи минимум четвърта категория.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.
2. Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Участниците декларират съответствието си с посочените критерии за подбор в ЕЕДОП.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката за минимум 1 (един) обект.
Под „строителство, сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира строителни работи в чийто обхват са включени строителни дейности, свързани с изграждане, реконструкция, ремонт и/или рехабилитация на съоръжения за осветление на обществени места.
Изискването се прилага за всяка обособена позиция.
2. Ако участникът подава оферта за една обособена позиция от обществената поръчка той трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- автовишка -1 брой.
Ако участникът подава оферта за две и повече обособени позиции от обществената поръчка той трябва да разполага минимум със следното техническо оборудване за изпълнение на предмета на поръчката:
- автовишка – 2 броя.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
Документи за доказване на съответствието с критериите за подбор:
- По т.1 – списък на строителството за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение/я за добро изпълнение, който съдържа стойността, датата на която е приключило строителството, мястото и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
- По т.2 – декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са ЮЛ, съответствието с критериите за подбор се доказва съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП. Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица съгласно чл.65 от ЗОП. В случай, че участникът е посочил в офертата си че ще ползва подизпълнители, за тях се прилага чл.66 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В предложението за изпълнение на поръчката, участника посочва своето предложение относно срок за изпълнение на СМР, като същият не може да бъде по-кратък или по-дълъг от сроковете, посочени от Възложителя като минимални, респективно максимални срокове за изпълнение на СМР за съответната обособена позиция.
Преди сключване на договора от изпълнителя се изисква гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора за всяка обособена позиция. Участникът сам избира формата, по която представя гаранцията за изпълнение - парична сума, банкова гаранция или застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава изпълнението чрез покритие отговорността на изпълнителя. Редът и условията за освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договора, публикуван в профила на купувача и представляващ неразделна част от документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Провадия, ул. Дунав №39, сградата на Общинска администрация - Провадия, зала 204

Получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Опаковката на офертата на участника съдържа следните документи за участие в процедурата:
1. Заявление за участие, включващо
1.1. ЕЕДОП
1.2. Документи за доказване на предприетите мерки за надеждност (ако е необходимо);
1.3. За участници - обединения, които не са юридически лиза се представя копие от документ, от който е видно правното основание за създаване на обеддинението.
2. Офертата съдържа:
2.1. Предложение за изпълнение на поръчката в съотевтствие с техническата спецификация и изискванията на Възложителя и приложени към него Програма за организация и изпълнение на договора (предоставена задължително на електронен носител във формат *.doc") и Линеен график за изпълнение на предвидените дейности и диаграма на работната ръка по съответната обособена позиция.
2.2. Ценово предложение за всяка обособена позиция поотделно, придружено с количествено - стойностна сметка и анализи по единичните цени по съответната обособена позиция.
II. От участие в процедурата се отстранява участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 и по чл.55, ал.1 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и:
- участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка, или в документацията;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
- участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, посочени в Приложение №10 към ЗОП;
- участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал.3-5 от ЗОП;
- участници, които са свързани лица;
- участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин или срок;
- участник, който след покана от страна на Възложителя не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си;
- участник за когото са налице обстоятелствата по чл.3, т.8 във връзка с чл.4 и чл.5, ал.1, т.3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТС;
- участник, за който са налице ограниченията след освобождаване от висша публична длъжност по смисъла на чл.69 от ЗПКОНПИ.
III. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на ЕЕДОП. Документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. Съгласно чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП преди сключване на договор за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя документи, удостоверяващи липсата на основания за отстранявано от процедурата, както и за съответствието с критериите за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и за третите лица, ако има такива.
IV. Участниците могат да получат информация относно задължения свързани с данъци и осигуровки, спазване на мерките за опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната от НАП, МОСВ, Агенция по заетостта и Главна инспекция по труда.
V. При подготовка на офертата си, участниците следва да се съобразят със следните максимални предели при формиране на икономическите показатели: часова ставка - до 5,00 лева/час; допълнителни разходи върху ФРЗ - до 100 %; допълнителни разходи върху механизация - до 40%; доставно - складови разходи за материали - до 8%; печалба - до 8%.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават по реда на чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша №18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва