Деловодна информация
00261
12-00-132 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00261-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Каспичан 000931511
ул. Мадарски конник № 91
гр. Каспичан BG333 9930 България
Радостина Механджийска +359 53517417
obshtina@kaspichan.org +359 53517470

Интернет адрес/и

http://kaspichan.org/

https://kaspichan.nit.bg/proczeduri-po-zop/publichno-sstezanie/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://kaspichan.nit.bg/proczeduri-po-zop/publichno-sstezanie/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения, елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Каспичан "
45233120      
Строителство

Сключване на Рамково споразумение, в което не са определени всички условия, за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Каспичан.
С възлагане на настоящата поръчка, Възложителят се стреми да избере потенциален Изпълнител на предмета на поръчката, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на пътното строителство, на който Община Каспичан да възложи изпълнението на дейностите по предмета на обществената поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
45233000      
45233200      
45220000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Община Каспичан

Сключване на Рамково споразумение, в което не са определени всички условия, за възлагане на договори за обществени поръчки за изпълнение на строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация и текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за нуждите на Община Каспичан.
С възлагане на настоящата поръчка, Възложителят се стреми да избере потенциален Изпълнител на предмета на поръчката, притежаващ професионална квалификация и практически опит в областта на пътното строителство, на който Община Каспичан да възложи изпълнението на дейностите по предмета на обществената поръчка.
С цел Възложителя да положи максимални грижи за целогодишна нормална експлоатация на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура съобразно годишните бюджети, както и че на практика видът и броят на обектите не биха могли да се определят предварително. С оглед на това, Община Каспичан и с цел постигане на целесъобразност при разходване на бюджетни и други средства и спазване основните принципи на ЗОП, възложителя взема решение да проведе публично състезание за сключване на рамково споразумение, в което не са определени всички условия със срок на изпълнение до 4 години считано от датата на подписване на споразумението с 1 (един) потенциален изпълнител, които отговарят на предварително обявените от възложителя условия.
При изпълнение на поръчката следва да се извърши :
Текущ ремонт на :
-пътна и улична мрежа - общинската пътна и улична мрежа;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
-алейна мрежа и тротоари ;
-елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка;
Текущия ремонт се осъществява чрез отстраняване на отделни повреди по пътното платно; възстановяване на разрушени тротоари, бордюри, отводнителни съоръжения в отделни участъци; ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и др; отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности; ремонт и запълване на фуги и други на пътни съоръжения; повдигане, потапяне и подмяна на капаци на ревизионни и дъждоприемни шахти; направа на нови дъждоприемни шахти; при необходимост извършване на ремонт на елементи от техническата инфраструктура;
Строителство, основен ремонт, реконструкция, рехабилитация на:
-пътна и улична мрежа - общинската пътна и улична мрежа;
- пътни съоръжения-мостове, пасарелки, водостоци и други съобразно предмета на настоящата поръчка;
-алейна мрежа и тротоари ;
-елементи на техническата инфраструктура-съобразно предмета на настоящата поръчка;
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    20
Организация за изпълнение на дейностите от предмета на поръчката    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
5000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
48

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС за изпълнение на строежи oт „Втора група, трета и четвърта категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, съответствието с изискването за годност (правоспособност) се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица, които ще изпълняват строителни дейности. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като се попълва се част IV раздел А от ЕЕДОП.
Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
В случай, че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документа по чл.25а от Закона за камарата на строителите, се изисква от членове на обединението, които ще изпълняват строителни дейности.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да притежава минимален оборот в сферата на предмета на поръчката в размер на не по-малко от 1 000 000 лв. (или равностойността на посочената стойност в друга валута) общо за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството , или съответен валиден аналогичен документ.
Предвид, че настоящата процедура касае сключване на рамково споразумение Възложителя не се интересува от покритието на застраховката, при допълването на офертите по реда на чл.82,ал.2 от ЗОП, Възложителят ще изисква от участника, определен за потенциален изпълнител ,застраховка със съответното покритие отговарящ на категорията на съответния обект.


1. Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: справка за оборота попадащ в сферата на поръчката – строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна и улична мрежа, пътни съоръжения и елементи на техническата инфраструктура за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си или други дикументи съгласно чл.62, ал.1, т. 1 и 3 от ЗОП, от които да е видно минималното изисквание на възложителя
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът попълва (декларира) в част ІV., буква „Б“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: копие на валидна застраховка “Професионална застраховка в строителството ” по смисъла на чл.171 от ЗУТ, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в строителството , или съответен валиден аналогичен документ.
Забележка
В случай, че участникът участва като обединение/ консорциум, такава застраховка трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. . Участникът следва да докаже, че има опит в изпълнение на минимум едно строителство с предмет и обем идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Забележка: строителство с предмет идентично или сходно с предмета на обществената поръчка се счита:строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътни обекти.
Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство.
За изпълнено строителство се счита такова прието с протокол Обр. 15.
2. Участникът следва да разполага с екип който да организира и изпълнява дейностите, предмет на обществената поръчка. Екипът следва да е съставен минимум от:
-Ръководител екип текущ ремонт– Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна.
Опит: минимум 5 (пет) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
-Технически ръководител текущ ремонт с образователна степен - инженер/техник или еквивалентна .
Опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
-Ръководител екип пътно строителство – Професионална област /квалификация/: Строителен инженер, специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“ или „Строителство на сгради и съоръжения“ или еквивалентна.
Опит: минимум 5 (пет) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
-Технически ръководител пътно строителство с образователна степен - инженер/техник или еквивалентна.
Опит: минимум 3 (три) при изпълнение на обекти в областта на строителство и/или поддържане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на автомагистрали и/или пътища и/или улици.
-Координатор по безопасност и здраве :Професионален опит: минимум 1 /една/ година опит като координатор БЗ. Притежаващ валидно удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност в строителството съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или еквивалентно.
* Мотиви: Тези изисквания са наложени от вида на работите, които се налага да се извръшват.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3. Участникът да има въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентна) с обхват строителство-сходно с предмета на поръчката .
Забележка: Съгласно чл.64, ал. 6 от ЗОП се дава възможност за представяне и на други доказателства за еквивалентни мерки за управление на качеството.


1. Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
*Мотиви: Това изискване е наложено от вида на работите, които се налага да се извръшват на обекта на обществената поръчка, който е от голямо обществено значение. Необходимо е участника да притежава опит за изпълнение на пътни обекти, които съответстват на предмета на настоящата обществената поръчка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
2. Участникът следва да попълва (декларира) в част ІV., буква „В“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) тези изисквания), в който подробно описва данните за образованието за всяко лице от изискуемия ръководен и изпълнителски персонал, така че да се удостовери съответствие с минимално поставените изисквания за професионална компетентност.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: - Списък на техническите лица, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочен професионалната компетентност на лицата съобразно минималните изисквания на Възложителя.
3. Участникът следва да предостави (декларира) в част ІV., буква „Г“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП)
Забележка: В случай на участие на обединение, спазването на изискването може да бъде осигурено от един или повече от партньорите в обединението, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението по отношение на дейностите, свързани със строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности, свързани със строителство.
В случаите на чл.67, ал.5 от ЗОП се представя: Сертификат на участника за въведена система за управление на качеството БДС EN ISO 9001-2015 (или еквивалентна) с строителство-сходно с предмета на поръчката , издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на рамково споразумение, потенциалните изпълнители не внасят гаранция за изпълнение. Гаранция за изпълнение се представя преди подписването на всеки конкретен договор от изпълнителя, определен по предвидения в рамковото споразумение ред. На основание чл.111, ал.2 от ЗОП, Възложителят определя гаранция за изпълнение на договора в размер на 2%(два процента) от стойността на договора, които следва да се внесат от спечелилия участник по сметка на Възложителя или да се представи банкова гаранция, или да се представи застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя преди подписването на договора.
По отношение на гаранциите за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП.
Гаранциите за изпълнение на настоящата обществена поръчка се представят в една от следните форми:
1. парична сума или
2. банкова гаранция или
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с един оператор
  
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Каспичан, находяща се на адрес: гр. Каспичан, ул. Мадарски конник № 91

Радостина Механджийска - Юрисконсулт на Община Каспичан
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на откриване на обществената поръчка не е осигурено финансиране. В тази връзка и в съответствие с чл. 114 от ЗОП изпълнението на дейностите, включени в настоящата поръчка ще се счита за възложено под отлагателното условие до осигуряване на финансиране за 2020 година, 2021 година, 2022 година и 2023, а в случай на частично финансиране, рамковото споразумение се изпълнява до размера на осигуреното финансиране.
В случай, че не бъде осигурено финансиране, за (конкретната) година, на основание чл. 114 от ЗОП всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от началото на всяка от календарните 2020 г., 2021 г., 2022 г. и 2023 г., като нито една от страните не дължи обезщетение за вреди или пропуснати ползи на другата страна.
Срока на договора е 48 (четиридесет и осем) месеца от датата на подписването му или до изчерпване на прогнозната стойност — 5 000 000 лева без ДДС, което от двете събития настъпи по рано.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП, в 10 - дневен срок.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва