Деловодна информация
00614Община Хайредин
К-1842 12/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00614-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Хайредин 000193551
ул. Георги Димитров № 135
с.Хайредин BG313 3357 България
Габриела Милчева +359 91662209
hayredin_ob@mail.bg +359 91662214

Интернет адрес/и

https://www.hayredin.com/

https://sop.bg/hayredin-203/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/hayredin-203/proceduri-20-2-zop/#h
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на улична мрежа на територията на Община Хайредин
45233142      
Строителство

Основната цел на изпълняваните дейности е да се извърши ремонт на уличните и тротоарните настилки, за да бъде преустановен процесът на разрушаването им, да се осигури безопасността, носимоспособността, равността и отводняването им от повърхностни води.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

с. Хайредин, Област Враца

Предвидено е извършване на ремонтни дейности на 9 улици в с. Хайредин. Работите, които ще бъдат извършвани на всяка от улиците са: Фрезоване на асф.настилка и извозване на депо; Изкоп на компрометирана трошенокаменна настилка и оформяне на земно легло,вкл. извозване на депо; Уплътняване на земно легло; Основа от трошен камък; Уплътняване на основа от трошен камък; Битумизирана баластра; Първи битумен разлив; Неплътен асфалтобетон
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката - П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2200000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от четвърта група – втора категория строежи или да притежава такава регистрация в професионален или търговски регистър в държавата, в която е установен.
Изискването се отнася и за членовете на обединение и подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 1.1. в раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
2. справка по години за реализирания специфичен оборот за последните три приключили финансови години.
2.Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.2. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).


1. Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 800 000 лв. (два милиона и осемстотин хиляди лева).
2. Участниците в обществената поръчка следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал. 2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица). Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум 2 (две) дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за дейностите с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката.
Участникът следва да предостави в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. 1. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания,в това число: номер, дата и учебно заведение, издало диплома/сертификат, описание на идентичното или сходно строителство с посочване на конкретен обект.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Списък на ключовите експерти, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
3.Участникът следва да разполага с техническо оборудване.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 9 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към инструментите, съоръжения и техническо оборудване минимални изисквания, в това число: инвентарни номера, регистрационни номера, основание за ползване – собствено или на друго основание.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка,:
1. Списък на инструменти, съоръжения и техническо оборудване, с които ще се изпълнява строителството по настоящата поръчка.
4.Участникът трябва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарт за система за управление на качеството:
- EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент и
-EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент
Участникът следва да предостави информация за сертификатите в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП.
За доказване на посочените изисквания участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Валидни сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EN ISO 9001:2015 и/или еквивалент, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие).
2. Валиден сертификати за внедрена система за управление на качеството по стандарт EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или еквивалент - за управление на околната среда, включващ в обхвата си изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях (заверено копие).


1.1.Участникът да е изпълнил през последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, мин. 2 дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката - изпълнение на строителство, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
1.2.Участникът да има екип в състав:
Ръководител на обекта - висше образование с ОКС бакалавър или „магистър” или екв. образователна степен, когато е придобита в чужбина. Проф. квалификация „строителен инженер“, специалност „Пътно строителство“. Област на висше образование: „Технически науки”, професионално направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. или екв.
Проф. опит – Мин. 5 години общ проф. опит. Участие като ръководител на екип при изпълнение на мин. 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Инженер „Транспортно строителство“ - висше образование с ОКС „бакалавър“ или „магистър” или екв. образователна степен, когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, проф. направление „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г., специалност „Транспортно строителство” или екв.
Проф. опит - Участие като инженер „Транспортно строителство“ при изпълнение на мин. 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Технически ръководител - средно образование с четиригодишен курс на обучение или екв. образователна степен, когато е придобита в чужбина. Проф. квалификация „строителен техник“, специалност „Транспортно строителство“ или екв.
Проф. опит – Минимум 5 години опит по специалността. Участие като технически ръководител в изпълнение на мин. 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Координатор по безопасност и здраве - висше образование с ОКС „магистър” или екв., когато е придобита в чужбина. Област на висше образование: „Технически науки”, съгласно Класификатора на областите на висше образование и професионалните направления, утвърден с Постановление № 125 на МС от 24.06.2002 г. за утвърждаване класификатор на областите на висше образование и професионални направления или екв.; Да притежава валидно удостоверение за квалификация по безопасност и здраве или еквивалентна.
Проф. опит - Участие като координатор по безопасност и здраве при изпълнение на минимум 2 строителства, при които е изпълнявано изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръженията към тях.
Посочените от участника лица не могат да съчетават повече от една позиция в предложения екип, като за всеки от горепосочените профили, участникът следва да предостави отделен експерт.
1.3.Участникът да разполага с оборудване: Самосвал - 5 бр.; Автобагер - 2 бр.; автогрейдер - 1 бр.; флеза - 1 бр.; мотометачка - 1 бр.; автогудронатор - 1 бр.; асфалтополагач - 2 бр.; фугорез - 1 бр.; цистерна - 1 бр.; валяк вибрационен - 2 бр.; валяк - пневмоколесен - 1 бр.; Машина за запълване на пукнатини с горещо продухване и подгряване на пукнатината - 1 бр.
1.4. Участникът да има сертификати за:
- EN ISO 9001:2015 и/или екв., с обхват изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях.
-EMAS и/или EN ISO 14001: 2015 и/или екв. с обхват изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или ремонт на на пътища и/или улични мрежи и съоръжения към тях
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката, при подписване на договора, в размер на 3 % (три на сто) от стойността на договора.
Гаранцията за изпълнение се представя по един от следните начини:
1. под формата на банкова гаранция – в оригинал;
2. парична сума (платежно нареждане в копие)
3. застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Община Хайредин

Участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участниците, за които са налице условията по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1 от ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата и участници, за които са налице следните условия:
1. Ако Свързани лица са самостоятелни участници в процедурата .
2.Ако за участника или лицата, които го представляват са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), съгласно който дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, и свързаните с тях лица не могат пряко или косвено да участват в публичното състезание, включително и чрез гражданско дружество/консорциум, в което участва дружество, регистрирано в юрисдикция с преференциален данъчен режим.
3. Ако за участника и за лицата, които го представляват са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва