Деловодна информация
00009
ОП-3 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00009-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Девин 000614895
ул.Дружба № 1
гр. Девин BG424 4800 България
инж. Димитър Кисьов-началник отдел УТИОС +359 30412174
obshtina@devin.bg +359 30412661

Интернет адрес/и

www.devin.bg

https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=362:ps2020-03-izbor-na-izpalnitel-na-smr-na-ulitzi-na-teritoriyata-na-s-grohotno-i-s-trigrad-po-dve-obosobeni-pozitzii&Itemid=113


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.devin.bg/index.php?option=com_content&view=category&id=362:ps2020-03-izbor-na-izpalnitel-na-smr-na-ulitzi-na-teritoriyata-na-s-grohotno-i-s-trigrad-po-dve-obosobeni-pozitzii&Itemid=113
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител на СМР на улици на територията на с. Грохотно и с. Триград, община Девин, финансирани по ПМС № 348 на Министерски съвет от 18.12.2019 г. по две обособени позиции, както следва:
45000000      
Строителство

Обособена позиция № 1.
Подобект 1„Рехабилитация и реконструкция на улица преминаваща през о.т. 78 – о.т. 80 – о.т. 82 – о.т. 83 – от км 0+000,00 до км 0+151,53;Улицата осигурява достъпа на живущите до отделни жилищни и частни обекти. Тя е с разкрит габарит, без трайна настилка и без необходимата носимоспособност, като ширината и варира от 3,10м до 4,15м и се определя от съществуващото застрояване. Липсват бетонови бордюри и тротоари по целия участък. Отводняването е посредством колекторна система Ф300мм – тръби, дъждоприемни и ревизионни шахти, които са изградени и работят.
Подобект 2. „Рехабилитация и реконструкция на улица преминаваща през о.т. 83 – о.т. 85 – о.т. 86, о.т. 75 – о.т. 73 – от км 0+000,00 до км 0+273,50;Улицата осигурява достъпа на живущите до отделни жилищни и частни обекти. Тя е с разкрит габарит, без трайна настилка и без необходимата носимоспособност, като ширината и варира от 2,30м до 2,80м и се определя от съществуващото застрояване.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
527941.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Избор на изпълнител на СМР на обект: „Рехабилитация и реконструкция на улици в с. Грохотно, общ. Девин“: 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

с. Грохотно, община Девин

Подобект 1. „Рехабилитация и реконструкция на улица преминаваща през о.т. 78 – о.т. 80 – о.т. 82 – о.т. 83 – от км 0+000,00 до км 0+151,53;Улицата осигурява достъпа на живущите до отделни жилищни и частни обекти. Тя е с разкрит габарит, без трайна настилка и без необходимата носимоспособност, като ширината и варира от 3,10м до 4,15м и се определя от съществуващото застрояване. Липсват бетонови бордюри и тротоари по целия участък. Отводняването е посредством колекторна система Ф300мм – тръби, дъждоприемни и ревизионни шахти, които са изградени и работят.
Подобект 2. „Рехабилитация и реконструкция на улица преминаваща през о.т. 83 – о.т. 85 – о.т. 86, о.т. 75 – о.т. 73 – от км 0+000,00 до км 0+273,50;Улицата осигурява достъпа на живущите до отделни жилищни и частни обекти. Тя е с разкрит габарит, без трайна настилка и без необходимата носимоспособност, като ширината и варира от 2,30м до 2,80м и се определя от съществуващото застрояване. Липсват бетонови бордюри и тротоари по целия участък. Отводняването е повърхностно, като няма изградена колекторна система. От дясната страна по нарастване на километража на улицата, по протежение на почти целия участък, има съществуващи подпорни стени в сравнително добро състояние.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
157520      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

–„Избор на изпълнител на СМР на обект:„Рехабилитация и реконструкция на улица в с. Триград, общ. Девин” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

с. Триград, община Девин

Проектираната улица е част от уличната мрежа на с. Триград.
Улицата съществува на място и е в много лошо състояние. Не е изградена с трайна пътна настилка - изпълнена е с чакъл или са на земна основа. Улицата е в планински терен с голям наклон и при валежи те се разрушават, като положената трошенокаменна настилка се отнася от водата. За да бъде проходима улицата, общинската администрация и местните жители периодично запълват разрушените места по настилката със земна или скална маса.
Преобладаващият терен е планински.
Радиусите на хоризонталните криви отговарят на 30 км/ч за населеното място.
Съществуващият габарит на улицата е:
• пътно платно - 1 х 3,50-6,0м с трошенокаменна или земна настилка;
• тротоари (затревен) с варираща ширина 0,75-1,5м
Съществуващият напречен наклон на настилката е в границите 0-10% в права. За тротоарите - варира.
Надлъжния профил на пътя е в границите на допустимите съгласно нормативната уредба.
Отводняването на улицата се извършва по наклона на терена и съседните улици и дерета. Има частично изградена канализация, която се нуждае от ремонт.
В проектираните участъци попадат улични кръстовища и входове.
На приложените ситуации са показани всички улици, отклонения и други връзки, прилежащи към разглежданите участъци.
Направен е оглед на състоянието на пътната настилка. Тя е изпълнена с трошенокаменна или земна настилка и има множество повреди по нея - дупки и хлътвания. На места е изровена.
В по-голямата си част пътната конструкция не притежава необходимата носимоспособност за класа улица и се налага направата на реконструкция.
Сигнализацията с пътни знаци липсва, а маркировка - няма.
В участъка има комуникации на други ведомства:
• електропреносна мрежа - ниско напрежение - надземна;
• електропреносна мрежа - високо напрежение – надземна 20кV;
• водопровод и канализация;
• кабелно-съобщителна.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
370421.25      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

В съответствие с чл. 60 ал. 1 от ЗОП Възложителят изисква Участникът да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България (КСБ), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) и Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, за изпълнение на строежи от „Втора група: Строежи от транспортната инфраструктура” - строежи от „Четвърта категория”, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени..
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл.25а, ал.1 от Закона за камарата на строителите в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 от закона за пълното и точно наименование на строежа съгласно издаденото разрешение за строеж на основание чл. 148 от Закона за устройство на територията или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в Централния професионален регистър на строителите за изпълнение на този строеж.
При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, Участникът попълва раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
За доказване на това изискване преди сключването на договора участникът, определен за изпълнител, представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от вора група, четвърта категория или удостоверение, издадено по реда на чл.25а от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т. „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (т. 5 от ЕЕДОП във формат .doc).
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, следва да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, или еквивалентни документи за чуждестранните участници, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участникът следва да притежава Застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171от ЗУТ, за цялостно изпълнение на строителството, с общ лимит на отговорността, покриваща минималните застрахователни суми за дейността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ, или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ (т.1а) от ЕЕДОП във формат .doc).
За доказване на поставеното изискване съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 от ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности, т. „Технически лица или органи за контрол на качеството“ и „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ (т. 2 от ЕЕДОП във формат .doc), като задължително посочва:
а) лице (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
б) Образование (специалност / професионална квалификация, № на диплома / № на издадения документ, учебно заведение);
в) Опит (месторабота, период, длъжност / основни функции).
Предложеният от участника персонал трябва да отговаря на подробно описаните изисквания.
За доказване на поставеното изискване съгласно чл. 64, ал. 1, т. 3 участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи: Списък на техническите лица ,включително тези, които отговарят за контрола на качеството ,при обществени поръчки за строителство.
3.При подаване на офертата, на основание чл. 67, ал. 1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен в част IV Критерии за подбор, раздел Г – Стандарти за осигуряване на качеството.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител, преди сключването на договора следва да представи: заверено копие или оригинал на сертификат за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015или еквивалент.
Сертификатът трябва да е издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.


1. Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство, с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.Под строителство с предмет, идентичен или сходен, с този на поръчката се разбира: Изграждане и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция на улици и/или към пътища минимум четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1 от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), във връзка с чл. 137, ал. 1, т. 4, б. а) от ЗУТ, или на строежи с еквивалентни характеристики извън страната.
2.Участникът да разполага с персонал със следната професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
2.1 Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна, с професионален опит като технически ръководител минимум 3 години;
2.2. Отговорник Контрол по качеството, който притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник Контрол по качеството или еквивалент минимум 2 години;
2.3. Отговорник по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за Експерт за безопасност и здраве съгласно Наредба № РД-07- 2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ, с професионален опит като Отговорник по безопасност и здраве в строителството или еквивалент минимум 2 години.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител преди сключване на договора за поръчката за съответната обособена позиция, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 3 % от стойността на договора. Гаранцията може да се предостави като Парична сума, Банкова гаранция или Застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът сам избира формата на гаранция. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция/вносител на сумата по гаранцията/титуляр на застраховката. Условията и сроковете за представяне, за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за поръчката. Като условие за извършване на авансовото плащане по Договора изпълнителят трябва да представи гаранция, която обезпечава авансово предоставените средства в размер на 50% с ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на Общинска администрация -Девин, ул.Дружба № 1, ет. 3

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата участник, за когото е налице и някое от следните обстоятелства, посочени в обявлението, възникнали преди или по време на процедурата:
а) обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
б) лишен е от правото да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
в) сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
г) доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
д) опитал е да:
аа) повлияе на вземането на решение от страна на Възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
бб) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Основанията по т. 1, б. д) се отнасят за лицата, посочени в чл. 54, ал. 2 и 3 на ЗОП.
3. Отстранява се и участник в процедурата - обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените по т.1 основания за отстраняване.
4. Основанията за отстраняване по т.1, б. б) и в) се прилагат до изтичане на 3 г. от влизането в сила на акт на компетентен орган, с който е установено наличието на обстоятелствата, освен ако в акта е посочен друг срок, а по т.1, б. г) до изтичане на 3 г. от влизането в сила на съдебно решение или на друг документ, с който се доказва наличието на обстоятелствата.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т.1 се попълва в Част ІІІ, Раздел В от ЕЕДОП.
5.Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
5.1. Участници, които са свързани лица.
5.2. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
5.3. Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 69, ал. 1 и ал. 2 ЗПКОНПИ.
5.4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията.
5.5. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
5.6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП.
5.7. Участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин , срок и валидност.
5.8. Участник, който след покана от Възложителя, не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си за определен от Възложителя нов срок.
5.9. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, по-висока от определената от Възложителя прогнозна стойност на поръчката.
Информация относно липсата или наличието на обстоятелства по т. 5.1, 5.2 и 5.3 се попълва в Част ІІІ, Раздел Г от ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва