Деловодна информация
00671
ОП-4 (2) 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00671-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Криводол 000193282
ул. Освобождение № 13
гр. Криводол BG313 3060 България
Цветелина Йорданова +359 988372748
CYordanova@b-trust.org +359 91172506

Интернет адрес/и

https://www.krivodol.com/

https://www.krivodol.com/bg/obshtestveni-porachki/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/krivodol-799/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол“
45000000      
Строителство

Настоящата обществена поръчка обхваща строителни работи, предвиждащи изпълнение на следните дейности в обхват: подмяна на дограма, топлинно изолиране на външни стени и топлинно изолиране на покрив на сградата на общинска администрация на община Криводол в гр. Криводол, както и съпътстващи строително – монтажни работи, свързани с посочените дейности.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
718839.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Криводол

Настоящата обществена поръчка обхваща Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол – Реализация на пакет от енергоспестяващи мерки вкл. в доклада за енергийно обследване на сградата-подмяна на дограма, топлинно изолиране на външни стени, топлинно изолиране на покрив, топлинно изолиране на под – 5580 кв.м.; Полагане на ламинат в стаите на общинската администрация - 2860 кв.м.; Ремонт на покрив на цялата сграда - 3829 кв.м.; и др.
Критериите по-долу
 
ДА Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“ (ПКП 1)    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството“ (ПКП 2)    10
Показател за професионалната компетентност на предложеното от Участника „Длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд“ (ПКП 3)    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
718839.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация в град Криводол“, Административен договор № BG06RDNP001-7.008-0037-C01/30.10.2019 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване относно годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изискване относно икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част ІV. „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от ЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство, предостави данни и информация относно: (1) строителните дейности, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на вида и обема на строителна интервенция; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни дейности; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителни дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
Определеният за изпълнител участник, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, който съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът да прилага системи за управление на качеството.
Участникът доказва съответствието си с поставеното в т. 2 минимално изискване, единствено попълвайки Част ІV. „Критерии за подбор“, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от ЕЕДОП, като по отношение на притежавания от него Сертификат за прилагане на горепосочения стандарт впише информация относно: (1) наименование на стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) срокът му на валидност и (4) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост). Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.
Определеният за изпълнител участник, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквив. на изискваните.


1. За последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: изпълнение на строителство за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради, включващи дейности за енергийна ефективност с РЗП минимум 5 000 м2.
Строителството, трябва да е приключено и прието от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.
В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности, при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
2.Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват изпълнение на строително-монтажни работи. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общата прогнозна стойност на поръчката е 718 839,64 лв. без ДДС, от които:
-531 708,04 лв. са безвъзмездна финансова помощ (БФП)
-187 131,60 лв. са собствено финансиране.
Сумата в размер на 531 708,04 лв. от БФП включва:
- 431 575,39 лв. за „Ремонт за подобряване на енергийната ефективност на административната сграда на общинската администрация на гр. Криводол – Реализация на пакет от енергоспестяващи мерки вкл. в доклада за енергийно обследване на сградата-подмяна на дограма, топлинно изолиране на външни стени, топлинно изолиране на покрив, топлинно изолиране на под“, съгласно одобрени за финансиране разходи в Прил. №2 към Договор №BG06RDNP001-7.008-0037-C01 (одобрен бюджет на проекта)
- 100 132,65 лв. за „Ремонт на покрив на цялата сграда“, съгласно одобрени за финансиране разходи в Прил. №2 към Договор №BG06RDNP001-7.008-0037-C01 (одобрен бюджет на проекта)
Сумата в размер на 187 131,60 лв. от собствено финансиране – за „Полагане на ламинат в стаите на общинска администрация“
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Криводол, находяща се в административната сграда на Община Криводол на адрес: 3060 гр. Криводол, ул. "Освобождение" № 13

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присътват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Участникът ще бъде отстранен от участие:
1.При наличие на основания за задължително отстраняване по чл.54 ЗОП и чл. 107 ЗОП.
2.За когото са налице основанията по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако попада в изключенията на чл. 4 от същия.
3.За когото е налице наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура.
4.За когото е налице наличие на обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
5.Ако представи предложение за изпълнение на поръчката, което не отговаря на изискванията, посочени в документацията за обществена поръчка и на тези от техническата спецификация, и/или е налице някое от изброените в Документацията за обществената поръчка, РАЗДЕЛ IV: ОБСТОЯТЕЛСТВА, НАЛИЧИЕТО НА КОИТО Е ОСНОВАНИЕ ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ, т. I. ЛИЧНО СЪСТОЯНИЕ НА УЧАСТНИЦИТЕ , т. 5, б. „ж“ обстоятелства.
II. Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществената поръчка по реда на чл. 112 ЗОП. Възложителят определя гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва