Деловодна информация
00514
2988 11/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00514-2020-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Минерални бани 000903743
бул. Васил Левски 3
с. Минерални бани BG422 6343 България
Нуртин Сафет Сабри - заместник-кмет на община Минерални бани +359 37222020
mb_tenders@abv.bg +359 37222260

Интернет адрес/и

https://mineralnibani.bg/

http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=en8B7kdZET0%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.127.83:8080/ImeonWeb/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=en8B7kdZET0%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Рехабилитация на общинска пътна мрежа на община Минерални бани в четири обособени позиции"
45233120      
Строителство

ОП включва четири обос.позиции:„Рехабилитация на общ.път HKV2120 /III-506/ Минерални бани-Брястово-х."Аида" от км 0+000 до км 8+400“-рехабилитация на съществуващ асфалтов път-оформяне на канавки,подмяна на пътните принадлежности,локални ремонти и цялостно преасфалтиране;„Рехабилитация на участък от път HKV1125/III-506/ Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 1+060 до км 1+570“-рехабилитация на съществуващ асфалтов път-оформяне на канавки,подмяна на пътните принадлежности,локални ремонти и цялостно преасфалтиране;„Рехабилитация на участък от път HKV1125/III-506/Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 5+007 до км 6+700“-рехабилитация на съществуващ път-изграждане на нова конструкция в-у стара чакълена настилка;„Рехабилитация на участък от път HKV1124 с.Ангел войвода-с.Винево/HKV1125/ от км 7+210 до км 8+300“-изкърпване на разрушените участъци с асфалтобетонова смес,полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6189226.02      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Рехабилитация на общински път HKV2120 /III-506/ Минерални бани - Брястово - х. "Аида" от км 0+000 до км 8+400 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Общински път HKV2120 /III-506/ Минерални бани - Брястово - х. "Аида" от км 0+000 до км 8+400

Обектът на поръчката представлява строителство на общински път с обща дължина 8203 м.
Началото на обекта е при кръстовището на републикански път Път III-506 (Димитровград – о.п. Хасково) – Добрич – Горски извор – Светлина – Сусам – Хасковски Минерални бани – Караманци – Петелово – (Конуш – Черноочене), а краят е непосредствено преди телевизионната кула на връх „Аида“.
Трасето на общинския път преминава през село Брястово – начало км 1+090, а край при км 1+780, като и в двете направления при началото и края на населеното място са предвидени пътни знаци Д11 и Д12.
Строителните работи представляват рехабилитация на съществуващ асфалтов път – оформяне на канавки, подмяна на пътните принадлежности, локални ремонти и цялостно преасфалтиране. Габаритът на пътя в участъка е Г8 – платно за движение 6,00 м и банкети по 1,00 м.
Предвижда се полагане на нова хоризонтална маркировка и поставяне на вертикална сигнализация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4268886.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП.
Гаранция за изпълнение - представя се от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществена поръчка и е в размер на 5 % от цената по договора.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на участък от път HKV1125/III-506/ Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 1+060 до км 1+570 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Участък от път HKV1125/III-506/ Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 1+060 до км 1+570

Обектът на поръчката представлява общински път с обща дължина 510 м.
Строителните работи по обособена позиция 2 представляват рехабилитация на съществуващ асфалтов път – оформяне на канавки, подмяна на пътните принадлежности, локални ремонти и цялостно преасфалтиране. Габаритът на пътя в участъка е Г8 – две пътни ленти по 2,75 м, водещи ивици по 0,25 м и двустранно разположени банкети по 1,00 м. Конструкцията на новата настилка ще има осигурена носимоспособност за движение тип „леко“ и ще се състои от:
- 4 см плътен асфалтобетон Е = 1200 Мра
- мин. 5 см неплътен асфалтобетон за изравнителен и конструктивен пласт Е = 1000 Мра
- съществуваща ремонтирана стара асфалтобетонова настилка
В участъци където старият габарит е по-малък от проектният, уширението се изгражда от нова конструкция с осигурена носимоспособност за движение тип „леко“ както следва:
- 4 см плътен асфалтобетон Е = 1200 Мра
- 4 см неплътен асфалтобетон Е = 1000 Мра
- 6 см битуминизиран трошен камък Е = 800 Мра
- 42 см трошен камък
Предвижда се полагане на нова хоризонтална маркировка и поставяне на вертикална сигнализация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
473816.68      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП.
Гаранция за изпълнение - представя се от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществена поръчка и е в размер на 5 % от цената по договора.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на участък от път HKV1125/III-506/Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 5+007 до км 6+700 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Участък от път HKV1125/III-506/Караманци-Винево-Граница Общ./Минерални бани-Черноочене/II-58/ от км 5+007 до км 6+700

Обектът на поръчката представлява общински път с обща дължина 1 693 м. Строителните работи по обособена позиция 3 представляват рехабилитация на съществуващ път – изграждане на нова конструкция върху стара чакълена настилка.
Габаритът на пътя в участъка е Г8 – две пътни ленти по 2,75м,водещи ивици по 0,25м и двустранно разположени банкети по 1,00м.
Конструкцията на новата настилка ще има осигурена носимоспособност за движение тип „леко“ и ще се състои от:
- 4 см плътен асфалтобетон Е = 1200 Мра
- 4 см неплътен асфалтобетон Е = 1000 Мра
- 6 см битуминизиран трошен камък Е = 800 Мра
- 42 см трошен камък
Предвижда се полагане на нова хоризонтална маркировка и поставяне на вертикална сигнализация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1147922.38      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП.
Гаранция за изпълнение - представя се от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществена поръчка и е в размер на 5 % от цената по договора.

II.2) Описание 1

Рехабилитация на участък от път HKV1124 с.Ангел войвода – с.Винево/HKV1125/ от км 7+210 до км 8+300 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

Участък от път HKV1124 с.Ангел войвода – с.Винево/HKV1125/ от км 7+210 до км 8+300

Обектът на поръчката представлява общински път с обща дължина 1 090 м.
Строителните работи по обособена позиция 4 представляват изкърпване на разрушените участъци с асфалтобетонова смес, полагане на износващ пласт от плътен асфалтобетон и стабилизиране на банкетите с несортиран трошен камък. Конструкцията на новата настилка ще има осигурена носимоспособност за движение тип „леко“ и ще се състои от:
- 6 см плътен асфалтобетон Е = 1200 Мра
- съществуваща ремонтирана стара асфалтобетонова настилка.
Предвижда се полагане на нова хоризонтална маркировка и поставяне на вертикална сигнализация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
298600.04      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Източник на финансиране - настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП.
Гаранция за изпълнение - представя се от участника, определен за изпълнител преди сключване на договора за обществена поръчка и е в размер на 5 % от цената по договора.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на Строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчка – трета категория, втора група и да притежава удостоверение за вписване в регистъра за изпълнението на тези строежи.
Забележка: Участниците следва да имат предвид, че съгласно чл. 25а, ал. 1 ЗКС, в случаите на временно или еднократно предоставяне на строителни услуги, лицата, които имат право да извършват такава дейност по законодателството на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, или на Конфедерация Швейцария, уведомяват комисията по чл. 26 ЗКС за пълното и точно наименование на строежа, съгласно издаденото разрешение за строеж, на основание чл. 148 ЗУТ или пълното и точно наименование на строителните и монтажните работи по сключения с главния изпълнител договор, и следва да се снабдят с удостоверение за извършване на еднократна или временна строителна услуга за конкретен строеж на територията на Република България, което покрива необходимия обхват на вписване в ЦПРС за изпълнение на този строеж.
Вписването в съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено.
В случай че участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, удостоверението за регистрация в ЦПРС/документът по чл.25а ЗКС, се изисква от членове на обединението, които ще изпълняват строителни дейности. Участието в обединението не поражда права за членовете на обединението, които не са вписани в регистъра, самостоятелно да изпълняват строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство“.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи или отделни видове строителни и монтажни работи, посочени в Националната класификация на икономическите дейности, позиция „Строителство” за дейностите, които ще извършват.
Участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” от ЕЕДОП, по образец.
Преди сключване на договор за обществена поръчка за доказване на това изискване участникът, определен за изпълнител, НЕ представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от втора група, трета категория (Регистърът към ЦПРС е публичен). В случай че е налице хипотезата на чл. 25а ЗКС, определеният изпълнител представя удостоверение по чл. 25а, ал. 4 ЗКС.
В случай че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото трябва да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията му, съгласно чл. 171, ал. 1 ЗУТ за цялостно изпълнение на строителството.
Ако участникът предвижда участие на подизпълнители, подизпълнителите трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл. 171, ал. 1 ЗУТ за строителството, което ще изпълнят, с лимит на отговорност, съобразен с разпоредбите на наредбата за условията и реда за задължително застраховане в строителството или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
Участникът попълва поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ (поле 5), раздел Б „Икономическо и финансово състояние”, Част IV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Преди сключване на съответния договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност”, в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Застраховката трябва да бъде с общ лимит на отговорността, покриващи минималните застрахователни суми за строителство за строежи трета категория, съгласно наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство (за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1.3.1. Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични (еднакви) или сходни с тези на настоящата обществена поръчка за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката по ОП 1 следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища от общинска и/или републиканска пътна мрежа с дължина минимум 8 203 м.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката по ОП 2 следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища от общинска и/или републиканска пътна мрежа с дължина минимум 510 м.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката по ОП 3 следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища от общинска и/или републиканска пътна мрежа с дължина минимум 1 693 м.
За строителство „сходно” с предмета на поръчката по ОП 4 следва да се разбира изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация, и/или основен ремонт на пътища от общинска и/или републиканска пътна мрежа с дължина минимум 1 090 м.
Участникът попълва поле 1а), раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.
Преди сключване на съответния договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.1.3.2. Участникът трябва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката. Участникът попълва поле 9, раздел В „Технически и професионални способности”, Част IV: „Критерии за подбор” от ЕЕДОП.
Преди сключване на съответния договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


Изпълнените дейности по т. 3.1.3.1. трябва да бъдат минимум една за посочения период за съответната обособена позиция.
3.1.3.2. Техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката, е
- Автобагер – 2 броя
- Булдозер – 1 брой
- Автогрейдер – 1 брой
- Самосвали – 6 броя
- Валяци за пътни и земни работи – 2 броя
- Маркировъчна машина – 1 брой
- Компресор с къртач – 1 брой
- Асфалтосмесител – 1 брой
- Асфалтополагач – 1 брой
- Бандажни валяци за асфалтови работи – 2 броя
- Пневматичен валяк – 1 брой
- Самосвали с брезентово покритие – 8 броя
- Водоноска с четка – 1 брой
- Автогудронатор – 1 брой
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Финансиране – настоящата обществена поръчка се обявява и провежда в хипотеза на чл. 114 ЗОП. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансиране, като община Минерални бани ще търси финансиране. В тази връзка срокът за изпълнение на съответния договор ще започне да тече, след осигуряване на финансиране от страна на възложителя, за което възложителят ще уведоми писмено изпълнителя.
2. Гаранцията за изпълнение на договорите се представя от съответния участник, определен за изпълнител по съответната обособена позиция, при подписване на съответния договор, в размер 5 % (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя в една от следните форми – парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

29/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с. Минерални бани, бул. Васил Левски 3, ет. 3, заседателна зала, при строго спазване на санитарно-хигиенните изисквания.

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците да се извърши преди провеждане на предварителния подбор - "обърнат ред" по чл. 181, ал. 2 ЗОП.
Възложителят ще отстрани от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до разваляне или предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалби могат да бъдат подавани в 10-дневен срок от изтичането на съответния срок по чл. 179 ЗОП - съответно срещу решението за откриване на процедурата и/или срещу решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация, в случай че има такова.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва