Деловодна информация
00137
ОП-2388 10/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00137-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Лясковец 000133844
пл. Възраждане № 1
Лясковец BG321 5140 България
Пенка Велкова, Даниела Маринова +359 61922055
obshtina@lyaskovets.bg +359 61922055

Интернет адрес/и

https://www.lyaskovets.bg/

https://www.lyaskovets.bg/d4_adm_buyerprofile_op.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.lyaskovets.bg/d4_adm_buyerprofile_op.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Реконструкция на сграда на общинска администрация Лясковец с цел подобряване на енергийната ефективност”
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Реконструкция на сграда на общинска администрация Лясковец с цел подобряване на енергийната ефективност”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
637256.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

Мястото за изпълнение на обществената поръчка е сградата на общинска администрация Лясковец, находяща се на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане“ № 1.

Обществената поръчка с предмет: „Реконструкция на сграда на общинска администрация Лясковец с цел подобряване на енергийната ефективност” включва строителни и монтажни работи и дейности, подробно описани в Техническата спецификация (Приложение № 1 от документацията за участие):
1. Топлоизолиране на фасади: Предвижда се топлоизолиране на стените на сградата с каменна вата (топлоизолационни плочи 10x60x100) с Коефициент на топлопроводност 0,035 W/(mK).
2. Подмяна дограма: Предвижда се дървената дограма да се подмени с 5-камерна PVC дограма с двоен стъклопакет, от бяло флоатно стъкло, К-стъкло и стъкло тип „4-ри сезона (Energy)“. Вратите се предвиждат да се подменят с входни врати от алуминиеви профили с прекъснат термомост. При подмяната на дограмата се предвижда да се демонтират съществуващите предпазните парапети и решетки, да се монтират вътрешни PVC подпрозоречни первази и външни подпрозоречни алуминиеви дъски, да се изкърпи вътрешната мазилка около демонтираната дограма, а частта от стените да се шпаклова и измаже с латекс. По прозорците на първи и полуподземен етажи се предвижда да се монтират нови решетки и предпазни парапети от неръждаеми стоманени елементи.
3. Топлоизолиране на покрив: Предвижда се топлоизолиране на скатните покриви (дървена конструкция и наклонени стоманобетонни плочи с покритие керемиди - при стълбищната клетка) с каменна вата (топлоизолационни плочи 12x60x120). За топлоизолация на покривната плоча над еркера на трети етаж се предвижда монтаж на топлоизолационни плочи каменна вата 12x60x120, над нея - паропропусклива мембрана, стабилизирана с индустриален шперплат, и външна обшивка с поцинкована ламарина, завършваща с водооткапващ профил. За вентилиране на подпокривното пространство на предпредпоследния ред керемиди под билото се предвижда да се монтират вентилиращи керемиди при норма: mini вентилираща керемида на 10 кв.м. площ от покрива. Предвижда се и монтаж на снегозадържащи скоби - през 1 керемида в 2 до 4 реда след 2-рия ред керемиди.
Преградните стени от фазер на дървена конструкция са недопустими от противопожарна гледна точка, затова ще бъдат демонтирани и на тяхно място ще се монтират щендерни стени на единична конструкция с двуслоен гипскартон с първи пласт пожароустойчив и пълнеж минерална вата, в т.ч. плътни врати от алуминиеви профили. По плоския покрив над пристройката за нафтово стопанство се предвижда монтаж на един пласт хидроизолация с посипка, както и холкери към фасадата на по-високия обем.
4. Топлоизолиране на под: Мярката, която се предлага, включва дейности по стените на сутерена, граничещи с външния въздух и под на еркерните части (под, граничещ с външен въздух). Избраният вариант е топлоизолиране с каменна вата (топлоизолационни плочи 10x60x100) с коефициентът на топлопроводност 0,035 W/(mK).
5. Мерки по отоплителната инсталация: За сградата и в проекта по част ОВ се предвижда демонтаж на колектори, разпределителна мрежа, радиатори, разширителен съд, доставка и монтаж на нов водогреен котел с двустепенна моноблочна газова или комбинирана горелка, изграждане на нова разпределителна мрежа с полипропиленови тръби, доставка и монтаж на нови стоманени панелни радиатори, окомплектовани с обезвъздушител и радиаторен вентил, топлоизолиране на системата, доставка и монтаж на топломер.
6. Автоматично регулиране на отоплителната инсталация: Предвижда се изграждането на управление на работата на отоплителната система с компенсация по външната температура на въздуха. Системата включва контролер, външен сензор, повърхностен сензор, двупътен вентил, термостат, стаен регулатор и работи по зададена програма.
7. Мерки по осветителната инсталация: Предвижда се подмяната на всички лампи с LED осветителни тела - по проект - Част Електро.
8. Дейности, финансирани от Община Лясковец: Предвижда се подмяна на вътрешни врати, бояджийски покрития, бетонова настилка около сградата, подмяна на електрическата инсталация, изграждане на пожароизвестителна и мълниезащитна инсталации.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
637256.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
№ BG06RDNP001-7.008 – Енергийна ефективност „Реконструкция, ремонт, оборудване и/или обзавеждане на общински сгради, в които се предоставят общ.услуги, с цел подобр.на тяхната ен. ефективност

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България, на основание чл. 3, ал. 2 и чл. 15, ал. 1 от Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи от първа група, подгрупа „строежи от четвърта категория”, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 1 и ал. 4, т. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, в съответствие с чл. 137, ал. 1, т. 4, б. „б“ от ЗУТ и с чл. 8, ал. 2, т. 3 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
За доказване на годност (правоспособност) преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя следните документи:
• Копие от удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден контролен талон по чл. 22 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, удостоверено с еквивалентен документ, изготвен съгласно националния закон на участника, издаден от компетентен орган от държавата, в която е установен.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За доказване на икономическото и финансовото състояние преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя следните документи:
• Справка по чл. 62, ал. 1, т. 4 от ЗОП за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката и
• Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, с приложена Справка за приходите на строителни предприятия по видове строителство.
• Валидна застраховка „Професионална отговорност”, която да обхваща строежи четвърта категория, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, респ. еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Забележка:
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. През последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот не по-малко от 945 000,00 лв. (деветстотин четиридесет и пет хиляди лева), включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 630 000,00 лв. (шестстотин и тридесет хиляди лева).
*Годишен общ оборот е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
„Нетни приходи от продажби” са сумите от продажба на продукция, стоки и услуги, намалени с търговските отстъпки, данъка върху добавената стойност и други данъци, пряко свързани с приходите.
**Оборот в сферата, попадаща в обхвата на обществената поръчка е сумата, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейности, попадащи в обхвата на поръчката.
***Дейностите, попадащи в обхвата на поръчката, са строително-ремонти и строително-монтажи работи (СМР/СРР).
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност” за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката трябва да покрива минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4 ЗУТ.
*Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За доказване на техническите и професионални способности преди сключването на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, представя следните документи: • Списък по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката и • Удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.• Валиден сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент или др.доказателства за екв. мерки за ос-не на качеството, с предм. обхват „строителство” или екв.Забележка: Възложителят приема и др. доказателства за екв. мерки за осигуряване на кач-вото, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива серт. или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по независещи от него причини. В тези случаи уч-кът тр. да е в съст-е да док., че предл. мерки са екв. на из-ните• Валиден сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или екв. или др. док. за екв. мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство” или екв.Възл. приема и др. доказателства за екв. мерки за оп. на ок. среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съотв. срокове по незав. от него причини. В тези случаи уч. трябва да е в състояние да докаже, че предл. мерки са екв. на изискваните.Серт. тр. да са изд. от нез. лица, които са акр-ни по съотв. серия евр. стандарти от ИА БСАили от др.нац. орган по акр-я, който е страна по МСВПЕОА•Списък по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП на членовете на рък. състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл.тези, които отговарят за контрола на качеството, в който е посочена проф. компетентност на лицата и•Документи, които доказват проф. компетентност* на лицата от рък. състав, които ще отговарят за изпълнението, вкл. тези, които отговарят за контрола на качеството. *Съгл. § 2, т. 41 от ДР на ЗОП, проф.компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или доп. квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на тр., служ. или гр.правоотношения.Забележка:*За техн. лица и рък. служители, в Списъка по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП зад. се посочват: проф.опит съобр.изискванията за съотв. специалист,№ на диплома и/или др. документи, доказващи образованието, техн.правоспособност, проф. квалификация и проф. опит на посочените в списъка лица, както и др. документи, които доказват наличието на горепосочените изисквания **За дл. лице (орган) по безопасност и здраве при работа в Спис. по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП зад. се посочват № на притежаваното удостоверение или др. документ за правоспособност за извършване на дейност като дл. лице по безопасност и здраве, съобр. изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на период. обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравосл. и безоп. условия на труд, изд. от министъра на труда и соц. политика и министъра на рег. развитие и благоустройството, както и други документи, които доказват наличието на горепосочените изисквания.***За отговорника по контрола на качеството в Спис. по чл. 64, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП зад. се посочват № на притежаваното удостоверение или др. документ за преминато обучение за контрол в/у качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строит. продукти със същ. изисквания за безопасност, както и др. документи, които доказват наличието на горепосочените изисквания. Не се допуска едно и също физическо лице да съвместява повече от една ръководна/експертна позиция при изпълнение на обществената поръчка, с оглед компетентността и отговорностите, които всяко от тях ще има при изпълнение на поръчката.

1.През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил на един или повече обекти видове строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка.
*„Строителни дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на обществената поръчка” са реконструкция и/или основен ремонт и/или изграждане на един или повече обекти с обща разгъната застроена площ не по-малко от 2 500 кв.м.
2.Участникът трябва да притежава сертификат по EN ISO 9001:2015 – за внедрена система за управление на качеството или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват „строителство” или еквивалентен обхват, сходен на предмета на поръчката.
3.Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2015 или еквивалент, или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват „строителство “ или еквивалентен.
4. Участникът трябва да разполага с необходимия брой персонал, в т.ч. квалифициран технически ръководен състав с определена професионална компетентност при изпълнение на строителството, със следното образование и квалификация или еквивалентни: а). Технически ръководител (едно лице)*, отговарящо на следните изисквания:
- строителен инженер, архитект или строителен техник, който ръководи строителните работи и осигурява изпълнение на отговорностите по чл. 163, ал. 2, т. 1 – 5 от ЗУТ;
- да притежава професионален опит като технически ръководител в областта на реконструкция и/или основен ремонт и/или изграждане на сграда на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта.
* Съгласно чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, извън случаите по чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ техническа правоспособност може да бъде призната на чуждестранно лице при условията на взаимност, установени за всеки конкретен случай, когато притежава диплома, легализирана по съответния ред, и когато отговаря на изискванията на ЗУТ.
б). Длъжностно лице (орган) по безопасност и здраве при работа** (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава удостоверение или друг документ за правоспособност за извършване на дейност като длъжностно лице по безопасност и здраве, съобразно изискванията на Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд, издадена от министъра на труда и социалната политика и министъра на регионалното развитие и благоустройството и
- да притежава професионален опит като специалист по безопасност и здраве при работа на минимум един изпълнен строителен обект.
** Длъжностно лице по безопасност и здраве при работа е лице, на което е възложено да изпълнява функциите и задачите, определени в Наредба № 3 от 27 юли 1998 г. за функциите и задачите на длъжностните лица за организиране изпълнението на дейностите със защита от професионалните рискове и превенция на тези рискове.
в). Отговорник по контрола на качеството (едно лице), отговарящо на следните изисквания:
- да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ и
- да притежава професионален опит като отговорник по качеството на минимум един изпълнен строителен обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


? Изпълнението на поръчката следва да се осъществява съобразно изискванията на действащото европейско и национално законодателство, както и съгласно условията и изискванията на възложителя, посочени в техническите спецификации (Приложение № 1)
? При изпълнение на договора на обществената поръчка, изпълнителят и неговите подизпълнители (ако има такива) са длъжни да спазват всички приложими правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудово право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, съгласно Приложение № 10 към чл. 115 от ЗОП
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

26/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Залата на общинския съветник в сградата на Община Лясковец на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, ет. 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка участник, когато за налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП. Възложителят ще се възлолзва от предвидената възможност и ще отстрани от участие в процедурата и участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал. 1, т.1-5 от ЗОП. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията за участие.2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на:а). предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;б). правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в Приложение № 10 от ЗОП;3. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП;4. участници, които са свързани лица5. участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;6. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.7. участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен когато не са налице условията по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС.8. участник, който след покана от страна на възложителя и в определения в нея срок не удължи срока на валидност на офертата си, респ. не потвърди валидността на същата за определен от възложителя нов срок.9. участник, който е предложил цена за изпълнение, по-висока от определената от възложителя в документацията за участие прогнозна стойност, както и от всяка от стойностите по двете части, от които тя е формирана.10. участник, който при проверка по реда на чл. 104, ал. 5 от ЗОП, при която е изискано да предостави разяснения или допълнителни доказателства за данните, посочени в офертата, извърши промени в техническото и/или ценовото си предложение.11. участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Участникът, определен за изпълнител, представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка при сключването му. В противен случай договор за обществена поръчка не се подписва с участника, определен за изпълнител. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка без включен ДДС.Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Гаранцията за изпълнение съгласно чл. 111, ал. 5 от ЗОП се представя в една от следните форми:- Парична сума, внесена по банкова сметка на Община Лясковец; - Оригинал на безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на Община Лясковец. В този случай срока на валидност на същата трябва да бъде равен на срока на действие на договора плюс още 30 (тридесет) дни.*Забележка:В случай, че изпълнителят избере гаранция за изпълнение под формата на банковата гаранция, то тогава той е длъжен да поддържа валидна банкова гаранция за пълния размер на гаранцията за целия срок на договора, плюс 30 (тридесет) дни. - Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.*Забележка: В случай, че изпълнителят избере гаранция за изпълнение под формата на застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то тогава той е длъжен да поддържа валидна застрахователната полица за целия срок на договора плюс още 30 (тридесет) дни. Възложителят има право да изисква от изпълнителя доказателства за наличието и валидността на застрахователен договор (копия от застрахователни полици и платежни документи за платени застрахователни премии). Тези документи се представят в 7-дневен срок от писменото им поискване.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва