Деловодна информация
00418
42-01-155-(1) 09/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00418-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода №1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7B09E095E0-A227-4B1A-8B95-72C4E564F443%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)
45200000      
Строителство

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“.
Строежът е от първа група, пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи от 30.07.2003 г.
Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект в т.ч.;
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта, съгласно изготвения от Изпълнителя и съгласуван и одобрен по съответния ред инвестиционен проект, количества и видове СМР;
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
352288.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

УПИ IV-449 за обществено обслужване и жилищно строителство, кв. 1912 по РТ на гр. Дупница.
Част от дейностите могат да бъдат осъществявани в офиса на изпълнителя, подизпълнителя и/или третото лице.

Предмет на възлагане с настоящата поръчка е: „Инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) на обект: „Изграждане на Център за временно настаняване (ЦВН)“.
Строежът е от първа група, пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи от 30.07.2003 г.
Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
1. Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект в т.ч.: Разработване на инвестиционен проект във фаза „Работен проект“, включително необходимите работни детайли за нуждите на обекта; Изпълнение на задълженията си като проектант, по време на строителството и въвеждането в експлоатация на строежа; Поемане на отговорност за качеството на Проекта по време на изпълнение на строителството; Изготвяне на работния проект ще бъде извършено от избрания външен изпълнител с екип от правоспособни проектанти;
2. Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта съгласно изготвения от Изпълнителя и съгласуван и одобрен по съответния ред инвестиционен проект, количества и видове СМР и всички дейности, отразени в техническата спецификация, Предложението за изпълнение на поръчката и Ценовото предложение, както и изпълнение на следните дейности: Строителните работи се изпълняват съгласно изготвения и утвърден от Възложителя Работен проект за строежа; Доставка и влагане в строителството на строителни продукти; Доставка на строителни детайли/елементи и влагането им в строежа; При необходимост, осигуряване на терени за нуждите на строителството; При необходимост, извършване на работи по преместване, при и във връзка с изпълнение на строителството, на подземни и надземни мрежи и съоръжения; Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци; Извършване на изпитвания и лабораторни изследвания; Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация; Отстраняване на недостатъците; Участие в процедурата по въвеждане на строежа в експлоатация; Гаранционно поддържане на строежа;
3. Дейност III - Упражняване на авторски надзор - Извършва регулярни посещения на обекта; Издава предписания за точното спазване на изработения проект; Участва в съставянето на изискуемите актове и протоколи по време на строителството; Издава предписания, съобразно действащото законодателство при констатиране на отклонения от изработения проект; При всяко посещение на обекта оглежда и установява състоянието му и дава решения на възникналите проблеми; Изготвя работни чертежи и детайли за обекта, необходими за изясняване и допълване на одобрения работен проект;Проследява заедно със Строителя и лицето, упражняващо строителен надзор, спазването на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд; Съдейства на Строителя за изготвянето на екзекутивна документация; Не допуска съществени отклонения от одобрените инвестиционни проекти; Изготвя изменение на одобрения инвестиционен проект по смисъла и по реда на чл. 154, ал. 5 и ал. 6 от ЗУТ, в случай на необходимост; Поема задължението при възникване на обективна невъзможност на автор-проектант да упражнява авторски надзор или на други обстоятелства със същите последици да уведоми Възложителя в срок от 3 (три) работни дни от узнаване на обстоятелството и да предприеме необходимите мерки за осигуряване на непрекъснатост и законосъобразност на авторския надзор.
Работният проект трябва да бъде разработен в следните части: Архитектурна; Инженерна геология и хидрогеология; Строителни конструкции; Водопровод и канализация; Електро; ОВК; Енергийна ефективност; Пожарна безопасност; Геодезия; План за управление на строителните отпадъци; План за безопасност и здраве; Количествена и стойностна сметка.
Критериите по-долу
 
ДА Оценка на Техническото предложение    30
Цена
20
II.2.6) Прогнозна стойност
352288.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
285

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Административен договор № BG16RFOP001-1.029-0005-C01/05.05.2020 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ОПРР, приоритетна ос „Устойчиво и интегрирано градско развитие“

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в професионален регистър на държавата, в която е установен с предмет изпълнение на строежи от първа група - строежи от високото строителство (жилищно, общественообслужващо, промишлено), прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения, от пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5, буква „а“ от ЗУТ, във връзка с чл. 10, ал. 1, т. 4 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи от 30.07.2003 г.
За българските участници това е вписването им в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за камарата на строителите. В съответствие с разпоредбата на чл. 9, ал. 7 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), Възложителят ще приеме, че е налице съответствие с поставеното изискване и когато участникът е вписан за строежи първа група и категория, по-висока от пета.
Чуждестранните участници трябва да притежават вписване в еквивалентен/аналогичен регистър, удостоверяващ право им да извършват такава дейност съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Доказване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като посочи в еЕЕДОП, Част IV, Раздел „А: Годност“, „Вписване в съответен професионален регистър“ информация, свързана с: 1) наименование и номер на документа; 2) група и категория строежи, за които е вписан; 3) срок на валидност на контролния талон или еквивалентен документ (когато е приложимо); 4) уеб адреса, на който е публикувана информацията от 1) до 3) - когато е приложимо; 5) код (когато е приложим); 6) органа или службата, извършила вписването (регистрацията) или издавала документа.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на доказателства за наличието на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон или еквивалентен/аналогичен документ за чуждестранни участници, удостоверяващ правото му да извършват такава дейност, издаден от компетентен орган на държава-членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, при сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – заверено копие на удостоверение за вписване в ЦПРС, придружен от копие на валиден контролен талон. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващ съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1). При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, в частта озаглавена „Конкретен годишен оборот“ информация относно: 1) стойност (сума) на оборот; 2) валута, в която е реализиран оборота; 3) година или начална и крайна дата; 4) електронен адрес, на който декларираната в ЕЕДОП информация е безплатно достъпна (когато е приложимо).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите, чрез назначената от него комисия, представянето на доказателства за икон. и фин. състояние на участниците – 1) заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необх. за законосъобразното провеждане на процедурата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключването на договора Участникът, определен за изпълнител представя документи – 1) заверено копие на годишните фин. отчети или техни съставни части за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или 2) справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката за последните 3 приключили фин. години, в зависимост от датата на която участникът е учреден или е започнал дейността си, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП и удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор, освен ако възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
2). При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва в част IV, раздел Б, поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от еЕЕДОП, като посочи: 1) застрахователната сума и валута на съответната сключената застраховка „Професионална отговорност“; 2) дейността, предмет на застраховане, 3) кат. строежи, която е предмет на застраховане (в приложимите случаи); 4) номер на застрахователната/ите полица/и и 5) валидност на застраховката/ите.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необх. за законосъобразното възлагане на поръчката, възложителят може да изиска по всяко време след отваряне на офертата представяне на документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и/или застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение, освен ако Възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
Забележка 1: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икон. и фин. състояние с помощта на всеки др. документ, който възложителят приеме за подходящ.
Забележка 2: На осн. чл. 65, ал. 6 от ЗОП Възложителят изисква солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от участника и третото лице, чийто капацитет се използва за доказ. на съответствие с критериите, свързани с икон. и фин. състояние. Солидарната отговорност за изпълнение на поръчката се попълва в ЕЕДОП, част IV „Критерии за подбор“, раздел „Б: Икономическо и финансово състояние“, поле „Други икономически или финансови изисквания“.


1) Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката* в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката (352 288,40 лв.), изчислен на база годишните обороти за последните 3 приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
* Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съгласно § 2, т. 67 от ЗОП следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от строително-монтажни работи.
2) Участникът трябва да притежава валидни застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 5 и ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Минималната застрахователна сума за проектант за строежи пета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 ЗУТ е 35 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител за строежи пета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 5 ЗУТ е 70 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване в ЕЕДОП, Част IV, раздел В, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ на информация за: 1) стойността; 2) датата, на която е приключило изпълнението (номер и дата на документ за предаване и приемане на строежа или на съставяне и подписване на Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или на разрешението за ползване или на удостоверението за въвеждане в експлоатация); 3) мястото на изпълнение; 4) вида на изпълнените дейности (ново строителство, реконструкция, преустройство, основен ремонт или друго), 5) обект на строителна интервенция (сграда и/или друго); 6) обема (капацитет на местата) и 7) получател (публичен или частен субект).
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, чрез попълване в ЕЕДОП, Част IV, раздел В, поле „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ на информация за: 1) изпълнените дейности (вида на предоставените услуги – изготвяне на инвестиционен проект и/или упражняване на авторски надзор и/или друго; вида на строително-монтажните работи, във връзка с които или по време на които са предоставени услугите - ново строителство, реконструкция, преустройство, основен ремонт или друго; обектите, във връзка с които са предоставени услугите – сгради и/или друго; обем на обектите на строителна интервенция – капацитет на местата); 2) стойностите; 3) датите на документите за предаване и приемане на услугите (издадени от получателите или от компетентни органи - издадените разрешения за строеж - за изготвянето на инвестиционни проекти; разрешения за ползване или на удостоверенията на въвеждане в експлоатация – за упражняването на авторски надзор; други); 4) получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката.
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел В, т. 6), като посочи специалистите, които ще изпълняват поръчката и в зависимост от поставените изисквания към експертите, предостави и следната приложима съобразно поставеното към съответния експерт минимално изискване информация:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (продължителност на проведеното обучение – в зависимост от поставеното изискване към експерта, специалност, професионална квалификация, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение);
• Допълнителна квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, година за която документът е валиден, частите, за които документът е издаден);
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти/проекти, идентични или сходни с предмета на поръчката чрез посочване на: *позицията, която е заемал; *вида на дейностите (проектиране или геодезически дейности), в които експертът е участвал; *фазата на изработения проект; *вида на строителните дейности, във връзка с които са предоставени услугите или в изпълнението на които експертът е участвал; *обекта на строителна интервенция).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката, възложителят може да изиска по всяко време след отварянето на офертите представянето на документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, както следва: по т. 1 - Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; продължава в поле VI.3., буква "Б)"


1. През последните 5 г., считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем, идентични с тези на поръчката“ следва да се разбира ново строителство на сграда с капацитет 10 места.
Под „дейности с предмет и обем, сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира реконструкция, преустройство или основен ремонт на сграда с капацитет 10 места.
Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или за обекта има издадено разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва (б. „а“ и „б“ се прилагат кумулативно):
а) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство, реконструкция, преустройство или основен ремонт на сгради с капацитет 10 места;
б) упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строителство, реконструкция, преустройство или основен ремонт на сграда с капацитет 10 места.
Забележка 1: Услугите се считат за изпълнени, когато има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с екипи от следните специалисти:
1.Екип за проектирането:
1.1). Ръководител на проектантския екип - Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. година или екв. за чуждестранните участници, мин. 5 г. проф. опит;
1.2). Проектант по част „Архитектурна” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.3). Проектант по част „Инженерна геология и хидрогеология” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.4). Проектант по част „Конструктивна” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.5). Проектант по част „ВиК” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.6). Проектант по част „Електрическа” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.7). Проектант по част „Отопление, вентилация и климатизация” – да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.8). Проектант по част „Енергийна ефективност” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.9). Проектант по част „Пожарна безопасност” - да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.10). Проектант по част „Геодезия” - да притежава ППП по съотв. част, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.11). Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници;
1.12). Проектант по част „План за безопасност и здраве” - да притежава ППП, съгл. чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чуждестранните участници.
Всяко едно лице от екипа трябва да е участвало в предложеното качество в изпълнението на мин. 1 проектиране, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка. Продължава в поле VI.3., буква "А)"
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки (ДО), опазване на околната среда (ООС), закрила на заетостта и условията на труд (ЗЗУТ), които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с ДО:
НАП:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg“ www.nap.bg
Относно задълженията, свързани с ООС:
МОСВ:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
1000 София, ул. „У. Гладстон“ № 67; Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, свързани със ЗЗУТ:
МТСП:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица № 2
Телефон: 8119 443.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

02/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

28/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

03/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Община Дупница 2600 Дупница; пл. Свобода 1, "Партерна зала"

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А) Продължава от поле III.1.3 - част "Изисквано минимално ниво": Под „проектиране, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически или работен инвестиционен проект за изпълнение на ново строителство, реконструкция, преустройство или основен ремонт на сграда.
Едно лице може да съвместява максимум две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
2.Екип за изпълнение на СМР:
2.1. Ръководител на обекта – строителен инженер, специалност „ПГС/ССС“ или еквивалентна, минимум 5 години професионален опит и участие като „Ръководител“ или „Зам. ръководител на обект“ или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.2. Технически ръководител – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица, да притежава професионален опит от мин. 3 г. и участие като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
2.3. Експерт ,,Геодезия” – да притежава висше строително образование, специалност ,,Геодезия” или еквивалентна, професионален опит от мин. 3 г. и да е извършвал геодезически дейности в изпълнението на строителство, иденчитно или сходно с предмета на поръчката.
2.4. Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.5. Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Под „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с ново строителство, реконструкция, преустройство или основен ремонт на сграда.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
Б) Продължение от поле III.1.3. - Списък и кратко описание на на критериите за подбор: по т. 2 - Списък на услугите (проектиране и авторски надзор), които са идентични или сходни с предмета на поръчката, изпълнени през посл. 3 г., считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги; по т. 3 - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
При условията на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, преди сключване на договора, определеният изпълнител представя документите по предходното изречение, освен ако Възложителят не разполага с тях или не може да си ги осигури по реда на чл. 112, ал. 9 от ЗОП.
В)Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност в чл. 10, ал. 2 от ЗОП няма изискване обединението участник в процедурата да има определена форма, за да участва при възлагането на поръчката, както и не поставя условие за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител Участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Продължава в поле VI.43) Подаване на жалби

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

I. На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
II. Продължение от поле VI.3 "Допълнителна информация": Г) Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Д) Прогнозната стойност на обществената поръчка е максималният финансов ресурс, който може да бъде осигурен за нейното изпълнение.
Е) Във връзка с поставеното изискване за липса на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Ж) За обезпечаване изпълнението на договора за възлагането на обществената поръчка, определеният за Изпълнител представя гаранция за изпълнение в размер на 5 % от стойността на договора. Гаранцията за изпълнение на договора и/или за авансово предоставените средства се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранция за изпълнение на договора изпълнителят е длъжен да представи и в случай на изменение, с което се извършват допълнителни дейности по договора.
З) Гаранция за авансово предоставените средства е в размер на сумата, предвидена за авансово плащане по договора.
Гаранция в полза на Възложителя за авансово предоставените средства не се представя, ако Изпълнителят писмено заяви пред Възложителя, че не желае да бъде извършвано авансово плащане. В този случай сумата, предназначена за авансовото плащане се трансформира към окончателно плащане и за него се прилагат правилата за извършване на окончателно плащане.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва