Деловодна информация
00332
ОП-01-01-3#1 09/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00332-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Кричим 115244456
гр. Кричим, пл. Обединение № 3
Кричим BG421 4220 България
Владислав Вълчев - юрисконсулт +359 3145-2063
kmet_krichim@abv.bg +359 3145-2351

Интернет адрес/и

http://www.krichim.bg/

http://www.profilnakupuvacha.com/1647


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.profilnakupuvacha.com/1647,13721
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг - проектиране, СМР, доставка на оборудване и механизация и осъществяване на авторски надзор в изпълнение на проект: "Проектиране и изграждане на тер-та на община Кричим на компостираща 00332-2020-0001
45000000      
Строителство

Инженеринг - проектиране, СМР, доставка на оборудване и механизация и осъществяване на авторски надзор в изпълнение на проект: "Проектиране и изграждане на територията на община Кричим на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, генерирани от Община Кричим и община Перущица, включително осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци" Дейност 1. Изготвяне на Работен проект, съгласно ПИП, при спазване на Наредба 4 от 21 май 2001 г. Проектът ще бъде съобразен с избраната технология.
Дейност 2. Изпълнението на СМР вкл. изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, обслужваща Община Кричим и Община Перущица, вкл. необх. инфраструктура за експлоатация на съоръж. и изгр. на дов. техн. инфраструктура. Дейност 3. Доставка, монтаж и пуск на необходимото оборудване.Обучение на персонала за работа с инстал. Дейност 4. Авторски надзор
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2052831.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Община Кричим

В предмета на поръчката се включват следните дейности: Дейност 1. Изготвяне на Работен проект, съгласно ПИП, при спазване на Наредба 4 от 21 май 2001 г. Проектът ще бъде съобразен с избраната технология, както следва: контролно-пропусквателна зона (приемна зона), която вкл. изграждане на: ограда за ограничаване достъпа до обекта, бариера, кантар и площадка за измиване на гумите; зона за съхранение на входящия материал; зона за дробене и хомогенизиране – раздробяване на зеленият отпадък или остатъкът - едрите частици не разградили се при процеса на компостиране; зона за компостиране - оформяне на куповете за основния интензивния процес на компостиране; зона за пресяване на продукта след интензивната фаза; зона за доузряване; зона за съхранение на готовия продукт "компост" - закрит навес; зона за съхранение на машините и оборудването; административна сграда - битовка. Проектът обхваща и изграждането на съпътстваща инфраструктура - пътна връзка, която да осигурява вход-изходът към компостиращата инсталация към общински път PAZ 1041/III-375/, Бяга-Исперихово-Козарско-Кричим/III-866/ с дължина (14.42м ) и външно ел.захранване с дължина – 360.23 м. Работният проект следва да бъде съобразен и да отговаря на: - Наредба № 7 за изискванията, на които трябва да отговарят площадките за разполагане на съоръжения за третиране на отпадъци и Наредба № 6 за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци. Подпомагане при съгласуване на изготвения работен проект с всички компетентни органи/лица и експлоатационни дружества.
Към всяка от проектните части следва да бъде представена обяснителна записка, работни чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, включваща количествени и количествено-стойностни сметки по приложимите части. Работният проект следва да включва минимални технически спецификации за технологичното оборудване, съобразно избраната технология за инсталацията за компостиране.
Дейност 2. Изпълнението на СМР включва изграждане на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, обслужваща нуждите на Община Кричим и Община Перущица, включително необходимата инфраструктура за експлоатация на съоръжението, вкл. изграждане на довеждаща техническа инфраструктура. Изпълнителят следва да изготви цялата необходима документация по време на строителството, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г.
Дейност 3. Доставка, монтаж и пуск на необходимото за въвеждане в експлоатация на инсталацията оборудване, съгласно избраната технология и ПИП. Обучение на персонала за работа с инсталациите. Доставка и монтаж на необходимото стационарно оборудване, както следва: Закупуване, доставка и монтаж на оборудване, съоръжения и обзавеждане (трайно закрепени) - 1. Доставка и монтаж на релса с ролка за два броя клетки за компостиране 1 бр.; 2. Геотекстилно платнище 2 бр.; 3. Вентилатори от неръждаема стомана 2 бр.; 4. Сонда със сензори за измерване на съдържанието на кислород 2 бр.; 5. Сонда със сензори за измерване на температура 2 бр.; 6. Аериращи тръби - 108 м.; 7. Контролно табло + контролер за измерване и управление - 2 бр.; 8. Кантар – 1 бр.; 9. Бариера - 1 бр.; 10. автоматична пароструйка за измиване на сметосъбиращите коли – 1 бр.; 11. Закупуване, доставка и монтаж на софтуер.; 12. Закупуване на мобилно оборудване - Преносим компютър с радио модул с антена с операционна система WIN 8 или еквивалент - 1 бр.; Дейност 4. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на строителството, съгласно одобрения работен проект, в съответствие с изискванията на ЗУТ и подзаконовите нормативни актове за неговото прилагане и подписване на всички актове и протоколи по време на изпълнение на СМР, съгласно ЗУТ и Наредба № 3/31.07.2003 г за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, до въвеждане на обекта в експлоатация.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2052831.39      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
300

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проектиране и изграждане на тер. на община Кричим на компостираща инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, генерирани от Община Кричим и община Перущица, включително

осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци в изпълнение на АД № Д-34-47 от 27.05.2020 г. за предоставяне на БФП по ОП „Околна среда 2014 – 2020 г.”, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на Европейския съюз с рег.№ BG16M1OP002-2.005-0018-C01
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четврърта група, втора категория , съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал. 1, т. 2, буква „г“ от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Удостоверяване Обстоятелството се удостоверява с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. „Годност“ на данните за вписването в ЦПРС, с посочване на уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да са реализирали минимален общ оборот, през последните 3 (три) приключили финансови години (2017 г., 2018 г., 2019 г.), в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността, както следва: Всеки участник в процедурата: трябва да е реализирал общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години 2017 г., 2018 г., 2019 г. в размер минимум 2 000 000,00 лв. (два милиона лева);
"Годишен общ оборот" е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Удостоверяване При подаване на офертата участникът попълва съответното поле на раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, като посочва данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети.
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи един или повече от документите посочени в чл. 62, ал. 1, т. 1, 3 и 4 от ЗОП.
2. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория строежи) или еквивалентна.
Удостоверяване За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел Б. Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория строежи.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


По т. 1: Участниците в обществената поръчка трябва през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот: 2 000 000,00 лв. (два милиона лева);
По т.2 Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четвърта група, втора категория строежи) или еквивалентна.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага минимум със следния проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката:
1. Проектантски екип:
1.1. Ръководител на проектантския екип - проектант по част „Технологична“;
1.2. Проектант по част „Архитектурна“
1.3. Проектант по част „ВиК“
1.4. Проектант по част „ОВК“
1.5. Проектант по част „Електрическа“
1.6. Проектант по част „Конструктивна“
1.7. Проектант по част „Геодезия и вертикална планировка“
1.8. Проектант по част „Пътна“
1.9. Проектант част „Пожарна безопасност“
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: Трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, когато е приложимо); Валидно удостоверение за ППП (посочва се номер и година на валидност), Други удостоверения (посочва се номер, година на издаване, издадетел).
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, Възложителят изисква представянето на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, с посочване на професионалната компетентност на лицата, съобразно декларираните в ЕЕДОП обстоятелства, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/.
2. Технически персонал за изпълнение на строителството:
2.1. Технически ръководител
2.2. Специалист „Контрол на качеството“
2.3. Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“:
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); преминато обучение (когато се изисква) - посочва се организацията, провела обучението; номер на документа и пълното наименование на проведеното обучение. Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции) ;
В хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, на които участникът се позовава в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
Преди сключването на договора по отношение на експертите от техническия екип, които са чуждестранни лица следва да е налице признаване на съответната професионална квалификация съгласно Закона за признаване на професионални квалификации /в случай, че е приложимо/.


По т. 1.1. проектант по част „Технологична“ - висше образование с образователно-квалификационна степен /ОКС/ магистър/бакалавър или еквивалентно, в област„Технически науки“ или екв., професионално направление шифър 5.1 „Машинно инженерство“ или шифър 5.2 „Електротехника, електроника и автоматика“ или шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгл. „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“. Да притежава пълна проектантска правоспособност съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или еквивалентно (когато е придобита в друга държава)
1.2.висше образование с ОКС „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно в област на висшето образ. „Технически науки“, или екв., проф. напр. шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгл.„Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ или екв. (когато образованието е придобито в друга държава). Да притежава проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.3. висше образ. с ОКС „Магистър“/“Бакалавър“ или екв. в област „Технически науки“ или екв., професионално напр-е шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгл.„Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ или екв. (когато образованието е придобито в чужбина). Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.4. висше обр-е с образователно-квалификационна степен /ОКС/ „Магистър“/“Бакалавър“ или екв. в област „Технически науки“ или екв., проф. направление шифър 5.1 „Машинно инженерство“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ или екв. (когато образованието е придобито в чужбина). Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.5. висше обр-е с образователно-квалификационна степен „Магистър“/“Бакалавър“ или екв. в област „Технически науки“ или екв., професионално направление шифър 5.2 „Електротехника, електроника и автоматика“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ или екв. (когато образованието е придобито в чужбина).Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.6. висше обр-е с ОКС „Магистър“/“Бакалавър“ или екв. по специалност „Строителство на сгради и съоръжения/ПГС или екв. (когато образованието е придобито в чужбина). Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.7.висше обр-е с ОКС „Магистър“/“Бакалавър“ или екв. по специалност „Геодезия“ или екв. (когато образованието е придобито в чужбина). Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.8. висше образование с ОКС „Магистър“/“Бакалавър“ или еквивалентно по специалност „Транспортно строителство" или еквиваленто. Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
1.9.Да притежава пълна проектантска правоспособност, съгласно чл. 230 от ЗУТ и ЗКАИИП или екв. (когато е придобита в друга държава).
2.1. Техн. рък. - квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ.
2.2. Спец. „Контрол на качеството“: удостоверени със сертификат за завършено обучение, в областта на контрола върху качеството на изпълнение в строителството и контрола на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания по ЗУТ или екв.
2.3. курс за длъж. лице по БЗ
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1. Участникът, определен за Изпълнител при подписване на договора представя гаранция за изпълнение в размер на 1% от стойността на договора за обществена поръчка. Условията и сроковете за задържане, респ. освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2. Възложителят поставя условие за задължително обезпечаване на авансово предоставените средства. Изпълнителят представя гаранция в размер на 100% от авансово предоставените средства.
Всяка от гаранциите се предоставя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
условията и сроковете за задържане, респ.освобождаване на гаранциите се уреждат в Договора за възлагане на обществената поръчка
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Посоченото в Раздел I.1)

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Допълнение към II.2.1) "...инсталация за разделно събрани зелени и/или биоразградими отпадъци, генерирани от Община Кричим и община Перущица, включително осигуряване на необходимото оборудване и на съоръжения и техника за разделно събиране на зелени и биоразградими отпадъци""
1.Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка участник, за който са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1 от ЗОП.
2. Други специфични основания за отстраняване, които следва да не са налице за участниците са:
- наличието на обстоятелства по чл.107 от ЗОП, които участникът декларира;
- наличието на обстоятелства по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, които участникът декларира;
- наличието на влязла в сила присъда, освен ако е реабилитиран, за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс или аналогично на изброените в друга държава членка или трета страна, което участникът декларира;
3. Освен на основанията по чл. 54 и чл.55 от ЗОП, Възложителят отстранява от процедурата участници - Свързани лица съгласно § 2, т.45 от Допълнителните разпоредби на Закона за обществени поръчкивъв връзка с § 1, т. 13 и 14 от допълнителните разпоредби на Закона за публичното предлагане на ценни книжа, които са самостоятелни кандидати или участници в процедурата. Тези обстоятелства се декларират от участника.
4. Наличието на обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
5. Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд: НАП - тел. 0700 18 700, http://www.nap.bg/; МОСВ - тел.02/ 940 6331, http://www3.moew.government.bg/; МТСП - тел. 02/ 8119 443, http://www.mlsp.government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 09/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва