Деловодна информация
00497
12-00-74 08/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00497-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Бяла 000530493
пл. „Екзарх Йосиф I” № 1
Бяла BG323 7100 България
Ваня Минкова- Главен юрисконсулт и Денис Братанов- Началник отдел ППОКХД +359 81772020
byala.rs@byala.bg +359 81774634

Интернет адрес/и

http://byala.bg/home/

https://byala-rse.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?hidemenu=y


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://byala-rse.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=YwrPOGCg4XA%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Строително-монтажни работи за обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци, имот № 07603.211.664, по КККР на гр. Бяла, общ. Бяла, обл. Русе““
45112350      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Строително-монтажни работи за обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци, имот № 07603.211.664, по КККР на гр. Бяла, общ. Бяла, обл. Русе““. Предметът на обществената поръчка включва извършване на техническа и биологична рекултивация на общинско депо за битови отпадъци, чрез извършване на подготвителни дейности, вертикална планировка, изграждане на горен изолиращ екран с обща дебелина d=1,30 м’ в хоризонталната част и 1,05 м’ по откосите и бермите и биологична рекултивация, като за реализирането на предмета на поръчката следва да бъдат спазвани техническата спецификация и работният проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1119587.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

територията на Община Бяла, област Русе

Предметът на настоящата обществена поръчка е: „Строително-монтажни работи за обект „Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци, имот № 07603.211.664, по КККР на гр. Бяла, общ. Бяла, обл. Русе““. Предметът на обществената поръчка включва извършване на техническа и биологична рекултивация на общинско депо за битови отпадъци, чрез извършване на подготвителни дейности, вертикална планировка, изграждане на горен изолиращ екран с обща дебелина d=1,30 м’ в хоризонталната част и 1,05 м’ по откосите и бермите и биологична рекултивация, като за реализирането на предмета на поръчката следва да бъдат спазвани техническата спецификация и работният проект. Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на конкретни дейности, които са подробно описани в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за извършване на техническа рекултивация – СТР    55
Цена
45
II.2.6) Прогнозна стойност
1119587.06      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
43

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект № BG16M1OP002-2.010-0002 "Закриване и рекултивация на съществуващо общинско депо за битови отпадъци, имот № 07603.211.664, по КККР на гр. Бяла, общ. Бяла, обл. Русе“

Проектът се финансира съгласно Административен Договор № Д-34-5/12.03.2020 г. за предоставяне на БФП по ОП„Околна среда 2014-2020г.“, съфинансирана от Европейския фонд за регионално развитие и Кохезионния фонд на ЕС по процедура чрез директно предоставяне BG16M1OP002-2.010-0002 „Рекултивация на депа за закриване, предмет на процедура по нарушение на правото на ЕС по дело С-145/14“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите, за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта група, втора категория или по-висока, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал.1, т.2, б. “г” от ЗУТ, а за чуждестранните лица-регистрация в аналогичен регистър на държава членка, в която са установени, с аналогичен обхват.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) (Образец № 2), като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и позоваване на документа.
При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта група, ІІ категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137, ал.1, т.2, б. “г” от ЗУТ, валидно към датата на сключване на договора.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съобразно националното им законодателство, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителят няма да изисква представянето на такъв документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителството за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. “г” от ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
При подаване на офертата Участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на поле 5 на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП(Образец № 2).
При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител следва да представи – копие от актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалент, доказващи наличието на застраховка "Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява/т строителството за вреди причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им. За участник, установен/регистриран в Р. България, застраховката „Професионална отговорност” следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 2, б. “г” от ЗУТ в размер на 400 000 лв, съгласно чл. 5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанският субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Забележка: Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнените дейности.
Под „Идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка “ да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или разширение, и/или рекултивация, и/или закриване на сметище/а, и/или депо/а за битови отпадъци, или еквивалент.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП (Образец № 2).
Документи за доказване на изискването: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверение за добро изпълнение, което съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с технически персонал за изпълнение на строителството, както следва:
а) Ключов експерт "Технически ръководител" – 1 (един) специалист, който:
-да е лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или еквивалент или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и "Техника" или еквивалент;
-наличие на общ професионален опит: минимум 3 години.
б) Ключов експерт 2 – "Координатор по безопасност и здраве" – 1 (един) специалист, който:
-да притежава валидно Удостоверение/Сертификат или еквивалентен, свидетелстващ документ за преминато обучение/завършен курс за координатор по безопасност и здраве или еквивалент;
в) Ключов експерт 3 - "Контрол на качеството" – 1 (един) специалист, който:
- да притежава валидно Удостоверение/Сертификат или еквивалентен, свидетелстващ документ за преминато обучение с обхват „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“ или еквивалент.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с критерия за подбор с попълване на поле 2 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП(Образец № 2).
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи списък на техническия персонал, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата.


1.Участникът през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил минимум 1 /една/ дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.
Забележка: Възложителят не поставя изискване за обем на изпълнените дейности.
Под „Идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка “ да се разбира извършване на строителни дейности по изграждане и/или разширение, и/или рекултивация, и/или закриване на сметище/а, и/или депо/а за битови отпадъци, или еквивалент.
2. Участникът следва да разполага с технически персонал за изпълнение на строителството, както следва:
а) Ключов експерт "Технически ръководител" – 1 (един) специалист, който:
-да е лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или еквивалент или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и "Техника" или еквивалент;
-наличие на общ професионален опит: минимум 3 години.
б) Ключов експерт 2 – "Координатор по безопасност и здраве" – 1 (един) специалист, който:
-да притежава валидно Удостоверение/Сертификат или еквивалентен, свидетелстващ документ за преминато обучение/завършен курс за координатор по безопасност и здраве или еквивалент;
в) Ключов експерт 3 - "Контрол на качеството" – 1 (един) специалист, който:
- да притежава валидно Удостоверение/Сертификат или еквивалентен, свидетелстващ документ за преминато обучение с обхват „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“ или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


А) Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител, при подписване на договора в размер на 5 % (пет на сто) от стойността на договора без вкл. ДДС. По отношение на гаранцията за изпълнение важат разпоредбите на чл. 111 от ЗОП. Условията за освобождаване и задържане на гаранцията за изпълнение са определени в проекта на договора.
Б) За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСТЛТДС, чл. 69 от ЗПКОНПИ, чл. 107 и чл. 101, ал. 11 от ЗОП. Констатирането на наличие на което и да е от посочените обстоятелства ще доведе до отстраняване на участника с изкл.на изрично посочените случаи в ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

02/01/2021 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Общинска администрация, находяща се в гр. Бяла, област Русе, пл. "Екзарх Йосиф I" № 1.

Заседанието по отваряне на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Настоящата обществена поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта, определена въз основа на критерия за оптимално съотношение качество/цена по смисъла на чл. 70, ал. 2, т. 3 от ЗОП. Оптималното съотношение качество/цена се оценява на базата на показатели, свързани с предмета на обществената поръчка–срок за изпълнение и предложена цена. Комплексната оценка се определя на база следните показатели: "Срок за извършване на техническа рекултивация" и "Предлагана цена". Показателят "Срок за извършване на техническа рекултивация" представлява предложеният от участника срок за извършване на техническата рекултивация – тегловен коефициент – 55 %. Максималния брой точки по този показател е 55. Показателят "Предлагана цена" представлява предложената от участника обща цена – максимално възможна оценка 45 точки и теглови коефициент в КО – 45%. Класирането на допуснатите до участие оферти се извършва на база на получената за всяка оферта „Комплексна оценка”.
2. Максималният срок за изпълнение на обществената поръчка е до 43 месеца. Срокът за изпълнение започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2 към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството). Срокът за изпълнение на техническата рекултивация е по предложение на участника. Участникът следва да предложи срок на изпълнение, който да не е по-дълъг от 210 каледарни дни (приравнени на 7 (седем) месеца). Срокът за изпълнение на биологичната рекултивация е 36 месеца и започва да тече след приключване изпълнението на техническата рекултивация, съгласно чл. 4 от Наредба № 26/1996г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт и приключва с подписване на Констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа (Приложение № 16 към чл. 7, ал. 3, т. 16, съгласно Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
3. Срокът на валидност на офертите е 180 /сто и осемдесет/ календарни дни, считано от датата, посочена за краен срок за получаване на оферти.
4. Прогнозната стойност за изпълнение предмета на поръчката е 1 119 587,06 лв. без ДДС, като същата се явява и максимална стойност за офериране от участниците, разпределена както следва: 1. Изпълнение на етап техническата рекултивация – 1 089 750,55 лв. без ДДС, от които: 1.1. Подготвителни дейности – 98 860.00 лв. без ДДС; 1.2. Техническа рекултивация – 987 926.77 лв. без ДДС; 1.3. Непредвидени разходи – 2 963.78 лв. без ДДС. 2. Изпълнение на етап биологична рекултивация – 29 836,51 лв. без ДДС, от които: 2.1. Биологична рекултивация – 28 094.64 лв. без ДДС; 2.2. Непредвидени разходи – 1 741.87 лв. без ДДС.
Оферти, надхвърлящи максималната стойност на поръчката като цяло и/или на пределните стойности на отделните дейности, ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с това предварително обявено условие.
5. Не се допуска възможност за представяне на варианти в офертите на участниците.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП - 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 08/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва