Деловодна информация
00126
Н2-УОП-3132 05/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00126-2020-0015 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Несебър 000057122
ул. Еделвайс №10
Несебър BG341 8230 България
Сюрея Исуф +359 55429399
uopnesebar@abv.bg +359 55429399

Интернет адрес/и

www.nessebarinfo.com

https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ZS8c37fcNkc%3d


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://nesebar.imeon.bg/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=ZS8c37fcNkc%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в м. "Балабана", землище на гр. Обзор, община Несебър“
45112350      
Строителство

Основните рекултивационни мероприятия в проекта предвиждат:
- Изграждане на котлован с дълбочина 1,0м и откоси 1:3;
- Полагане на долен изолиращ екран в съответствие с изискванията на Наредба No 6 от 2013г;
- Оформяне на ново тяло на депото, чрез предепониране на наличните отпадъци на по-малка площ. Проектното тяло се предвижда с полезен обем 70000куб.м., като в него се депонират и замърсените земни маси от почистените терени освободени след предепониране на отпадъците с обем от 3340куб.м;
- Запечатване тялото на депото–изграждане на горен изолиращ екран в съответствие с изискванията на Наредба No 6 от 2013г;
- Техническа рекултивация - полагане на земни маси осигурени при изкопите за котлонван и съхранявани на временни депа;
- Биологична рекултивация;
- Изграждане на система за мониторинг.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1008125.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45112350      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

община Несебър

В проекта е предвидено оформяне на ново тяло на депото, чрез предепониране на наличните отпадъци на по-малка площ. Проектното тяло се предвижда с полезен обем, 70 000 куб.м., като в него се депонират и замърсените земни маси от почистените терени. Отпадъците ще бъдат обособени в едно отпадъчно тяло. Предепонирането им ще започне след изграждането на котлована.
На предепониране подлежат всички отпадъци излизащи извън границите на имот с идентификатор 53045.234.565. Те са с обем от 53759,40куб.м. Почистената територия е с площ от 16,7дка.
След завършване на предепонирането и преоткосирането следва да се получи отпадъчно тяло със следните параметри:
Площ – в план 15460кв.м/ обемна 15820кв.м
Обем – 70000куб.м
Откоси – 1:3
Максимална кота 150,5м
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение на СМР    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
1008125.65      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението се финансира от Оперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.” в изпълнение на проект № BG16M1OP002-2.010-0015 „Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в м. "Балабана", землище н

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния регистър на Камарата на строителите за четвърта група, втора категория строежи, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от компетентните органи на държавата –членка на Европеъския съюз или на друга държава – страна по Споразумениетоза Европейското икономическо пространство ,съобразно националното им законодателство.
За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата, съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 и т.4 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (за повече информация: http://register.ksb.bg/).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за втора категория строеж, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ, а за чуждестранни лица – еквивалентен документ, издаден от компетентните органи на държавата –членка на Европеъския съюз или на друга държава – страна по Споразумениетоза Европейското икономическо пространство ,съобразно националното им законодателство.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП изискването се доказва с представянето на документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП - доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност" или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1. За последните пет години от датата на подаване на офертата, участникиците да са изпълнили обем СМР идентично или сходно с предмета на поръчката минимум 1 000 000лева.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировка и/или рекултивация на сметище
3.1.2. Участниците да са изпълнили дейности с предмет идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „сходни“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировка и/или рекултивация на сметище
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор", Раздел В „Технически и професионални способности:'', т. За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид).
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, изискването се доказва със списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионалната компетентност на лицата.
3.3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;
3.4. Участниците следва да прилагат:
3.4.1. система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна с обхват „строителство”
3.4.2. ISO 14001:2004 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна с обхват „строителство”
Документи за доказване на изискването са Сертификати по чл. 64, ал. 5-8 от ЗОП, удостоверяващи съответствието с изискуемия се стандарт. Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" и/или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.


3.2. Участниците следва да разполагат с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:
- 1 /един/ брой Ръководител обект – с професионална квалификация Строителен инженер /ПГС, ССС или друга строителна инженерна специалност/ и/или архитект и/или строителен техник, с опит като ръководител на строителство „идентично или сходно” с предмета на поръчката
Под „сходно“ да се разбира изпълнение на изкопи, насипи, бетонови работи, както и вертикална планировка и/или рекултивация на сметище
- 1 /един/ брой Отговорник по контрола на качеството - с професионална квалификация минимум средно образование и да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалент.
- 1 /един/ брой Координатор по безопасност и здраве – с професионална квалификация минимум средно образование и да притежава валидно удостоверение за завършен курс за Координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентно.
3.3. Участниците трябва да разполагат с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, съобразно техническото предложение, при следните минимални изисквания:
- самосвали за извозване на изкопаните земни маси- 3бр.
- булдозер и/или компактор за разстилане, валиране и оформяне на проектния профил – 1бр.
- Комбиниран багер товарач – 1 бр.
- челен товарач – 1 бр.
- верижен багер с обем на кофата 1 м3 -1 бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54 от ЗОП,чл. 69 от ЗПКОНПИ, чл.3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДР и условия по чл. 107 ЗОП.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер 5 (пет) на сто от стойността на договора без ДДС. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Несебър, ул. Еделвайс №10, Заседателна зала

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането е по Оперативна програма „Околна среда 2014–2020 г.” в изпълнение на проект № BG16M1OP002-2.010-0015 „Рекултивация на депо за твърди битови отпадъци в м. "Балабана", землище на гр. Обзор, община Несебър“, одобрен в рамките на процедура за директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ.
начин на плащане:
Текущи плащания до 80% от предложената цена за техническа рекултивация след представяне на следните изискуеми документи
а). Измервателни протоколи, таблица с наверижване на стойности и количества по образец на УО на ОПОС, предоставен от Възложителя;
б). Сметка-опис за извършените през отчетния период СМР по образец на УО на ОПОС, предоставен от Възложителя;
в). Списък с описани протоколи за изпитвания; актове по Наредба № 3 от 31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, сертификати за качество на материалите;
г) Ситуации, схеми, чертежи и др., визуализиращи изпълнените участъци, за проследяване на физическия напредък на СМР (посочва се информация за етапа на завършеност на СМР);
д). Доклад от Изпълнителя за извършените СМР, с приложени към него документи–надлежни доказателства за качеството на извършваните видове СМР, одобрен от Консултанта, упражняващ строителен надзор на обекта;
е). Данъчна фактура,която се издава от изпълнителя след одобряването на всички горепосочени документи от страна на Възложителя.
Окончателно плащане в размер до 20% от предложената цена за техническа рекултивация е след завършване на техническата рекултивация, като освен гореописаните документи се представят и:
а). Одобрен от кмета на Общината, протокол на комисия за приемане на техническата рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26 от 02.10.1996 г. за рекултивация на нарушени терени, подобряване на слабопродуктивни земи, отнемане и оползотворяване на хумусния пласт;
б). Акт обр. 15 за етап техническа рекултивация.
Междинни плащания за биологична рекултивация –след извършване на рекултивацията за съответната година съответно: 1-ва година -30%, 2-ра година – 30% и 3-та година -40% след въвеждането на обекта в експлоатация, съгласно ЗУТ и издаване на протокол на комисия за приемане на биологичната рекултивация, съгласно раздел V от Наредба № 26/1996 г. и издадена фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедура подлежи на обжалване пред Комисията за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва