Деловодна информация
00689
0400-307 04/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00689-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Галина Иванова - Директор на Дирекция Обществени поръчки +359 46684305
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=etVSrqMlzaU%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Тунджа 000970457
пл. Освобождение №1
Ямбол BG343 8600 България
Гергана Димитрова - Деловодител +359 46684209
contracts@tundzha.net +359 46661574

Интернет адрес/и

www.tundzha.net

http://87.126.141.18:8080/frmAOP.aspx

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддържане /превантивно, текущо и зимно/ и текущ ремонт на Общинска пътна мрежа /ОПМ/ на Община „Тунджа”
45233140      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е поддържане /превантивно, текущо и зимно/ и текущ ремонт на Общинската пътна мрежа /ОПМ/ на територията на Община „Тунджа”, като включва дейности, подробно описани в раздел ІІ – раздел VІ от ТЕХНИЧЕСКИ СПЕЦИФИКАЦИИ, неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община „Тунджа“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
416666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233140      
45233141      
90620000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

дейностите предмет на поръчката ще се изпълняват по общинската пътна мрежа на територията на Община „Тунджа“.

Текущият ремонт на пътищата включва работи,свързани с отстраняването на локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка,пътните съоръжения и принадлежности,с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение.
Текущото поддържане на пътищата включва комплекс от дейности,които имат за цел да осигурят техническото състояние на пътя,пътните съоръжения и принадлежности в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти.Към текущото поддържане се отнасят и дейностите,свързани с отстраняване на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя,пътните съоръжения и принадлежности и предотвратяване на по-нататъшното им развитие.
Основните дейности за текущо поддържане и текущ ремонт на елементите в обхвата на пътя и на пътните съоръжения и принадлежности са описани в раздел IIІ на Технически спецификации,неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община "Тунджа",в съответствие с изискванията на Наредба №РД-02-20-19 от 12 ноември 2012г. за поддържане и текущ ремонт на пътищата.
За зимното поддържане и снегопочистване през експлоатационен сезон 2020 – 2021г.се предвиждат дейности за подготовка на пътните участъци за експлоатация при зимни условия,почистване от сняг и опесъчаване,като пътните участъци са разпределени по нива за зимно поддържане и снегопочистване съгласно Списък на пътищата от ОПМ по нива за зимно поддържане за експлоатационния сезон 2020-2021г. -Приложение №1 към Технически спецификации,неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община "Тунджа",са както следва:
Ниво”N-2”-Пътят е отворен за движение през целия зимен период и по всяко време на денонощието,с изключ. на малки участъци от пътя с трудни условия за движение,където то може да бъде преустановено за 2-3 часа до почистване на снега и отстраняване на хлъзгавостта;
Ниво”N-3”-Допуска се отделни участъци от пътя да бъдат затваряни за по-продълж. период от време до почистване на снега и отстраняване на хлъзгавостта;
Ниво”N-4”-Допуска се целият път или отделни участъци от пътя да бъдат затваряни през целия зимен период.
За онагледяване е приложен картен материал-Схема за зимно поддържане и снегопочистване на ОПМ-Приложение №2 към Технически спецификации,неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община "Тунджа".
Превантивното поддържане на пътищата включва комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за съхраняване и намаляване на ефекта от стареенето и износването на материалите и конструкциите на основните елементи в обхвата на пътя и за удължаване на техния експлоатационен срок.Превантивно поддържане се прилага за елементите на пътя,които са в добро техн. състояние и със значителен остатъчен екплоатац.срок.
Предвидените за изпълнение видове дейности и количествата им за поддържане /превантивно, текущо и зимно/ и текущ ремонт са посочени в количествена сметка, приложена в Технически спецификации, неразделна част от документацията на обществената поръчка, публикувана в Профила на купувача на Община "Тунджа", като част от тях са, както следва:
- хоризонтална маркировка – прекъсната/непрекъсната –525 м2;
- изкърпване на един. дупки и деформации на настилката с плътна асф. смес - 6200 м2;
- изкърпване на настилката със студена асфалтова смес по метода „Печматик“ – 10 м3;
- студено рециклиране на пътната настилка с дълбочина 20 см – 440 м2;
- студено фрезоване на асфалтобетонна настилка с пътна фреза – 1000 м2;
- машинно полагане на плътна асфалтова смес на пластове – 670 т.;
- машинно полагане на неплътен асфалтобетон – 200 т.;
- машинно подравняване на банкети – 2250 м2;
- опесъчаване в т.ч. объркване на пясък и сол – 85 км;
- снегопочистване със специализирана техника – 950 км.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
416666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълняване на строително - монтажни работи за Втора група, строежи от III категория или по-висока, или еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство. Да притежава удостоверение с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС.
При подаване на оферта участниците декларират годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, Раздел А: Годност.
При участие на обединение изискването се отнася до лицата в него, които ще извършват дейностите по строителство.
За повече информация: http://register.ksb.bg/.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, изискването за годност /правоспособност/ за упражняване на професионална дейност се доказва с представянето на: Копие от удостоверения или талони за регистрация или други еквивалентни документи.
Преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП участникът определен за изпълнител представя заверено копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта (втора група, III категория) или за по-висока категория строежи от същата група, придружено с валиден талон по чл.23, ал.1 от ПРВВЦПРС.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, съобразно изискванията на чл.112, ал.1, т.4 ЗОП, вр. чл.29 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, същият следва да извърши регистрация и представи заверено копие на валидно удостоверение по чл.29, ал.4 от ПРВВЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта или за по-висока категория строежи от същата група.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – трета или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
За съответствието с критерия за подбор, Участниците предоставят информация, като попълват част IV „Критерий за подбор“ буква „Б“, т.5 от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се прави точно позоваване на документа, в т.ч. номер, застраховател/издател, срок на застраховката и минимална застрахователна сума.
Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява СМР, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи съгласно чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност” – заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност”, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз или в страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност” на участниците в строителството по чл.171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строеж – трета или по-висока категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителствата, а за чуждестранни лица от държава членка на Европейския съюз, или от друга държава – страна по Споразумението за Европейски икономическо пространство, което се установява на територията на Република България – еквивалентна застраховка или гаранция съгласно чл.171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

В съответствие с чл.63, ал.1 от ЗОП Възложителят определя следните критерии: 1. Участникът следва да е изпълнил дейност(и) с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.При подаване на офертата,за съответствието с критерия за подбор,участниците /уч-ците/ представят информация,като попълват част IV„Критерии за подбор“,буква В,т.1а от ЕЕДОП с посочване на стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото,вида и обема на изпълнените дейности.В случаите по чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП,обстоятелството се доказва със Списък по чл.64,ал.1,т.1 от ЗОП на стр-вото,идентично или сходно с предмета на поръчката,изпълнено през последните 5 години,считано до датата на подаване на офертата–Образец №11,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата на която е приключило изпълнението,място,вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.2. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.При подаване на офертата,за съответствието с критерия за подбор,участниците представят информация като попълват част IV„Критерии за подбор“,буква„В“,т.9 от ЕЕДОП.Съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП,обстоятелството се доказва с документи,съгласно чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП–Декларация по чл.64,ал.1,т.9 от ЗОП за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката–Образец №13.3. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството в съответствие с предмета на поръчката.При подаване на офертата,за съответствие с критерия за подбор,участниците представят информация,като попълват ЕЕДОП,ЧастIV,буква„Г“, като се посочи дали съответните документи са на разположение в електронен формат,посочва се уеб адрес,орган или служба,издаващи документите за регистрация и точното позоваване на документа,обхват на регистрацията и периода на валидност.Съгласно чл.67,ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, обстоятелството се доказва с документи в съответствие с изискванията на чл.64,ал.2–ал.8 от ЗОП–валидни сертификати за Система за управление на качеството,съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват в съответствие с предмета на поръчката.4. Участникът следва да разполага с персонал, който ще изпълнява поръчката.При подаване на офертата,уч-кът декларира съответствието с поставеното изискване като попълва ЕЕДОП,Част IV,буква„В“,т.2, като посочи:*имената на техническото лице с образователна квалификация,съгласно чл.163а от ЗУТ с минимум 3 години професионален опит;*образованието и/или професионалната квалификация съобразно изискванията на възложителя,в т.ч.да се опишат документите,които ги доказват(№ на документ/година и учебно заведение) - за предложения технически ръководител;*професионален опит.В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП поставените изисквания относно техн. и проф. възможности на уч-ците се доказват с представянето на:Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката,и/или на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,както и документи,които доказват професионална компетентност на лицата–Образец №12,с приложени към него копия на документи,които доказват професионалната компетентност на техн.ръководител на обекта съгласно чл.163а от ЗУТ-диплома за придобита образователна квалификационна степен;трудов договор или друг относим документ.

По т.1:Под „дейност(и),с предмет и обем,идентичен или сходен с този на поръчката следва да се разбира изпълнени дейности по поддържане/превантивно,текущо и зимно/и текущ ремонт на пътна мрежа с обем минимум както следва:
-хоризонтална маркировка–прекъсната/непрекъсната–525м2;
-изкърпване на един.дупки и деформации на настилката с плътна асф.смес-5000м2;
-изкърпване на настилката със студена асфалтова смес по метода„Печматик“–10м3;
-студено рециклиране на пътната настилка с дълбочина 20см–400м2;
-студено фрезоване на асфалтобетонна настилка с пътна фреза–800м2;
-машинно полагане на плътна асфалтова смес на пластове–500т;
- машинно полагане на неплътен асфалтобетон – 80 т.;
-машинно подравняване на банкети–1500м2;
-опесъчаване в т.ч. объркване на пясък и сол–80км;
- снегопочистване със специализирана техника – 900 км.
По т.2:Участникът следва да разполага минимум както следва:
1.Леки едностранни плугове монтирани на автомобили или трактор с мощност до 100к.с–2бр;
2.Тежки едностранни плугове монтирани на автомобили–2бр;
3.Тежки едностранни плугове монтиране на трактор с мощност над 100к.с–2бр;
4.Роторна снегоринна машина-1бр;
5.Автогрейдер–2бр;
6.Булдозер–1бр;
7.Цистерна с дозиращо устройство за разпръскване на хидравлично свързващото вещество–1бр;
8.Цистерна за вода–1бр;
9.Уплътнителна техника:
9.1.едно-или дву-бандажни валяци-2 броя като поне 1бр.с тегло над 13т;
9.2.пневмоколесен валяк–1бр;
10.Асфалтополагаща машина–1бр;
11.Специализирана машина за студена асфалтова смес/технология„Печматик“/-1бр;
12.Материално-техническа база за разполагане на необходимата техника и материали за изпълнение дейностите по зимно поддържане.
По т.3:Участникът следва да разполага с валиден сертификат БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентно), за управление на качеството с обхват, в съответствие с предмета на поръчката. Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати,издадени от органи, установени в други държави членки,както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
По т.4:Участникът следва да разполага минимум с едно техническо лице, с образователна квалификация, съгласно чл.163а от ЗУТ, с минимум 3 години професионален опит.
*В случай че, участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, съгласно чл.59, ал.6 от ЗОП.*При участие на подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.66, ал.2 от ЗОП.*Ако участникът се позовава на капацитета на трети лица, същите следва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата, съгл. чл.65, ал.4 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Условията за изпълнение на поръчката са указани в документацията за участие в обществената поръчка. Участниците следва да предложат изпълнение на дейностите предмет на поръчката с характеристики съответстващи минимум на посочените в документацията изисквания.Определеният за изпълнител участник обезпечава изпълнението на договора с гаранция, която е 5 на сто от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гаранция в полза на Община „Тунджа”;
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Условията и сроковете за задържане, усвояване и освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
.*На основание чл.47,ал.4 от ЗОП,органите от които може да се получи необх.инф-я са:МТСП;АЗ;ИА„Главна инсп.по труда;Държ.агенция за осигурителен надзор;НЗОК и РЗОК;ИАОС; МОСВ;РИОСВ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/07/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/07/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Отварянето на офертите ще се извърши в заседателната зала на Община "Тунджа", пл. "Освобождение" 1, гр. Ямбол.

Отварянето на офертите съгласно чл.54, ал.2 от ППЗОП се извършва на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м.06.2021

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник(уч-к) в процедурата може да бъде всяко бълг.или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения,както и всяко друго образувание,което има право да изпълнява в съотв.с предмета на поръчката строителство,доставки или услуги съгл.законодателството на държавата,в която то е установено.Свърз.лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самост.уч-ци в една и съща общ.поръчка.В процедурата не може да участва уч-к,който не отговаря на критерии за подбор,посочени в обявлението за ОП и за който са налице обстоятелства по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП.Възложителят отстранява от участие в процедурата уч-к,за когото е налице някое от основанията за отстраняване,посочени в чл.54,ал.1 и чл.55, ал.1,т.1 от ЗОП.Уч-к,за когото са налице основания по чл.54,ал.1 и чл.55,ал.1,т.1 от ЗОП,има право да представи док-ва,че е предприел мерки,които гарантират неговата надеждност.Възлож. отстранява от процедурата:Уч-к,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни др.условие,посочено в обявлението за обществ.поръчка или в документацията;Уч-к,който е представил оферта,която не отговаря на:предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,соц. и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,соц. и трудово право,които са изброени в прилож.№10 от ЗОП;Уч-к,който не е представил в срок обосновка по чл.72,ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72,ал.3-5 от ЗОП;Уч-к,който е предложил цена по-висока от обявената прогнозна ст-ст от Възлож.;Уч-ци,които са свързани лица по смисъла на §2,т.45 от ДР на ЗОП;Уч-к,подал оферта,която не отговаря на условията за представяне,вкл. за форма,начин,срок и валидност;Лице,което е нарушило забрана по чл.101,ал.9 или 10 от ЗОП;когато за уч-к,са налице обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРС,освен когато не са налице условията по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРС.Изисквания към уч-ци обединения:Възлож. не поставя изискв.относно правната форма под която обединението ще участва в процедурата.Когато уч-кът е обединение,което не е регистрирано като самостоятелно ЮЛ,се представя документът по чл.37,ал.4 от ППЗОП,когато е приложимо,съдържащ следната инф-я във връзка с конкретната ОП:правата и задълженията на участниците в обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението;уговаряне на солидарна отговорност между уч-ците в обединението;определяне на партньор,който да представлява обединението за целите на настоящата общ.поръчка.*Подписите на страните в документите за създ. на обединението следва да са нотариално заверени.В случай,че обединението не е регистрирано по БУЛСТАТ,уч-кът следва да извърши регистрацията по БУЛСТАТ,след уведомяването му за извършеното класиране и преди подписване на договора.Максимално допустимата предложена стойност е до размера на посочената прогнозна стойност.Предложената от уч-ците крайна цена за изпълнение на поръчката не може да надхвърля посочената от Възложителя максимално допустима прогнозна стойност.В случай, че ценовото предложение надхвърля максимално допустимaта прогнозна стойност,уч-кът ще бъде отстранен от процедурата.Уч-ците следва да представят анализи на единичните цени за всяка една позиция от КСС.Уч-кът трябва да посочи показателите за ценообразуване,с които се остойностяват непредвидени в КСС видове строително-монтажни работи.В случай,че уч-кът не е приложил необходимите анализи,за всяка позиция,доказващи образуването на всяка от посочените в КСС единични цени,офертата не се оценява от комисията.При несъотв.м/у предложените единични цени в КСС и посочените анализни цени,валидна ще бъде анализната.При несъответствие м/у предложените единична и обща цена,валидна ще бъде единичната.При открито несъотв.комисията по чл.103 от ЗОП превежда един.цена в съотв. с валидната анализна,съответно общата цена с валидната единична цена.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП жалба може да се подава в 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация пред Комисия за защита на конкуренцията.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва