Деловодна информация
00890
08-01-146 02/06/2020 (дд/мм/гггг)
не
00890-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Опака 000875824
Република България, Област Търгвище, обл Опака, ул.Съединение №3
Опака BG334 7840 България
Добромир Стоев +359 60392268
obstinaopaka@abv.bg +359 60392421

Интернет адрес/и

www.opaka.bg

http://www.opaka.bg/bg/izbori/saobshteniq01/dere


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.opaka.bg/bg/izbori/saobshteniq01/dere
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Възстановяване проводимостта на отводни канали /дерета/ в село Крепча и в град Опака, намиращи се в Община Опака” по обособени позиции
45000000      
Строителство

Предвижда се изпълнение на строително монтажни работи по реализирането на проект за „Възстановяване проводимостта на отводнителен канал /дере/ в с. Крепча, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 806.97 m.” и проект за „Възстановяване проводимостта на отводнителен канал /дере/ в гр. Опака, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 759.50 m.”
Основните видове работи, предстоящи за изпълнение, както и изискванията към изпълнението на строителството по всеки от обектите са посочени в Техническата спецификация и Инвестиционните проекти, Приложение №1 към Документацията за настоящата поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
793956.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Възстановяване проводимостта на отводен канал /дере/ в с. Крепча, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 806.97 m.” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Република България, Област Търговище, общ. Опака, с.Крепча

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е строителство .
Предметът на обществената поръчка е строителство на обект: „Възстановяване проводимостта на отводен канал /дере/ в с. Крепча, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 806.97 m.”
Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV):
45000000 – Строителни и монтажни работи
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническата спецификация и Инвестиционния проект за обекта, съдържащи се като приложение към Документацията за обществената поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и технология за изпълнение на СМР и организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
397262.22      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За поръчката не е осигурено финансиране. Договорът ще бъде сключен под условие за отложено изпъленние съгласно клаузата на чл.114 от ЗОП.

II.2) Описание 1

„Възстановяване проводимостта на отводнителен канал /дере/ в гр. Опака, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 759.50 m.” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG334

Република България, обл. Търговище. общ. Опака, гр. Опака

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е строителство.
Предметът на обществената поръчка е строителство на обект:„Възстановяване проводимостта на отводнителен канал /дере/ в гр. Опака, общ. Опака, обл. Търговище с дължина 759.50 m.”
Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV):
45000000 – Строителни и монтажни работи
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на поръчката са подробно индивидуализирани в Техническата спецификация и Инвестиционния проект за обекта, приложение към Документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и технология за изпълнение на СМР и организация на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
396694.72      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

За поръчката не е осигурено финансиране. Договорът ще бъде сключен под условие за отложено изпълнение съгласно клаузата на чл.114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Важно! Изискването се отнася и за двете обособени позиции!
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камара на строителите в България (КСБ) за изпълнение на ЧЕТВЪРТА ГРУПА - ТРЕТА КАТЕГОРИЯ строежи или по висока категория, по смисъла на чл. 137, ал. 1 от Закона на устройството на територията (ЗУТ) и чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранните лица - в аналогичен регистър съгласно законодателството на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария ,в която са установени. Деклариране:
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с критерия за годност, като попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочват групата и категорията на строителните обекти, за които са вписани в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване, и период на валидност.
Чуждестранните участници представят информация относно вписването им в аналогичен регистър в държава- членка на ЕС или на друга държава-страна по Споразумението за ЕИО или на Конфедерация Швейцария, в която са установени. Информацията за вписването следва да посочва: уеб адрес; орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа; обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи валидно към датата на сключване на договора Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на ЧЕТВЪРТА ГРУПА - ТРЕТА КАТЕГОРИЯ строежи или по висока категория, а чуждестранните лица - еквивалентен документ, доказващ правото му да извършва такава дейност, издаден от компетентен орган на държава – членка на ЕС или на друга държава - страна по Споразумението за ЕИО или на Конфедерация Швейцария.
В случай, че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
В случаите, когато за изпълнител на поръчката е определено чуждестранно лице или обединения на чуждестранни юридически и/или физически лица, при сключване на договора следва да представи документ (удостоверение), с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България в съответствие с условията и реда, посочени в Закона за камарата на строителите и Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Изискването се поставя в съответствие с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Важно! Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции!
1 На основание чл.61, т.1 от ЗОП - През последните три приключили финансови години участниците да са реализирало минимален общ оборот
2.На основание чл.61, т.2 от ЗОП - Участниците да имат застраховка "Професионална отговорност", произтичаща от нормативен акт.


Важно! Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции!
1. Минимално изискване : През последните 3 (три) приключили финансови години / 2017, 2018 и 2019г./, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, участникът следва да е реализирал минимален общ оборот в размер на 750 000,00 /седемстотин и петдесет хиляди/ лева без ДДС, изчислен на база годишните обороти.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, като посочват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните финансови отчети.
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети или техните съставни части за последните приключили 3 (три) финансови години, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, както и Справка за общия оборот.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Минимално изискване : Участникът следва да има сключена застраховка „Професионална отговорност“ за строителство с минимална застрахователна сума на застрахователната полица в размер на 200 000,00 (двеста хиляди) лева, съответстваща на категорията на настоящото строителство, съгл. чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“ , раздел Б: Икономическо и финансово състояние , като посочват данни за застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване, вида на застрахованата дейност и период на валидност.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи горепосочените документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Важно! Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции!
1.Изискване съгласно чл.63, т.1,буква "а" от ЗОП - Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени дейности с предмет и обем , идентични ли сходни с тези на поръчката.
2.Изискван есъгласно чл.63, т.10 и 11 от ЗОП : Участникът да прилага системи за управление на качеството и системи или стандарти а опазван ена околната среда .


Важно! Изискванията се отнасят и за двете обособени позиции!
1.Изискване : Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнена най-малко 1 (една) дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка.
Под „дейност, с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на ново строителство и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или текущ ремонт на дерета за отвеждане на повърхностни и/или подземни води, и/или реки, и/или язовири, и/или отводнителни канали и/или екв. строителни обекти.
Възложителят не поставя изискване за обем.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел В „Технически и професионални способности“, с посочване на възложител, стойност, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълненото строителство.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката съобразно декларираното в ЕЕДОП, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изискване :Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със „Система за управление на качеството” напр. EN ISO 9001:2015 или еквивалентен и със „Система за опазване на околната среда“, сертифицирана по европейски стандарт EN ISO 14001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на предмета на поръчката, а именно хидротехническо строителство или еквивалентно. Съгласно изискванията на чл. 64, ал. 5 от ЗОП, сертификатите следва да са изготвени от независими лица и да удостоверяват съответствието на участника със съответните европейски или международни стандарти за управление на качеството. Независимите лица трябва да са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation), за съответната област или отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Деклариране: При подаване на офертата участниците попълват съответното поле в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Г ”Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” съгласно описаното в нея, като посочват издател, №, дата на издаване, обхвата на сертифициране и период на валидност. Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представи заверено копие на валидни сертификати EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качеството и EN ISO 14001:2015 за внедрена система за опазване на околна среда или еквивалентен с посочения от Възложителя обхват или еквивалентен. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът следва да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
..........................Продължава в Раздел VI.3
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За изпълнение на поръчката не е осигурено финансиране. Договорът ще бъде сключен под условие за отложено изпълнение съгласно клаузата на чл.114 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

24/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

25/06/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общиски съвет на общ. Опака, гр. Опака, ул.Съединение №3

На публичното заседание могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
В случай, че участникът представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти или сертификат, издаден от сертифициращият орган, участникът няма да бъде отстранен от процедурата или да му бъде отказано да се сключи договор с него на основание, че не е представил някой от документите, изисквани от Възложителя за доказване на личното състояние, на съответствието с критериите за подбор, на съответствие с техническата спецификация, при условие, че съответните обстоятелствата се доказват от представеното удостоверение/сертификат.
При подаване на оферта участникът декларира съответствие с критериите за подбор чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП). еЕЕДОП се попълва в съответствие с чл. 67 от ЗОП и указанията в настоящата документация за участие, като се попълват единствено приложимите към настоящата процедура текстове.
Участник (икономически оператор), който участва самостоятелно, но ще ползва един или повече подизпълнители, представя попълнен отделен еЕЕДОП за всеки един от подизпълнителите. Подизпълнителите трябва да отговарят на съответните критерии за подбор съобразно вида и дела на поръчката, който ще изпълняват, и за тях не следва да са налице основания за отстраняване от процедурата. Участникът (икономически оператор) попълва Раздел Г „Информация за подизпълнители, чийто капацитет икономическият оператор няма да използва“ на част ІІ от еЕЕДОП. Ако полето е попълнено с „Да“ се представя еЕЕДОП за всеки подизпълнител надлежно попълнен и подписан от лицата по чл. 40, ал. 1 от ППЗОП. В еЕЕДОП подизпълнителят/лите посочват информацията, изисквана съгласно раздел А и Б от част ІІ и попълват част ІІІ „Основания за изключване“. В случай, че при изпълнение на поръчката участникът ще ползва подизпълнители, посочените критерии за подбор се прилагат за подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, които те ще изпълняват.
На основание чл. 66, ал. 1 от ЗОП, в случай, че участниците ползват подизпълнители, следва да се представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения, като за такова се приема и представения от подизпълнителя еЕЕДОП.
В случай, че при изпълнението на обществената поръчка участникът ще използва подизпълнител, след сключване на договора с него и най-късно преди започване на изпълнението му, изпълнителят уведомява възложителя за името, данните за контакт и представителите на подизпълнителите, посочени в офертата. Изпълнителят уведомява възложителя за всякакви промени в предоставената информация в хода на изпълнението на поръчката.
Участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности.
Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.
В случай, че участникът ще ползва капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи в офертата.... Предвид ограничения брой символи в настоящото обявление, заинтересованите лица могат да видят всички изисквания към лично състояние и критерии за подбор , както и условияа и укказанията в Документацият аза участие, достъпна в електронната преписка на процедурата в Профил на купувача на посочения в настоящото обявление адрес.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП- В 10 дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/06/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва