Деловодна информация
00662Община Раднево
1400273 29/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00662-2020-0010 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Раднево 000817956
ул. Митьо Станев №1
Раднево BG344 6260 България
Николай Добрев, Пламена Колева +359 41781235
obshtina@obshtina.radnevo.net +359 41782280

Интернет адрес/и

http://obshtina.radnevo.net

http://46.40.124.24:81/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://46.40.124.24:81/ZopView.aspx?DosieID=327
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Основен ремонт и оборудване на Второ основно училище „Свети Паисий Хилендарски“, гр. Раднево
45000000      
Строителство

В рамките на обществената поръчка са разработени и предвидени за изпълнение 2 взаимосвързани подобекта:
1. „Ремонтни дейности за основна сграда, физкултурен салон и пристройка“
Проектът предвижда ремонтни дейности за основна сграда, физкултурен салон и пристройка и прилежащото оборудване.
2. „Новоизградена столова към пристройка“
Проектът предвижда разположението на новопроектираната столова да бъде от източната страна на съществуващ физкултурен салон. Сградата ще бъде на един етаж с квадратура от 120,80 кв. м. и ще има функция на столова с капацитет общо за 93 души.
Подробно описание на дейностите, предмет на поръчката, както и изискванията във връзка с изпълнението им, се съдържа в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
533979.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

Второ основно училище „Свети Паисий Хилендарски“, разположено в УПИ I-141, кв. 111, по плана на гр. Раднево, община Раднево

Проектът предвижда ремонтни дейности за основна сграда, физкултурен салон и пристройка и прилежащото оборудване. Включени са дейности за:
- Топлинно изолиране на таванската плоча на основната сграда;
- Топлинно изолиране на покрива на салона;
- Топлинно изолиране на фасадните стени на салона;
- Преработка на електроинсталациите;
- Подмяна на осветителни тела в цялото училище с енергоспестяващи осветителни тела;
- Инсталация за БГВ, включително нови отоплителни тела с термостатични вентили;
- Подмяна на ВиК инсталацията, в местата където е компрометирана;
- Вътрешно ремонтни работи вследствие подмяната на инсталации;
- Предвиждане на антипаник брави, където е необходимо;
- Обособяване на санитарни помещения и съблекални в салона;
- Обособяване на съществуващата пристройка в помещение за сервиране на храна (разливна кухня, с необходимото оборудване), като се включат енергоспестяващи мерки - топлоизолиране с термопанели на фасадни стени, покрив и смяна на дограма и др.
2.2. „Новоизградена столова към пристройка“
Проектът предвижда разположението на новопроектираната столова да бъде от източната страна на съществуващ физкултурен салон. Сградата ще бъде на един етаж с квадратура от 120,80 кв. м. и ще има функция на столова с капацитет общо за 93 души.
Включени са дейности за:
- Изграждане на стоманобетонна конструкция;
- Тухлена зидария;
- ВиК инсталация:
- Полагане на проводници и осветителни тела;
- Външни довършителни работи;
- Полагане на топлоизолация и др.
Подробно описание на дейностите, предмет на поръчката, както и изискванията във връзка с изпълнението им, се съдържа в Техническата спецификация – неразделна част от настоящата документация за обществена поръчка (Приложение № 1).
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
533979.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Реализация на проект: „Основен ремонт и оборудване на „Второ основно училище „Св. Паисий Хилендарски“, гр. Раднево“, Договор: BG06RDNP001-7.002-0033-С01, ПРСР 2014 - 2020 г.

Обществената поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „НАЙ-НИСКА ЦЕНА“.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) и да имат издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи от първа група, минимум трета категория, а участниците чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
Изискването се доказва с копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС към Камарата на строителите за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на обществената поръчка или еквивалент. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При сключването на договор, избраният за изпълнител следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, вкл. че е извършил съответна регистрация, когато е необходимо (чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 700 000,00лв.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП, в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: икономическо и финансово състояние, „Общ годишен оборот“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронен ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документите, посочени в чл. 62, ал. 1 от ЗОП.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за III-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка, а именно: за строежи трета категория съгласно чл. 137 ЗУТ – минимална застрахователна сума 200 000лв.
Съответствието с изискването се декларира в електронен ЕЕДОП част IV Критерии за подбор, буква Б: Икономическо и финансово състояние, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора, с копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, с изискуемото покритие.


1. Участникът следва да е реализирал през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малко от 700 000,00лв.
2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с минимална застрахователна сума, съгласно Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството, за III-та категория строителство, съобразно строежа - предмет на обществената поръчка, а именно: за строежи трета категория съгласно чл. 137 ЗУТ – минимална застрахователна сума 200 000лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на общесвената поръчка, следва да се разбира: „строително-монтажни работи за изграждане и/ или реконструкция, и/или пристрояване и/или надстрояване и/или основен ремонт на жилищни сгради или сгради за обществено обслужване. За целите на настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания за обем на извършените дейности по строителство.
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документи по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
2.1. Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент;
2.2. Контрол по качество – лице, което притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
2.3. Координатор по безопасност и здраве – лице, което притежава валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ.
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в част IV. „Критерии за подбор“, раздел В „Технически и професионални способности“, „Технически лица или органи за контрол на качеството“. При подаване на офертата участниците попълват само съответния раздел в електронния ЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с документи по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП - списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Участникът следва да прилага:
3.1. система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
3.2. система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи.
Възложителят ще приеме еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При подаване на офертата участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на електронен ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление от еЕЕДОП.
Поставеното изискване се доказва при подписване на договора с копия на валидни сертификати за с-ма за управл. на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивал., и за с-ма за опазване на ок. среда EN ISO 14001:2015 или еквивал., и двата с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи или други доказателства за еквивалентни с-ми.


1. Участникът следва да има опит в изпълнението на строителство, с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство „сходно“ с предмета на обществената поръчка, следва да се разбира: „строително-монтажни работи за изграждане и/ или реконструкция, и/или пристрояване и/или надстрояване и/или основен ремонт на жилищни сгради или сгради за обществено обслужване. За целите на настоящата обществена поръчка, Възложителят не поставя изисквания за обем на извършените дейности по строителство.
2. Участникът следва да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, състоящ се от минимум:
2.1. Технически ръководител: технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект" или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент;
2.2. Контрол по качество – лице, което притежава Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ;
2.3. Координатор по безопасност и здраве – лице, което притежава валидно удостоверение за координатор по безопасност и здраве в строителството или еквивалентен документ.
3. Участникът следва да прилага:
3.1. система за управление на качеството, съгласно стандарта EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи;
3.2. система за управление на околната среда, съгласно стандарта EN ISO 14001:2015 или еквивалентен с обхват на сертификация, включващ строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Макс.фин.ресурс за изп.на поръчката е 533979,51лв.без вкл.ДДС,разпред.както следва:
1.За изп.на СМР по Подобект 1-390694,51лв.без вкл.ДДС (в т.ч.непредвид. разходи в размер на 5%).Изт.на финансиране:ПРСР 2014–2020г.
Непредвидени разходи ще бъдат одобрявани и заплащани само при доказана необх.и след направено измен.на скл.договор за общ.поръчка при усл.и по реда на чл.116 от ЗОП.Изменението на скл.договор подлежи на последващ контрол от ДФЗ.
2.За изп.на СМР по Подобект 2-143285,00лв.без вкл.ДДС.Изт.на финансиране:МОН
Гаранцията на дог.е в размер на 3% от стойността на договора (без ДДС) и се предост.в една от сл.форми:
1.пар. сума;2.банкова гаранция;3.застраховка,която обезпеч.изп. чрез покр.на отговорността на Изпълнителя.
Участникът,опр.за изпълнител,избира сам формата на гаранцията.
Преди изв.на ав.плащане по дог.,Изпълнителят представя на Възложителя и гаранция за ав.предост.средства,покриваща 100% от стойността на авансовото плащане,както е предвидено в чл.3,ал.1 от дог
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/06/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

Сградата на общинска администрация гр. Раднево, ул. "Митьо Станев" № 1, ет. 3, зала 315

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване:
1. Участник по отношение, на когото са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 от ЗОП.
2. Участник, за който важат забраните по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон.
3. Участници, които са свързани лица.
4. Участници за които важи забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
5. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществената поръчка или в документацията за участие.
6. участник, който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката.
7. участник, който е представил оферта, която не отговаря на правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП.
8. участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3-5 от ЗОП.
9. участник, който е подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност.
10. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП.
Документите, свързани с участието в процедурата, се представят от участника, или чрез упълномощен от него представител – лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Раднево, Община Раднево, област Стара Загора, п.к. 6260, ул. „Митьо Станев“ № 1, стая 204 - Деловодство.
Документите се представят в запечатана, непрозрачна опаковка, върху която се посочват:
- наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо;
- адрес за кореспонденция, телефон и по възможност – факс и електронен адрес;
- наименованието на поръчката.
Съгласно чл. 67, ал. 4 от Закона за обществените поръчки (ЗОП) във връзка с § 29, т. 5, б. „а“ от Преходните и заключителни разпоредби на ЗОП, в сила от 1 април 2018 г. Единният европейски документ за обществени поръчки се представя задължително в електронен вид. Същият следва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
За целите на настоящата обществена поръчка, Възложителя предоставя образец на ЕЕДОП, разработен чрез използване предоставяния от АОП български вариант на услугата за създаване и използване на електронен ЕЕДОП, достъпна на следния адрес: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg
Участниците могат да получат необходимата информация задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
? Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП – 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
? Национален осигурителен институт (НОИ)
Контактен център: 0700 14 802
Адрес: гр.София, 1303, бул.”Александър Стамболийски” № 62-64
Интернет адрес: www.noi.bg
- Относно задълженията, опазване на околната среда:
? Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ;
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
Адрес: 1000 София, бул.”Мария Луиза” № 22, телефон 02/940 60 00
Интернет адрес: http://www.moew.government.bg/
- Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
? Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Телефон: 8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва