Деловодна информация
00160
РД 2600-553 28/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00160-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Георги Минчев Тронков - Кмет на Община Вълчи дол 000093474
пл. Христо Ботев № 1
Вълчи дол BG331 9280 България
Нина Белева +359 51312315
oba_valchidol@mail.bg +359 51313450

Интернет адрес/и

www.valchidol-bg.com

http://77.85.203.20:1180/ZopView.aspx?DosieID=193


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://77.85.203.20:1180/ZopView.aspx?DosieID=193
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на СМР на обект: „Подобряване на образователната инфраструктура на община Вълчи дол - основен ремонт и реконструкция на СУ „Васил Левски“, гр. Вълчи дол“
45214220      
Строителство

Проектът предвижда да бъдат извършени ремонтни дейности – основен ремонт и реконструкция на сградата на СУ „Васил Левски“, включващи строително – монтажни работи обхванати в етап I, както и строително – монтажните работи на спортните площадки.Строително – монтажни работи обхванати в етап I са по тяло „В“, състоящи се в: топлоизолиране и измазване на външни и вътрешни стени - 1078 кв.м; подмяна на дограма – 25,50 кв.м; ремонт на плосък покрив – 1080 кв. м; топлоизолиране на таван на сутерена – 870 кв.м; вътрешни СМР – подмяна на вътрешни интериорни врати 11 бр., подмяна на ПВЦ врати 15 бр., шпакловане по стени – 2 215 кв.м; грундиране и боядисване с латекс по стени и тавани – 3 010 кв.м; ремонтни работи по ВиК, ел. и ОВК инсталации; открити спортни площадки с изграждане на трибуна и метална ограда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
786562.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

област Варна, община Вълчи дол, гр. Вълчи дол

Проектът предвижда да бъдат извършени ремонтни дейности – основен ремонт и реконструкция на сградата на СУ „Васил Левски“, включващи строително – монтажни работи обхванати в етап I, както и строително – монтажните работи на спортните площадки.Строително – монтажни работи обхванати в етап I са по тяло „В“, състоящи се в: топлоизолиране и измазване на външни и вътрешни стени - 1078 кв.м; подмяна на дограма – 25,50 кв.м; ремонт на плосък покрив – 1080 кв. м; топлоизолиране на таван на сутерена – 870 кв.м; вътрешни СМР – подмяна на вътрешни интериорни врати 11 бр., подмяна на ПВЦ врати 15 бр., шпакловане по стени – 2 215 кв.м; грундиране и боядисване с латекс по стени и тавани – 3 010 кв.м; ремонтни работи по ВиК, ел. и ОВК инсталации; открити спортни площадки с изграждане на трибуна и метална ограда.
Критериите по-долу
 
ДА Показател ПКП 1 – показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител“    10
Показател ПКП 2 – показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството“    10
Показател ПКП 3 – показател за професионалната компетентност на предложеното от Участника „Длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд“    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
786562.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането е по Административен договор № BG06RDNP001-7.002-0001-С01/ 09.03.2020 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие“ и Община Вълчи дол, по подмярка 7.2 от мярка 7 от ПРСР 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60 от ЗОП участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, което им позволява да изпълняват строителството на обекти ПЪРВА група, ТРЕТА категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Участник или съдружник/ци в обединение или подизпълнител/и, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (http://register.ksb.bg/) на Камарата на строителите в България (http://www.ksb.bg/), съгласно чл. 3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в“ от Закон за устройство на територията (ЗУТ) – минимум трета категория, за право да извършва строително-монтажни работи (СМР), предмет на поръчката.
Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност”, „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства, и не са задължени да представят удостоверението за вписване в ЦПРС, тъй като вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Лице или лица от страна-членка на ЕС, представя декларация или удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата, в която е установено, за право да изпълнява дейности по СМР, предмет на настоящата обществена поръчка.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Към очакваната дата за сключване на договор вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителят, подизпълнителите и онези съдружници в обединението за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договора до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – при подписване на договора се представя декларация свободен текст от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението, от които се изисква вписване в ЦПРС, че се задължават да го подновяват и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя. За лице или лица от страна-членка на ЕС към датата на сключване на договора следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора, да удостоверят вписването си в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти ПЪРВА група, ТРЕТА категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл. 17 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка "Професионална отговорност".
Изискуемата информацията се посочва в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ на представяния от него еЕЕДОП, като декларира тези обстоятелства, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 200 000.00 лв., каквато е минималната застрахователна сума за строителство трета категория по чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


Всеки Участник, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 200 000.00 лв., каквато е минималната застрахователна сума за строителство трета категория по чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „в“ от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
!!! За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
Изиск. информацията се посочва в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство, предостави данни и информация относно:(1)строит. дейности, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на вида и обема на строит. интервенция;(2)лицето, получило строит. дейности (Възл./Инвест);(3)стойност на изпълнените строит. дейности;(4)датата, на която е приключило изпълнението на строит. дейности (датата, на която е съставен Конст. акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
В случаите,в които Участ. декларира стр. дейности, при изпълн. на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълн. се описва само тази част от дейностите, които Участн. сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
Определеният за изпълн. участ. съдружници в обединението-изпълнител, подизпълн.,както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят списък на строит., идентично или сходно с предмета на поръчката, който съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът да прилага системи за управление на качеството
Изискуемата информацията се посочва в Част IV„Критерии за подбор“, Раздел Г„Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от еЕЕДОП, като по отношение на притежавания от него Сертификат за прилагане на горепосочения стандарт впише информация относно:(1)наименование на стандарта, който прилага,(2)неговия обхват,(3)дата на издаване, срокът му на валидност и (4)публ. регистър, в който се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост). Възл. приема и други доказ. за еквив. мерки за осигуряване на качеството, когато уч. не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Определеният за изпълн. участник, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за нац. акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възлож. приема еквив. сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възл. приема и други доказателства за еквив. мерки за осигуряване на качеството, когато участн. не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможн. да ги получи в съответните срокове по незав. от него причини.В този случай участн. трябва да е в съст. да докаже, че предл. от него мерки са екв. на изискваните.


1. За последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва: изпълнение на строителство за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради, включващи дейности за вертикална планировка, с РЗП минимум 3 000,00 кв.м.
Строителството трябва да е приключено и прието от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.
2. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват изпълнение на строително-монтажни работи. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Вълчи дол, община Вълчи дол, област Варна, пл. "Христо Ботев" № 1, ет. 1 заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А. Участник ще бъде отстранен от участие в обществена поръчка:
1. При нал. на осн. за задълж. отстр. по чл. 54 ЗОП и чл.107 ЗОП.
2. За ког. е налице свърз. по сми. на §2, т. 45 от ДР на ЗОП м/у участници в конкр. проц.
3. За когото са нал. осн. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
4. За ког. е нал. обст. по чл. 69, ал. 1 от ЗПКОНПИ.
5. Който е изв. нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ.
6. Който е предс. предл. за изп. на поръчката, което не отг. на изискв., посочени в док-ята за общ. пор. и на тези от техн. спец., и/или е нал. някое от долуизброените обст.:
-липсва опис. по 1 или повече от баз. мерки;
-липсва предл.за 1 една допълн. мярка за осиг. на кач. при изпълн. на стр.;
-в опис. на мерките за осиг. на кач. (баз.и допълн.) при изпълн. на стр. липсва някой от посоч. комп., а именно: предл. отн. обхв. и предм. на мярката и/или обхват на прил. при текущо прил.на мярката;
-не са идент. всички д-сти и проц., необх.за изпълн. предм. на пор. и/или подг. работи и/или всички др. съпътств. работи, необх. за постиг.целите на предм.на пор.;
-не са посоч. отг. лица за изпълн. на всяка от идент. д-сти и проц.;
-не е опис. послед. на стр. проц. взав. от предст. лин. гр. за постиг. целите на пор. и/или не е опис. тяхната продълж.;
-устан. е несъотв. м/у опис. послед. и предст. лин. гр. за изп. предм. на пор;
-не е опис. орган. на стр. пл. в периода на подг.й и изгражд. на врем. стр.;
-не е опис. орган. на стр. пл., свързана с доставката и скл. на мат. и стр. продукти в пер. на същ. строит.;
-не е опис. орг. на стр. площ., гарант. осиг. на здрав. и безоп. усл. на труд и/или опазв.на ок. ср. и/или пож. безопасн. на обекта;
-не е опис. разпред. на зад. на всеки експ. от инж. –техн. (рък.) състав, съобр. заеманата поз. и притеж. от него опит и/или не са опис. раб. взаимовр. и м/у посоч. експ.;
-не са опис. необх. рес. за изпъл. на пор. (мат., механ., инж.-техн.(рък.) съст. стр. раб. и др.) за всеки от осн. /пр./СМР;
-липсва опис. на 1 или няколко от необх. рес. за изпълн. на пор. (мат., механ., инж. –техн. (рък.) състав, стр. раб. и др.) за всеки от осн. /проц./СМР;
-липсва опис. на 1 или няколко от необх. рес. за изп. на пор.(мат., мех., инж.-техн. (рък.) съст., стр. раб. и др.) за 1 или няколко от осн. /проц./СМР;
-не са предст. нач. на комун. на ек. на уч. с остан. участн. в стр. процес и/или др. заинт. страни и лица;
-устан. е несъотв. между предл. срок за изпълн. и предст. лин. график;
-не е предст. лин. гр. за изпълн. на пор. и/или не отраз. последов. и продълж. на всички видове раб. от КС, необх. за изпълн. на стр. и/или лин. граф. не е във вид на диагр. на Гант и/или не е предст. диагр. на раб. ръка и/или не са предст. критич. път и/или не са предст. крит. взаим.;
-предст. крит. път и/или предст. крит. взаим. не са в съотв. с лин. гр. и/или предст. диагр. на раб. ръка не съотв. на лин. гр.;
-в предл. за пл. на отп., генер. вследст. на изп. на пор. е уст. несъотв. с пост. изискв. на възл. за обхв. и/или липсват ан. на предв. мер. и/или ан. не съд. изиск. от възл. инф. и/или липсва предл. за конкр. действ. за оп. на ок. ср. и/или липсва изискв. Инф. от възл. за предл. конкр. действ. за оп. на ок. ср.;
-в предл. пл. за осиг. на гар. поддр. и уст. на об. е уст. несъотв. с пост. изискв. на възл. за обхв. и/или липсват: прев. мон. чрез рег. огл. на място и/или др. методи по предл. на изп. и/или реакц. при конст. повр. или др. нередн. и/или опис. на проц. и срок. и/или осиг. (обезп.) подм. на матер. или др. елем. и съоръж., които са повред. или нег. за експл. и/или доказ. за обезп.е на необх. дост. и извършв. необх. СМР, за да се гарант. запазв. на качеств. характ. на елем., които характ. съотв. на зал. в ТС и/или комун. с Възл. през пер. на гар. ср. и/или не предл. пл. за комун. през гар. пер. и/или липсва изиск. от възл. инф. в предл.я пл. за комун.
Б. Възл.скл. с опред. изп-л писмен дог. за общ. поръчка при усл. и по реда на чл.112 ЗОП. Гаранц. за изп. е сума в р-р на 3% от стойн. без ДДС на дог.за общ. пор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва