Деловодна информация
00157Община Мизия
012 26/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00157-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мизия 000193088
Ул.Георги Димитров №25-27
Мизия BG313 3330 България
ДД УТЕППИСД - Филка Лазарова +359 91612315
obsh.mz@abv.bg +359 91612012

Интернет адрес/и

http://www.miziabg.com/

http://miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2030%3A2020-5-parkingi&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2030%3A2020-5-parkingi&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg%20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт на два броя паркинги, прилежащи на ул. „Сергей Румянцев”, гр. Мизия, област Враца"
45000000      
Строителство

„Ремонт на два броя паркинги, прилежащи на ул. „Сергей Румянцев”, гр. Мизия, област Враца“
Основните дейности, предмет на поръчката са свързание с премахване на съществуващи асфалтови и бетонови настили на два бр. паркинги; полагане на нова трошенокаменна основа, ремонт на прилежащи тротоари и подмяна на съществуващо осветление, както и подмяна на пътни и градински бордюри и въвеждане на постоянна организация на движение, чрез полагане на пътна маркировка и монтаж на стандартни и нестандартни пътни знаци.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
87500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45112000      
45111291      
45112200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

град Мизия

Основните дейности, предмет на поръчката са свързание с премахване на съществуващи асфалтови и бетонови настили на два бр. паркинги; полагане на нова трошенокаменна основа, ремонт на прилежащи тротоари и подмяна на съществуващо осветление, както и подмяна на пътни и градински бордюри и въвеждане на постоянна организация на движение, чрез полагане на пътна маркировка и монтаж на стандартни и нестандартни пътни знаци.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
87500.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, както следва:
ІІ група строежи, V - та категория или за по-висока категория от същата група, с обхват съобразно чл. 137, ал. 1, т. 5 от ЗУТ и чл. 10, ал. 1, т. 5 и чл. 11 от Наредба № 1 от 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
За чуждестранните участници – аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховка за „Професионална отговорност в строителството“ за строежи II група, V категория*, с минимална застрахователна сума в размер на 70 000 лв. За чуждестранните лица – посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата в която са установени.

Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството” за строежи ІІ група, V – та, с минимална застрахователна сума в размер на 70 000 лв., Минималното застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди вреди имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лицата, осъществяващи строителството.
За чуждестранните участници – изискването е за еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП;
2.При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 като посочи списък на персонала и/или на членовете на ръководния състав, които ще изпълнява обществената поръчка, с посочена професионалната компетентност на лицата в това число:
• Специалист/експерт (трите имена и позиция (длъжност), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка).
• Образование (степен, № на диплома, учебно заведение) – където е необходимо.
• Професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти, съобразно изискванията на възложителя и в случай, че се с описанието на опита се покрива изискване на възложителя за притежание на опит).
При ползване на подизпълнители или трети лица, за всеки се представя електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява обществената поръчка, в който е посочена професионалната компетентност на лицата;
3.Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на електронен Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква Г: стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, като посочи и публичния регистър, в който се съдържа информация за наличието на тези сертификати.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


1. Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) обект, с предмет *идентичен или сходен на обществената поръчка, изпълнен през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
Забележка: Обект с предмет *идентичен или сходен на обществената поръчка * се счита изпълнение на строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна/улична мрежа и/или на паркинги и/или полагане на асфалтови настилки;
2.Участникът трябва да разполага с екип, притежаващ необходимата професионална квалификация и опит, съответстващи на спецификата на поръчката, както следва:
- Технически ръководител – “строителен инженер” или “архитект”, или “строителен техник”, или еквивалентно образование, да е изпълнявал длъжността „Технически ръководител” на най-малко един строителен обект.
- Специалист по контрол на качеството.
- Специалист по здравословни и безопасни условия на труд.
!!! Уточнение: При използването на чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно- квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на изброените по-горе специалности.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност, приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе;
3.Участникът трябва да има внедрена система за управление на качество, съгласно стандарт EN ISO 9001:2015/ БДС EN ISO 9001:2015 с обхват строителство, или еквивалентен сертификат.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник , за когото са налице основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал. 1, т.1, 3,4 и 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отнощения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим , контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не са налице изключенията по чл.4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

16/06/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Мизия, гр.Мизия, ул."Георги Димитров"№25-27, етаж III

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят отстранява от участие участниците в процедурата:
1. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, поставено в обявлението за обществената поръчка или в документацията;
2.Участник, който е представил оферта, която не отговаря на: а) предварително обявените условия на поръчката; б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, соц.и трудово право, прил.колект.спор и/или разп.на междун.екол.,соц.и труд.право,когато е приложимо;
3.Участник,който не е предоставил в срок обосновка по чл.72,ал.1 или чиято оферта не е приета съгл.чл.72,ал.3-5 от ЗОП;
4. Участници, които са свързани лица.
Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 3 % от стойността му. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва