Деловодна информация
00069
 
да
да
22/05/2020 (дд/мм/гггг)
00069-2020-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Нова Загора 000590597
ул. 24 май № 1
Нова Загора BG342 8900 България
инж. Пламен Юнгарев, нач. отдел ТСУКС, ОБщ. Нова Загора +359 45762122
obshtina@nova-zagora.org +359 45764303

Интернет адрес/и

www.nva-zagora.org

http://zop.nova-zagora.org/node/170


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://zop.nova-zagora.org/node/170
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане, основен и текущ ремонт, както и реконструкция на уличната и общинската пътна мрежа на територията на община Нова Загора
45233000      
Строителство

Предмета на поръчката включва полагането на системни грижи за осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътя/улицата, както и дейности, които имат за цел да осигурят техническото състояние на пътя/улицата, пътните съоръжения в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти /в т.ч. отстраняване на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя/улицата, пътните съоръжения и предотвратяване на по-нататъшното им развитие, отстраняване но локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка, пътните съоръжения, с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение/; Строителство на улици; Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти; Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG342

Територията на Община Нова Загора

Предмета на поръчката включва полагането на системни грижи за осигуряване на целогодишна нормална експлоатация на пътя/улицата, както и дейности, които имат за цел да осигурят техническото състояние на пътя/улицата, пътните съоръжения в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти /в т.ч. отстраняване на единични повреди и деформации по елементите в обхвата на пътя/улицата, пътните съоръжения и предотвратяване на по-нататъшното им развитие, отстраняване но локални повреди вследствие нормалната експлоатация на пътя и на повреди по пътната настилка, пътните съоръжения, с които не се променят конструкцията и техническите характеристики на платното за движение/; Строителство на улици; Доставка и влагане на необходимите и съответстващи на техническите спецификации строителни материали и продукти; Отстраняване на проявени дефекти през гаранционните срокове.
Критериите по-долу
 
ДА „Предложение за изпълнение на поръчката”    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
7500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България за изпълнение на строежи от втора група – втора, трета и четвърта категория съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2, подточки 2.2., 2.3. и т. 2.4 от ПВЦПРС, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени.

Определената минимална застрахователна сума за съответната категория строежи, съгласно разпоредбите на чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, изготвена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 години от датата на подаване на офертата строителство с предмет, идентичен или сходен* с този на настоящата обществена поръчка.
Под „сходно“ строителство с предмета и обема на обществената поръчка следва да се разбира ново строителство и/или реконструкция, и/или рехабилитация на улична и/или пътна мрежа и тротоарни настилки.
2.За изпълнение на строителството, участникът следва да разполага с техническо/-и лице/-а, включени или не в структурата на участника, както и с лица, които отговарят за контрола на качеството, с определена професионална компетентност, както следва:
а.Технически ръководител, който има квалификация „строителен инженер”, „архитект“ или „строителен техник” и отговаря на изискванията за образователен ценз, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентна.
б.Експерт по контрол на качеството.
в.Експерт по безопасност и здраве в строителството, който притежава удостоверение за преминато обучение по здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
г.Инженер геодезист, който да притежава висше образование в областта на геодезията, картографията и фотограметрията или еквивалент. Експертът следва да притежава удостоверение от Агенция по геодезия, картография и кадастър за правоспособност за извършване на дейности по кадастъра съгл. Наредба 3/16.02.2001 г. или еквивалентен документ.
д.Строителни техници /минимум двама/ - със средно специално образование с образователна степен „Строителен техник" или еквивалентна с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или еквивалент.
е.Строителен инженер, специалност „ПГС", „ССС" или еквивалентна, който при необходимост или след изрично изискване на Възложителя ще взема участие в изпълнението на конкретен обект.
3.Участникът да разполага със собствена или ползвана на друго правно основание действаща асфалтова база (за която има издаден валиден сертификат за производствен контрол към момента на подаване на офертата) или да има сключен договор за доставка на асфалтови смеси от действаща асфалтова база (за която има издаден валиден сертификат за производствен контрол към момента на подаване на офертата) със срок на действие не по- кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка. Доставката на асфалтовите смеси от асфалтова база до обекта и полагането им или доставката им и полагането им въз основа на договор за доставка следва да е в съответствие с изискванията на Техническата спецификация одобрена от възложителя и Техническа спецификация на НА„Пътна инфраструктура" от 2014 г.
4.Участниците трябва да разполагат с лицензирана пътно-строителна лаборатория – собствена или ползвана въз основа на сключен договор за предоставяне на услуги от лицензирана пътно-строителна лаборатория. В случай сключен договор за услуга, договорът следва да бъде не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка.
5.Участникът да разполага със собствена или ползвана на друго правно основание действаща кариера за добив на инертни материали съответстващи на изискванията на Техническата спецификация, или да има сключен договор за доставка на такива инертни материали, за срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата поръчка.
6.Участникът следва да разполага със собствена или ползвана на друго правно основание гаражна площ за престой на механизацията и сервизна база за ремонта й.
7. /Продължение в Раздел VІ.3 Допълнителна информация./


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора за възлагане на обществена поръчка,в една от следните форми:- Парична сума;- Банкова гаранция;- Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

22/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

23/06/2020 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

Зала 316, ІІІ етаж, Административната сграда на Община Нова Загора, гр. Нова Загора, ул. "24 май" № 1.

На заседанието на комисията могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

7. Участниците следва да докажат наличие на минимум следната собствена или ползвана на друго правно основание техника със срок на договора не по-кратък от срока за изпълнение предмета на настоящата поръчка:
Тежка механизация:
- асфалтополагач - 1 бр.
- пневматичен валяк - 1 бр.
- двубандажен валяк - 1 бр.
- пътна фреза с ширина на лента 0.5м - 1 бр.
- 1 бр. - машина за напръскване с емулсия (гудронатор)
- 1 бр. - автогрейдер - 1 бр.
- багер с обем на коша 1 куб. м. - 1 бр.
- товарачна машина - 1 бр.
- машина за полагане на банкетни настилки – 1 бр.
- самосвали 20 т. - 4 бр.
Малогабаритна механизация:
- фугорез за асфалтова настилка - 1 бр.
- ръчен кьртач - 1 бр.
- валяк вибрационен /до 2.5 т/ - 1 бр.
- компресор за чистене основи при кръпки - 1 бр.
- храсторез - 2 бр.
- моторен трион - 2 бр.
8.Участникът следва да прилага система за управление на качеството съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, с предметен обхват в областта на строителството.
9.Участниците следва да притежават сертификат по ISO 14001:2015 за внедрена система за управление на околната среда в строителството или еквивалент.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва