Деловодна информация
00145ТП на НОИ - Кърджали
Ц1026-08-1 21/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00145-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

НОИ - Кърджали 1210825210074
ул. Булаир № 35
Кърджали BG425 6600 България
Мария Пачилова +359 36166450
kardzhali@nssi.bg +359 36166440

Интернет адрес/и

www.noi.bg

https://tenders-public.nssi.bg/tp/kar/2014/Forms/AllItems.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://tenders-public.nssi.bg/tp/kar/_layouts/15/DocSetHome.aspx?id=%2Ftp%2Fkar%2F2014%2F08-2020-%D0%A61015-08-23
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Управлява държавното обществено осигуряване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Проектиране и изпълнение на СМР за осъществяване на опт.свързаност на админ. сграда на адрес:гр.Кърджали, ул.„Раковска“ №4 с Единната електр.съобщ. мрежа на държ.адм-я за нуждите ТП на НОИ-Кърджали 08-2020-Ц1015-08-23
45000000      
Строителство

Целта на поръчката е осъществяване на оптична свързаност на административната сграда в гр. Кърджали, ул. „Раковска“ № 4 с Единната електронна съобщителна мрежа на държавната администрация.
В предмета на поръчката се включва изпълнение на следните дейности:
1.Изготвяне от избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за одобрение на технически проект за обекта; 2.Избрания ИЗПЪЛНИТЕЛ следва да съгласува проекта с отделните институции (ВиК, Електроразпределение, газоснабдяване, Община Кърджали и др.), както и да внесе пректа за одобряване и получаване на разрешение за строеж и удостоверение за въвеждане в експлоатация.
3.Изпълнение на СМР на обекта;
4. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG425

Административната сграда, находяща се на адрес: гр. Кърджали, ул. "Раковска" № 4.

Изпълнителят следва да изгради оптична кабелна линия, започваща от съществуваща шахта на Виваком, в която е разположена крайна муфа на ОК 12+12 SM – собственост на ДАЕУ, до сървърно помещение, което ще се обособи на втория етаж на новопридобитата административна сграда в гр. Кърджали на ул. „Раковска“ №4.
Обхват и естество на дейностите:
-извършване на предпроектни проучвателни дейности на мястото на обекта. Дължината на трасето, както и броя и вида на препятствия е ориентировъчен, поради което проектантите следва да определят точният им вид и брой и да ги отразят в проекта. При възможност, всички препятствия трябва да бъдат преминавани подземно, посредством хоризонтално сондиране;
-направа на изкоп с полагане на 2 бр. тръби от полиетилен висока плътност тип HDРЕ Ф 40мм, от съществуващата шахта на Виваком, в която се намира крайна муфа на ОК 12+12 SM – собственост на ДАЕУ, намираща се от северната страна на сграда с адрес ул. „Беласица“ №3, да пресече ул. „Беласица“ и да стигне до сградата на ТП на НОИ – приблизителна дължина 40 м.;
-при всяка промяна на кабелното трасе, изграждане на кабелна шахта с два капака, както и да започва и свършва с шахта. Трасето започва от съществуващата шахта на Виваком, стига до сградата на ТП на НОИ, след което променя посоката и продължава покрай сградата по ул. „Беласица“ около 20 м. до достигане под прозорците на бъдещото сървърно помещение и от новоизградена шахта с метална тръба по фасадата на сградата на ТП на НОИ достига в сървърното помещение (проектното решение следва да даде количествата шахти и дължината на трасето);
-изтегляне на ОКЛ по трасето със съответните разклонения и аванси, съгласно нормативните изисквания; Необходимото активно оборудване и оптичния кабел ще бъдат осигурени от ДАЕУ;
-възстановяване на вертикалната планировка.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
10000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
50

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

еЕЕДОП се попълва задължително в ел. вид, чрез изтеглянето му от файловете към документацията на поръчката. Зарежда се чрез системата за еЕЕДОП на: https://espd.eop.bg/espd-web/filter?lang=bg, попълват се необходимите данни и се изтеглят файлове в два формата: PDF и XML. Създаденият файл в PDF формат се подписва с квалифициран ел. подпис, след което и двата файла се записват на оптичен носител.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи първа група, четвърта категория, съгл. чл. 5, ал. 6, т. 1.4 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а за чуждестранните лица-в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Документа, с който се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представя в случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора и следва да е:
заверено копие на Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4 от ПРВВЦПРС. Удостоверението трябва да е придружено със заверено копие на валиден талон по чл. 34 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 4 от ЗКС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 и/или чл. 171а от Закона за устройство на територията.
Документа, с който се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представя в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора и следва да е: валидна застраховка "Професионална отговорност", за проектиране и строителство или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
За участници чуждестранни лица- еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл.171а от ЗУТ.


Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и строителство, съгласно чл. 171 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.), както следва:
-проектиране за строежи четвърта категория – 50 000 лева;
-строителство за строежи четвърта категория – 100 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности по проектиране с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Под „услуга за проектиране, идентична с предмета на настоящата поръчка“ следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект (работни чертежи и детайли) за изграждане на оптична свързаност.
Под „услуга за проектиране, сходна с предмета на настоящата поръчка” следва да се разбира изготвяне на инвестиционен проект във фаза технически проект (работни чертежи и детайли) за извършване на реконструкция или основен ремонт на съществуващи електронни съобщителни мрежи и съоръжения към тях, както и други проекти за строежи, попадащи в категориите с обхват по чл. 137, ал.1, т.1-4 вкл. от ЗУТ.
2.Участникът трябва да е изпълнил строителни дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
Под „строителна дейност, идентична с предмета на настоящата поръчка“ следва да се разбира изпълнение на следните видове работи: строително-монтажни работи /СМР/ за изпълнение на физическа инфраструктура за разполагане на електронни съобщителни мрежи и съоръжения, изграждани в урбанизирани територии с високо и средно застрояване (включени в обхвата строежи по чл. 8, ал. 5 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи) (по всички части, включени в техническите спецификации за възлагане на настоящата обществена поръчка);
Под „строителна дейност, сходна с предмета на настоящата поръчка“ следва да се разбира реконструкция или основен ремонт на съществуващи електронни съобщителни мрежи и съоръжения към тях, както и други видове СМР, попадащи в категориите с обхват по чл.137, ал.1, т.1-4 вкл. от ЗУТ.
3.Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
4.Участникът трябва да прилага система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват на настоящата обществена поръчка.
Документите, с които се доказва посочената информация в еЕЕДОП, се представят в случаите по чл.67, ал. 5 от ЗОП или при сключване на договора и следва да са: 1.Документи, които доказват извършената услуга, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни; 2. Удостоверение за добро изпълнение, което съдържа датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 3.Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението на поръчката,както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата/а именно наличие на мин.изискване, поставено от Възложителя за образование и професионална квалификация, както и за проф.опит/. 4.Валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството - БДС EN ISO 9001 /или еквивалент/ с обхват на сертификация, в областта на строителството, издаден на името на участника.


1. Наличие на минимум една услуга за проектиране, която е идентична или сходна с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнена през последните три години от датата на подаване на офертата.
2.Наличие на минимум една строителна дейност, която е идентична или сходна с предмета на настоящата обществената поръчка, изпълнена през последните пет години от датата на подаване на офертата.
Горепосочените минимални изисквания по т. 1 и 2 могат да бъдат покрити и чрез изпълнение на инженеринг (проектиране и изпълнение), съгласно посочения от възложителя предмет, изпълнен през последните пет години, считано от датата определена като краен срок за подаване на офертата.
3.Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав за изпълнението на поръчката, както следва:
За извършване на проектирането: Mинимум по 1 (едно) лице с пълна проектантска правоспособност за проектиране по всяка част на техническия проект, както следва: част Комуникации; част Пожарна безопасност; част Временна организация и безопасност на движението; част Геодезия; част План за безопасност и здраве.
Проектантите по всяка от посочените части следва да отговарят на следните изисквания относно професионалната им компетентност: Образование и професионална квалификация: да притежават образователно-квалификационна степен /ОКС/ „бакалавър“/“магистър“, професионална квалификация – инженер или архитект със специалност по съответната проектна част или еквивалент; да притежават валиден лиценз издаден от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране и/или от Камарата на архитектите в България за всяка една от частите, за които е посочен;
Посочените от участника проектанти по части "План за безопасност и здраве" и "Пожарна безопасност" могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на минималните изисквания.
За извършване на дейностите по строителството: Технически ръководител: квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“, или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ. Професионален опит: да е изпълнявал функциите на технически ръководител на завършен строеж от 4-а категория съгласно чл. 8, ал. 1-5 вкл. от Наредба № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
За завършен строеж се приема строеж, за който има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя.
4.Наличието на система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват на настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Критерии за възлагане на поръчката- "най-ниска цена".
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е в размер на 5 /пет/% от стойността на договора в една от следните форми: а) парична сума, внесена по банкова сметка на ТП на НОИ – Кърджали, IBAN:BG24UBBS88883106840901, § 931000, BIC: UBBSBGSF, ОББ АД– Кърджали; б) банкова гаранция; в) застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на Изпълнителя; Гаранцията по а) и б) може да се предостави от името на Изпълнителя за сметка на трето лице-гарант. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)
949961

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Сградата на ТП на НОИ - Кърджали на ул.Булаир № 35, ет.3, зала 312

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Основания за отстраняване - чл. 54, ал.1, чл.55, ал.1, т.1,4 и 5 от ЗОП. При наличие на основанието за отстраняване по чл.55, ал.1, т.1, възложителят няма да го приложи, ако се докаже, че участникът не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката, съгласно чл.55, ал.4 от ЗОП.
Други основания за отстраняване: допуснати технически грешки в ценовото предложение, предложена цена "0", наличие на информация за цена извън плика с ценовото предложение, вписвания между редовете, изтривания или корекции или участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си. Участник, за когото са налице основания за отстраняване има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, съгл. чл. 56, ал.1 от ЗОП. Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, при наличие на основания по чл. 107, както и за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП, участниците следва да декларират липсата на основанията за отстраняване и съответствието си с критериите за подбор чрез ЕЕДОП. Документите, с които се доказва посочената информация в ЕЕДОП, се представят в случаите по чл.67, ал.5 ЗОП и при сключване на договор.
Възложителя извършва плащане след цялостно изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, в срок до 15 (петнадесет) работни дни, след получаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация на обекта, както и представяне на оригинална фактура за дължимата стойност.
Подготовка на офертата: документите свързани с участието в процедурата се представят в писмен вид на хартиен носител в запечатана, непрозрачна опаковка, върху която се посочват: 1.Наименование на участника, включително участниците в обединението /при обединения/;
2.Адрес за кореспонденция, телефон, факс и електронен адрес;
3.Наименованието на поръчката, за която се подават документите;
Опаковката включва: опис на представените документи; заявление за участие; оферта; отделен запечатан, непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“;
Образци на документи:
1.Единен европейски документ за обществени поръчки /еЕЕДОП/ /по образец №1/- в електронен вид;
2.Техническо предложение, което съдържа:
-Предложение за изпълнение на поръчката /по образец №2/;
-Декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труда /по образец № 3/;
-Декларация по чл.102, ал.1 от Закона за обществени поръчки /по образец № 5/-при необходимост;
3. Ценово предложение/по образец № 4/.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП, жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
НОИ - Териториално поделение - Кърджали
ул. Булаир № 35
Кърджали 6600 България
kardzhali@nssi.bg +359 36166400
https://tenders-public.nssi.bg/tp/kar/2014/Forms/AllItems.aspx +359 36166440

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва