Деловодна информация
01271СО-РАЙОН "СЕРДИКА"
РСР20-ДИ05-252 20/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
01271-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кметът на Столична община-район Сердика 0006963270476
бул.Княгиня Мария Луиза 88
София BG411 1202 България
инж.Никола Онов +359 29310537
kmet.serdika@abv.bg +359 28322095

Интернет адрес/и

www.serdika.bg

http://www.serdika.bg/index.php/2-uncategorised/66-2017-08-28-17-45-10


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://serdika.bg/index.php/28-2017-09-02-17-56-56/585-ii-v
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на физкултурен салон и подпорна стена към ПГИИ „Проф.Николай Райнов“, на територията на СО-район „Сердика“, по обособени позиции
45200000      
Строителство

Дейностите, предмет на поръчката, са разделени в три обособени позиции.
І-ва обособена позиция: предвижда се изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на закрито пространство–нов физкултурен салон, за упражняване на спортни и други общоустройствени дейности; изграждане на подпорна стена по северната граница на УПИ III – за училище, кв. 67, ПИ с идентификатор по КККР 68134.508.990, м. „Орландовци – Малашевци“ и осигуряване на сградно водопроводно отклонение и сградно канализационно отклонение за обекта.
ІІ-ра обособена позиция: Предвижда се упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ.
IIІ-та обособена позиция: Предвижда се осъществяване на инвеститорски контрол на обекта, съгласно действащата нормативна уредба в страната и в задължителния обхват.
Пълното описание се съдържа в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1665627.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

Изграждане на физкултурен салон и подпорна стена към ПГИИ „Проф.Николай Райнов“ Първа
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ПГИИ "проф.Николай Райнов", гр. София, ул. „Николай Райнов“ № 2

Предвижда се изграждане на физкултурен салон с РЗП - 963кв.м. и ЗП-748кв.м. Изграждането на подпорната стена включва: земни работи, приблизително - 1140 куб.м., кофражни работи - 1069 кв.м., Бетонови работи, приблизително - 275 куб.м. и армировъчни работи - 14918кг. Предметът на обособената позиция, следва да се изпълни съгласно одобрени технически инвестиционни проекти, съдържащи подробни количествени сметки, с видове и обем дейности, както следва:
-„Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Физкултурен салон на ПГИИ „Проф. Николай Райнов“-пристройка към сградата на ПГИИ“;
-„Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „Подпорна стена по северната граница на УПИ III – за училище, кв. 67, ПИ с идентификатор по КККР 68134.508.990, м. „Орландовци – Малашевци“
-„Изпълнение на строително - монтажни работи (СМР), по одобрени технически инвестиционни проекти на обект: „СВО и СКО на физкултурен салон на ПГИИ „Проф. Николай Райнов“.
В изпълнение на възлагането по настоящата обособена позиция, определеният Изпълнител, следва да извърши строително-монтажни работи, включващи комплекс от планирани и икономически ефективни дейности за изпълнение на обекти: „Физкултурен салон на ПГИИ „Проф. Николай Райнов“-пристройка към сградата на ПГИИ“, „Подпорна стена по северната граница на УПИ III – за училище, кв. 67, ПИ с идентификатор по КККР 68134.508.990, м. „Орландовци – Малашевци“ и „СВО и СКО на физкултурен салон на ПГИИ „Проф. Николай Райнов“.
•Изпълнение на строително-монтажни работи за изграждане на закрито пространство – нов физкултурен салон, за упражняване на спортни и други общоустройствени дейности. Проектното решение е за нов двуетажен обем, като пристройка на съществуващото училище.
•Изграждане на подпорна стена по северната граница на УПИ III – за училище, кв. 67, ПИ с идентификатор по КККР 68134.508.990, м. „Орландовци – Малашевци“, с цел да се овладее денивелацията между имота и прилежащите улици, като се даде възможност за функционалното използване на цялата площ на имота.
• Подмяна на съществуващи и изграждане на нови сградно водопроводно отклонение и сградно канализационно отклонение за обект „Физкултурен салон на ПГИИ „Проф. Николай Райнов“-пристройка към сградата на ПГИИ.
Пълното описание на обема и видовете дейности е посочено в т.1 от Техническата спецификация, част от утвърдената документация.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение в календарни дни    30
Неустойка при забавяне    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
1571627.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Допустими количествени показатели: срок за изпълнение - не по-малко от 90 и не повече от 120 календарни дни. Неустойка при забавяне - число различно от 0 (нула), но не повече от 3%.
Подробна информация за предмета на поръчката, техническиата спецификация, критериите и изискванията към участниците, се съдържат в утвърдената документация.

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на физкултурен салон и подпорна стена към ПГИИ „Проф.Николай Райнов“ Втора
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ПГИИ "проф.Николай Райнов", гр. София, ул. "Николай Райнов" №2

Дейностите, предмет на обособената позиция, включват упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване/Удостоверение за въвеждане в експлоатация),както следва: 1. Задължителен обхват, регламентиран в чл.168, ал.1 от ЗУТ:
- законосъобразно започване на строежа;
- пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството;
- изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството;
- спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството;
- качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност;
- недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството;
- оценката за достъпност на строежа от лица с увреждания;
- годност на строежа за въвеждане в експлоатация;
- контрол върху предварителния график за изпълнение на СМР.
2. Изпълнителят следа да изготви и подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
3. Изпълнителят следа да участва в откриването на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за съответния строеж, в присъствието на лицата по чл.223, ал.2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба №3 от 2003г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството;
4. Изпълнителят следа да заверява Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката, компетентните органи в общинска администрация, РДНСК, РСПБС, Инспекция по труда;
5. Изпълнителят следа да изпълнява функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл.5, ал.3 от Наредба № 2 от 2004 г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
6. Изпълнителят следа да предоставя пред Възложителя на тримесечни отчети и окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа като цяло, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно необходимите мерки за решаването им.
7. Изпълнителят следа да изготви Окончателен доклад за строежа, съгласно чл.168, ал.6 от ЗУТ, за издаване на Удостоверение за въвеждането му в експлоатация, включително всички видове технически и енергийни паспорти, съгласно Наредба № 5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите.
Пълното описание на обема и видовете дейности е посочено в т.2. от Техническата спецификация, част от утвърдената документация.
Критериите по-долу
 
ДА Най-ниска цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
47000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за предмета на поръчката, техническиата спецификация, критериите и изискванията към участниците, се съдържат в утвърдената документация.

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на проектирането и строителството на физкултурен салон и подпорна стена към ПГИИ „Проф.Николай Райнов“ Трета
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71530000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

ПГИИ "проф.Николай Райнов", гр. София, ул. "Николай Райнов" №2

Дейностите, предмет на обособената позиция, включват осъществяване на инвеститорски контрол на обекта, съгласно действащата нормативна уредба в страната, със задължителен обхат: 1. Да изпълнява възложената работа с ежедневно присъствие на обекта;
2. Да осъществява организационни връзки и взаимоотношения с представители на: Възложителят, представителят на СС, изпълнителят на СМР, авторски надзор и строителния надзор;
3. Да подписва констативни протоколи за действително извършени CMP, с които се документират количеството, обема и стойността на изпълнените видове CMP на обекта по договорените цени, съгласно сключените договори за строителство на обектите; Протокол обр. 19 се подписва само при изрично подписан акт обр.12;
4. Да информира ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ за хода на строителството и изпълнението на възложените му дейности, както и за допуснатите пропуски, взетите мерки и необходимостта от съответните разпореждания от страна на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, чрез изготвянето на доклади;
5. Като представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, да изисква и ползва всички необходими документи и книжа за проверка на качеството на използваните строителни материали, да следи и контролира правилността на технологичната строителна операция и на качеството на изпълнените строително-монтажни работи. При констатиране на допуснати грешки, нарушения и явни дефекти от фирмата - изпълнител на CMP, следва да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмен вид под формата на доклад;
6. Да уведомява ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ за всички установени промени в договорените количества и нововъзникнали CMP, които не са предмет на договорените количества, подписани от фирмата изпълнител на обекта;
7. Да следи за стриктното спазване на сроковете, заложени за изпълнение на СМР;
8. Да представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ по един междинен доклад за изпълнените дейности и евентуални проблеми и начина за решаването им. В междинните доклади трябва да се представи точна рекапитулация за изпълнените и оставащи видове CMP. Междинният доклад се съставя след доказване, от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ на СМР по одобрената подробна КСС, на реално извършени видове работи, в обем не по-малък от 50% от предвидените в проекта по съответния подобект. Същият се одобрява от Възложителя в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
9. Да изготви и представи на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, след приключване на строителството на обекта, окончателен доклад за упражнения инвеститорски контрол за. Докладът се представя в срок от 10 (десет) работни дни, след подписване на Констативен акт обр.15 за обекта. Същият се одобрява от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в срок от 5 работни дни, а в случай на установени забележки, същите се отстраняват от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ в срок от 5 работни дни и отново се представя за одобряване;
10. Да предаде на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ всички материали и документи, които са придобити, съставени или изготвени за всеки един от обектите;
11. Да изпълнява мерките и препоръките, съдържащи се в докладите от проверките на място;
12. Да участва в месечни срещи /една в месеца/ с представителите на СС, изпълнителите на СМР, строителен надзор и Района;
13. Да упражнява контрол по изпълнение задълженията на строителя във връзка със Закона за управление на отпадъците и Наредба за управление на строителните отпадъци и за влагане на рециклирани строителни материали /ДВ бр. 89 от 13.11.2012 г./.
Пълното описание на обема и видовете дейности е посочено в т.3. от Техническата спецификация, част от утвърдената документация.
Критериите по-долу
 
ДА Най-ниска цена    100
Цена
100
II.2.6) Прогнозна стойност
47000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробна информация за предмета на поръчката, техническиата спецификация, критериите и изискванията към участниците, се съдържат в утвърдената документация.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За І-ва обособена позиция: Участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите, съгласно предмета на поръчката за четвърта категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности, като притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката.
За ІІ-ра обособена позиция: Участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: копие на Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ.
За IIІ-та обособена позиция: не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За І-ва обособена позиция: 1.1.Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: копие от годишния финансов отчет или някоя от съставните му части за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. 1.2.Участниците следва да притежават застраховка "Професионална отговорност" или еквивалент с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, съгласно чл.171 от ЗУТ.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: копие на валидна застрахователна полица или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в случай, че участникът е установен в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
2. За ІІ-ра обособена позиция: няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
3. За IIІ-та обособена позиция: няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.


По т.1.1.: размер не по-малко от 1 600 000,00 лева (един милион и шестстотин хиляди лева) без ДДС общо за последните три години, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си.
по т.1.2.:Застраховката "Професионална отговорност" трябва да е с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката и с валидност за срока на изпълнението. Минималната застрахователна сума, следва да съответства на категорията на обекта, съгласно чл.5, ал.1 и ал.2 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За І-ва обособена позиция:т.1.1.Участникът следва да има опит в дейности с предмет идентичен или сходен с настоящата обществена поръчка.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: Списък на строителството, идентичено или сходено с този на настоящата обществена поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите. 1.2.Участникът трябва да разполага с технически персонал за изпълнение на поръчката.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката и на членовете на ръководния и технически състав, в който е посочена професионалната компетентност на лицата, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, както и лицата, които ще изпълняват строителството.1.3.Участникът следва да прилага системи за управление на качеството.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
2. За втора обособена позиция участникът да има опит в извършването на строителен надзор. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.
3. За трета обособена позиция: т.3.1:Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на обособената позиция.В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: Списък на персонала, който ще отговаря за изпълнението на поръчката и на членовете на ръководния и технически състав, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. т.3.2: Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. В случаите по чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 и т.4 участникът представя: Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите.


По т.1.1:През последните 5 години считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката, за съответната позиция на минимум 1(един) обект. *Под дейност, сходна с предмета на поръчката, следва да се разбира изпълнение на СМР на детски или учебни заведения и/или обществени сгради.По 1.2:Персоналът трябва да включва най-малко: Ръководител на екипа – 1бр., с образователно-квалификационна степен „висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна. За позицията се изисква професионален опит в техническото ръководство най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект и седем години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност; 2. Технически ръководител на обекта – 1бр. с образователно-квалификационна степен „магистър " или „средно-специално" в областта на строителството. За позицията се изисква минимум 5 години професионален опит, от който участие като „технически ръководител" на минимум 1 обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка; 3.Отговорник по контрол на качеството – 1бр., който да притежава съответното удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ, с опит минимум една година; 4.Специалист по електротехника: Средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Електротехник" или еквивалентна. За позицията се изисква три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност.; 5. Специалист по водоснабдяване и канализация. За позицията се изисква средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Водоснабдяване и канализация" или еквивалентна и три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност; 6. Специалист по отопление и вентилация. За позицията се изисква средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация "Топлотехника" или еквивалентна и три години опит в упражняване на професионалната си квалификация/специалност; 7.Специалист по здравословни и безопасни условия на труд. За позицията се изисква завършен курс на обучение за безопасност и здраве при работа съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен курс на обучение и професионален опит в осигуряване на здравосл. и безопасни условия на труд най-малко на един въведен в експлоатация строителен обект; 8. Участникът да има на разположение за целия срок за изпълнение на СМР на обекта минимум 20 /двадесет/ бр. квалифицирани строителни работници, съобразно видовете работи. По т.1.3:Участникът следва да удостовери съответствие със следните стандарти: EN ISO 9001:2015 за управление на качеството или еквивалентна с обхват „строителство” и EN ISO 14001:2015 за внедряване на системи за опазване на околната среда или еквивалентна.По т.2:През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обект за изпълнение на СМР на детски или учебни заведения и/или обществени сгради.
по т.3.2:През последните 3 години считано от датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на СО-район "Сердика", бул.Княгиня Мария Луиза" №88, ІV етаж.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни изрично упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
2. Обществената поръчка се открива при условието на чл.114 от ЗОП. В случай, че не бъде осигурено финансиране, съгласно чл.114 от ЗОП, всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
3.За участниците в процедурата не трябва да са на лице основанията за отстраняване,посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1,т.1 и т.4 от ЗОП. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т.8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани вюрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ).
4. В обществената поръчка не може да участва участник, за когото е доказано, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка, довел до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50% от стойността или обема на договора.
5.Ако в процеса на провеждане на обществената поръчка, документите са представени на възложителя, преди сключване на договора, определеният изпълнител декларира писмено, че същите са актуални, с декларация по чл.112, ал.10 от ЗОП.
6.Минимални изисквания към т.ІІІ.1.3 от настоящото обявление: пот.3.1:Персоналът трябва да включва най-малко: Ръководител на екипа – 1бр., с образователно-квалификационна степен „висше образование с професионална квалификация "строителен инженер", или архитект, специалност „Архитектура“ или еквивалентна. За позицията се изисква опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка; 2. Експерти – 2бр. с образователно-квалификационна степен „магистър" в областта на строителството. За позицията се изисква опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от екип на строителен надзор на минимум 1 обект с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка.
7. Гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 3 % от стойността на договора без ДДС и се предоставя в една от следните форми:
7.1.парична сума внесена на касата на СО-район "Сердика", ст.321, ет.3 или преведена по банкова сметка BG 49SOMB91303327755001 BIC SOMBBGSF Общинска банка, финансов център Мария Луиза, 88. Документът, удостоверяващ платената гаранция в парична сума следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка. В случай, че участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), следва да завери съответния документ с подпис и печат;
7.2.банкова гаранция (оригинал);
7.3.застраховка, която обезпечава изпълнението на конкретния обект, чрез покритие съответстващо на обема и характера на поръчката.
Гаранцията по т. 7.1 или 7.2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават пред Комисията за защита на конкуренцията на основание чл.196, ал.1, т.1, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва