Деловодна информация
00423
М-1854 18/05/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
18/05/2020 (дд/мм/гггг)
00423-2020-0008 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Метрополитен ЕАД 000632256
ул. Княз Борис I №121
София BG411 1000 България
инж. Искра Илиева, инж. Красимира Георгиева +359 29212722/+359 29212034
tenders@metropolitan.bg +359 29877892

Интернет адрес/и

http://www.metropolitan.bg

https://metropolitan.nit.bg/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://metropolitan.nit.bg/2020/proczeduri-po-zop/vremenen-parking-ms-16/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Метрополитен ЕАД 000632256
ул. Княз Борис I №121
София BG411 1000 България
Аделина Стоичкова +359 29212012
metro@metropolitan.bg +359 29872244

Интернет адрес/и

www.metropolitan.bg

https://metropolitan.nit.bg/2020/proczeduri-po-zop/vremenen-parking-ms-16/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Инвеститорска дейност по възлагане на СМР

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Строителство на временен паркинг при метростанция (МС)16 от ул. Монтевидео до ул. 716
45230000      
Строителство

Обществената поръчка е за строителство на временен паркинг по Технически проект на Възложителя. Ситуационно паркингът е разположен изцяло в границите на действащата регулация, отредена за Западна скоростна тангента /улица втори клас/. Конструкцията ще бъде оразмерена за автомобилно натоварване, отговарящо на улици втори клас. Улица „761-ва“ ще бъде ремонтирана и удължена до връзката й с временния паркинг. Нивата на пътната конструкция ще бъдат съобразени с нивата на вече изградените входове на МС16 и с бъдещото уширение на ул. „Монтевидео“.
СМР следва да се извършат в съответствие с Техническия проект и Техническата спецификация, неразделна част от документацията за настоящата поръчка, като се спазват изискванията на действащото законодателство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

Общата дължина на паркинга от оста на ул. „Монтевидео“ до крайния му източен тротоар е 265,48 метра и е развит изцяло в една ситуационна права. Ширината на входа и изхода на паркинг в най-тясната му част е 3,50м и цялото движение в паркинга е организирано като еднопосочно с ширина на лентата за движение 3,50м. Паркоместата са разположени косо под 45 градуса. Общата бройка на паркоместата е 249.
Строителството трябва да бъде изпълнено по следните части на Техническия проект:
1. Геодезия
2. Конструктивна
3. Организация на движение
4. Пътни работи
5. Транспортно - техническа и електро. Светофарна уредба
6. Ел. захранване на светофарната уредба
7. Улично осветление – ел.захранване
8. Улично осветление – конструктивна
9. Канализационна мрежа
10. Водоснабдяване
11. Отводняване
12. План за управление на строителните отпадъци (ПУСО)
13. План за безопасност и здраве
14. Пожарна безопасност
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
6

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Договорът влиза в сила от датата на подписването му от двете страни.
Изпълнението на Договора започва от „ Дата на започване на изпълнението“, определена от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в писмено уведомление до ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, че са осигурени необходимите средства за финансиране на дейностите, предмет на Договора .
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в професионален регистър на строителя: За български лица - в Централен професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за камарата на строителите (ЗКС) за изпълнение на стоежи от втора група, трета категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри или да посочат еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с изискването с попълване на информацията /номера на удостоверението за вписване в професионалния регистър на строителя или на еквивалентния документ/ в ЕЕДОП - Част ІV: Критерии за подбор, Раздел А: ГОДНОСТ.
Документите се представят от участника (чл.112, ал.1 от ЗОП), определен за изпълнител преди сключване на договора – за български лица: копие на валидно Удостоверение за вписване в професионалния регистър на строителя за изпълнение на стоежи от втора група, трета категория, за чуждестранно лице: копие на документ за вписване в професионален регистър на строителя, с който да докажат, че имат право да изпълняват възлаганата дейност в Република България, включително, че е извършил съответната регистрация, съгласно Закон за камарата на строителите, във връзка с чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП.
Документи за доказване, които могат да бъдат изисквани при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП - валидно Удостоверение за вписване в професионалния регистър на строителя за изпълнение на стоежи стоежи от втора група, трета категория – за български лица или еквивалентен документ – за чуждестранни лица.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма

Няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката.
2.Участникът трябва да разполага с ръководен състав с професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1.Участникът трябва да е изпълнил през последните 5 /пет/ години от датата на подаване на офертата дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката – изпълнение на строителство на 100 метра улица минимум от второстепенната улична мрежа /V – VI/ клас и съоръженията към нея или един паркинг за минимум 100 паркоместа.
2.Участникът трябва да разполага с Ръководител строителство с професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: да е бил ръководител на строителството на минимум един завършен строеж от минимум четвърта категория в съответствие с Наредба №1 от 30.07.2003г. за номенклатура на видовете строежи.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствието си с изискванията както следва: по т.1 - с попълване на информацията /изпълнение на строителство на посочените в т.1 обекти/ в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ – За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид, а по т.2 - с попълване на информацията за професионалната компетентност на членовете на ръководния състав в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ – Образователна и професионална квалификация. Информацията следва да съдържа трите имена и позицията (длъжността), която ще заема лицето от ръководния състав при изпълнение на обществената поръчка, както и описание на професионалната компетентност на лицето в съответствие с изискванията на Възложителя.
Документи за доказване: по т.1 - списък на строителството, посочено в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т.2 - списък на членовете на ръководния състав, посочен в Част IV: Критерии за подбор, буква В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ от ЕЕДОП, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
Документите се представят от участника, определен за изпълнител, преди сключване на договора (чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП) Документите могат да бъдат изисквани и при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, т.т.1-7 и чл.55, ал.1,т.1 и т.5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ, възникнали преди или по време на процедурата.
Начин на плащане а) Авансово плащане – до 20 % от стойността на Договора в срок до 30 дни след представяне на гаранция за авансово предоставяните средства на стойността на аванса и фактура; б) Междинни плащания, равни на стойността на реално извършените работи съгласно един. цени, посочени в количествено-стойностна сметка в офертата на Изпълнителя, в срок от 30 дни след подписване на приемо-предав. протокол, Сметка 22 и фактура; в) Окончателно плащане в размер на 10% от стойността на съответните междинни плащания.Условията за плащане са подробно описани в проекта на договор.
Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 5 (пет) % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

15/12/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

"Метрополитен" ЕАД, гр. София, ул. "Княз Борис I" №121, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участникът, избран за изпълнител, трябва да спазва всички нормативни изисквания, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, и които са приложими към предоставяните услуги.
Необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България, може да се получи както следва:
- Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg
- Относно задълженията за опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ:
работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч., София 1000, ул. "У. Гладстон" № 67
Телефон: 02/ 940 6331, Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
- Относно задълженията, свързани със закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 02/ 8119 443, Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg. Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда”: София 1000, бул. Дондуков №3, тел.: 02 8101759; 0700 17670; e-mail: secridirector@gli.government.bg
Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществената поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител изпълни условията на чл.112, ал.1 от ЗОП. Документите, удостоверяващи липсата на онованията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, се представят и за третите лица и подизпълнителите, ако има такива. Изпълнителят представя и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 и по чл. 66, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари (ЗМИП), и Декларация по чл. 42, ал. 2, т. 2 от ЗМИП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Метрополитен ЕАД
ул. Княз Борис І №121
София 1000 България
metro@metropolitan.bg +359 29212083
http://www.metropolitan.bg +359 29872244

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва