Деловодна информация
00784
ОП-02-01-11 13/05/2020 (дд/мм/гггг)
не
00784-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Рила 000261598
пл. Възраждане № 1
Рила BG415 2630 България
Елена Панчева - Юрисконсулт Обществени поръчки +359 887848439
rilamunicipality@gmail.com +359 070529911-001

Интернет адрес/и

https://www.grad-rila.bg/%20

https://grad-rila.nit.bg/%20


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://grad-rila.nit.bg/proczeduri-po-zop/smr-dere-rilicza-v-grad-rila/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Избор на изпълнител за „Реконструкция и рехабилитация на дере Рилица“ в град Рила”
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка е „Избор на изпълнител за „Реконструкция и рехабилитация на дере Рилица“ в град Рила”
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

Предвидените за изпълнение дейности в предмета на настоящата поръчка следва да се изпълняват на територията на населеното място град Рила – дере Рилица.

Предвидените дейности са: I Текущ ремонт на мост над дере
Почистване на фуги и настилка м2 50,00
Доставка, монтаж на армировка, средна сложност кг 750,00
Доставка и монтаж фиби за замонолитване на фуги между греди бр. 335,00
Доставка, монтаж и демонтаж на кофраж, прав м2 16,00
Доставка, полагане и грижа за бетона, Бетон C20/25, сулфатоустойчив м3 10,00
Разбиване на стар бетон с къртач м3 8,00
Натоварване на разбити бетонови маси м3 8,00
Транспорт на депо на разстояние до 21 км. 21км/т 17,00
Такса на депо м3 8,00
Такса за спиране на електрозахранване бр. 1,00
Ревизиране на ел. инсталация за осветление м. 37,00
Доставка и монтаж на прожектори бр. 2,00
Доставка и монтаж парапет на мост м. 22,00
Направа площадка за съществуващ пожарен хидрант, подложен бетон 8/10 м3 2,00
Ръчен изкоп за берголи м3 4,00
Направа на берголи м2 10,00
Доставка и монтаж пожарен хидрант ПХ ф80, колонков тип по БДС бр. 1,00
Оформяне подходи към мост бр. 2,00
II ПОЧИСТВАНЕ НА ДЕРЕ
Общи дейности
Изкоп, машинен 85% от общия м3 748,00
Изкоп, ръчен 15% от общия м3 132,00
Прехвърляне на тиня до 3м хоризонтално или до 2м вертикално м3 132,00
Уплътнен насип м3 213,00
Премахване на храстовидна растителност и дървета до 10см на 100 кв.м. 14,00
Изсичане и нарязване на единични дървета с дебелина 10-45 см бр. 70,00
Разбиване на стар бетон при фундамент мост 2 с къртач м3 17,5
Натоварване на разбити бетонови/скални маси м3 17,5
Натоварване на земни маси м3 867,1
Транспорт на депо на разстояние до 21 км. 21км/т 1309,3
Такса за депо строителни отпадъци т 43,75
Такса за депо земни маси м3 867,1
Такса за превантивно изключване на трафопост при транспортиране на малка механизация с кран бр. 4,00
Вкарване и изкарване на малка механизация с кран в коритото на дерето на три етапа етапи 4,00
Доставка и уплътняване на насип от чакъл за преодоляване на речни прагове по време на строителството м3 35,00
Изкоп на чакъл за преодоляване на речни прагове м3 5,00
Евакуиране на строителната площадка бр. 1,00
Укрепване на основни стени с включен 20% запас при оформяне на проектно дъно
Изкоп, ръчен до проектна кота м3 30,00
Доставка, монтаж и демонтаж на кофраж, прав кв.м 134,4
Доставка и монтаж на армировка средна сложност кг. 3 492,00
Доставка, полагане и грижа за бетона. Бетон C20/25, сулфатоустойчив м3 17,8
Доставка и полагане на подложен бетон 8/10 м3 8,4
Монтаж на къси анкери N14, L=0,4 бр. 336,00
Отбиване на строителни води бр. 18,00
Очукване на нарушена повърхност кв.м. 90,00
Натоварване на земни маси м3 39,00
Транспорт до депо на разстояние до 21 км. 10км/т 57,00
Такса за депо земни маси м3 39,00
Укрепване на прагове
Изкоп, ръчен до проектна кота м3 24,3
Доставка, монтаж и демонтаж на кофраж, прав м2 24,00
Доставка и монтаж на армировка средна сложност кг. 1 068,00
Доставка, полагане и грижа за бетона. Бетон C20/25, сулфатоустойчив м3 27,7
Доставка и полагане на подложен бетон 8/10 м3 2,9
Отбиване на строителни води бр. 5,00
Натоварване на земни маси м3 31,59
Транспорт до депо на разстояние до 21 км. 21км/т 46,17
Такса за депо земни маси м3 31,59
Стена за връзка
Изкоп, ръчен 15% до проектна кота м3 5,00
Изкоп, машинен 85% от общия м3 22,00
Уплътнен обратен насип м3 5,4
Доставка, монтаж и демонтаж на кофраж, прав м2 28,00
Доставка и монтаж на армировка средна сложност кг. 382,00
Доставка, полагане и грижа за бетона. Бетон C20/25, сулфатоустойчив м3 6,8
Доставка и полагане на подложен бетон 8/10 м3 0,8
Натоварване на земни маси м3 28,08
Транспорт до депо на разстояние до 21 км. 21км/т 41,04
Такса за депо земни маси м3 28,08
Укрепителни мероприятия по брегове с площ 1,2 дка
Залесяване, торене и първоначални грижи за едногодишни широколистни фиданки от начална кота - 2м над дъно дере по ивици на левия и десния бряг в горния участък на дерето - над предпазни стени бр. 240,00
Цена, включително транспорт за едногодишни широколистни фиданки - дъб бр. 240,00
Критериите по-долу
 
ДА Организация за качество на изпълнението    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
400000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, регистрирани на територията на Република България следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от първа категория съгл. чл. 137, ал. 1, т. 1, б. „ж” от ЗУТ и съгласно чл. 2, ал. 7 от Наредба № 1 за номенклатурата на видовете строежи - съоръжения за геозащита и брегоукрепване по реките и морския бряг - дренажи, дренажни галерии, отводнителни кладенци, хоризонтални дрениращи канали, земни и скални контрафорси, буни, дамби, диги, подпорни стени и др., към момента на подаване на офертата, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване на посоченото изискване за годност:
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, спазването на изискването за годност се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които ще изпълняват строителство, съобразно вида и дела от поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малък от: 400 000.00 лева.
Деклариране: Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Доказване: При необходимост на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора се представят годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
2.Всеки участник следва да притежава и поддържа за целия период за изпълнение на договора валидна застраховка "Професионална отговорност в проектирането и строителството", съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ, отговаряща на чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за чуждестранни участници – за обекти първа категория с минимално застрахователно покритие от 600 000 лв.
Деклариране: При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор, като информацията се попълва в ЕЕДОП.
Доказване: Документът с който се доказва съответствието с изискването по т.3.2.2 е заверено копие на валидна застрахователна полица, съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. За последните три приключили финансови години участникът следва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, не по-малък от: 400 000.00 лева.;
2.Всеки участник следва да притежава и поддържа за целия период за изпълнение на договора валидна застраховка "Професионална отговорност в проектирането и строителството", съгласно изискванията на чл.171 от ЗУТ, отговаряща на чл. 5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентна застраховка за чуждестранни участници – за обекти първа категория с минимално застрахователно покритие от 600 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да притежава опит в изпълнението на дейности, с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата. Дейностите трябва да са приключени и приети от съответния възложител, преди датата на подаване на офертата от участника.Доказване:При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор, като информацията се попълва в ЕЕДОП (IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 1а) като се посочват и описват извършените дейности, стойността, датите и получател (възложител).2. Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва: 2.1.Ръководител екип:- общ професионален опит 5 години;- изпълнена поне 1 услуга/дейност по ръководене/координиране на екип за изпълнение на строителни работи на строителен обект/и; 2.2.Технически ръководител: - общ професионален опит 3 години;- изпълнена поне 1 услуга/дейност по ръководене на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му; - отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – да е лице, което е “строителен инженер” и/или "строителен техник";2.3. Експерт, отговарящ за качеството: - изпълнена поне 1 услуга/дейност по следене/контролиране на качеството на вложените материали на обект, при изпълнение на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му; - да притежава валидно удостоверение / сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ; 2.4.Експерт по ЗБУТ:- изпълнявал функциите на координатор по безопасност и здраве на най-малко 1 строителство на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му;- правоспособно лице съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.Доказване:При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор, като информацията се попълва в ЕЕДОП (IV Критерии за подбор, раздел В, Технически и професионални способности, 2), като се посочват експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка, притежаваното от тях образование, професионална компетентност и опит.Документът с който се доказва съответствието с изискването по т.3.3.2. за необходимия брой технически лица отговорни за строителството, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, е списък на експертите, които ще използва за изпълнение на обществената поръчка с приложени копия от документи, доказващи по безспорен начин изискванията в критериите за подбор.3.Участникът следва да прилага следните системи: - система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителни дейности, и - система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителни дейности.Доказване:При подаване на офертата, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор, като информацията се попълва в ЕЕДОП (IV Критерии за подбор, раздел Г, Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление).Документите, с които се доказва съответствието с изискването по т.3. са копия на валидни сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Документите за доказване съответствието с поставените изисквани се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата - в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП.


1. Изисквано минимално/ни ниво/а: Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), самостоятелно или като участник в обединение минимум едно строителство с предмет идентичен или сходен* с предмета на поръчката:
* Под строителство „със сходен предмет“ (сходен* с предмета) с това в настоящата обществената поръчка следва да се разбира изпълнение на строителни работи на някой (независимо кои) от следните обекти:
съоръжения за геозащита и/или брегоукрепване по реките и/или морския бряг, включващи най – малко една и/или няколко от следните дейности:
? действия по укрепване или ново изграждане за всякакъв вид укрепителни съоръжения;
? действия по изграждане и/или направа на дренажи, земни и/или скални контрафорси, буни, дамби, диги, подпорни стени и др.;
? възстановителни дейности по конструкцията (и/или на обособени части/елементи от конструкцията) на подпорни стени и/или диги и/или укрепителни съоръжения (от всякакъв характер – вид, обем или предназначение);
? дейности, свързани с изграждане на укрепителни стени и/или съоръжения (независимо от вид, обем или предназначение);
или дейности и/или действия и/или строително монтажни работи приети за еквивалентни или приравнени към една и/или няколко и/или всички посочени по горе, съгласно официален документ посочен от участникът, когато той се позовава на същият с цел доказване на еквивалентен/на дейност/обект.
Възложителят не поставя изискване за обем.
2.Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, както следва:2.1.Ръководител екип:- общ професионален опит 5 години;- изпълнена поне 1 услуга/дейност по ръководене/координиране на екип за изпълнение на строителни работи на строителен обект/и; 2.2.Технически ръководител: - общ професионален опит 3 години;- изпълнена поне 1 услуга/дейност по ръководене на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му; - отговаря на изискванията на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ – да е лице, което е “строителен инженер” и/или "строителен техник"; 2.3.Експерт, отговарящ за качеството: - изпълнена поне 1 услуга/дейност по следене/контролиране на качеството на вложените материали на обект, при изпълнение на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му; - да притежава валидно удостоверение / сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ; 2.4.Експерт по ЗБУТ:- изпълнявал функциите на координатор по безопасност и здраве на най-малко 1 строителство на поне един завършен строителен обект, независимо от вида и категорията му;- правоспособно лице съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредба № 2 от 2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи.
3.Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителни дейности, и
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001: 2015 или еквивалентен с обхват на сертификация – строителни дейности.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на Договора, без ДДС, от които 50 % от размера на гаранцията са предназначени да обезпечат изпълнението на строителството и останалите 50 % от размера на гаранцията са предназначени за обезпечаване на гаранционните задължения на Изпълнителя. Гаранцията се представя при подписването на Договора за обществена поръчка. Гаранцията може да бъде представена в една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/06/2020 (дд/мм/гггг)   14:30 (чч:мм)

Заседателна зала в сградата на Община Рила, гр. Рила пл. Възраждане 1

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансирането за нейното изпълнение. В тази връзка на основание чл. 114 от ЗОП, договорът с избрания изпълнител ще бъде сключен под условие. Възложителят отстранява от участие във възлагането участник, който е обединение от физически и/или юридически лица, когато за член на обединението е налице някое от посочените в чл. 54, ал. 1 от ЗОП основания за отстраняване.Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 и т.4 от ЗОП за отстраняване, може да представи доказателства съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване. 1.1.Отстраняват се участници в процедурата и:
- при наличие на основания по чл.107 ЗОП;- в нарушение на чл.101, ал.8-ал.11 от ЗОП. Отсъствието на обст-ва по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;- за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обст-ва по см. на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;- за които са налице обст-ва по чл. 69 от ЗПКОНПИ - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;С/сно ЗОП, ДВ. бр.17 от 26 Февруари 2019г. нац. осн-я за отстраняване са и:-осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП); -нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ и нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
1.2. Липсата на обст-ва по нац. основания за отстраняване се декларират в eЕЕДОП в полето „Прилагат ли се спец. нац. осн-я за изключване“. Отговор „НЕ“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „ДА“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност; 2. Съгласно чл.67, ал.1 и следв. от ЗОП при подаване на оферта участникът(подизпълнител и член на обед-е) декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез попълване и представянe на ЕЕДОП само в електронен вид(с/но §29, т. 5, б. „а“ от ПЗР на ЗОП). Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП могат да бъдат изисквани в хода на процедурата допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. Преди сключването на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуални документи с/но чл.67, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.58, ал.6 от ЗОП. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица,ако има такива, като и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Представено доказателство за технически и професионални способности, може да не бъде прието в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП. 3.От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:
I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;
II. Относно задълженията по опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/
III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;
ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg.
За неуредените в настоящото обявление въпроси се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документация

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/05/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва