|
|
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 45233252
|
II.2.3) Място на изпълнение BG332
улици на територията на Община Каварна; |
Настоящата обществена поръчка е изпълнение на строително-ремонтни дейности по улична мрежа и техническата инфраструктура в Община Каварна. Изпълнението на поръчката включва: - Изграждане на трошенокаменна настилка, поставяне на улични бордюри, повдигане на ревизионни шахти, ремонт на повреди по съществуващата асфалтова настилка, машинно и ръчно асфалтиране; - Изпълнение на всички дейности свързани с премахването, почистването и/или преместването на съществуващи настилки, отпадъци или неподходящи земни почви; - Изпълнителят трябва да осигури безопасността на работниците при разчистването, както и на хората, намиращи се в съседство. Площите в съседство на провеждане на строително-ремонтни работи (СРР), трябва да бъдат защитени от повреди, наранявания, прахово и друго замърсяване в резултат на извършваните работи; - Извършване на СРР с цел достигане на нормална експлоатация и добро техническо състояние на улична мрежа и елементи на техническата инфраструктура, след изрично възлагане от възложителя и в рамките на определените бюджетни средства за дейността, в съответствие с действащите нормативни актове и техническите спецификации за строителни продукти; - Доставка и влагане на необходимите строителни материали и продукти в съответствие с действащата нормативна уредба за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България; - Извършване на необходимите изпитвания, лабораторни изследвания и отстранявания на проявени дефекти през гаранционните срокове, определени в договора. Начини на плащане: Авансово плащане: в размер на 10 (десет) % от стойността на договора с избраният Изпълнител, в 7 (седем)-дневен срок от подписването на такъв и представяне на разходооправдателен документ – фактура; Междинно плащане: с общ размер до 80 (осемдесет) %, които ще се извършат на база реално извършени СРР. Преди плащане ще се извършва документална проверка и проверка на място за удостоверяване извършването на заявените за плащане СРР. От междинното плащане ще се приспадне авансовото плащане. Извършване на междинното плащане ще са допустими само след представяне на: - „Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“, подписан от участниците в строителството; - фактура за стойността на действително извършените и приети от представител на възложителя СРР, издадена от изпълнителя Окончателно плащане: в размер на остатъка до договорената цена по договора с избраният Изпълнител, но не повече от извършените и установени с „Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“ видове строително-ремонтни дейности. Окончателното плащане следва да се извърши в срок до 30 (тридесет) дни след подписване на акт „Протокол за установяване завършването и заплащане на натурални видове СРР“. За извършване на плащането избраният Изпълнител следва да представя фактура. Плащането на дължимите суми ще се извършва по банков път, срещу представяне на съответната фактура за дължимата стойност и след получаване на информация от НАП в съответствие с изискванията на Решение № 592 от 21.08.2018 г. на МС. Критерий за възлагане: Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП, определена както следва: Оценяването се извършва според предложението на участник – количествено- стойностна сметка за видове СРР и посочване на единични цени; Оценяването по показателя се прави по следния начин: Сума от единични цени за първостепенни видове СМР ……………………. лева без ДДС, умножава се по 67% /тежест на оценяване за предложени цени/ ………………… - получава се К1; Сума от единични цени за второстепенни видове СМР ………………….. лева без ДДС умножава се по 33% /тежест на оценяване за предложени цени/ ………………….. – получава се К2; Общо К1 + К2 = ………………………- получава се общ коефициент, на базата на който ще се прави оценяването и класирането по показателя за най – ниска предложена цена |
|
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 79000.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки / 01/12/2020 (дд/мм/гггг)
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
На основание чл. 111, ал. 1 от ЗОП възложителят изисква от определения изпълнител да предостави гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от прогнозната стойност на договора за изпълнение на обществената поръчка, без ДДС. ...Пълното описание се намира в документацията на поръчката в раздел "Профил на купувача"
|