Деловодна информация
01269
РПН20-ДИ11-402 /1/ 30/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
01269-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район Панчарево-Столична община 0006963270690
с.Панчарево, ул. Самоковско шосе № 230
с.Панчарево BG411 1137 България
Даниела Христова +359 29760531
danielast.hristova@gmail.com +359 29921506

Интернет адрес/и

www.pancharevo.org

http://www.pancharevo.org/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B8%D0%BB-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D1%83%D0%BF%D1%83%D0%B2%D0%B0%D1%87%D0%B0/%D0%B2%D1%8A%D1%82%D1%80%D0%B5%D1%88%D0%BD%D0%B8-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.pancharevo.org
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„ПОДДРЪЖКА НА ПЪТНАТА ИНФРАСТРУКТУРА НА ТЕРИТОРИЯТА НА РАЙОН ПАНЧАРЕВО”
45233200      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка обхваща строително – ремонтни дейности по пътна мрежа и строително – ремонтни дейности по уличната мрежа и техническата инфраструктура в обхвата на административен район Панчарево. Дейностите, които се предвиждат да бъдат извършвани, в обхвата на уличната мрежа на Район Панчарево,определени от Възложителя, са:
2.2.1. ПОДГОТВИТЕЛНИ И ЗЕМНИ РАБОТИ
2.2.2. ПЪТНИ РАБОТИ
2.2.3. АСФАЛТОВИ РАБОТИ
2.2.4. НАПРАВА НА ТРОТОАРИ
2.2.5. ОТВОДНЯВАНЕ
Към настоящият момент не са известни точните количества на видовете работи, които ще се изпълняват на обектите, а в Техническата спецификация подробно са разписани видовете строително-монтажни работи. Строително-монтажните работи за всеки подобект ще се възлагат поотделно с възлагателно писмо.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
875888.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

село Панчарево

Дейностите, които се предвиждат да бъдат извършвани, в обхвата на уличната мрежа на Район Панчарево,определени от Възложителя, са:
2.2.1. ПОДГОТВИТЕЛНИ И ЗЕМНИ РАБОТИ
2.2.2. ПЪТНИ РАБОТИ
2.2.3. АСФАЛТОВИ РАБОТИ
2.2.4. НАПРАВА НА ТРОТОАРИ
2.2.5. ОТВОДНЯВАНЕ
Всички дейности, предмет на настоящата обществена поръчка, са описани подробно в Техническата спецификация, Приложение 1. Към настоящият момент не са известни точните количества на видовете работи, които ще се изпълняват на обектите, а в Техническата спецификация подробно са разписани видовете строително-монтажни работи. Строително-монтажните работи за всеки подобект ще се възлагат поотделно с възлагателно писмо.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    60%
Цена
40§
II.2.6) Прогнозна стойност
875888.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
01/06/2020 (дд/мм/гггг) / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), което да им позволява извършване на строителни работи от предмета на настоящата поръчка – втора група четвърта категория – за строежи съгл. чл.137, ал.1, т.4, б. „а“ от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа или за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си извършване на строителните работи - обект на настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да са реализирали минимален общ оборот, попадащ в обхвата на поръчката, а именно – оборот от изпълнение на строителни работи, изчислен на база годишните обороти, в размер на 1 750 000 лв.
2. Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството и проектирането”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи 4-а категория – строежи по чл. 137, ал.1, т.4, буква „а” от ЗУТ, определени с чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


1. Участникът попълва в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката – строителство - за последните три приключили финансови години.
2.Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП), с посочване на застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ (за чуждестранните лица).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката - през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил поне една дейност с предмет идентичен или сходен с този на поръчката. *Под дейност, сходна с предмета на поръчката следва да се разбира:
› реконструкция и/или
› рехабилитация и/или
› ремонт на улици и/или
› ремон на пътища, включващо направа на тротоарни настилки.
2. . Участникът следва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, както следва: 1. „ТЕХНИЧЕСКИ РЪКОВОДИТЕЛ” - Образование: да има висше образование с образователно-квалификационна степен „Магистър” или „Бакалавър” по специалност „Строителен инженер“ или „Инженер“ или „Архитект“ или еквивалентна. Професионален специфичен опит: да има опит като „Технически ръководител” на минимум 1 обект с предмет, сходен на настоящата поръчка. Професионален опит по специалността: минимум 5 години.; 2. „СПЕЦИАЛИСТ – КОНТРОЛ НА КАЧЕСТВОТО” Образование: да притежава валидно удостоверение/сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно. Професионален специфичен опит: да има опит като „Специалист контрол по качеството” на минимум 1 обект с предмет, сходен на настоящата поръчка; 3.› „ДЛЪЖНОСТНО ЛИЦЕ ПО БЕЗОПАСНОСТ И ЗДРАВЕ В СТРОИТЕЛСТВОТО: Образование: да притежава валидно удостоверение за „Длъжностно лице за безопасност и здраве” съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно. Професионален специфичен опит: да има опит като „Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството ” на минимум 1 обект с предмет, сходен на настоящата поръчка.
3. Участниците следва да разполагат като минимум с техническо оборудване - техника, машини и съоръжения за изпълнние на предмета на поръчката. Участникът предоставя (декларира) информацията в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата относно техническо оборудване за изпълнение на поръчката.
Доказателства за изпълнение на изискванията – Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.


1. Участникът предоставя (декларира) информация в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по тази точка за строителството, което е идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване офертата.
2. По т. 1 участникът попълва поле 6) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) Необходимо е участникът да предостави: - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Забележка: *Под обект с предмет, сходен с предмета на поръчката следва да се разбира:
› реконструкция и/или
› рехабилитация и/или
› ремонт на улици и/или
› ремон на пътища, включващо направа на тротоарни настилки.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, съответствието с това изискване се доказват от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
3.Участникът трябва да разполага с техническо оборудване, което включва минимум следната техника, машини и съоръжения:
› Автосамосвал – мин. 1 бр.;
› Валяк мин. 3т. – мин. 3 бр.;
› Асфалторезачка– мин. 2 бр.;
› Автогудронатор – мин. 1 бр.;
› Моторна метла – мин. 2 бр.;
› Моторен къртач – мин. 1 бр.;
› Багер – мин. 1 бр.;
› Асфалтополагач - мин. 1 бр.;
› Моторна трамбовка - мин. 1бр.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът следва да е осигурил гаранция за добро изпълнение в определения размер от 5 % от стойността на обществената поръчка, при условията на ЗОП и проекта на договор.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ул. Самоковско шосе 230, административна сграда на район Панчарево, заседателна зала, 3 ет.

Съгласно чл.54 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП - в 10 дневен срокот изтичането на срока по чл. 179 -ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация .
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва