Деловодна информация
00283БАНСКО
08-20-119 27/04/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
27/04/2020 (дд/мм/гггг)
00283-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Банско 000024663
пл. Н. Вапцаров 1
Банско BG413 2770 България
Цветанка Обецанова - началник отдел ОПП, Община Банско +359 74988650
ts.obetsanova@bansko.bg +359 74988633

Интернет адрес/и

http://bansko.bg

http://bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://bansko.bg/bg/Профил-на-купувача/Процедури-след-15-04-2016-г/10117-Публично-състезание-с-предмет-Извършване-на-стр-монтажни-работи-по-проект-Подобряване-на-енерг-ефективност-на-адм-сгради-на-те
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на СМР по проект "Подобряване на ЕЕ на административни сгради на т-ята на Община Банско - кметство в гр. Добринище, кметство в с. Места и адм-вна сграда в гр. Банско" по 3 обос. позиции
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката е свързан с извършване на строително-монтажни работи с цел подобряване на енергийната ефективност на административна сграда с идентификатор 02676.501.304.1 по кадастралната карта на град Банско; на административна сграда – кметство в гр. Добринище, Община Банско и на административна сграда – кметство в с. Места, Община Банско по трите обособени позиции.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
360657.29      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
максимален брой обособени позиции:
3

:  3

II.2) Описание 1

"Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - административна сграда в гр. Банско" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

град Банско, административна сграда с идентификатор 02676.501.304.1, намираща се в ПИ 02676.501.304 по КК на гр. Банско

Предмета на настоящата обособена позиция е подобряване на енергийната ефективност на административна сграда с идентификатор 02676.501.304.1, намираща се в ПИ 02676.501.304 по КК на гр. Банско. Сградата двуетажна, свободностояща, масивна без сутерен. Основният достъп до сградата е от югозапад, към улица “Патриарх Евтимий”. Застроената площа на сградата е 155 кв. м, а разгънатата застроена площ е 310 кв. м. Преходът от единия към другия етаж се осъществява чрез вътрешна еднораменна стълба. Сградата е изпълнена с монолитна конструкция с оградни стени от тухлена зидария – 25 см. Покривът е двускатен, изпълнен с дървена конструкция – керемиди върху дъсчени летви, и неизползваемо подпокривно пространство. Фасадата е изпълнена без топлоизолация. Завършекът е екстериорна варо – пясъчна мазилка на първия и втория етаж. Външните ограждащи стени на подпокривното пространство имат допълнителна дървена обшивка, като част от архитектурния облик на сградата. Сградата е обрамчена с цокълна каменна облицовка на ниво 55-95 см от нивото на прилежащия терен за различните части на фасадите. Дограмата по фасадите е подменена с такава от PVC профили със стъклопакети. На първия и втория етаж са разположени административни помещения.
Конструкцията на сградата е монолитна система, състояща се от колони, греди и плочи. Външните стени са изградени от плътни тухли с дебелина на зида 25 см, измазани с варо-пясъчна мазилка. Покривът е двускатен с дървена конструкция и външно отводняване посредством водосточни тръби и улуци.
Целта на проекта е чрез предвидените строително-монтажни работи да се осигури икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, хигиена, опазване здравето на хората и едновременно с това да се подобри общия естетически вид на сградата.
От изпълнителя се изисква преди започване на работите и при приемане на работния проект да извърши собствени замервания, за да се увери в коректността на проектните размери.
Строително-монтажните работи включват следното: Топлинно изолиране на външните стени; Топлинно изолиране на покрив; Обработка около съществуваща дограма; Реконструкция на съществуващ дървен покрив и Електро оборудване, мълниезащитна и заземителна уредба.
Срокът на договора приключва след издаването на удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация с плащане на дължимото окончателно възнаграждение и освобождаването на гаранцията (ако последното е приложимо), тогава следва да се счита, че договорът е приключил за целите на проекта, по който се финансира чрез ПРСР.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации, инвестиционния проект и изискванията на възложителя    35 точки.
Цена
65 точки.
II.2.6) Прогнозна стойност
49284.71      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
70

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в гр. Добринище, кметство в с. Места и административна сграда в гр. Банско, финан. по ПРСР.

II.2) Описание 1

"Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в гр. Добринище” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

ПИ 21498.350.411 по КК на гр. Добринище, Община Банско

Предмета на настоящата обособена позиция е подобряване на енергийната ефективност на административна сграда – кметство в гр. Добринище, община Банско. Сградата е масивна със сутерен, два надземни етажа и подпокривно ниво, и е с идентификатор 21498.350.411.1, намира се в ПИ 21498.350.411 по кадастралната карта на гр. Добринище, Община Банско. Сградата има два главни входа, като единият е предназначен за администрацията на кметството, а другият вход е за пощата, която се намира в същата сграда. Достъпа до сутеренния етаж е решен чрез два входа намиращи се от изток и север, за които е осигурен достъп от външната страна на сградата. Достъпа до втория етаж и подпокривното пространство на кметството е решен посредством вътрешна стълба, намираща се от северната част на сградата. На партерния етаж от страната на кметството са обособени административни помещения и ритуална зала. В частта, в която е разположена пощенската служба са обособени помещения за нуждите на пощата. На вторият етаж на сградата се намират помещения на администрацията на кметството, банков офис и помещения на полицията. Покрива е четирискатен с дървена носеща конструкция и покритие от керемиди.
Конструкцията на сградата е монолитна система състояща се от колони, греди и плочи. Външните стени са изградени от плътни тухли с дебелина на зида 30 см., измазани с варо-пясъчна мазилка.
Целта на проекта е чрез предвидените строително-монтажни работи да се осигури икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, хигиена, опазване здравето на хората и едновременно с това да се подобри общия естетически вид на сградата.
От изпълнителя се изисква преди започване на работите и при приемане на работния проект да извърши собствени замервания, за да се увери в коректността на проектните размери.
Строително-монтажните работи включват следното: Топлинно изолиране на външните стени; Топлинно изолиране на покрив; Подмяна на съществуваща дограма; Топлоизолиране на подове; Реконструкция на съществуващ дървен покрив и Електро оборудване, мълниезащитна и заземителна уредба.
Срокът на договора приключва след издаването на удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация с плащане на дължимото окончателно възнаграждение и освобождаването на гаранцията (ако последното е приложимо), тогава следва да се счита, че договорът е приключил за целите на проекта, по който се финансира чрез ПРСР.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации, инвестиционния проект и изискванията на възложителя    35 точки.
Цена
65 точки.
II.2.6) Прогнозна стойност
169734.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в гр. Добринище, кметство в с. Места и административна сграда в гр. Банско", фин. по ПРСР.

II.2) Описание 1

"Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в с. Места” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

административна сграда – кметство в с. Места, Община Банско.

Предмета на настоящата обособена позиция е подобряване на енергийната ефективност на административна сграда – кметство в с. Места, община Банско. Сградата е триетажна масивна с частичен вкопан сутерен, и е с идентификатор 47857.102.193.1, намира се в ПИ 47857.102.193 по кадастралната карта на с. Места, община Банско. Основният достъп до сградата е от изток, където е разположен главният вход за втори и трети етаж, както и други за административни помещения и кухня, намиращи се на партерен етаж. Сградата се състои от три етажа всеки със застроена площ от 236,00 кв.м.,РЗП без сутерен – 708.00 кв. м, вкопан неотопляем сутерен – 70,30 кв. м. Разположеният на ниво терен партерен етаж разполага с обособени административни помещения, котелно и кухня. Покрита е с многоскатен покрив, състоящ се от дървена конструкция и керемиди.
Конструкцията на сградата е масивна стоманобетонна, скелетно – гредова. Стените са изградени от плътни единични тухли с дебелина на зида 25 см и 12 см. Фасадния зид от запад е с дебелина 50 см. На ниво втори етаж има частични еркери с дължина на конзолата 60 см.
Целта на проекта е чрез предвидените строително-монтажни работи да се осигури икономия на енергия и топлосъхранение, безопасна експлоатация, хигиена, опазване здравето на хората и едновременно с това да се подобри общия естетически вид на сградата.
От изпълнителя се изисква преди започване на работите и при приемане на работния проект да извърши собствени замервания, за да се увери в коректността на проектните размери.
Строително-монтажните работи включват следното: Топлинно изолиране на външните стени; Топлинно изолиране на покрив; Подмяна на съществуваща дограма; Реконструкция на съществуващ дървен покрив и Електро оборудване, мълниезащитна и заземителна уредба.
Срокът на договора приключва след издаването на удостоверение за въвеждане на строежа в експлоатация с плащане на дължимото окончателно възнаграждение и освобождаването на гаранцията (ако последното е приложимо), тогава следва да се счита, че договорът е приключил за целите на проекта, по който се финансира чрез ПРСР.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации, инвестиционния проект и изискванията на възложителя    35 точки.
Цена
65 точки.
II.2.6) Прогнозна стойност
141638.26      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
"Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в гр. Добринище, кметство в с. Места и административна сграда в гр. Банско", фин. от ПРСР.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.1. Участниците да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи, както следва:
1.1.1. Обособена позиция № 1 "Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - административна сграда в гр. Банско"- първа група, пета категория
1.1.2. Обособена позиция № 2 "Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в гр. Добринище”- първа група, четвърта категория
1.1.3. Обособена позиция № 3 "Подобряване на енергийната ефективност на административни сгради на територията на Община Банско - кметство в с. Места” - първа група, четвърта категория,
Чуждестранни лица да са вписани в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности съгласно чл. 3, ал. 3 и ал. 4 ЗКС.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - раздел А „Годност“ на ЕЕДОП.
Доказване на посоченото изискване.
Документът, с който се доказва изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката: строежи от първа група, четвърта и/или пета категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Неприложимо.

Неприложимо.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Документи за доказване на изискването съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 6, предложение второ от ЗОП: списък на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата дейности – строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката независимо дали участва за една, за две или за всички обособени позиции, изискването не се променя. Под строителство, сходно с предмета на поръчката, се разбира: строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда. Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълненото строителство. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1 се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1 се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП за дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставеното изискване и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
2. Участникът следва да разполага с лица - ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката с определена професионална компетентност за това като минимум както следва (изискването е за всяка обособена позиция поотделно, т. е. ако се участва едновременно за две позиции участникът следва да има два отделни екипа, а ако се участва и за трите позиции участникът следва да има три отделни екипа):
№ Позиция Изисквания
1. Ръководител на обекта, специалист по част Електро Експертът да е участвал при изпълнение на един договор/дейност/услуга/проект за внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда
2. Технически ръководител Експертът да е участвал при изпълнение на един договор/дейност/услуга/проект за внедряване на мерки за енергийна ефективност на сграда
3. Експерт ЗБУТ Експертът да е участвал при изпълнение на един договор/дейност/услуга/проект като експерт ЗБУТ или еквивалент
4. Експерт Контрол на качеството Експертът да е участвал при изпълнение на един договор/дейност/услуга/проект като експерт Контрол на качеството или еквивалент
За чуждестранните лица се приемат еквивалентни документи, които се следват според законодателството на държавата, където са установени. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 2 се прилага за обединението като цяло. При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 2 се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват. При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП за професионалната компетентност на ръководния състав по начин, посочен от възложителя относно изискуемата информация за лицата - ръководен състав. При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се от участие в процедурата участник, когато е налице някое от изброените основания в чл. 54, ал. 1, т. 1-7 ЗОП и в чл. 55, ал. 1, т. 1-5 ЗОП. Забележка: Може да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание в чл. 55, ал. 1, т. 1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен.
Само лишаване от упражняване на професиите и дейностите, свързани със строителство, съгласно чл. 55, ал. 1, т. 2 ЗОП са пречка относно участието в процедурата. Може да не се отстрани от процедурата участник, за когото са налице посочените основания ако представи предвидените в чл. 56, ал. 1 ЗОП доказателства за предприети мерки за доказване на надеждност и същите са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/06/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала в сградата на Община Банско, намираща се на адрес: гр. Банско, пл. „Н. Вапцаров” № 1.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариално заверено пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Критерий за възлагане: оптимално съотношение качество/цена, което се оценява въз основа на цената, както и на показатели, включващи качествени и екологични аспекти, свързани с предмета на обществената поръчка. „Комплексната оценка“ за всеки участник е: КО = К1 + К2. Максимално възможна оценка 100 точки. Показатели за оценка на офертите са:
К1 – Предложение за изпълнение на поръчката в съответствие с техническите спецификации, инвестиционния проект и изискванията на възложителя - образец – 35 точки, с 35 % тежест в комплексната оценка и К2 – Предлагана цена за изпълнение на поръчката, в лева без включен ДДС – 65 точки, с 65 % тежест в комплексната оценка. За получаване на максимално предвидените 35 точки според методиката за оценка по първия показател, освен изискуемото минимално съдържание, то офертата следва да включва и предложение относно изчерпателно изброените 4 хипотези от възложителя, посочени в методиката за оценка.
2. Гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора е в размер на 5 % от неговата стойност без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми: а). депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б). банкова гаранция в полза на Възложителя или в). застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят избира сам формата на гаранцията. При гаранция-парична сума, същата се внасят по следната банкова сметка на Възложителя: IBAN: BG36FINV915033BGN0M1YP, BIC: FINVBGSF, Банка: „ПИБ” АД.
С договора е предвидена и гаранция, която обезпечава размера на авансовото плащане без ДДС, когато такова е поискано от Изпълнителя под формата на парична сума, внесена по посочената по-горе банкова сметка/банкова гаранция/застраховка (свободна форма) относно авансовото плащане, което е 20 % от стойността на договора.
3. Специфични национални основания за изключване от ЕЕДОП: A. Участникът, следва да декларира липсата или наличието на влязла в сила присъда за престъпление по чл. 108а, чл. 159а - 159г, чл. 172, чл. 192а, чл. 194 - 217, чл. 219 - 252, чл. 253 - 260, чл. 301 - 307, чл. 321, 321а и чл. 352 - 353е от Наказателния кодекс. Б. Участникът (единствено и само той), не следва да е свързано лице с други участници в настоящата процедура, съгласно чл. 101, ал. 11 ЗОП. B. За участника не следва да е установено с влязло в сила наказателно постановление, или съдебно решение, нарушение на чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 118, чл. 128, чл. 228, ал. 3, чл. 245 и чл. 301 - 305 от Кодекса на труда или чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен или аналогични задължения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен. Г. За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество и
Д. Участникът следва да отговоря на изискванията на чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и
4. Органите в Република България, предоставящи информация за данъци, околна среда, закрила на заетостта и условията на труд са: НАП, МОСВ, АЗ и ИА "ГИТ".

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва