Деловодна информация
00211
ОП-14 24/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00211-2020-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на Община Хасково 000903946
пл. Общински №1
Хасково BG422 6300 България
Любомир Георгиев - началник отдел Екология +359 38603370
zop@haskovo.bg +359 38664110

Интернет адрес/и

www.haskovo.bg

http://profil.haskovo.bg:1111/d/d32786a6193a4adc96d184880c354652


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profil.haskovo.bg:1111/d/d32786a6193a4adc96d184880c354652
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на „Втора клетка за отпадъци в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в землището на с. Гарваново, Община Хасково“
45222110      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е избор на изпълнител за изготвяне на инженеринг – проектиране, авторски надзор, строителство, доставка и монтаж на предвидените съоръжения за изграждане на обект: „Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на „Втора клетка за отпадъци в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в землището на с.Гарваново, Община Хасково" – имот 14550.305.521 в землището на с.Гарваново, Община Хасково“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3135000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45222110      
71248000      
71322000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

На територията на РЦТНО имот 14550.305.521 в землището на с. Гарваново, Община Хасково.

Изпълнителят следва да извърши следните дейности:
Геодезическо заснемане на целия обект преди започване на строителните дейности, се прави заснемане на терена, съобразно направените замервания се прави проектната разработка, като тя се съобразява с реалната обстановка на място (вертикална планировка, отводняване на терена, привързване към вече изградени/съществуващи съоръжения). По време на извършване на СМР се правят постоянни замервания и се вписват в контролни актове, съобразно наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, изискванията на Агенция по геодезия, картография и кадастър чрез всички нейни наредби и законови разпоредби и др.
Дейност 1. Проектиране -Изготвяне на инвестиционен проект.
Избраният Изпълнител следва да изготви технически проект за „Инженеринг - проектиране, строителство и авторски надзор на „Втора клетка за отпадъци в Регионален център за третиране на неопасни отпадъци в землището на с.Гарваново, Община Хасково“ – имот 14550.305.521 в землището на с.Гарваново, Община Хасково“, който да се представя по реда на тази процедура в указания от него в офертата срок, обем и съдържание. Изготвената проектна документация следва да отговаря на изискванията за степен на готовност за възлагане извършването на оценка на съответствието по чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ – пълна проектна документация във всички части, съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти и др. съотносими законови и подзаконови нормативни актове. Към всяка от проектните части следва да бъде представена обяснителна записка, технически чертежи и детайли, както и проектно-сметна документация, включваща количествени сметки по всички части.
На този етап ще бъдат приети и утвърдени подробните КСС, плановете по изпълнение на СМР, осигуряващи, освен успешното изпълнение, и условията за безопасност и здраве. Точните количества по отделните видове СМР и спецификация на оборудването ще бъдат посочени в изготвения технически проект на обекта, който ще стане неизменна част от настоящия договор.
Всеки един етап от съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база се извършва от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или упълномощено от него лице, като ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се задължава да съдейства във всеки един етап. Всички разходи съгласуване на проектите с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база се заплащат от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ.
Получаване на разрешение за строеж, въз основа на одобрен технически инвестиционен проект в съответствие с чл. 148 от ЗУТ, съгласно чл. 152, ал. 2 от ЗУТ и законосъобразно започване на строителството.
Избраният изпълнител ще следва да преработи изготвената техническа документация, ако са налице забележки от съгласувателните инстанции и /или строителния надзор.
Дейност 2. Изпълнение на строителство– включва изпълнение на строителство, подготовка на терена, изграждане на съоръжения съгласно одобрения технически проект, включително доставки на съоръжения. Да бъде изготвена цялата необходима документация по време на строителството, съгласно Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, до въвеждане на обекта в експлоатация. изпълнение на СМР при спазване на одобрения проект, регламентиран в Закона за устройство на територията (ЗУТ) и подзаконовите нормативни актове по прилагането му.
Започването на строителните работи ще се извърши след влизане в сила на Разрешението за строеж и със съставяне и подписване на Протоколи Образец 2 и/или Образец 2а „за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа “ по Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството.
Дейност 3. Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение на СМР (ПССМР)    20
Срок за проектиране (ПСП)    10
Техническо предложение (Технологична последователност на проектирането и строителните процеси) (ТП)    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3135000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
600

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Максималният срок за изпълнение на обществената поръчка до 600 (шестстотин) календарни дни, разпределен по дейности, както следва:
1. Максимален срок за проектиране до 90 календарни дни;
2. Максимален срок за изпълнение на СМР до 510 календарни дни;
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изискване за вписване в централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в България за строежи от четвърта група (строежи от благоустройствената инфраструктура, хидротехническото строителство и опазването на околната среда.): втора или по-висока категория или еквивалентен документ за вписване в съответен регистър на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, в което е установен чуждестранния участник или съдружника в обединението/консорциума или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи документи, удостоверяващи съответствието с поставения критерий за подбор - копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката (или се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа). В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава. Съгласно чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди подписване на договор участника определен за изпълнител, когато е чуждестранно лице, следва да извърши съответна регистрация в ЦПРС.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“, произтичаща съгласно чл. 171 от ЗУТ във връзка с чл. 5, ал. 1 и ал. 2 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството, в които е установен).
2. Участниците следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти.
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП „годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Преди сключване на договора Възложителят изисква от участника определен за изпълнител да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ и годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен и справка за общия оборот.
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците следва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност“ за проектант и строител с покритие за строежи от втора или по-висока категория.
2.Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 500 000 лв. (един милион и петстотин хиляди) изчислен на база годишните обороти.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен* с тези на поръчката за последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата.
*Забележка: Под дейност, идентична или сходна с предмета и обема на поръчката, следва да се разбира строителство и въвеждане в експлоатация на депа и/или клетка(и) от депа за неопасни отпадъци, отговарящи на изискванията на Наредба № 6 от 27 август 2013 г. за условията и изискванията за изграждане и експлоатация на депа и на други съоръжения и инсталации за оползотворяване и обезвреждане на отпадъци, с обем общо за изградените обекти не по-малък от 100 000 м3.
2. Участникът трябва да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката.
При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване единствено чрез попълване на съответния раздел на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като се посочва следната информация: професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение, за лицата за които се изисква такова); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател за лицата за които се изисква); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции за лицата, за които се изисква да имат опит).
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
На основание чл. 67, ал.5 от ЗОП Възложителят може по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите да изисква представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1.Участниците следва да са изпълнили най-малко 1 (един) обект с дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
2.Участникът следва да разполага минимум със следния проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката:
А) Проектантски екип:
1. Ръководител проектантски екип и проектант по част „Технологична“
-да притежава диплома за висше образование, специалност „ВиК“ профил пречистване на води или еквивалент;
-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или притежаващи еквивалентни документи за проектантска правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени (за чуждестранни лица).
2. Проектант по част „Геодезия”
-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или притежаващи еквивалентни документи за проектантска правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени (за чуждестранни лица).
3. Проектант по част „Биоологична рекултивация”
-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или притежаващи еквивалентни документи за проектантска правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени (за чуждестранни лица);
4. Проектант по част „ВиК”
- да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или притежаващи еквивалентни документи за проектантска правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени (за чуждестранни лица).
5. Проект по част „ПБ“
-да притежава пълна проектантска правоспособност по Закона за камарите на архитектите и инженерите в инвестиционното проектиране /ЗКАИИП/ или притежаващи еквивалентни документи за проектантска правоспособност, съгласно законодателството на държавата, в която са установени (за чуждестранни лица).
Забележка: Посочените от участника проектанти могат да съчетават повече от една експертна позиция в предложения екип за изпълнение на проектирането, ако отговарят на поставените от Възложителя минимални изисквания и притежават съответните удостоверения, изискващите се за съответната част от инвестиционния проект или еквивалент.
Б)Технически персонал за изпълнение на строителството:
а)Технически ръководител: квалификация "строителен инженер" или "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б)Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
в)Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди подписване на договора, изпълнителят представя гаранция за изпълнение в размер на 2% от стойността на договора. Гаранцията се представя в една от формите посочени в чл. 111, ал. 5 от ЗОП. Редът и начинът за задържане и освобождаване на гаранцията се съдържа в проекта на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Хасково, пл. Общински №1, ет.2, заседателна зала

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Не се допуска до участие в процедурата и се отстранява участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 от ЗОП, с изключение на случаите по чл. 54, ал. 5 и чл. 56, ал. 1 от ЗОП, както и участник за когото намира приложение хипотезата на чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е приложима разпоредбата по чл. 4 от същия закон, както и при наличие на обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ, не се допускат и се отстраняват от участие и участници, които са свързани лица, както и лица, които са извършили нарушение по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност.
2.С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
3.Срокът за валидност на офертите е 180 (сто и осемдесет) календарни дни и започва да тече от датата, определена за краен срок за получаване на оферти.
4. Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществена поръчка не е осигурено финанситане. В тази връзка процедурата се открива при условията на чл. 114 от ЗОП и договорът влиза в сила след осигуряване на финансиране от страна на Възложителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва