Деловодна информация
00157Община Мизия
003 22/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00157-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Мизия 000193088
ул. Георги Димитров №25-27
Мизия BG313 3330 България
ДД УТЕППИСД - Филка Лазарова +359 91612315
obsh.mz@abv.bg +359 91612012

Интернет адрес/и

http://www.miziabg.com/

http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2007%3A2020-1-tekusht-remont-sofronievo&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.miziabg.com/index.php?option=com_content&view=article&id=2007%3A2020-1-tekusht-remont-sofronievo&catid=34%3Aobshtestveni-porachki&Itemid=54&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на улична мрежа на територията на с. Софрониево, община Мизия”
45000000      
Строителство

„Текущ ремонт на улична мрежа на територията на с. Софрониево, община Мизия”. Дейностите по настоящата обществена поръчка са описани подробно в техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
172693.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233000      
45112000      
45111291      
45112200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

На територията на село Софрониево, Община Мизия.

В предмета на поръчката са предвидени за изпълнение следните основни дейности:- Разваляне на асфалтова настилка и направа на асфалтови кръпки; - Нивелетно фрезоване и фрезоване за асфалтови кръпки; - Общ изкоп за почистване на съоръжения - улични оттоци и канавки; - Разваляне на бетонови бордюри, тротоари;- Направа на изкоп ;- Натоварване , транспорт и депониране на отпадъци и земни маси; - Разваляне на трошенокаменна настилка; - Направа и уплътняване на настилка от трошен камък; - Доставка и направа настилка от тротоарни плочи 40/40/5; - Доставка и направа бетонови бордюри; - Доставка и полагане на неплътна асфалтова смес за кръпки;- Заливане на пукнатини и фуги в настилката с асфалтова паста; - Изкърпване на единични дупки и деформации на настилката с гореща асфалтова смес; - Изкърпване на дупки по технология „Печматик”; -Доставка и полагане на плътна асфалтова смес за кръпки;-Направа на улични оттоци ; - Направа на битумен разлив; - Направа на хоризонтална маркировка от бяла боя със светлоотразителни перли; - Доставка и монтаж на стандартни и нестандартни пътни знаци.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
172693.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи, както следва: II- група строежи, IV - та категория или по-висока категория от същата група, с обхват съобразно чл.137, ал.1, т.4, буква "а" от ЗУТ и чл.8, ал. 1, т.2 и чл. 9 от Наредба №1 от 2003 год. за номенклатурата на видовете строежи.
За чуждестранни участници - аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която с установени.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез предоставяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, буква А: Годност, т.1).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез предоставяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) в Част IV: Критерии за подбор, раздел Б. Икономическо и финансово състояние , т.5, с посочване на застрахователна сума , уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на застраховката за "Професионална отговорност в строителството" за строежи II- група строежи, IV - та категория*, с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 лв. За чуждестранните лица - посочване на еквивалентен документ, съобразно законодателството на държавата, в която са установени.

Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност в строителството" за строежи II- група строежи, IV - та категория, с минимална застрахователна сума в размер на 100 000 лв. Минимланото застрахователно покритие включва отговорността за смърт или за телесна повреда на други участници в строителството и/или на трети лица, както и за материални вреди върху имуществото на други участници в строителството или на трети лица, причинени от лица, осъществяващи строителството.
За чуждестранни участници - изискването е за еквивалентен документ, съгласно държавата, в която са установени.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

При подаване на офертата, учатсникът декларира съответствието с поставеното изискване чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, изпълнено през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертите. Информацията се посочва в Част IV: Критерии за подбор , буква В: Технически и професионални способности, т. 1a) от ЕЕДОП.

Участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет идентични или сходни с предмета на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата;
Минимално ниво: Участникът трябва да е изпълнил минимум 1 (един) обект, с предмет * идентичен или сходен на обществената поръчка, изпълненпрез последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертите.
Забележка: Обект с предмет *идентичен или сходен на обществената поръчка се счита изпълнение на строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или текущ ремонт на пътна/ улична мрежа и/или полагане на асфалтови настилки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Основна цел на настоящата процедура е да бъде избран изпълнител, който качествено да извърши необходимите строителни и монтажни работи, в съответствие с изискванията на Възложителя, подробно описани в Техническата спецификация.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

15/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Заседателна зала на Община Мизия, гр.Мизия, ул."Георги Димитров" №25-27, етаж III

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителя предвижда гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се представя в една от следните форми:
-парична сума;
-банкова гаранция;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Паричната сума се внася от определеният за изпълнител участник на името на Община Мизия.
Банковата гаранция се представя в оригинал, безусловна и неотменима банкова гаранция в полза на Община Мизия със срок на валидност, равен на срока на изпълнение на договра, удължен с 30( тридесет) календарни дни.
При забава в изпълнението, независимо от причината за това, изпълнителят удължава срока на валидност на гаранцията с периода на забавата.
Застраховката, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, е в полза на Община Мизия, със срок на валидност, който покрива срока на изпълнение на договора, удължен с 30(тридесет) календарни дни.При забава в изпълнението, независимо от причината за това, изпълнителят осигурява застрахователно покритие за периода на забавата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата, съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва