Деловодна информация
01304Район "Централен" - Община Пловдив
9100-744 22/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
01304-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Район „Централен” – Община Пловдив 0004715040031
ул. Христо. Г. Данов № 39
Пловдив BG421 4000 България
инж. Надежда Петрова - дир. дирекция СМСТИ; Радослав Митев - ст. юрисконсулт +359 32658228 / +359 32658219
centralen@plovdiv.bg +359 32626204

Интернет адрес/и

http://www.plovdivcentral.org/

http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha/rd-20-30422042020
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Район „Централен” – Община Пловдив 0004715040031
ул. Христо. Г. Данов № 39
Пловдив 4000 България
Надежда Петрова - дир. дирекция СМСТИ; Радослав Митев - ст. юрисконсулт +359 32658228 / +359 32658219
centralen@plovdiv.bg +359 32626204

Интернет адрес/и

http://www.plovdivcentral.org/

http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Район „Централен” – Община Пловдив 0004715040031
ул. Христо. Г. Данов № 39
Пловдив 4000 България
Деловодство +359 32658221
centralen@plovdiv.bg +359 32626204

Интернет адрес/и

http://www.plovdivcentral.org/

http://centralen.plovdiv.bg/profil-na-kupuvacha

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Поддръжка и ремонт на уличната мрежа и други дейности свързани с инфраструктурата на Район „Централен” – Община Пловдив” в три обособени позиции
45000000      
Строителство

Извършване на ремонт на участъци от улици в Район Централен, изградени с настилки паваж, калдъръм или пътни ивици, тротоарни настилки, почистване на речно корито, ремонт на асфалтови настилки на улици, благоустрояване на пространствата, бордюрни и прилежащи към уличната мрежа елементи укрепващи и осигуряващи достъпна среда, добавяне на участъци от улично осветление или единични осветители в мрежата на Район Централен - Община Пловдив и изгражането на тръбна канална мрежа.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
7341666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Поддържане и ремонт на паважни и тротоарни настилки на улици,вътр. бл. простр.,благоустрояване на терени за открити паркинги,находящи се на тер-ята на Р.„Централен” и почистване коритото на р. Марица 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Район "Централен" - Община Пловдив

направа на пътна основа; изкоп и възстановяване на основни пластнове на пътна конструкция; полагане на настилка от паваж/макадам/; полагане на настилка от пътни ивици; направа на тротоарни настилки; направа на нови бордюри; повдигане и подравняване на бордюри; направа на елементи за достъпна среда; направа на бетонна настилка; ремонт на каменни подпорни стени; направа на бетонни фундаменти; доставка и монтаж на антипаркинг елементи; изготвяне проект "вертикална планировка и отводняване"; почистване коритото на река Марица; временна организация на движение по време на строителство;
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
4166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по горе стойност е максимално допустимата стойност на договора. Към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на посочения размер.Количеството СМР/СРР за обособената позиция ще бъде според необходимостите на възложителя по време на договора.СМР/СРР ще се възлагат по преценка на възложителя, съобразно осигурените средства но до макс. ст. на дог.

II.2) Описание 1

„Текущ ремонт на асфалтови настилки на улици, вътрешно блокови пространства благоустрояване на терени за открити паркинги находящи се на територията на Район „Централен” – Община Пловдив” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Район "Централен" - Община Пловдив

Фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка ;изкоп и възстановяване на основни пластове на пътна конструкция /локални ремонти/;полагане с профилиране асфалтобетонова смес тип „В” /плътна/;полагане с профилиране асфалтобетонова смес тип „А” модифициран битум /плътна/;полагане с профилиране асфалтобетонова неплътна смес /биндер/;направа на нови бордюри; повдигане и подравняване на бордюри; възстановяване на хоризонтална маркировка; временна организация на движение по време на строителството
За ремонта на настилката се предвиждат и предварителни ремонтни работи преди полагането на основния асфалтов пласт, и включва: ремонт на дупки и дълбоки кръпки – запълване с асфалтобетон неплътна смес;ремонт на участъци с мрежовидни пукнатини; полагане на изравнителен асфалтов пласт при необходимост;усилване на участъци от пътното платно
При изпълнението се предвиждат по уличните водопроводни и канализационни мрежи следните видове работи:подмяна на чугунени капаци за ревизионни шахти – самонивелиращи се, като новите да бъдат с логото на ОБЩИНА ПЛОВДИВ;направа на нови улични отоци с една решетка, едноставни;подмяна на решетки за улични оттоци;изпълнение на канализационно отклонение от уличните оттоци до съществуващата канализация;изпълнение на улична канализация;
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
2916666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по горе стойност е максимално допустимата стойност на договора. Към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на посочения размер.Количеството СМР/СРР за обособената позиция ще бъде според необходимостите на възложителя по време на договора.СМР/СРР ще се възлагат по преценка на възложителя, съобразно осигурените средства но до макс. ст. на дог.

II.2) Описание 1

„Изграждане на улично осветление и тръбна канална мрежа на територията на Район „Централен” – Община Пловдив” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45316000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Район "Централен" - Община Пловдив

Електро изграждане на УО - направа на изкоп за парков стълб;изправяне на парков стълб;полагане на гъвкава тръба или ел. кабел в готов изкоп; изтегляне на ел. кабел в гъвкава тръба и в парков стълб;монтаж на осветително тяло към парков стълб;монтаж на ел. табло с един автоматичен предпазител в парков стълб;направа на заземление с един заземител към парков стълб;електрически връзки за свързване на елементите на уличното осветление;измерване на новоизградените участъци от уличното осветление;измервателни протоколи; направа на изкоп за нова кабелна шахта;доставка и монтаж на нови кабелни шахти ;въвеждане на гъвкави тръби в кабелна шахта;полагане на гъвкави тръби в готов изкоп;
реализация на пресичания за тръбни канални мрежи при необходимост след възлагане от страна на възложителя- изпълнение на тръбни канални мрежи по част „Електро”, ф50, ф110;
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок    30
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
258333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Посочената по горе стойност е максимално допустимата стойност на договора. Към датата на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на посочения размер.Количеството СМР/СРР за обособената позиция ще бъде според необходимостите на възложителя по време на договора.СМР/СРР ще се възлагат по преценка на възложителя, съобразно осигурените средства но до макс. ст. на дог.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За обособена позиция № 1:
Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на обособена позиция, а именно: строежи от Втора група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За обособена позиция № 2:
Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на настоящата обособена позиция, а именно: от Втора група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
За обособена позиция № 3:
Участникът трябва да е вписан в Централен професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в РБългария за изпълнение на строежи, включени и в предмета на настоящата обособена позиция, а именно: от Трета група, трета категория или по-висока, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
При подаване на офертата участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в еЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност.
Документи с които се доказва: Копие на удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от посочената за съответната обособена позиция група и категория строеж. За чуждестранни лица – аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Преди сключване на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено от него копие на удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от посочената за съответната обособена позиция група и категория строеж.
В случаите, когато определеният за изпълнител е чуждестранното лице, то следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, вкл. че е извършил съответната регистрация в ЦПРС за изпълнение на строежи от групата и категорията на съответната обособена позиция.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

ВАЖНО!!! Изискването се отнася и за трите обособени позиции.
Участникът трябва да притежава валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането и строителството” по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността в съответствие с групата и категорията на обекта по съответната обособена позиция, за която се подава оферта, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV„Критерии за подбор”, раздел Б „Икономическо и финансово състояние“, т. 5).;
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва и номер на Застрахователна полица, валидност на същата, както и професионалната дейност от застрахователната полица.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 2 от ЗОП – валидна застраховка за „Професионална отговорност в проектирането и строителството” по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността в съответствие с групата и категорията на обекта по съответната обособена позиция, за която се подава оферта, съгласно чл. 5, ал. 1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


Участникът трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, както следва:
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1: в размер равен или по-голям от 6 000 000 лв. ;
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние,т.1);
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2: в размер равен или по-голям от 5 000 000 лв;
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние,т.1);
За ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 3: в размер равен или по-голям от 450 000 лв.;
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние,т.1);
Доказване:Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да е изпълнил, както следва:
За обособена позиция 1:
Участникът през последните пет години трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на обособената позиция, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на тротоарни и паважни настилки/калдъръм, паваж, унипаваж/ с обем - минимум 2000 кв. м. Да има изпълнени обекти по благоустрояване на пространства в градска среда - минимум два броя обекти с обща площ минимум 15 000 кв. м. Дейностите може да бъдат изпълнени на повече от един обект и/или в рамките на едно или няколко възлагания.
За обособена позиция 2:
Участникът през последните пет години трябва да е изпълнил строителство с предмет и обем, идентично или сходно с това на обособената позиция, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на асфалтови настилки с обем - минимум 10 000 кв. м. асфалтови настилки. Дейностите може да бъдат изпълнени на повече от един обект и/или в рамките на едно или няколко възлагания.
За обособена позиция 3:
Участникът през последните пет години трябва да е изпълнил строителство с предмет, идентичен или сходен с това на обособената позиция, а именно за такова се приема: изпълнение на СМР/СРР за ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на улично осветление. Да има изпълнени обекти по ново изграждане и/или ремонт, и/или реконструкция на улично осветление - минимум два броя обекти с дължина на кабелните трасета минимум 1000 л. м. и монтаж на улични стълбове с LED осветители минимум 50 броя. Дейностите може да бъдат изпълнени на повече от един обект и/или в рамките на едно или няколко възлагания.
При подаване на офертата обстоятелството се декларира в съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности – за строителство с посочване на съответната обособена позиция информация: стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема.
Документи за доказване: Съответствието с критерия за подбор се доказва с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът следва да разполага с персонал с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката/обособената позиция, както следва:
За обособена позиция 1:
-инженер геодезист, със специалност „Геодезия“ или еквивалент;
-един строителен инженер със специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или „Промишлено и гражданско строителство” или еквивалент;
-един архитект;
-двама технически ръководители с професионална квалификация „Строителен техник“ или еквивалент.
Същите следва да имат минимум по три години професионален опит.
За обособена позиция 2:
-инженер геодезист, със специалност „Геодезия“ или еквивалент;
-един строителен инженер със специалност „Транспортно строителство” или „Пътно строителство” или еквивалент;
-двама строителни техници с професионална квалификация „Строителен техник“ или еквивалент.
Същите следва да имат минимум по три години професионален опит.
За обособена позиция 3:
-двама електротехници с професионална квалификация в областта на електротехниката или еквивалент. Същите следва да имат минимум по три години професионален опит.
Ако участник участва едновременно за обособени позиции №1 и №2, е допустимо да използва едно и също лице – геодезист, а по отношение на останалите следва да разполага с броя и вида експерти, миниум равен на сбора от минималния брой и вид за всяка позиция, за която участва с по 3 год. професионален опит.
При подаване на оферта участниците попълват изискуемата информация за съответствие с критерия за подбор в съответната част от ЕЕДОП - Част IV: Критерии за подбор, раздел В.


Доказване: Представяне на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата;
Участникът следва да разполага с инструменти и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката – минимум, както следва:
За обособена позиция 1:
- булдозер над 70 к. с. - 2 бр.; багер над 0,9 м3 кофа - 2 бр.; багер-товарач-комбиниран с кофа 0,2 -0,8 м3 – 2 бр.; товарни автомобили над 12 т. – 4 бр.; товарни автомобили до 6 т. – 2 бр.;самосвал с кран до 12 т.; бензинова резачка за дърва – 1 бр.; моторна трамбовка – 2 бр.; мини-товоарач – 1бр.;
За обособена позиция 2:
– 2 броя - товарен автомобил до 6 тона; по 1 бр.: асфалтополагаща машина, грейдер, комбиниран багер – товарач, валяк – двубандажен до 8т, валяк – гуменобандажен, валяк – до 3 т, минитоварач, пътна фреза; 4бр. товарни транспортни средства над 12 т; да разполага с асфалтова база /мобилна асфалтосмесителна инсталация или стационарна база, въведена в експлоатация по съответния ред/ или чрез сключен договор или друг начин да има възможността да осигури доставка на асфалтови смеси с характеристики, съответстващи на техническата спецификация; лицензирана лаборатория за изпитване.
За обособена позиция 3:
– по 1 бр.: мини багер, мини челен товарач; 2 бр. товарни транспортни средства до 6 т.; камион с кран до 12 т.
В случай, че участник участва за повече от една обособена позиция, то същият следва да разполага със съответното техническо оборудване за обособената позиция, като по отношение на еднаквото по вид техн. оборудване, изискванията не се кумулират.
При подаване на оферта участниците попълват съответната за обособената позиция информация за съответствие в съответния раздел в ЕЕДОП - част IV, буква „В”, поле 9, като посочват: механизация, машини и автомобили, които ще бъдат използвани при изпълнение на обществената поръчка - данни за регистрационен номер, марка и модел, характеристики; местонахождение/позициониране на асфалтовата база, основание за ползване, респ. посочване на друг правнообвързващ документ, осигуряващ доставка на асф.смеси с характеристики, съответстващи на техническата спецификация;
Доказване: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
Участникът трябва да:
-притежава сертификация по ЕN ISO 9001:2008/2015/ – система за управление на качеството или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, с предметен обхват в областта на строителството;
-има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда EN ISO 14001:2004/2015/ или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
ВАЖНО!!!Изискването се отнася и за трите обособени позиции.
При подаване на офертата участникът следва да предостави изискуемата информация относно сертификатите в Част Критерии за подбор, раздел Г.
Документи за доказване – валиден сертификат за система за управление на качеството по БДС ЕN ISO 9001:2008/2015/ или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството с предметен обхват в областта на строителството и валиден сертификат за система за управление на качеството по БДС EN ISO 14001:2004/2015/ или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда, с предметен обхват в областта на строителството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране на посочените по-горе размери на максимално допустимите стойности по съответните позиции. В проекто договора е предвидена клауза за отложено изпълнение съобразно чл.114 от ЗОП. Възлагането се извършва само ако има осигурени средства, които се разпределят съобразно възникналите необходимости. Възложителят не е длъжен да възлага СМР/СРР за цялата стойност на договорите. Посоче ните стойности са максимално допустими и не ангажират възложителя с възлагане до достигането им. Редът за възлагане на конкретни дейности и начинът на плащане, както и правата и задълженията на страните, е съгласно условията на приложения към документацията проектодоговор, за съответната обособена позиция.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

12/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/05/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Район "Централен" - Община Пловдив, гр. Пловдив, ул. "Христо Г. Данов" №39, ет.2, ст. №9

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва