Деловодна информация
00044Агенция "Пътна инфраструктура"
 
да
да
21/04/2020 (дд/мм/гггг)
00044-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
бул. Македония № 3
София BG411 1606 България
инж. Елена Асенова/ инж. Велин Вучков/ инж. Атанаска Рангелова +359 29173396
e.asenova@api.bg +359 29173398

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1415
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"ОПРЕДЕЛЯНЕ НА ИЗПЪЛНИТЕЛ ЗА ПОДДЪРЖАНЕ (ПРЕВАНТИВНО, ТЕКУЩО, ЗИМНО И РЕМОНТНО – ВЪЗСТАНОВИТЕЛНИ РАБОТИ ПРИ АВАРИЙНИ СИТУАЦИИ) НА АВТОМАГИСТРАЛНИТЕ УЧАСТЪЦИ НА АМ "МАРИЦА" ... продължава в поле II.1.4
45233139      
Строителство

Продължава от поле II.1.1 ... ОТ КМ 0+000 ДО КМ 19+800, ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИНАДЛЕЖАЩИТЕ ПЪТНИ ВРЪЗКИ, ОХРАНА НА ПЪТНИ СЪОРЪЖЕНИЯ И ПРИНАДЛЕЖНОСТИ В ОБХВАТА НА АВТОМАГИСТРАЛАТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОПУ СТАРА ЗАГОРА, СТОПАНИСВАНИ ОТ АПИ".
Целта на обществената поръчка е да бъде определен изпълнител за извършването на поддържане (превантивно, текущо, зимно и ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации) на автомагистралните участъци на АМ „Марица“ от км 0+000 до км 19+800, включително принадлежащите пътни връзки, охрана на пътни съоръжения и принадлежности в обхвата на автомагистралата на територията на ОПУ Стара Загора, като в тази връзка се сключи договор за изпълнението му, с оглед осигуряване на условия за безопасно движение и комфорт на пътуващите по републиканския път.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233139      
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

област Стара Загора

Предметът на обществената поръчка включва (описание на дейностите по поръчката):
1. Превантивно поддържане - включва комплекс от планирани и икономически ефективни дейности и строителни и монтажни работи за съхраняване и намаляване на ефекта от стареенето и износването на материалите и конструкциите на основните елементи в обхвата на пътя и с цел възстановяване на проектната им годност, което да доведе до удължаване на техния експлоатационен срок.
Превантивното поддържане на пътищата включва следните основни видове дейности:
- затваряне на повърхностни пукнатини по повърхността на настилката;
- полагане на повърхностни обработки върху трошенокаменни и асфалтови настилки;
- полагане на нов износващ пласт (пренастилане);
- стабилизиране на банкети (по механичен или химичен способ);
- укрепване на откоси (биологично, с готови стоманобетонови елементи, със стоманена мрежа, с геотекстилни материали и други);
- провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните съоръжения;
- провеждане на периодични оздравителни дейности по конструкцията на пътните принадлежности (предпазни мрежи, осветителни инсталации и други);
- ремонтни и възстановителни работи по конструкцията на пътните съоръжения.
2. Текущо поддържане – включва следните основни видове дейности:
- почистване на малки свлачища, срутища и наноси;
- окосяване, подравняване, профилиране и оформяне на банкети;
- окосяване на откоси, ограничителни и разделителни ивици, площадки за отдих и други тревни площи;
- запълване и укрепване на откоси на отделни места;
- почистване и/или възстановяване на берми, „джоб” стени и други укрепващи съоръжения;
- почистване и отстраняване на отделни малки повреди по пътното платно;
- почистване и/или възстановяване на разрушени отводнителни съоръжения – окопи, регули, улеи и дренажи в отделни участъци;
- почистване на пътното платно и ремонт на отделни разрушения – дупки, пукнатини, обрушени ръбове и други;
- отстраняване на отделни деформации – вълни, коловози и други неравности;
- ремонт и запълване на фуги на пътни съоръжения;
- почистване на водостоци, мостове и техните отвори от кал, лед, наносни материали и други;
- боядисване на стоманени конструкции на мостове и други;
- почистване и отстраняване на отделни повреди по крайпътните площадки;
- поддържане на крайпътните насаждения – окопаване, пръскане, оформяне на короните, варосване и други.
3. Зимно поддържане - видът и обемът на работите по зимното поддържане се определят в зависимост от приетото за даден път ниво на зимно поддържане. Включва следните основни видове дейности:
- подготвителни работи: изготвяне на оперативни планове за зимно поддържане, технически прегледи на заявените за използване машини и съоръжения, подготовка на пътищата за експлоатация при зимни условия, осигуряване на необходимите материали и други;
- снегозащита на пътищата: изграждане, поддържане и поставяне на снегозащитни устройства – постоянни (крайпътни зелени пояси, земни диги и други), временни (огради от преносими инвентарни щитове), както и окосяване на тревни площи, изсичане на храсти, отстраняване на материали и други предмети в обхвата на пътя, които могат да способстват за образуването на снегонавявания;
- снегочистене (патрулно и периодично) на пътищата до постигане на съответните степен и ниво на зимно поддържане, разчистване на преспи и снегонавявания и отстраняване на уплътнени снежно-ледени пластове;
- обезопасяване на пътищата против хлъзгане: разпръскване на сол, луга и химически вещества.
4. Ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации - извършват се аварийно-възстановителни работи, целящи незабавно възстановяване на минимално ниво на обслужване след възникване на аварийни ситуации (свлачищни явления, срутвания, изравяния, разрушения на мостови съоръжения, лавини и други) и други.
Критериите по-долу
 
ДА Б - Оценка нивото на изпълнение на дейностите по текущо и превантивно поддържане на републиканските пътища    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общ. поръчка се възл. въз основа на „икон. най-изгодна оферта“,на база критерий за възл. „оптимално съотн-е качество/ цена“.Компл.оценка (КО):КО=А+Б,където:А-Ценово предл-е за подд-не на реп. пътища:А=ТП+ЗП (ТП-Текущо подд-не на РПМ-30т и ЗП-Зимно подд-не на РПМ-30т) и Б-Оценка нивото на изпълнение на дейностите по текущо и превантивно поддържане на републиканските пътища.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания по чл. 60 от ЗОП за доказване на годност (правоспособност) за упражняване на професионална дейност на участниците за настоящата обществена поръчка.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по чл. 61 от ЗОП за доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците за настоящата обществена поръчка.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата:
1.Да е изпълнил дейност/и с предмет и обем,идентични или сходни с тези на поръчката,за посл. 5г. от датата на подаване на офертата.
*ВАЖНО:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
1.1.Изискването може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания,както и по отношение на един или няколко обекта!
2.Да разполага с инструменти,съоръжения и техн. оборудване,необходими за изпълнение на поръчката.
*ВАЖНО:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
2.1.Допуска се да се замени комбинирана машина за зимно поддържане (ЗП) с комплект пясъкоразпръсквач и снегорин,както и обратно!
2.2.Преди сключването на дог-ра с уч-кът,избран за изпълнител,Възл-лят ще назначи комисия,която да извърши оглед на място за проверка наличността на декларираната от него специализирана техника за снегопочистване и ЗП.В случай на констатирано несъответствие,ако уч-кът,избран за изпълнител,не отстрани несъответствието и в срока по чл.112,ал.6 от ЗОП не бъде сключен дог-р за изпълнение на поръчката,Възл-лят ще откаже да сключи дог-р с този уч-к!
3.Да прилага система за упр-е на качеството,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015.
4.Да прилага система за опазване на околната среда,сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015.
*ВАЖНО:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
3.1. и 4.1.При доказване на изискванията по т.3 и т.4 е в сила разпоредбата на чл.64,ал.3,ал.5,ал.7 и ал.8 от ЗОП!
5.Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
*ВАЖНО:При попълване на ЕЕДОП,уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:
5.1.Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт в офертата на един участник!
Ако участникът е обединение,което не е юридическо лице,съответствието с критериите за подбор по т.1,2 и 5 се доказват от обединението участник,а не от всяко от лицата,включени в него,а за тези по т.3 и 4-от всяко от лицата,включени в него,което ще изпълнява съответната дейност,съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите,предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
При подаване на оферта,информацията относно изискванията се посочва от участника в ЕЕДОП,в съответствие с указанията за попълването му,приложени към документацията.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП,Възл-лят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите,чрез които се доказва информацията,посочена в ЕЕДОП,когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи,както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката,съответствието с изискванията се доказва с представянето на:
*по т.1-Списък на строителството,идентично или сходно с предмета на поръчката,придружен с удостоверения за добро изпълнение,които съдържат стойността,датата,на която е приключило изпълнението,мястото, вида и обема,както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания.
*по т.2-Декларация за инструментите,съоръженията и техническото оборудване,които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
*по т.3 и т.4-Валидни сертификати,издадени от акредитирани лица,за контрол на качеството/за опазване на околната среда, удостоверяващи съответствието на стоките със съответния стандарт.Участникът,определен за изпълнител,трябва да има валидни сертификати през целия срок на изпълнение на договора,а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
*по т.5-Списък на персонала,който ще изпълнява поръчката,и/или на членовете на ръководния състав,които ще отговарят за изпълнението,както и документи,които доказват професионалната компетентност на лицата.


Изисква се участникът в процедурата:
1.Да е изпълнил дейност/и с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5г. от датата на подаване на офертата, а именно да е изпълнил дейност/и по текущо/превантивно и зимно поддържане на автомагистрали и/или на пътища от Републиканската пътна мрежа (РПМ), и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната с дължина не по-малко от 19 км.
2.Да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, но не по-малко от:Пътна фреза-3бр.; Автогудронатор-2бр.; Асфалтополагаща машина-2бр.; Бандажен валяк-4бр.; Пневматичен валяк-2бр.; Багер-6бр.; Автогрейдер-2бр.; Челен товарач-7бр.; Автокран-1бр.; Автовлекач за аварирали тежкотоварни автомобили-2бр.; Моторна дърворезачка-2бр.; Моторен храсторез-4бр.; Моторна пръскачка за битумна емулсия-2бр.; Ел. агрегат-2бр.; Роторен снегорин – над 500 т/час-1бр.; Комбинирани машини за ЗП (машината да е оборудвана с гребло, устройство за точно дозиране и разпръскване на инертни материали и химически вещества в твърда фаза, и устройство за разпръскване на химически вещества в течна фаза)-3бр.; Пясъкоразпръсквач с гребло-10бр.; Снегорин - над 100 к.с.-10бр. и Лугопръскачка с гребло-8бр.
3.Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ поддържане на пътища.
4.Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ поддържане на пътища.
5.Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) Ръководител екип–1бр.:
Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или „Строителство на сгради и съоръжения“, или „Промишлено и гражданско строителство“, или еквивалентна специалност;
Специфичен опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на един или повече обекти в областта на ново строителство и/или поддържане (текущо, превантивно и зимно поддържане, ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации), и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
Б) Ръководител на специализирано звено-1бр.:
Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или „Строителство на сгради и съоръжения“, или „Промишлено и гражданско строителство“ или с професионална квалификация строителен техник или еквивалентна специалност или квалификация;
Специфичен опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на един или повече обекти в областта на ново строителство и/или поддържане (текущо, превантивно и зимно поддържане, ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации), и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
В) Отговорник по контрола на качеството–1бр.:
Професионална област (квалификация): с обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
Специфичен опит: минимум 3 (три) години при изпълнение на един или повече обекти в областта на ново строителство и/или поддържане (текущо, превантивно и зимно поддържане, ремонтно-възстановителни работи при аварийни ситуации), и/или реконструкция, и/или основен ремонт, и/или рехабилитация на автомагистрали и/или на пътища от РПМ, и/или на пътища с еквивалентни характеристики извън страната.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Отстранява се участник,за когото: са налице основанията по чл.54,ал.1;чл.55,ал.1,т.1,3,4,5 и чл.107 от ЗОП;обстоятелствата по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 от ЗПКОНПИ;който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя;чието Ценово предложение по отношение на предлаганите от него единични цени надвишава пределните такива,определени от Възложителя и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ елементи,свързани с предлаганата цена (или части от нея) и в случаите,предвидени в методиката за оценка на офертите.Финансирането се извършва в съответствие и в рамките на разчетените в годишния бюджет на АПИ средства за съответната година.Изпълнителят предоставя ГОИД в размер на 1% от Прогнозната стойност в лв. без ДДС и ГОАПС (ако е прил.) в размер до 35% от стойността на съответното Извънредно или Допълнит-но задание в лв. с ДДС в една от формите по чл.111,ал.5 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/06/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/06/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1606, бул. "Македония" № 3, административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура"

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва