Деловодна информация
00030
К-1121 21/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00030-2020-0013 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
Гергана Тодорова +359 86-816224
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=546


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=546
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Силистра 000565537
ул. Симеон Велики №33
Силистра BG325 7500 България
деловодство +359 86-816206
op_silistra@silistra.bg +359 86-823343

Интернет адрес/и

www.silistra.bg

http://poruchki.silistra.bg/index.php?id=546

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изпълнение на строително - монтажни работи в обекти – детски ясли, при Община Силистра
45000000      
Строителство

Изпълнението на строително - ремонтните работи ще се извършва, при спазване на изискванията на всички действащи в Република България закони и нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер. Дейности, предмет на изпълнение са:демонтаж на дървени прозорци и врати, зидария,монтаж на прозорци и врати от PVC, мазилки, гипсови шпакловки, боядисване с латекс, грундиране и боядисване на външна мазилка и др.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, се съдържа в Техническите спецификации – колическтвени сметки, част от документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
29583.32      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Частична подмяна на дограма в детски ясли „Детска радост” и „Бодра смяна”, гр. Силистра 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45410000      
45421100      
45442100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

гр. Силистра

Изпълнението на строително - ремонтните работи ще се извършва, при спазване на изискванията на всички действащи в Република България закони и нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер. Дейности, предмет на изпълнение са:демонтаж на дървени прозорци и врати, зидария,монтаж на прозорци и врати от PVC, мазилки, гипсови шпакловки, боядисване с латекс, грундиране и боядисване на външна мазилка и др.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, се съдържа в Техническите спецификации – колическтвени сметки, част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максимално допустима, като за обект ДЯ „Детска радост” - 18 333,33 лева; обект ДЯ „Бодра смяна” - 2 500,00 лева. Ценови предложения, превишаващи максималнатите стойности по обекти ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с предварително обявеното условие.

II.2) Описание 1

Ремонт на ограда север и изток в детска ясла „Ален мак” с. Айдемир, общ. Силистра и направа на декоративни оградки на площадки в детска ясла „Здравец” гр. Силистра 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45340000      
45342000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG325

общ. Силистра

Изпълнението на строително - ремонтните работи ще се извършва, при спазване на изискванията на всички действащи в Република България закони и нормативи, касаещи изпълнението на обекти и работи от такъв характер. Дейности, предмет на изпълнение са:демонтаж на дървени прозорци и врати, зидария,монтаж на прозорци и врати от PVC, мазилки, гипсови шпакловки, боядисване с латекс, грундиране и боядисване на външна мазилка, демонтаж и монтаж на оградни пана и др.Пълната информация относно обхвата, обема и изискванията към изпълнението на обществената поръчка, се съдържа в Техническите спецификации – колическтвени сметки, част от документацията за участие.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
8749.99      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Прогнозната стойност на поръчката е максимално допустима, като за обект ДЯ „Ален мак” с. Айдемир, общ. Силистра” – 6 666,66 лева ; обект ДЯ „Здравец” гр. Силистра – 2 083,33 лева. Ценови предложения, превишаващи максималнатите стойности по обекти ще бъдат предложени за отстраняване, поради несъответствие с предварително обявеното условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Няма поставени изисквания за госност за упражняване на професионална дейност
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Няма поставени изисквания за за икономическо и финансово състояние

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да докаже опит в изпълнение през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, на строителство, чиито предмет е сходен с предмета на поръчката.
Забележка:
Под „предмет, сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбират дейности, свързани с „изпълнение на основен ремонт, и/или текущ ремонт на обекти”.
Изискването се прилага за всички обособените позиции!
При подаване на оферта съответствието с този критерий за подбор се доказва, като се попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел: В Технически и професионални способности от еЕЕДОП с посочване на стойност, начална/крайна дата, получател, описание на дейностите.
Забележка:
Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват дейности по договора.
При използване на капацитет на трети лица, те трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и да участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет.
В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.


1.Участникът следва да докаже опит в изпълнение през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, на строителство, чиито предмет е сходен с предмета на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/05/2020 (дд/мм/гггг)   13:30 (чч:мм)

гр. Силистра, ул. Симеон Велики №33, ст. 202 (заседателна зала) на общинска администрация Силистра

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Участник в процедурата за възлагане на общественатая поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физ. или юр. лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Когато участникът, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, но договорът за обществена поръчка се сключва след като изпълнителят представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на създаденото обединение или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5 от ЗОП. Когато за участник са налице основания по чл. 54, ал. 1 и посочените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.Тези мерки се описват в ЕЕДОП и се представят доказателства.В случай че предприетите от участника мерки са достатъчни, за да се гарантира неговата надеждност, възложителят не го отстранява от участие в поръчката.Освен на посочените основания, възложителят отстранява от процедурата участници, при условията на чл.107 ЗОП, както и участници, които не удължат или не потвърдят срока на валидност на офертата си след покана от страна на Възложителя. За участниците не трябва да са налице и основанията по чл.101, ал.11 от ЗОП; по чл.3, т.8 и чл. 4 ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; по чл.69 ЗПКОНПИ, в противен случай, те се отстраняват от процедурата. Участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). В него се предоставя съответната информация, изисквана от възложителя, и се посочват националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информация.Основанията за отстраняване се прилагат и за третите лица и подизпълнителите.При провеждане на процедурата се допуска оценка на ценовите предложения на участниците преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор. Проверката за наличие на основанията за отстраняване и за съответствие с критериите за подбор се извършва по начин, който не се влияе от резултатите от оценката на техническите и ценовите предложения.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва