Деловодна информация
00913
ЕС-00-83 21/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00913-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пордим 000413999
ул. Иван Божинов № 1
Пордим BG314 5898 България
инж. Райна Дончева +359 65132217
obshtina@pordim.bg +359 65132216

Интернет адрес/и

http://www.pordim.bg/

https://sop.bg/pordim-333/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/pordim-333/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим"
45214220      
Строителство

Извършване на СМР, вкл. доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на СУ„Св.Св. Кирил и Методий”,гр.Пордим. Като резултат се предвижда обновяване на общинско образователна структура с местно значение в гр.Пордим. Поръчката обхваща: Обект 1– СУ„Св.Св. Кирил и Методий”, в УПИ I, кв. 1Б по плана на гр.Пордим, с адрес: ул. „Иван Божинов“ 11
Инв. проект предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ„Св.Св. Кирил и Методий”,гр.Пордим, в УПИ I,кв. 1Б по плана на гр.Пордим, с адрес: ул.„Иван Божинов“ 11. Предвиждат се СМР: Ремонт и реновиране на санитарни възли; Оборудване и обзавеждане на учебни кабинети, зали и административни помещения; Ремонт и подмяна на осветителни тела; Ремонт на електрически инсталации и електрически табла; Направа на спортно игрище в дворното пространство със зрителски места; Направа на алейно осветление; Ремонт и подмяна на ВиК инсталации; Осигуряване на достъпна среда за хора в неравност. положение; Оборудване и обзавеждане на Вертик. планировка
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
830774.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Предметът на обособената позиция ще се изпълнява на територията на гр. Пордим.

Обект 1 СМР /придобиване на материални и нематериални активи по проект „Реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на СУ „Св. Св. Кирил и Методий”, гр. Пордим;
Инвестиционният проект предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим, с административен адрес: ул. „Иван Божинов“ № 11, град Пордим, Община Пордим. Предвиждат се следните строително-монтажни работи:
- Ремонт и реновиране на санитарни възли;
- Ремонт и подмяна на осветителни тела;
- Ремонт на електрически инсталации и електрически табла;
- Направа на спортно игрище в дворното пространство със зрителски места;
- Направа на алейно осветление
- Ремонт и подмяна на ВиК инсталации;
- Осигуряване на достъпна среда за хора в неравностойно положение;
- Оборудване и обзавеждане на Вертикална планировка.
СУ „Св.Св.Кирил и Методий„ гр. Пордим представлява УПИ I, стр.кв. 1Б с площ 15 035 м2 , масивна едноетажна училищна сграда, строена 1927г. (блок А) със ЗП = 737м2, нова училищна сграда със сглобяема стомано-бетонова конструкция ( блок Б, Г, Д, Е и Ж ), съгл.акт за общинска собственост. Общата застроена площ на постройките в училищният комплекс е 8 747,11 кв.м. Проектът предлага подмяна на същ.санитарни помещения на 1, 2, 3 етажи в блок Г, съгл. проекта по част ВиК., нови инсталации, в проекта по част ЕЛ, ново оборудване на два кабинета, съгл. част Архитектурна, обновяване ,реконструкция и ремонт на външните спортни площадки, предвиждащ направата на пътека за бягане, игрище за баскетбол, игрище за волейбол, както и на площадки за монтиране на тенис на маса и фитнес на открито. Строителните дейности включват: - За горепосочените спортни съоръжения се предвижда изпълняването на 10 см бетонова настилка, армирана със заварени мрежи, върху 20см възглавница от трамбован трошен камък; - Монтаж на оборудването за спортните съоръжения върху новопроектираните бетонови настилки, който ще се осъществи посредством анкерни болтове, съгласно предписанията на производителите. С оглед на съществуващата денивелация на терена между двете нови игрища (за баскетбол и волейбол) се предвижда изграждането на стоманобетонова подпорна стена с височина от 1.00м до 1.20м. и широчина 30 см.
Критериите по-долу
 
ДА Програма за управление на дейностите – П1    40
Критерий, свързан с разходи 1 20
Ценово предложение – П2    60
II.2.6) Прогнозна стойност
817013.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
730

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП BG06RDNP001-7.002-0012-C01 от 05.09.2019 г. за предоставяне за БФП по ПРСР 2014–2020г.“ по Процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 7.2. от Мярка 7

Максималните стойности по дейности са следните: Разходи за извършване на СМР (Вертикална планировка) на двора в СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим - 386694.90 лв. без ДДС; Разходи за извършване на СМР в сградата на СУ СУ "Св. Св. Кирил и Методий" в гр. Пордим - 360061.50 лв. без ДДС; Оборудване - 70257.00 лв. без ДДС.

II.2) Описание 1

Доставка и монтаж на обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45214220      UB01
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Доставката и монтажът на обзавеждането ще се изпълнява на територията на гр. Пордим

Изготвеният инвестиционен проект предвижда реконструкция, ремонт, оборудване и обзавеждане на Средно училище „Свети Свети Кирил и Методий“, в УПИ I, квартал 1Б по плана на гр. Пордим, с административен адрес: ул. „Иван Божинов“ № 11, град Пордим, Община Пордим. В проекта е предвидено и:
- Оборудване и обзавеждане на учебни кабинети, зали и административни помещения;
Във връзка с горното, Възложителят е предвидил доставка и монтаж на следното обзавеждане:
Обзавеждане
Доставка и монтаж на бюро за 4 човека- 7 бр
Доставка и монтаж на бюро за 3 човека- 4 бр
Доставка и монтаж на бюро за 2 човека – 3 бр
Стол аргономичен -52 бр
Доставка и монтаж на шкафче с чекмеджета – 52 бр
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13761.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за БФП BG06RDNP001-7.002-0012-C01 от 05.09.2019 г. за предоставяне за БФП по ПРСР 2014–2020г.“ по Процедура чрез подбор на проектни предложения по подмярка 7.2. от Мярка 7

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“
Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за първа група, четвърта категория строежи, в съответствие с ПРВВЦПРС (Правилник за реда на вписване и водене на централния професионален регистър на строителя) или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т.1 в част IV „Критерии за подбор“, раздел А „Годност“, т.1 от ЕЕДОП, като посочва данни относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, с точно позоваване на документа, в т.ч. номер, дата и обхват, като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация.
Доказване на посочените изисквания:
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1.Заверено от участника копие на валидно удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от първа група, четвърта категория и талон към него или декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно съответния национален закон, за участниците – чуждестранни лица, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2.1. Отнася се и за двете обособени позиции:
Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 2 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 2.1, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
- заверено копие от годишните финансови отчети за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква;
- справка по години за реализирания общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.2. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 2.2. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел Б, „Икономическо и финансово състояние“ т. 5 от ЕЕДОП.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания, участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Заверено копие от валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са първа група, четвърта категория строежи).


2.1. Отнася се и за двете обособени позиции:
Участниците в обществената поръчка следва да са реализирали минимален общ оборот за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си в размер равен или по-голям от двукратния размер на прогнозната стойност на съответната обособена позиция без включен ДДС.
Забележка: Ако участникът участва и за двете обособени позиции, то общият оборот следва да е равен или по-голям от двукратния размер на прогнозната стойност на обществената поръчка без включен ДДС.
2.2. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Участникът следва да има валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171 от ЗУТ, с лимит на отговорността съгласно чл. 5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентен документ за чуждестранните лица, съобразно законодателството на държавата в която са установени, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектите, предмет на поръчката са първа група, четвърта категория строежи).
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3.1. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.1. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 1а) от ЕЕДОП за строителството с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, изпълнени за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 3.1 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.2.Отнася се за двете обособени позиции:
Участникът трябва да притежава валиден сертификат, който удостоверява наличието на: система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент.
Участникът следва да предостави информация по т. 3.2. за сертификата в част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП, като посочва минимум следните данни: вид и номер на сертификатите, обхват на сертификация, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа и срок на неговата валидност.
Доказване на посочените изисквания
За доказване на посочените изисквания по т. 3.2 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Заверено копие от валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент, включващо в обхвата си изпълнение на дейности по строителство или еквивалент или други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството.
3.3. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Участникът следва да разполага с екип, ангажиран с изпълнението на поръчката.
Участникът следва да предостави изискуемата информация по т. 3.3. в Част ІV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, т. 6 от ЕЕДОП. Посочва се пълната информация, необходима за доказване на въведените към всеки от експертите минимални изисквания, в това число: номер, дата и учебно заведение, издало дипломата за висше образоване; описание на общия професионален опит; описание на идентичното или сходно строителство, с посочване на конкретни обекти.
За доказване на посочените изисквания по т. 3.3 участниците представят при поискване в хода на процедурата, съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП или преди сключването на договор за обществена поръчка:
1. Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


3.1. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „дейности с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се има предвид едно изпълнено СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на сгради за обществено ползване, в обем минимум една сграда.
3.2. Отнася се и за двете обособени позиции:
Участникът трябва да притежава валиден сертификат, който удостоверява наличието на: система за управление на качеството по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент.
За Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“: В обхвата на сертификация следва да се включва изпълнение на дейности по строителство.
Обособена позиция № 2: „Доставка и монтаж на обзавеждане на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“: В обхвата на сертификация следва да се включва производство и/или доставка и/или монтаж на обзавеждане.
3.3. Отнася се само за Обособена позиция № 1: „Реконструкция, ремонт и оборудване на СУ "Св. Св. Кирил и Методий", гр. Пордим“:
Екип за изпълнение в състав:
- Ръководител на екипа – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Строителство на сгради и съоръжения“, „Промишлено и гражданско строителство“ или еквивалентна.
– Технически ръководител – да притежава висше образование с минимална образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, с професионална квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или средно образование с четиригодишен курс на обучение, със специалност „строителен техник“, или еквивалентна специалност, съгласно чл. 163а от ЗУТ.
– Специалист за контрол на качеството/отговорник по качеството - да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно.
– Експерт по безопасност и здраве в строителството - да притежава удостоверение за „Експерт по безопасност и здраве“ съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентно.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се има предвид СМР по изграждане и/или реконструкция и/или ремонт на сгради за обществено ползване, в обем минимум една сграда.
Възложителят приема еквивалентни образователни степени и специалности от лица, придобили образованието си в чужбина, или получили специалност с друго наименование, но еквивалентна на изискуемата. Тежестта за доказване на еквивалентността е на участника.
Участникът трябва да посочи отделни лица за всяка от позициите от експертния състав.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Лицето, определено за изпълнител трябва да отговаря на изискванията и ограниченията по документацията и към момента на сключване на договора за възлагане на обществена поръчка.
При подписване на договора за обществена поръчка по съответната обособена позиция участникът, определен за изпълнител, е длъжен да:
1. представи документ за регистрация в съответствие с изискването по чл.10, ал.2 от ЗОП ;
2.представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива;
3.представи определената гаранция за изпълнение на договора;
4.извърши съответната регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Пордим

Получените оферти се отварят на публично заседание на комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което имат право да присъстват участниците, техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранции:
1.Гаранцията за изпълнение на договора по съответната об.поз. се представя при подписване на договора, в размер 3% от стойността на дог.: под формата на банкова гаранция – в оригинал; парична сума (платежно нареждане в копие); застраховка (оригинал на полица), която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ освобождава 90 % от Гаранцията за изпълнение до 10 дни след приключване на СМР и подписване на акт образец 15. Останалите 10% се освобождават до 10 дни след изтичането на последния гаранционен срок по договора, ако ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ е изпълнил всички свои задължения по договора (за ОП 1)
По ОП2 гаранцията се освобождава 10 дни след прекратяването на Дог. [приключване на изпълнението на Дог. и окончателно приемане работата], ако липсват основания за задържането от страна
2. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ на обществената поръчка следва да представи гаранция, която да обезпечи авансово предоставените средства - като банкова гаранция или парична сума или застраховка в полза на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, в деня на издаване на фактура за авансово плащане от страна на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. 11. Гаранцията, обезпечаваща авансовото плащане е 100 % от размера на аванса съгласно ценовото предложение на участника и сключения договор.
Посочените прогнозни стойности по обособени позиции представляват максимален финансов ресурс.
Стойността на поръчката се определя в лева. Оферти на участници, които надхвърлят определената прогнозна стойност за съответната обособена позиция, в т.ч. и прогнозната стойност на отделните дейности, ще бъдат отстранени от участие в процедурата като неотговарящи на предварително обявените условия на възложителя. Ако в представеното от участника Ценово предложение не е попълнен който и да е елемент или е надвишена прогнозната стойност, участникът ще бъде отстранен от по-нататъшно участие в обществената поръчка.
Ако участник предложи в техническото си предложение срок в различна мерна единица от предвидената в документацията, той се отстранява от участие.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 и т. 3, 4 и 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл. 4 от същия закон, обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
Когато участник подава оферта за повече от една обособена позиция в опаковката по чл. 47, ал. 2 от ППЗОП за всяка позиция се представят поотделно комплектувани документи по чл. 39, ал. 3, т. 1 от ППЗОП и отделни непрозрачни пликове с надпис „Предлагани ценови параметри”, с посочване на позицията, за която се отнасят. Не се допуска представяне на едно заявление за участие, съдържащо документите по чл. 39, ал. 2 от ППЗОП, тъй като критериите за подбор по отделните обособени позиции не са еднакви.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя по съотв. об.поз. ще се извършва при спазване на реда и условията, посочени в проекта на договора.
С подаването на офертите се счита, че участниците се съгласяват с вс. условия на възложителя, в. т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договора.
Участниците могат да получат необх. инф. за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в РБ и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Тел: 0700 18 700;
Е-адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Инф. център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67
Тел: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Е-адрес: http://www.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Е-адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
Тел: 02/8119 443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва