Деловодна информация
00307
16.00-73 21/04/2020 (дд/мм/гггг)
не
00307-2020-0020 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова-Попова, директор на Дирекция Обществени поръчки и проекти +359 97385865
op.ob.kozloduy@gmail.com +359 97380153

Интернет адрес/и

https://www.kozloduy.bg

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13678
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

избор на изпълнител на СМР по проект: Възстановяване елементите на уличното пространство на улици „Христо Ботев“ и „Радецки“, гр. Козлодуй –...продължава в поле II.1.4)
45233161      
Строителство

...продължава от поле .1.1) изграждане на тротоари, улично осветление и велоалея в участък от км 4+089 до км 2+340.
Предметът на поръчката обхваща изграждане на тротоари, улично осветление и велоалея по улица „Христо Ботев” в участък от км 4+089 до км 2+340. Предметът на поръчката ще бъде изпълняван в рамките на две бюджетни години – 2020 г. и 2021 г.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация и количествени сметки.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
640796.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233161      
45233162      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, община Козлодуй, област Враца

Предметът на поръчката обхваща изграждане на тротоари, улично осветление и велоалея по улица „Христо Ботев” в участък от км 4+089 до км 2+340. Предметът на поръчката ще бъде изпълняван в рамките на две бюджетни години – 2020 г. и 2021 г. Дължината на предвидените за ремонт участъци е 1749 м.
Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация и количествени сметки.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Стратегията на участника за изпълнение на поръчкат в Обяснителната записка    60 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
640796.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансирането на обществената поръчка се осигурява от Фонд „Радиоактивни отпадъци”, съгласно чл. 93, ал. 1, т. 5 от ЗБИЯЕ и от бюджетните средства на Община Козлодуй.

Предметът на поръчката ще бъде изпълняван в рамките на две бюджетни години – 2020 г. И 2021 г. Максималните срокове за изпълнение са по 60 календарни дни за всяка от годините - 2020 г. и 2021 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, трета категория строежи, в съответствие с Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), издаден от Камарата на строителите в България, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице, изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението са ангажирани с изпълнението на строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. "Годност" на данните за групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност на контролния талон, неразделна част от Удостоверението, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП - заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват втора група, трета категория, съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или да извърши съответна регистрация, а за чуждестранни лица еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
В случай че данните могат да бъдат осигурени чрез пряк и безплатен достъп до национална база данни при държавите членки, Възложителя не изисква такъв документ при сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, произтичаща от нормативен акт (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват трета категория.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


1. Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността си да са реализирали минимален общ оборот в размер на 1 200 000,00 (един милион и двеста хиляди) лева, изчислен на база годишните обороти.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни за общия оборот за съответните финансови години съгласно годишните им финансови отчети в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б. Икономическо и финансово състояние, т. 1а.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП - чрез представяне на заверени копия на годишните финансови отчети за последните приключили 3 (три) финансови години или техните съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, произтичаща от нормативен акт (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват трета категория.
Съгласно издаденото Разрешение за строеж обекта, предмет на поръчката, е строеж трета категория.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата за удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа - №, дата на издаване и период на валидност) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б. Икономическо и финансово състояние, т.5.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Забележка: Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката.
Под дейност (строителство) „сходна с предмета и обема на поръчката”, следва да се разбира: СМР по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици и/или на елементи от пътната инфраструктура – тротоари и/или велоалеи и/или други, с дължина на интервенция за конкретния обект не по-малко от 1 700 л.м..
2. Участникът трябва да разполага с квалифициран и опитен инженерно-технически екип.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
Всеки от експертите в екипа следва да е взел участие в съответното експертно качество, за което е предложен, в изпълнението на строителство с предмет, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Под „строителство с предмет, сходен с предмета на поръчката“ се има предвид СМР по изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улици и/или на елементи от пътната инфраструктура – тротоари, велоалеи и други.
Под „еквивалентно образование” или „еквивалентна специалност” следва да се разбира, придобито образование или специалност приравнени към посочените. Приравнени са специалностите, при които учебната програма на специалността покрива най-малко 80 на сто от учебната програма на някоя от специалностите посочените по-горе.
Уточнение: При използването на експерти - чуждестранни лица, доказването на съответствие с поставените изисквания за образователно - квалификационна степен се удостоверява и с посочване на еквивалентни на посочените специалности.
Когато Участникът е установен и регистриран извън Република България, се представя списък на експертите, като притежаваните от тях специалности и правоспособност следва да съответстват на изискуемите или да са еквивалентни, съобразно законодателството на държавата, в която е придобита образователно-квалификационната си степен и специалност конкретния експерт.
По отношение ключовите експерти - чужденци се прилагат разпоредбите на Директива 2005/26/ЕО, както и условията и реда за признаване на професионални квалификации, придобити в други държави членки и в трети държави, с цел достъп и упражняване на регулирани професии в Република България. С Решение на Министерски съвет № 352 от 21.05.2015 г. е приет Първи национален план за действие по взаимна оценка на регулираните професии в държавите членки съгласно чл.59 „Прозрачност“ от изменената Директива 2005/36/ЕО на Европейския парламент и на Съвета от 7 септември 2005 година относно признаването на професионалните квалификации.
3. Участникът следва да има внедрена система- по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация, идентичен или сходен с предмета на поръчката (строителство) издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави-членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството на основание чл.64, ал.6 и 7 от ЗОП, когато участника не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случаи участника трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.


По т.1. УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV, раздел В., т. 1а) с посочване на стойностите, датите, получателите, вида и обема (дължината на изпълнените участъци) на строителството, идентични или сходни с предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП – чрез представяне на Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
По т.2. Инженерно-техническият екип, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните мин.изисквания:
Технически ръководител – мин.1бр.
- технически правоспособно лице по смисъла на чл.163а, ал.2 или чл.163а, ал.3 от ЗУТ или еквивалентно за чуждестранни лица, съгласно законодателството на държавата, в която са установени;
Инженер по част "Пътна" – мин.1бр.
- да има образователно-квалификационна степен минимум "бакалавър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Пътно строителство” или „Транспортно строителство“ или еквивалентна.
Инженер по част „Геодезия” – мин.1бр.
- да има образователно-квалификационна степен минимум "бакалавър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Геодезия” или еквивалентна.
Инженер по част „Електрическа” – мин.1бр.
- да има образователно-квалификационна степен минимум "бакалавър" или еквивалентна образователна степен, в случаите когато е придобита в чужбина, специалност „Електроника” или „Електротехника“ или еквивалентна.
Специалист - контрол на качеството – мин.1бр.
– да притежава валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно или еквивалентен документ;
Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) – мин.1бр.
– да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ.
УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV, раздел В., т.6, като посочат лицата от ръководния екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (имена и позиция), която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (степен, област на образование или специалност, учебно заведение, за когото се изисква);
• Опит – (длъжност, месторабота, участие в дейности сходни с предмета на поръчката с посочване на конкретни обекти, за когото се изисква).
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП – чрез представяне на Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който са посочени имена, образованието, професионалната квалификация и професионалния опит на лицата, упоменати в минималните изисквания, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата.
По т.3. УДОСТОВЕРЯВАНЕ: При подаване на офертата участниците попълват данни в ЕЕДОП, Част IV, раздел Г., с посочване на вид и номер на сертификатите, обхват на сертификация, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа и срок на неговата валидност.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП – чрез представяне на заверено копие на Сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подпис. на дог., участникът определен за изпъл. следва да представи:
- Гаранция за изп-е в размер на 3% от ст-та на дог. без ДДС;
- Изпълни задължението по чл.112, ал.1, т.2 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. В случаите на чл.112, ал.1, т. 2-4 от ЗОП възложителят спазва разпоредбата на чл.112, ал.9 и ал.10 от ЗОП;
- Декларации по чл.59, ал.1, т.3, чл.42, ал.2, т.2 и чл.66, ал.2 от Закона за мерките срещу изпирането на пари–по образец;
- Когато участникът, определен за изпъл. е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, преди скл. на договора, се представя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрацията по БУЛСТАТ или еквивалентни документи съгласно законодателството на държавата, в която обединението е установено.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/11/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/05/2020 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, което отговаря на условията на чл.10, ал.1 ЗОП и изискванията на възложителя.
Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл.54, ал.1, чл. 55, ал.1, т.1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон, както и обстоятелства по чл. 69 от ЗПКОНПИ; участник, който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3-5 от ЗОП; участник, който след искане или покана от Възложителя не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си; участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката, в т.ч. по съответни години, по-високи от определените от Възложителя прогнозни стойности.
Ако за участник са налице някое от посочените основания за отстраняване по чл.54, ал.1 и чл.55, ал.1, т.1 ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират надеждността му, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съответните изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл.58 ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител при сключване на договор за обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време, след отваряне на офертите, да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
При подаване на офертата, участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
Редът и условията за плащане на възнаграждението на изпълнителя на обществената поръчка са определени в проекта на договора за възлагане на обществената поръчка.
С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към предмета на поръчката, както следва:
Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: www.nap.bg
Относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите
Информационен център на МОСВ:
1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331 всеки работен ден от 14:00 ч. до 17:00 ч.
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2
телефон: 02/8119443

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 21/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва