Деловодна информация
00185
 
не
00185-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Белослав 000093403
ул.Цар Симеон Велики № 23
Белослав BG33 9178 България
Деница Тодорова, Иванка Димитрова +359 51123569
obstinabeloslav@abv.bg +359 51122214

Интернет адрес/и

http://www.beloslav.org

https://e-obp.eu/bp/Document/384e1da9-8830-4362-8f5c-95fb74fd2a69


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/384e1da9-8830-4362-8f5c-95fb74fd2a69
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„СМР на обект „Облагородяване на обществена зона и изграждане на Общински пазар, включващ сектор за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури и лед и риболовен инвентар в гр. Белослав, общин
45213140      
Строителство

„СМР на обект „Облагородяване на обществена зона и изграждане на Общински пазар, включващ сектор за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури и лед и риболовен инвентар в гр. Белослав, община Белослав.“, в изпълнение на АДБФП № BG14MFOP001-4.006-0002-C01 за проект „Облагородяване на обществена зона и изграждане на Общински пазар, включващ сектор за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури и лед и риболовен инвентар в гр. Белослав, община Белослав“, по Мярка 2.1.1. “Подобряване на достъпа до рибарска инфраструктура и увеличаване на синия потенциал от Стратегията за ВОМР на МИРГ „Варна, (Район „Аспарухово“) -Белослав-Аксаково“, по Програмата за морско дело и рибарство (ПМДР) 2014-2020 г.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
359587.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45213140      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

гр.Белослав

Пазарът, обект на настоящата разработка, е разположен в северната част на имота, граничещ на запад с улица, а на изток с дере. Всички търговски обекти се предвижда да бъдат поставяеми, с метална конструкция, която ще се сглобява на място. Достъпът за автомобили е решен от запад, чрез улица „Иван Вазов“.Комплексът се състои от следните компоненти:
Преместваем обект 1 – Демонстрационна зала, ЗП -104 кв.м. В близост до площадното пространство се предвижда демонстрационна зала с възможност за изложби на открито и закрито. Закритата част на залата е с площ 26 кв.м., а тази на открито са на площ от 78 кв.м. Конструкцията е метална и ще се сглобява на място. Преместваем обект 2 и 3 – Закрит сектор за продажба на продукция, ЗП - 58 кв.м. Предвижда се изграждане и поставяне на 2 модула за продажба на закрито. Модулите ще се изпълнят с метална конструкция, която ще се сглобява на място. Освен търговските площи се предвижда иизграждането на тоалетни. Преместваем обект 4 – Открит сектор за продажба на продукция, ЗП=203 кв.м. Между ПО2 и ПО3 се организира открит сектор за продажба на продукция със сергии (ПО4). Предвижда се изграждане на фонтан по архитектурен детайл. Конструкцията е метална и ще се сглобява на място. Като елементи на парковата среда са проектирани декоративни прегради за обособяване на пространствата, както 20 бр пейки, разположени в групи и 10 бр. кошчета. За обекта са осигурени 6 бр. паркоместа. Две от тях са обозначени с пътен знак Д21 "Място за паркиране на пътни превозни средства, обслужващи хора с увреждания", в съответствие с Наредба № 18 от 2001 г. за сигнализация на пътищата с пътни знаци и с пътна маркировка с международния символ за достъпност. При проектирането са спазени изискванията на чл.24, ал.1, таблица 4а и таблица 4б от Наредба № РД-02-20-2 от 20 декември 2017г. за планиране и проектиране на комуникационно транспортните системи на урбанизираните територии -паркирането е предвидено в границите на имота, съгласно разпоредбите на ЗУТ, като са осигурени необходимия брой паркоместа за гариране и/или паркиране: - общо 6 бр. паркоместа (2 от които са за хора с увреждания) за имота и 24 бр. места велосипеди (разположени на стойки.) Съгласно изискванията на Раздел ІІ от Наредба №4/01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда на населението, включително за хората с увреждания - в проекта са заложени всички възможни мерки за осигуряване на достъпност:
-Всички зони позволяват свободното движение на хора с инвалидни колички.
- Предвидени са 2 бр. тоалетни за хора с увреждания; - Осигурени са 2 бр. паркоместа за хора с увреждания; -Няма разлика в нивата на околния терен. Достъпни са пешеходните пространства. Настилките ще бъдат равни и нехлъзгави, без грапавини и препятствия.; Общата разгъната застроена площ за комплекса е 423 кв.м. на едно ниво. Покривите ще бъдат изпълнени с обшивка от ламарина с двоен фалц. Подовете се предвижда да се покрият с гранитогрес или теракота в зависимост от вида на помещението, стените се боядисват с латекс или покриват с фаянс (в мокрите помещения). Фасадните плоскости се третират с обшивка от ламарина с двоен фалц. Дограмата се предвижда AL с прекъснат термомост и стъклопакет. При проектирането са спазени санитарно-техническите и противопожарни изисквания. Няма отклонения от строителните правила и норми. При определянето на издатините по фасадите са спазвани изискванията на Наредба 7 за ПНУТ.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    30
Гаранционен срок на изпълнените СМР    10
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
359587.28      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект„Облагородяване на обществена зона и изграждане на Общински пазар, включващ сектор за продажба на пресни и преработени риба и аквакултури и лед и риболовен инвентар в гр.Белослав, общ.Белослав.

АДБФП № BG14MFOP001-4.006-0002-C01, по Мярка 2.1.1. “Подобряване на достъпа до рибарска инфраструктура и увеличаване на синия потенциал от Стратегията за ВОМР на МИРГ „Варна, (Район „Аспарухово“) -Белослав-Аксаково“, ” по Програмата за морско дело и рибарство (ПМДР) 2014-2020 г.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

няма изискване
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма изискване

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 /пет/години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: За дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката се приема изграждане и/или реконструкция, благоустрояване на обществени търговски зони и/или подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства . Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в еЕЕДОП вид, № и дата на съответния документ.При подаване на офертата, на осн. чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ еЕЕДОП. Преди сключване на договор за общ. поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: – Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, но не по-малко от:Багер – челен товарач -1 бр.;- Бордови камион – 1бр.; При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът попълва поле 9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП. Преди сключване на договор за общ.поръчка,Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи декларация за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката.3.Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:1.БДС EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството или еквивалентен.2. БДС EN ISO 14001: 2015 Системи за управление на околната среда или еквивалентен. Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европ. стандарти от ИА "БСА" или от друг наци. орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация, за съответната област или да отг. на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възлож. приема екв.сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се док. от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съот. регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или адм. акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението. При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.Преди скл. на договор за общ. поръчка, възложителят изисква отучастника, определен за изпълнител, да представи копие на сертификатите, издадени от независими лица, които са акредитирани по съот. серия европ. стандарти от ИА „Българска служба за акредитация“ или от друг нац. орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европ. организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на ОК, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответ. срокове по независещи от него причини.

1. Участникът трябва да е изпълнил минимум една дейност с предмет идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
*Забележка: За дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката, се приема изграждане и/или реконструкция, благоустрояване на обществени търговски зони и/или подобряване на физическата среда на площадни и пешеходни пространства.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в еЕЕДОП вид, № и дата на съответния документ.
2.Участникът следва да разполага със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани при изпълнение на поръчката, но не по-малко от:-Багер – челен товарач - 1 бр.;- Бордови камион – 1бр.
3. Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по следните стандарти:
3.1.БДС EN ISO 9001:2015 Системи за управление на качеството или еквивалентен.
3.2. БДС EN ISO 14001:2015 Системи за управление на околната среда или еквивалентен.
Сертификатите следва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "БСА" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС. Възложителят приема екв.сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора се представя, при подписване на договора, в размер 3% от стойността на договора без ДДС. Гаранциите се предоставят в една от следните форми: а) парична сума; б) банкова гаранция.в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. В случай, че се представя банкова гаранция, същата трябва да е безусловна и неотменима, в нея да е записано името на договора и да е със срок на валидност минимум 30 дни, след крайния срок на договора; Застраховката не може да бъде използвана за обезпечение на отговорността на изпълнителя по друг договор. Застраховката следва да е със срок на валидност минимум 30 календарни дни, след крайния срок на договора; Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение . Когато гаранцията се представя под формата на парична сума същата се превежда по сметка: Банка: Инвестбанк”АД – Варна; IBAN: BG 03 IORT 7377 3310 3000 03 BIC: IORT BGSF;
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/05/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/05/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Конферентната зала в сградата на общинска администрация Белослав, ул.Цар Симеон Велики № 23, гр.Белослав.

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащанията по договора се извършват под формата на междинни и окончателно плащане. Плащанията по договора за се извършват под формата на междинни плащания и окончателно плащане. Не се предвижда авансово плащане.1. Междинни плащания се извършват за реално изпълнени и актувани строително – монтажни работи, като общият размер на междинните плащания не може да надвишава 40% (четиридесет на сто) от стойността на договора.1.1.Междинните плащания се извършват въз основа на следните документи: а) Количествено- стойностна сметка(Акт обр.19). На изпълнителя се заплаща за съответното количество, реално извършена от него работа, съобразно посочената в количествено стойностната сметка цена. б) Протокол за направената проверка за количествата, цените и извършената работа в случай на непредвидени работи.в) Данъчна фактура от изпълнителя, издадена след одобрението на документите по б.”а”-б.”б” от възложител.
1.2. Междинното плащане се извършват в срок до 30(тридесет) дни от одобрението на документите по т.1.1.
2. Окончателно плащане е сумата, равна на разликата между общата стойност на действително извършените и одобрени строително монтажни работи и общата сума от извършените плащания. 2.1.Окончателно плащане се извършва въз основа на следните документи: 1. Окончателен Протокол за приемане на действително извършените работи /акт обр.19/, подписан от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представител на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. 2. Протокол за направената проверка за количествата, цените и извършената работа в случай на възникнали непредвидени работи. 3. Данъчна фактура за окончателно плащане по договора. 2.2. Окончателно плащане се извършва в срок от 30(тридесет дни) от представяне на документите по т.2.1.
В публичното състезание може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП и изискванията на Възложителя. Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1, т.1-7 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, а именно:а). участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за общ. поръчка, поканата за потвърждаване на интерес или в покана за участие в преговори, или в документацията; б).участник, който е представил оферта, която не отговаря на: 1.предварително обявените условия за изпълнение на поръчката; 2. правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; в).участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 - 5 от ЗОП; г)участници, които са свързани лица (по смисъла на пар. 2, т. 45 от ДР на ЗОП); д)участник, подал заявление за участие или оферта, които не отговарят на усл. за представяне, включително за форма, начин и срок; е) лице, което е нарушило забрана по чл.101, ал.9 или 10 от ЗОП.От участие в процедурата се отстранява и участник, за когото е налице обстоятелство по чл.3, т.8 от ЗИФОДРЮПДР, контролираните от тях лица и тех. действ. собственици.От участие в процедурата се отстранява и участник, за когото е налице обстоятелство по чл.69 от ЗПКОНПИ.Информация свързана с основанията за отстраняване от процедурата се попълва в Част III от еЕЕДОП. Органи, от които може да се получи информация за задължения, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и усл. на труд, които са в сила в РБ и относими към предмета на поръчката са както следва: Относно задължения, свързани с данъци и осигуровки:НАП www.nap.bg; Относно задължения, свързани със закрила на заетостта и условията на труд: МТСП,www.mlsp.government.bg; Агенция по заетостта-www.az.government.bg, ИА ГИТ-www.gli.government.bg

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.4 ЗОП, жалби могат да се подават в 10 дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/04/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва